Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Täby Min Bil Min Bil Täby

Min Bil Täby

En del av Min Bilwww.minbil.se

Kemistvägen 4, 183 79 Täby — Visa karta

Välkommen till Min Bil i Täby, vi är Stockholms första auktoriserade försäljnings- och serviceanläggning för Ssangyong men vi är även Auktoriserad verkstad för Jeep, Alfa Romeo, Fiat, Abarth, Fiat Professional, Lancia, Chrysler, Dodge samt Honda men servar och reparerar givetvis alla typer av bilar, oavsett märke och modell.

Vi strävar efter att vara det bästa alternativet för dig när det är dags att serva eller reparera bilen. Genom att erbjuda konkurrenskraftiga priser, tekniskt kunnande och ett bemötande som överträffar dina förväntningar hoppas vi vara just det!

Våra tekniker har en mycket stor erfarenhetsbaserad kunskap och mångårig erfarenhet.

Låt oss ta hand om din bil och var säker på att vi jobbar både enligt biltillverkarens och branschens alla regler.

Varmt välkommen!
Öppet just nu
07:00-18:00
Lör: 11:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 232 kunder tycker om Min Bil Täby

• Exsurgo Aktiebolag E
    Exsurgo Aktiebolag E skrev om Min Bil Täby
    Mycket fint och personligt bemötande från personalen! Reagerade faktiskt på hur glada och trevliga alla var när jag lämnade in och hämtade våra bilar. Har fått hjälp med service, hjulskifte och biltvätt och är nöjd med allt!
  • David E
    David E skrev om Min Bil Täby
    Väldigt nöjd med servicen på min Volvo!
    Trevligt bemötande och mycket kunnig personal.
  • Lars Daniel B
    Lars Daniel B skrev om Min Bil Täby
    Allt funkade bra. Trevligt bemötande och svar de frågor vi hade.
  • Johan Mikael C
    Johan Mikael C skrev om Min Bil Täby
    Bra utförd service som kostade enligt offert
  • Anna Sofia H
    Anna Sofia H skrev om Min Bil Täby
    Genomförde service av min Honda. Bra bemötande och service!
  • Dagna D
    Dagna D skrev om Min Bil Täby
    Snabbt, enkelt och enligt överenskommelse! Toppenservice!
  • Ulf Jonas E
    Ulf Jonas E skrev om Min Bil Täby
    En bra verkstad med trevligt bemötande. Lånebil borde vara kostnadsfri.
  • Pernilla L
    Pernilla L skrev om Min Bil Täby
    Service på bil, välbemött och bra arbete. Trevligt med en litet godispåse på ratten när man hämtade bilen :)
  • Ann-Charlott Z
    Ann-Charlott Z skrev om Min Bil Täby
    Bra bemötande och snabb service.
  • Mickael  P
    Mickael P skrev om Min Bil Täby
    Som husbilsägare är det inte lätt att få in sin husbil på verkstad med kort varsel. Inte heller finns det många verkstäder som har höjden i verkstaden att ta in husbilen.
    Att det dessutom var billigare än vanligt blev ytterligare en glad överraskning.

Mycket serviceorienterad personal! Kan verkligen rekommenderas! Blir min verkstad framöver
  • Sofia Z
    Sofia Z skrev om Min Bil Täby
    Efter supertrevlig, personlig och proffsig telefonkontakt vid flera tillfällen lämnade jag in min bil. Jag fick snabbt tid, de var snabba att göra en service och jag fick ett toppenbemötande. När jag hämtade bilen hittade jag en liten hälsning och en godispåse från killen som hade utfört service på bilen.
    En extra touch som gjorde mig glad.
    Jag kommer absolut fortsätta lämna bilen här.
  • Haider H
    Haider H skrev om Min Bil Täby
    Bäst i Sverige! Min bil i Täby ordnar alltid så att man får en bra tid och är hjälpsamma och otroligt proffesionella i sitt bemötande. Salle och hans grabbar i verkstaden är 10 av 10 enligt mig och kommer fortsätta att ta min bil dit så länge det är dom personerna som driver Min Bil Täby idag.
  • Kjell Lennart J
    Kjell Lennart J skrev om Min Bil Täby
    Efterbesiktnings åtgärd av ojämn bromsverkan bak.
    Min Bil åtgärdade detta genom byte av bromsok höger bak och samtidigt byte av belägg och bromskivor på båda sidor bak då de rekommenderade det. Snabba och väldigt servicevänliga i kontakterna med kund. Kan rekommenderas. I mitt fall gällde det Dodge Journey.
  • Jenny Veronica L
    Jenny Veronica L skrev om Min Bil Täby
    Väldigt trevlig personal! Proffsigt och vänligt bemötande från början till slut! Hade två punkteringar på väldigt kort tid och fick hjälp snabbt och smidigt. Alltid lika glada! får toppen betyg av mig.
  • Ann-charlotte Maria S
    Ann-charlotte Maria S skrev om Min Bil Täby
    Alla som jag har träffat visade både service känsla och intresse att vilja hjälpa med ärendet. Väldigt proffsigt
  • Ylva Anna Maria H
    Ylva Anna Maria H skrev om Min Bil Täby
    Det var supertrevligt redan från telefonsamtalet när jag beställde servicen, snabbt att få komma i. Fick väldigt bra bemötande vid avlämning och än bättre vid upphämtning. Fick instruktion och visning av åtgärd. Mina förväntningar var en god service och den överträffades.
    Jag är supernöjd och känner att det är hit jag vill vända mig nästa gång!
  • Maud Christina W
    Maud Christina W skrev om Min Bil Täby
    Ordet är perfekt bemötande service allt var det bästa jag varit med om och det är inte lätt att vara kvinna när det gäller bilar jättetack kommer igen vänligen Maud Wahlqvist betyget är utmärkt
  • Caroline M
    Caroline M skrev om Min Bil Täby
    Bra bemötande, trevlig personal.
  • Mauricio R
    Mauricio R skrev om Min Bil Täby
    Bra bemötande och bra service.
  • Anders Mikael W
    Anders Mikael W skrev om Min Bil Täby
    Nöjd med bemötande och utförd service.
  • Mac Freeze
    Mac Freeze skrev om Min Bil Täby
    Fick snabb hjälp med vindrutebyte, ombesörjdes via Min Bil Sollentuna. Mycket nöjd.
  • Jan Olof L
    Jan Olof L skrev om Min Bil Täby
    Mycket nöjd, snabb leverans och bra jobbat
  • Månika Maria P
    Månika Maria P skrev om Min Bil Täby
    Ett ärligt bemötande och jag är imponerad av intresset på mig som kund. Upplevde att de jag väntade med fick ärlig och uppriktig service.
  • August A
    August A skrev om Min Bil Täby
    Mycket bra bemöttande, bra service, lämnade besked i tid för att hämta bilen när det var klart.
    Länebil super.
  • Fordonsmäklarna Stockholm City F
    Fordonsmäklarna Stockholm City F skrev om Min Bil Täby
    Mycket bra bemötande av tjejen i kundservice och en utmärkt genomgång av mekanikern efter vad dom gjorts med bilen.
  • Andrew Patrick Knott T
    Andrew Patrick Knott T skrev om Min Bil Täby
    Trevligt bemötande, väl utfört jobb, bra pris. Tack!
  • John Daniel A
    John Daniel A skrev om Min Bil Täby
    Klockren serviceverkstad. Trevlig personal och proffesionellt bemötande. Bra pris på servicen av min Alfa Romeo!!
  • Tegelverket Ab T
    Tegelverket Ab T skrev om Min Bil Täby
    Hej! Tycker att bemötandet o servicen varit av absolut högsta klas.

Trevligt bemötande av Salle samt utfört arbete enl ök och enl tid.

Priset stämde och jag gick därifrån nöjd o belåten.

Kommer att återkomma med alla bilfrågor jag har till dessa herrar o damer.

John/Tegelverket AB
  • Anders H
    Anders H skrev om Min Bil Täby
    Väldigt bra kundbemötande vid service av min bil. Toppklass!
  • Anna A
    Anna A skrev om Min Bil Täby
    Det gällde en vanlig service och bemötandet var trevligt från början till slut. De kunde ta in bilen när jag ville och de förklarade vad som skulle göras och när jag hämtade bilen gick vi igenom protokollet och konditionen på bilen på ett snabbt och enkelt sätt. Super helt enkelt. Pricken över i var en liten påse bilar. :)
  • Annika Elisabeth N
    Annika Elisabeth N skrev om Min Bil Täby
    Personligt, trevligt bemötande. Snabba att lösa problemet med min bil på ett konstruktivt sätt. Rekommenderas!
  • Postnord Sverige Ab P
    Postnord Sverige Ab P skrev om Min Bil Täby
    Perfekt med en bilverkstad som ligger nära geografiskt och kan repa våra bilar så att det inte påverkar vår produktion.
  • Ann-charlotte Z
    Ann-charlotte Z skrev om Min Bil Täby
    Jättebra!
    Toppenservice! Vänliga och tillmötesgående.
  • Björn
    Björn skrev om Min Bil Täby
    Mycket nöjd med bemötande, hantering och resultatet av hjulinställningen. Kändes tydligt att ni har ett genuint intresse. Jag borde tagit vår andra bil till er tidigare. Men nu vet jag, till nästa gång :-)
  • Anders H
    Anders H skrev om Min Bil Täby
    First class från bemötande till utförande
  • Hooman T
    Hooman T skrev om Min Bil Täby
    God bemötande och tålamodig!
    Angagerande personal och personligt service!
  • Mats M
    Mats M skrev om Min Bil Täby
    Hej! Nu är jag tillbaka dör jag kommer åt internet. Vi hade problem ned fläkt/AC som ej fungerade . Jag fick ett mycket bra bemötande, snabb hjälp med både ett trasigt relä ich en service på AC och när jag hörde av mig dagen därpå om ett missljud trots reparation fick jag besked att jag fick återkomma så snart vi var hemma i stan så gör de en ny koll. Mvh Varvro Miljand
  • Upplands Bilforum
    Upplands Bilforum skrev om Min Bil Täby
    Bra bemötande! Bra service! Gick snabbt och lämna in den på service! Jag är nöjd!
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Min Bil Täby
    God service. Leverans på utsatt tid. Kostnader enligt budget.
  • Federico C
    Federico C skrev om Min Bil Täby
    Hej,
    Fick snabbt hjälp med bilen när tändningen gått i baklås. Bra uppdatering och ett mycket vänligt bemötande under hela processen. Kan verkligen rekommendera Min Bil Täby.
    Federico
  • Solveig M
    Solveig M skrev om Min Bil Täby
    Trevligt bemötande både vi lämning och hämtning.
  • Maria B
    Maria B skrev om Min Bil Täby
    Trvligt bemötande,snabbt o bra jobb.
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Min Bil Täby
    Bra snabb service och utfört arbete. Bra yrkeskunnig personal
  • Charlotte V
    Charlotte V skrev om Min Bil Täby
    Trevligt, ödmjukt, lyhört och serviceorienterat bemötande både via telefon och fysiskt. Jag har varit i kontakt med Min Bil Täby både i "akutsituationer" och via utförande av traditionell service på min Fiat Freemont. Att ha en sådan här serviceverkstad så nära inpå är en ynnest och detta borde vara alla Täbybors självklara val!
  • Bengt C
    Bengt C skrev om Min Bil Täby
    Snabbt och kunnigt bemötande. Offert med detaljerad specifikation framtagen och skriftlig presenterad vid sittande bord till ett mycket konkurrenskraftigt pris.

Kort väntetid till trots för semestertider.
  • Henrik D
    Henrik D skrev om Min Bil Täby
    Bra service och trevligt bemötande
  • Karl E
    Karl E skrev om Min Bil Täby
    Mycket bra bemötande. Gjorde lite utöver beställda arbeten. i samband med service bytt lampa utan kostnad.
  • Leif D
    Leif D skrev om Min Bil Täby
    AC-service: fick tid mkt snabbt o snabb. bra service- dessutom mycket trevlig personal.
  • Nayra L
    Nayra L skrev om Min Bil Täby
    Jättebra service, jättebra pris och trevlig personal. Snabbt gick det också
  • Jaan K
    Jaan K skrev om Min Bil Täby
    Kunde inte åtgärda felet. AC röret var trasigt och det gick inte att byta med orginalrör. Fick förslag om att plugga bakre AV, men fick söka annan verkstad för detta.

Kemistvägen 4, 183 79 Täby