Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Täby Min Bil Täby

Min Bil Täby

Kemistvägen 4, 183 79 Täby — Visa karta

Välkommen till Min Bil i Täby, vi är Stockholms första auktoriserade försäljnings- och serviceanläggning för Ssangyong men vi är även Auktoriserad verkstad för Jeep, Alfa Romeo, Fiat, Abarth, Fiat Professional, Lancia, Chrysler, Dodge samt Honda men servar och reparerar givetvis alla typer av bilar, oavsett märke och modell.

Vi strävar efter att vara det bästa alternativet för dig när det är dags att serva eller reparera bilen. Genom att erbjuda konkurrenskraftiga priser, tekniskt kunnande och ett bemötande som överträffar dina förväntningar hoppas vi vara just det!

Våra tekniker har en mycket stor erfarenhetsbaserad kunskap och mångårig erfarenhet.

Låt oss ta hand om din bil och var säker på att vi jobbar både enligt biltillverkarens och branschens alla regler.

Varmt välkommen!
Öppet just nu
07:00-18:00
Lör: 11:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 186 kunder tycker om Min Bil Täby

• Karl E
    Karl E skrev om Min Bil Täby
    Mycket bra bemötande. Gjorde lite utöver beställda arbeten. i samband med service bytt lampa utan kostnad.
  • Leif D
    Leif D skrev om Min Bil Täby
    AC-service: fick tid mkt snabbt o snabb. bra service- dessutom mycket trevlig personal.
  • Nayra L
    Nayra L skrev om Min Bil Täby
    Jättebra service, jättebra pris och trevlig personal. Snabbt gick det också
  • Jaan K
    Jaan K skrev om Min Bil Täby
    Kunde inte åtgärda felet. AC röret var trasigt och det gick inte att byta med orginalrör. Fick förslag om att plugga bakre AV, men fick söka annan verkstad för detta.
  • Maria S
    Maria S skrev om Min Bil Täby
    Bra service. Bytte bromsar bak och fick efter en dag problem med handbromsen som dom fixade direkt utan extra kostnad. Dessutom fick jag en punktering lagad. Kommer att anlita dom igen :-)
  • Nina S
    Nina S skrev om Min Bil Täby
    Lämnade in bilen för ett fel som inte ett annat företag lyckades lösa/hitta. Fick SUPERBRA hjälp av Min Bil, som också hittade och löste felet. Är en TOPPENNÖJD kund from nu.
  • Claes Å
    Claes Å skrev om Min Bil Täby
    Mycket bra kundmottagande som vanligt. Utförd service av bilen inget att anmärka på.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Min Bil Täby
    Absolut toppbetyg, från början till slut! Trevligt personligt bemötande som man aldrig får hos hos de stora firmorna.
  • Mats W
    Mats W skrev om Min Bil Täby
    Utmärkt bemötande från start. Vänliga och professionella. Bra råd och bra utförande.
  • Annika W
    Annika W skrev om Min Bil Täby
    Otroligt proffsigt bemötande! Lämnade in bilen för service och blev väl omhändertagen från första stund, det märktes att dem är måna om att ta hand om sina kunder.
  • Solveig S
    Solveig S skrev om Min Bil Täby
    Snabbt, smidigt och flexibelt. Behövde nya däck efter punktering och fick en inbokad service tidigarelagd så att bägge jobben utfördes vid samma tillfälle.
  • Gunnar G
    Gunnar G skrev om Min Bil Täby
    Bemötande mycket bra. Service och kamremsbyte gick snabbt, allt verkar bra gjort.
    Så inget att klaga på, d.v.s. allt mycket bra.
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Min Bil Täby
    Mycket trevligt proffsigt och snabbt.
  • Anders N
    Anders N skrev om Min Bil Täby
    De monterade ny kylfläkt på min 12 år gamla bil. Det är så här en bra verkstad ska vara! trevliga, snabba och gör ett bra jobb. Dessutom till överkomlig kostnad, rekommenderas varmt!
  • Tadashi M
    Tadashi M skrev om Min Bil Täby
    Mycket trevligt bemötande i kundmottagningen.

Gjorde en service på en volvo v50 samt felsökte efter att motorlampan börjat lysa.
    Det visade sig vara laddtrycksventilen.
    Den byttes samma dag.

Bästa verkstad jag varit på. Kan verkligen rekomendera denna seriösa bilverkstad för att det gick snabbt, bra och med en billig service. (I förhållande till Bilia)

Återkommer garanterat!
    Tack för en bra service
  • Carl B
    Carl B skrev om Min Bil Täby
    Snabbt trevligt bemötande prisvärt
  • Karl V
    Karl V skrev om Min Bil Täby
    Snabbt och smidigt omhändertagande!
  • Lars C
    Lars C skrev om Min Bil Täby
    Bra bemötande, duktiga service tekniker rättvisa priser
  • Björn S
    Björn S skrev om Min Bil Täby
    Trevligt bemötande. Nöjd med servicen och tilläggsarbeten.
    Första gången,hoppas lika bra i fortsättningen.
  • Carina S
    Carina S skrev om Min Bil Täby
    Proffessionella, trevligt bemötande, håller vad de lovar.
  • Anna W
    Anna W skrev om Min Bil Täby
    Bra bemötande. Snabbt och proffsigt arbete.
  • Louise K
    Louise K skrev om Min Bil Täby
    Tydliga, trevliga, snabba, lätt att få hjälp och svar på frågor.
  • Ulf-henrik S
    Ulf-henrik S skrev om Min Bil Täby
    Mycket bra!! Bland annat garantin att de jobbade klart bilen den utlovade dagen även om det skulle bli senare än normal stängning!!!
  • Björn H
    Björn H skrev om Min Bil Täby
    Garantiåtgärd- återkallelse för utbyte av krockkudde på en Honda Jazz. Vänligt bemötande, snabbt utförd åtgärd. Återkommer gärna för service eller reparation.
  • Anne-louise G
    Anne-louise G skrev om Min Bil Täby
    De hjälpte mig att byta däck och gjorde det lika proffsigt och snabbt som alltid. Vi i familjen lämnar alltid våra bilar där både för däckbyte och andra arbeten och är alltid lika nöjda med både arbetet och bemötandet av personalen.
  • Mathias T
    Mathias T skrev om Min Bil Täby
    trevligt bemötande, snabb servis. moderat pris
  • Ronnie K
    Ronnie K skrev om Min Bil Täby
    Mycket trevligt bemötande och bra kommunikation.
  • Karl J
    Karl J skrev om Min Bil Täby
    Funkade jättebra. Bra jobb, bra kundservice.
  • Jonathan N
    Jonathan N skrev om Min Bil Täby
    Mycket bra bemötande både från MB Vallentuna och Täby. Det gällde såväl service, däck som reparationer. Bra utfört arbete, rimliga priser och bra, personligt bemötande. MB fortsätter vara bäst.
  • Therese H
    Therese H skrev om Min Bil Täby
    en fantastisk tjej i kundservice. vänligt, tillgänglig, smidig som mailade tid och prisoffert, bra kommunikation. Världsklass service! fick hjälp med service o jag är mkt nöjd.
  • Adéle N
    Adéle N skrev om Min Bil Täby
    Trevligt bemötande, mycket positivt.
    Jag fick hjälp ed det som skulle göras på bilen.
    Lätt att prata med personalen och man får bra information.
    Jag kommer att fortsättningsvis lämna min bil till Min Bil i Täby.
  • Rickard S
    Rickard S skrev om Min Bil Täby
    Ringde och ville ha kostnadsförslag på service av min JEEP Renegade och fick prata med en supertrevlig tjej, tyvärr glömt hennes namn. Jag ville även ha kostnad för eventuellt byte av bromsolja. Hon återkom snabbt med besked och vi bokade in tid för service där det passade mig bäst.
    När jag kom dit möttes jag av ytterligare en medarbetare där som vet vad ett gott och proffsigt bemötande betyder!
    Tyvärr är jag usel på namn så det vågar jag mig inte på ;-)
    Överlämnade nycklar och fick även lånebil framkörd till dörren.
    De återkom under dagen och berättade att bilen var klar att hämta, priset som jag fått tidigare var det priset jag betalade och stämplar i boken var gjorda. De hade även gjort rostkontroll på bilen. Rena säten och inga märken gjorda på skärmar efter skitiga overaller fanns vilket jag uppskattar!
    Nämnas bör att servicen på bilen hos Min bil Täby var betydligt billigare (4000:-) än hos verkstad i söderort där jag bor.
    Jag tar gärna den längre resvägen till Min bil i Täby när nästa gång service blir aktuellt på min bil.
    MVH Rickard
    Salar H, Min Bil gillar detta
  • Sten L
    Sten L skrev om Min Bil Täby
    Mycket vänligt och schysst bemötande. Men lång försening. Dock kompensation.
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Min Bil Täby
    Byte av airbag gick snabbt och midigt utan
  • Bo W
    Bo W skrev om Min Bil Täby
    Utmärkt bemötande
    Snabb och effektiv service
    Tydliga svar på vad som bör göras och vad som utförts
  • Leif S
    Leif S skrev om Min Bil Täby
    Jag har endast bytt vinter/sommarhjul vid två tillfällen hos Min bil i Täby. Det har varit lätt att boka tid med den positiva personalen och mekanikern protesterande inte när jag, trots att han redan skiftat ett hjul, ville byta mellan fram- och bakhjul. Det gjordes med ett leende och ett glatt: Självklart!

Dessutom låg det en liten godispåse med en hälsning från honom på ratten när jag kom ut till bilen. Nu var det min tur att le!

Även om jag inte har ett bilmärke som representeras av Min bil så kände jag mig väldigt välkommen och behandlades perfekt.

Jag kommer förmodligen försöka få dem att också serva min bil när det blir dags för det.
  • Örjan B
    Örjan B skrev om Min Bil Täby
    Garantiåtagande som sköttes på ett utmärkt sätt.
  • Berit A
    Berit A skrev om Min Bil Täby
    Snabb hjälp, vänligt bemötande, supernöjd
  • Lars H
    Lars H skrev om Min Bil Täby
    Mycket nöjd!................................................................................
  • Valent T
    Valent T skrev om Min Bil Täby
    Service I världklass.
    Tack Salle och team för all hjälp och support.
    Alen
  • Peter d
    Peter d skrev om Min Bil Täby
    Utmärkt service ,trevligt bemötande
  • Peter O
    Peter O skrev om Min Bil Täby
    De har alltid ställt upp till full belåtenhet för både mig och min hustru.
  • Line M
    Line M skrev om Min Bil Täby
    dekk byte
    positiv og glad personal
  • Ewa B
    Ewa B skrev om Min Bil Täby
    Jag är supernöjd med alla bemötanden:
    Samtal med telefonvakt när jag bokade tid
    Trevlig tjej som tog emot när jag kom - otroligt service minded & vänlig.
    Trevlig kille som tog emot betalning etc. Visade sig att jag behövde en ny del till mina fälgar som han snabbt beställde. Fick sedan både mail & tel.samtal att jag kunde hämta den. Samme trevliga kille mötte upp i lördags, trots att han inte jobbade i butiken & hjälpte mig att sätta på grejen
  • Eriksson S
    Eriksson S skrev om Min Bil Täby
    Bra service. Trevlig personal. Tydlig komunikation.
  • Hans L
    Hans L skrev om Min Bil Täby
    Mycket bra bemötande vid mottagande och god info efter mina frågor om åtgärder på min bil. Snabb handling och ordning och reda vid all hantering med min bil.
    Jag kommer att fortsätta att anlita Er anläggning i Täby och har även rekommenderat företaget till vänner och bekanta.
    Lycka till.
  • Advokat F
    Advokat F skrev om Min Bil Täby
    Fräsch lokal och trevligt bemötande. Sommardäcken kom på på utsatt tid och sedan kördes bilen fram klar att köra iväg!
  • Jens F
    Jens F skrev om Min Bil Täby
    Tog extremt mycket mer tid än utlovat.
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Min Bil Täby
    Bemötandet på Min Bil har varit bra. Jag har mest skiftat däck där. Men jag har också fått hjälp med byte av lampor.
  • Vallentuna Värme VVS
    Vallentuna Värme VVS skrev om Min Bil Täby
    Bra bemötande och ordning och reda.

Kemistvägen 4, 183 79 Täby