Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Täby Min Bil Min Bil Täby

Min Bil Täby

En del av Min Bilwww.minbil.se

Kemistvägen 4, 183 79 Täby — Visa karta

Välkommen till Min Bil i Täby, vi är Stockholms första auktoriserade försäljnings- och serviceanläggning för Ssangyong men vi är även Auktoriserad verkstad för Jeep, Alfa Romeo, Fiat, Abarth, Fiat Professional, Lancia, Chrysler, Dodge samt Honda men servar och reparerar givetvis alla typer av bilar, oavsett märke och modell.

Vi strävar efter att vara det bästa alternativet för dig när det är dags att serva eller reparera bilen. Genom att erbjuda konkurrenskraftiga priser, tekniskt kunnande och ett bemötande som överträffar dina förväntningar hoppas vi vara just det!

Våra tekniker har en mycket stor erfarenhetsbaserad kunskap och mångårig erfarenhet.

Låt oss ta hand om din bil och var säker på att vi jobbar både enligt biltillverkarens och branschens alla regler.

Varmt välkommen!
Öppet just nu
07:00-18:00
Lör: 11:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 461 kunder tycker om Min Bil Täby

• Acando Consulting Ab A skrev om Min Bil Täby
    Standardservice för KIA Sorrento samt byte av vindruta.
    Smidigt att boka, trevlig bemötande. Enkelt med tillgång till hyrbil under servicetiden, även där flexibelt med tider så att det gick att få ihop rent praktiskt. Läs mer
  • Marit P skrev om Min Bil Täby
    Trevligt bemötande och bilen blev klar i tid. Läs mer
  • Lena L skrev om Min Bil Täby
    däckbyte. Jag har haft bilen inne för service och det har alltid varit jättebra hjälp. Läs mer
  • Raoul U skrev om Min Bil Täby
    Dyrt 5 v reparationsfond, felet inte avhjälpt, ingen återkoppling! Läs mer
  • Mats L skrev om Min Bil Täby
    Begagnad bil. OK bilen var klar vid leverans. I efterhand så visade det sig att det inte fanns någon manual i bilen. Fick den först efter två månader. Läs mer
  • Ljungstedt C skrev om Min Bil Täby
    Var min första besök på Min Bil. Bra bemötande och kändes ärliga och uppriktiga. Verkar vara bra utfört arbete men..... det vet man egentligen inte förrän senare. Än så länge står de högt i kurs hos mig. Läs mer
  • Lars H skrev om Min Bil Täby
    Bra verkstad med kompetenta mekaniker och trevligt bemötande. Läs mer
  • Beatrice A skrev om Min Bil Täby
    Jättebra service, jobbade klart min bil trots att den inte hann bli klar innan stängning. Läs mer
  • Karin S skrev om Min Bil Täby
    Tillmötesgående och bra omvårdnad av min Honda 👍🙂 Läs mer
  • Magdalena D skrev om Min Bil Täby
    Serv av min Kia Ceed. Enkelt att boka, väldigt väl bemött. Hjälpsamt. Läs mer
  • Maria I skrev om Min Bil Täby
    Förutom att det gick ett felaktigt sms att bilen var klar och inte var det, så var personalen trevliga och serviceproffsiga. Läs mer
  • Dan S skrev om Min Bil Täby
    Service på KIA Ceed. Bra bemötande och kommunikation.

trots att de gjorde fel på initiala fakturan så var de snabba att ändra.

KOmmer åka tillbaka. Läs mer
  • Lillemor L skrev om Min Bil Täby
    Däckbyte och däckhotell
    Bemötandet mycket bra
    Företaget levde upp till mina förväntningar
    Mycket nöjd med allt Läs mer
  • Andreas C skrev om Min Bil Täby
    Service i världsklass och trevlig personal! Läs mer
  • Malin Svanholm Ab M skrev om Min Bil Täby
    Trevligt och proffsigt bemötande både från dem på kontoret och från bilmekanikern som visade vad som åtgärdats. Läs mer
  • Jancor Konsult Ab J skrev om Min Bil Täby
    Däcksbyte
    Mycket bra
    Förväntningarna infriades
    Positiv upplevelse Läs mer
  • Mirsad H skrev om Min Bil Täby
    Besiktade bilen.Allt gick som planerat.Väldigt nöjd. Läs mer
  • Robertjohanulrik H skrev om Min Bil Täby
    Snabb och bra service! Tydliga besked! Kaffe och kakor, med TV.
    Nya fjädrar för båda framhjulen byttes. Dyrt, men möjligen prisvärt vid jämförelse. Denna gång hann vi inte jämföra priser innan vi beställde åtgärden. Läs mer
  • Barbro B skrev om Min Bil Täby
    Hej Jag fick hjälp med nya fälgar Bra bemötande fullgod service toppen personal med glimten i ögat. Läs mer
  • Camilla Eleonora S skrev om Min Bil Täby
    Årlig service av min Kia Ceed. Trevligt bemötande och bra uppföljning av vad som gjorts vid servicen.
    Den enda nackdelen var att jag fick fel kostnadsförslag och den faktiska kostnaden var betydligt högre än vad jag fick när jag bokade. Läs mer
  • Helena H skrev om Min Bil Täby
    Jag lämnade in min bil på service. Dock kvarstår ett problem med signalen för däcktryck, ett problem som jag haft sedan tidigare.
    Fick ett trevligt bemötande från personalen. Läs mer
  • Charlotte K skrev om Min Bil Täby
    Jag kom kl 745 t er åkte hem ca jl. 15.15. När jag kom hem upptäckte jag att baklamporna var släckta?? Annars allt bra. Helene Läs mer
  • Marko L skrev om Min Bil Täby
    Service samt däcksskifte.

Vägrade lösa in kupong i efterhand trots att den bara behövde skickas till kuponginlösen. Läs mer
  • Anne W skrev om Min Bil Täby
    Jag gjorde en standardservice hos en auktoriserad verkstad för att få en stämpel i serviceboken.
    Jag blev väldigt trevligt bemött när jag först bad om ett kostnadsförslag. När jag därefter återkom för bokning efter att ha begärt en referensoffert fick jag samma vänliga bemötande och svar på de punkter där offerterna skiljde sig åt. Servicen utfördes på utlovad tid enligt offerten och när jag hämtade bilen hittade jag en personlig hälsning från mekanikern på instrumentpanelen. Väldigt trevligt och uppskattat! Läs mer
  • Leif H skrev om Min Bil Täby
    Hej.
    jag köpte sen service.
    Jag blev mycket väl bemött.
    Enda problemet var att det var otäckt varmt i lokalen. Läs mer
  • Finn N skrev om Min Bil Täby
    Vänligt och snabbt bemötande, klar information om vad som gjordes. Mycket viktigt: Gratis lånebil under heldagsservice. Läs mer
  • Mikael S skrev om Min Bil Täby
    Servicen på min Kia gick utmärkt och jag fick mycket bra bemötande. Läs mer
  • Kerstin R skrev om Min Bil Täby
    Trevligt bemötande. Men jag bad verkstaden att skifta till vinterdäck, och det ordnades. Men lufttrycket kontrollerades inte, och när jag hämtade bilen så var det ingen som sa att jag borde kontrollera lufttrycket i däcken omgående. Inte bra, tycker jag. Så när jag sedan kontrollerade lufttrycket var det mycket luft som fattades. Läs mer
  • Lars H skrev om Min Bil Täby
    Trevlig personal, lätt att komma fram i telefon och att få information - inte vanligt hos andra verkstäder - lång väntan på reservdel, vilket är vanligt för Jeep överallt. Dyrt. Läs mer
  • Lars S skrev om Min Bil Täby
    Superservice! Allt klart inom 24h från att jag kontaktade dem Läs mer
  • Ing-marie N skrev om Min Bil Täby
    trevligt bemötande snabbt fixad Läs mer
  • Björn K skrev om Min Bil Täby
    reparation, mycket bra bemött, allt fungerade som väntat, totalupplevelsen, positiv Läs mer
  • Hans T
    Hans T skrev om Min Bil Täby
    Smidig och tillmötelse bokning. Läs mer
  • Karl-erik M skrev om Min Bil Täby
    Fick tid snabbt och servicen utfördes på kort tid. Läs mer
  • Renée H skrev om Min Bil Täby
    Däckbyte , alltid trevligt bemötande, Läs mer
  • Mario C skrev om Min Bil Täby
    Trevligt bemötande bra och pålitlig service Läs mer
  • Sven L skrev om Min Bil Täby
    Köpte 4 vinterdäck samt fälgar. Mycket kunniga och hjälpsamma. Läs mer
  • Marianne N skrev om Min Bil Täby
    Fick bra hjälp och stöd vid en tråkig händelse med en montering av en bilbarnstol. Tyvärr var stödet och hjälpen från försäkringsbolag noll. Läs mer
  • Sven S skrev om Min Bil Täby
    Effektivt bemötande på plats, lånebil, verkstad klar inom utsatt tid. Rekommenderas. Läs mer
  • Vikram-Wishesh B
    Vikram-Wishesh B skrev om Min Bil Täby
    Vi första besök var det jätte bra med en trevlig receptionist och även kaffe och kall läskedryck under den långa extrema varma sommaren.

Men tyvärr så fick jag aldrig en offert om drivknutarna som behövdes också åtgärdas. Verkar inte som att verkstadskillarna har riktigt koll och kan tyvärr inte att jag skulle besöka dem igen. Läs mer
    2018-10-11 Min bil svarar Vikram-Wishesh B
    Hej
    Jag vill börja med att be om ursäkt för att verkstaden inte återkopplade till dig med en offert, så ska det verkligen inte vara!

Meddela servicerådgivarna ditt reg.nr så ska vi självklart se till att du får en prisvärd offert på drivknutarna.
    Tack också för din feedback, vi tar till oss och ser över våra rutiner så detta inte händer igen.
    Med vänlig hälsning
    Min bil Täby
  • Håkan P skrev om Min Bil Täby
    Allt mycket bra trevligt bemötande Läs mer
  • Rune A skrev om Min Bil Täby
    Jag är helnöjd med hur jag bemöttes och
    Hur arbetet utfördes. Det gällde en garantiåtgärd. 👍 Läs mer
  • Jakob L skrev om Min Bil Täby
    Hantering av spik i däcket.
    Bra bemötande inför, vid och efter besöket. Snabb okomplicerad handläggning. Läs mer
  • Anna S skrev om Min Bil Täby
    Tycker dom är väldigt trevliga, svarar alltid i telefon, ger en bra information om vad det är för fel och man får alltid en godispåse efter service : ) Läs mer
  • Anna Ö skrev om Min Bil Täby
    Väldigt bra service och bemötande Läs mer
  • Hans J skrev om Min Bil Täby
    Professionell och snabb hjälp; tydliga besked vad som gällde. Läs mer
  • Hans P skrev om Min Bil Täby
    Årlig Service av min Fiat Tipo Läs mer
  • Lukasz K
    Lukasz K skrev om Min Bil Täby
    Service och underhåll - noggrant och väll uttfört. Väldigt trevligt personell, hjälpsamt och kunnigt. Den verkstad kommer nu jag välja för nästa service också. Läs mer
  • Saint-gobain Sweden Ab S skrev om Min Bil Täby
    Inga konstigheter. De löste en tid snabbt och utförde den service de skulle på min Kia. Finns inget att klaga på. Läs mer
  • Eva T
    Eva T skrev om Min Bil Täby
    Service och byte av krockkudde. Jag var inte där själv men han som var där var väldigt nöjd med hela bemötandet - från kontakten med personal till möjlighet till en kopp kaffe.
    Förväntningarna infriades, god service hela vägen och bra kontakt. Läs mer

Kemistvägen 4, 183 79 Täby