Miknel Installation Service

Miknel Installation Service

Välkommen till Miknel Installation Service!

Vi är företaget med professionella och auktoriserade elinstallatörer och över 8 års erfarenhet i branschen. Vi på Miknel har personlig service hela vägen och med hög kompetens finns vi där i alla lägen.

Bor du i Stockholm med omnejd och vill installera, hjälper vi dig med:
- Grundinstallation
- Installera vitvaror, datanät, belysning
- Felsökning
- Byte och reparationer av befintliga installationer
- Kabeldragning
- Jordning
- Datasystem
- Service av nya och äldre elinstallationer
- Golvvärme
- Programmera Plejd och NEXA system
- Hjälper med ROT- avdraget
och mycket mera.

Vi lägger stor vikt vid att jobba med elsäkerheten och därför erbjuder vi alla kunder ett dokument med kontroll av elinstallation, garanti och försäkring för hela arbetet.
Kontakta oss gärna på telefon eller via mail för en kostnadsfri offert.
Varmt välkommen!

Läs vad 33 kunder tycker om Miknel Installation Service 2

2021-02-01
    Miknel drog om all el i vårt 50-tals radhus och bytte proppskåp till ett modernt. Arbetet utfördes proffesionellt och de har varit behjälpliga när det dykt upp frågor i efterhand som visar på hög serviceanda.
    2020-11-10
    Vi använder MIKNEL loppande till mesta av vara projektet. Alltid i tid, glada och öppna för lösningar. Ser fram att samarbeta mer.
    2020-11-01
    Amazing Electrician service, fast to solve a issue.
  • Peter L
    2020-10-30
    Bra och trevlig kontakt. Dock hade jag svårt att få kontakt med Maurisz vid några tillfällen. Skulle gärna vilja något snabbare ha prisförslag och genomförande. Dock är jag mycket nöjd med firman och Mariusz som person. Bra person.
  • MARKO Z
    2020-06-24
    Miknel Installation Service is best electrical service in Akersberga 100%. Very satisfied.
  • ELIN E
    2020-06-10
    Anlitade Miknel för byte av strömbrytare och vägguttag på hela övervåningen, installation av spottar i trapphus och infällning av kablar. Arbetet utfördes mycket bra, på utsatt tid och utan anmärkning.

Jag kommer gärna anlita Miknel igen för framtida arbeten!
    2020-02-24
    Har fått nytt proppskåp med perfekt dokumentation. Även ett knepigt felsökningsjobb, hittade gamla kablar. Tre mindre saker också fixade. Svarar i telefon och på meddelande och kommer i tid! Det gör inte alla hantverkare.
    2019-12-06
    Vi har anlitat Miknel för två uppdrag dels nydragen el till gäststuga samt dragit ny el till kök i huvudbyggnaden. De är mycket proffsiga och snabba och inte rädda för att göra lite mer utöver vad de skulle göra från början såsom utebelysning och ett antal uttag i div rum. Vi är jättenöjda och äntligen en hantverkare som kommer när de säger att de ska komma! Rekommenderas starkt!!
    2019-11-06
    Använde Miknel Installations Service då jag behövde få ny el dragen och spotligths installerade i ett större rum i mitt hus.
    Dom gjorde ett väldigt bra jobb, gjorde det till ett sjysst pris och var alltid trevliga och punktliga.
    Kommer absolut använda dom igen vid elarbeten.
    2019-09-16
    Stor rekommendera Miknel, bästa elektriker i Stockholm!
    2019-09-02
    Renoverat inomhus med nytt golv, nya ytskikt och även en del konstruktionsarbete. Byggt trädäck.
    R
    iktigt bra leverans. Bra kvalité och håller tiderna.
  • Bodil B
    2019-08-27
    Jag var nöjd med allt. Från början till slut. Rekommenderar gärna detta företag.
    2019-08-27
    Proffsiga, snabba, fakturering sker enligt ök, inga överraskningar på slutet! Varmt att rekommendera!
    2019-05-19
    Jag är mycket nöjd med jobbet Miknel Installation Service utfört!

Professionellt utfört arbete, punktlig, trevligt bemötande samt ett rimligt pris.
    Jag kommer lätt anlita Miknel Installation Service vid nästa el jobb som ska utföras hemma hos mig!.
    2019-01-15
    Jag är nöjd med jobbet som Miknel utförde hos mig. Han är pålitlig och lätt att nå.
    Han gjorde ett jobb hos mig och något strulade, han kom tillbaka direkt och fixade det och sa att om det inte fungerar pga olika omständigheter så får vi göra ytterligare en justering för att det ska bli bra. Allt detta gör att man känner sig trygg som kund.
  • Britt R
    2018-12-15
    Mycket snabb, kunnig och kundinriktad. Jag är väldigt nöjd och kan ge mina rekommendationer.
  • Petra J
    2018-11-22
    Rekommenderar varmt! Superduktig, punktlig, trevlig och gör ett mycket bra jobb. *****
  • Fredrik J
    2018-11-19
    Superduktiga killar! Fick hjälp med precis det vi behövde till rätt pris och snabbt o snyggt utfört. Rekommenderas!
  • Alexandra S
    2018-11-16
    Bra och punktlig elektriker som gjorde kvalifiserat och snyggt arbete.
    2018-11-12
    Pojkar Guld värda!
    Mycket professionella, punktliga, trevliga och noga med arbetet.
    Dessutom humana priser.
    Rekommenderas varmt!
    2018-11-05
    Instämmer med övriga omdömen, Mariusz är väldigt trevlig och proffsig och gjorde ett fint jobb. Smidig att boka tid med, på plats i tid och kom förbi dagen efter när det behövdes en mindre injustering.
    2018-10-29
    2018-10-29
    Hjälpte mig att installera en diskmaskin och bytte elskåp. De var supertrevliga och serviceinriktade. Arbetet blev även snyggt utfört. Jag kan rekommendera dem starkt och kommer höra av mig igen vid framtida projekt.
    /Wictor
  • Axel W
    2018-10-25
    Miknel hjälpte mig byta ut strömbytare och vägguttag. Mariusz och hans kollega var väldigt trevliga och arbetade snabbt och snyggt! Allt var klart på ca 2 timmar. Rekommenderas!
  • Anna F
    2018-10-18
    Snabbt och professionellt bemötande. Mycket nöjd med arbetet
    2018-10-15
    Jag är mycket nöjd med både arbetet och ett trevligt bemötande.
    Teknikern som installerade hos mig hette Mariusz.
    Mvh/Hans
  • Carina C
    2018-09-28
    Snabbt och punktligt även på ett mycket litet jobb.
  • Linnea C
    2018-09-23
    Väldigt bra service! Mariusz är inte bara proffsig, men även punktlig och trevlig. Jag kan rekommendera honom!
    2018-09-13
    Inte bara trevlig och punktlig kille. Serviceminded på en nivå som man vill ta en fika och snacka el. Jättebra kille. Snabb och kunnig.
  • Eva H
    2018-09-11
    Vi tackar för snabbt och väl genomfört arbete. Alltid i tid som utlovat. Väl förberedda och effektiva!
    2018-09-10
    Äntligen hittat en fantastisk elektriker, duktiga, skickliga, kom i tid och gjorde arbetat snabbt och fint. All kommunikation och genomförande var utförligt gjort. Jag rekommenderar dem varmt!
    2018-08-31
    Miknel IS bytte ut el i mitt kök och elcentralen med bra pris och arbete. Jag har ett byggföretag och nu jag rekommenderar honom till alla mina kunder
    Mvh Damian
    Hej damian tack så mycket för rekommendationen. Vänliga hälsningar, MIKNEL INSTALLATION SERVICE Miknel Installation Service
    2018-08-30
    Har gjort mitt första jobb med Mikael. Det har varit ett stort jobb, 260 kvm lägenhet med all ny el data samt tv i alla rum allt infällt. Dom har alltid kommit i tid och dagar de sagt de ska komma. Jobbet har varit proffsigt utfört och väldigt estetiskt perfekt.
    Utöver det trevligt bemötande och bra samarbets vilja.
    Rekommenderar gladeligen denna firma och kommer fortsätta använda dom i mina kommande projekt.
    Pelle Gunolf
    PGs Allservice
    Hej Pelle tack så mycket för rekommendationen. Vänliga hälsningar, MIKNEL INSTALLATION SERVICE Miknel Installation Service
  • Oskar T
    2018-08-28
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Bytte all el i lägenheten. Bra pris och inget i övrigt att klaga på.
    Hej Oskar tack så mycket för rekommendationen. Vänliga hälsningar, MIKNEL INSTALLATION SERVICE Miknel Installation Service