Miknel Installation Service

Miknel Installation Service

Call 070-849 19 47 miknelinstallation.se

About company

Välkommen till Miknel Installation Service! Vi är företaget med professionella och auktoriserade elinstallatörer och över 8 års erfarenhet i branschen. Vi på Miknel har personlig service hela vägen och med hög kompetens finns vi där i alla lägen. Bor du i Stockholm med omnejd och vill installera, hjälper vi dig med: - Grundinstallation...

34 omdömen om Miknel Installation Service

ALEX K
Wrote about Miknel Installation Service

Awesome service. Very professional people specially Sebastian. They are on time and use high quality materials. They are the best electric company who we worked with. Amazing customer service with high quality work. We highly recommend them for any electric works. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ ✅✅✅✅✅

Hot Help
4.8/5 i betyg av 582 omdömen 4.8 av 582 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Cecilia R
Wrote about Miknel Installation Service

Miknel drog om all el i vårt 50-tals radhus och bytte proppskåp till ett modernt. Arbetet utfördes proffesionellt och de har varit behjälpliga när det dykt upp frågor i efterhand som visar på hög serviceanda.

GS Badrum
Wrote about Miknel Installation Service

Vi använder MIKNEL loppande till mesta av vara projektet. Alltid i tid, glada och öppna för lösningar. Ser fram att samarbeta mer.

Marko Z
Wrote about Miknel Installation Service

Amazing Electrician service, fast to solve a issue.

Peter L
Wrote about Miknel Installation Service

Bra och trevlig kontakt. Dock hade jag svårt att få kontakt med Maurisz vid några tillfällen. Skulle gärna vilja något snabbare ha prisförslag och genomförande. Dock är jag mycket nöjd med firman och Mariusz som person. Bra person.

MARKO Z
Wrote about Miknel Installation Service

Miknel Installation Service is best electrical service in Akersberga 100%. Very satisfied.

ELIN E
Wrote about Miknel Installation Service

Anlitade Miknel för byte av strömbrytare och vägguttag på hela övervåningen, installation av spottar i trapphus och infällning av kablar. Arbetet utfördes mycket bra, på utsatt tid och utan anmärkning. Jag kommer gärna anlita Miknel igen för framtida arbeten!

Björn Olov N
Wrote about Miknel Installation Service

Har fått nytt proppskåp med perfekt dokumentation. Även ett knepigt felsökningsjobb, hittade gamla kablar. Tre mindre saker också fixade. Svarar i telefon och på meddelande och kommer i tid! Det gör inte alla hantverkare.

Roland B
Wrote about Miknel Installation Service

Vi har anlitat Miknel för två uppdrag dels nydragen el till gäststuga samt dragit ny el till kök i huvudbyggnaden. De är mycket proffsiga och snabba och inte rädda för att göra lite mer utöver vad de skulle göra från början såsom utebelysning och ett antal uttag i div rum. Vi är jättenöjda och äntligen en hantverkare som kommer när de säger att de ska komma! Rekommenderas starkt!!

Mikeal K
Wrote about Miknel Installation Service

Använde Miknel Installations Service då jag behövde få ny el dragen och spotligths installerade i ett större rum i mitt hus. Dom gjorde ett väldigt bra jobb, gjorde det till ett sjysst pris och var alltid trevliga och punktliga. Kommer absolut använda dom igen vid elarbeten.

Vasilbygg AB
Wrote about Miknel Installation Service

Stor rekommendera Miknel, bästa elektriker i Stockholm!

Lovisa R
Wrote about Miknel Installation Service

Renoverat inomhus med nytt golv, nya ytskikt och även en del konstruktionsarbete. Byggt trädäck. R iktigt bra leverans. Bra kvalité och håller tiderna.

Bodil B
Wrote about Miknel Installation Service

Jag var nöjd med allt. Från början till slut. Rekommenderar gärna detta företag.

DEKÅ E
Wrote about Miknel Installation Service

Proffsiga, snabba, fakturering sker enligt ök, inga överraskningar på slutet! Varmt att rekommendera!

Emil Alexander Olle M
Wrote about Miknel Installation Service

Jag är mycket nöjd med jobbet Miknel Installation Service utfört! Professionellt utfört arbete, punktlig, trevligt bemötande samt ett rimligt pris. Jag kommer lätt anlita Miknel Installation Service vid nästa el jobb som ska utföras hemma hos mig!.

Christian M
Wrote about Miknel Installation Service

Jag är nöjd med jobbet som Miknel utförde hos mig. Han är pålitlig och lätt att nå. Han gjorde ett jobb hos mig och något strulade, han kom tillbaka direkt och fixade det och sa att om det inte fungerar pga olika omständigheter så får vi göra ytterligare en justering för att det ska bli bra. Allt detta gör att man känner sig trygg som kund.

Britt R
Wrote about Miknel Installation Service

Mycket snabb, kunnig och kundinriktad. Jag är väldigt nöjd och kan ge mina rekommendationer.

Petra J
Wrote about Miknel Installation Service

Rekommenderar varmt! Superduktig, punktlig, trevlig och gör ett mycket bra jobb. *****

Fredrik J
Wrote about Miknel Installation Service

Superduktiga killar! Fick hjälp med precis det vi behövde till rätt pris och snabbt o snyggt utfört. Rekommenderas!

ALEXANDRA J
Wrote about Miknel Installation Service

Bra och punktlig elektriker som gjorde kvalifiserat och snyggt arbete.

María-Rosa V
Wrote about Miknel Installation Service

Pojkar Guld värda! Mycket professionella, punktliga, trevliga och noga med arbetet. Dessutom humana priser. Rekommenderas varmt!

Jacob B
Wrote about Miknel Installation Service

Instämmer med övriga omdömen, Mariusz är väldigt trevlig och proffsig och gjorde ett fint jobb. Smidig att boka tid med, på plats i tid och kom förbi dagen efter när det behövdes en mindre injustering.

Wictor B
Wrote about Miknel Installation Service

2018-10-29 Hjälpte mig att installera en diskmaskin och bytte elskåp. De var supertrevliga och serviceinriktade. Arbetet blev även snyggt utfört. Jag kan rekommendera dem starkt och kommer höra av mig igen vid framtida projekt. /Wictor

Axel W
Wrote about Miknel Installation Service

Miknel hjälpte mig byta ut strömbytare och vägguttag. Mariusz och hans kollega var väldigt trevliga och arbetade snabbt och snyggt! Allt var klart på ca 2 timmar. Rekommenderas!

Anna F
Wrote about Miknel Installation Service

Snabbt och professionellt bemötande. Mycket nöjd med arbetet

Hans A
Wrote about Miknel Installation Service

Jag är mycket nöjd med både arbetet och ett trevligt bemötande. Teknikern som installerade hos mig hette Mariusz. Mvh/Hans

Carina C
Wrote about Miknel Installation Service

Snabbt och punktligt även på ett mycket litet jobb.

Linnea C
Wrote about Miknel Installation Service

Väldigt bra service! Mariusz är inte bara proffsig, men även punktlig och trevlig. Jag kan rekommendera honom!

Kaveh D
Wrote about Miknel Installation Service

Inte bara trevlig och punktlig kille. Serviceminded på en nivå som man vill ta en fika och snacka el. Jättebra kille. Snabb och kunnig.

Eva H
Wrote about Miknel Installation Service

Vi tackar för snabbt och väl genomfört arbete. Alltid i tid som utlovat. Väl förberedda och effektiva!

Maria C
Wrote about Miknel Installation Service

Äntligen hittat en fantastisk elektriker, duktiga, skickliga, kom i tid och gjorde arbetat snabbt och fint. All kommunikation och genomförande var utförligt gjort. Jag rekommenderar dem varmt!

Mariusz G och Mariusz G gillar detta
Damian B
Wrote about Miknel Installation Service

Miknel IS bytte ut el i mitt kök och elcentralen med bra pris och arbete. Jag har ett byggföretag och nu jag rekommenderar honom till alla mina kunder Mvh Damian

Svar från Miknel Installation Service

Hej damian tack så mycket för rekommendationen. Vänliga hälsningar, MIKNEL INSTALLATION SERVICE

Per G
Wrote about Miknel Installation Service

Har gjort mitt första jobb med Mikael. Det har varit ett stort jobb, 260 kvm lägenhet med all ny el data samt tv i alla rum allt infällt. Dom har alltid kommit i tid och dagar de sagt de ska komma. Jobbet har varit proffsigt utfört och väldigt estetiskt perfekt. Utöver det trevligt bemötande och bra samarbets vilja. Rekommenderar gladeligen denna firma och kommer fortsätta använda dom i mina kommande projekt. Pelle Gunolf PGs Allservice

Svar från Miknel Installation Service

Hej Pelle tack så mycket för rekommendationen. Vänliga hälsningar, MIKNEL INSTALLATION SERVICE

Oskar T
Wrote about Miknel Installation Service

Mycket professionellt och trevligt bemötande. Bytte all el i lägenheten. Bra pris och inget i övrigt att klaga på.

Svar från Miknel Installation Service

Hej Oskar tack så mycket för rekommendationen. Vänliga hälsningar, MIKNEL INSTALLATION SERVICE