Min Datorsupport AB

Min Datorsupport AB

www.mindatorsupport.se
  • BadgeNineYears

Vi arbetar dagligen med att hjälpa våra kunder som är privatpersoner & företag med det mesta inom IT, datanät och elarbeten. De vanligaste uppdragen vi utför och som vi är experter på är generell IT-Support, nätverksinstallationer och installation av laddboxar för privatpersoner och företag. Vi hjälper även till med installation...

262 omdömen om Min Datorsupport AB

Per-Matti B
Skrev om Min Datorsupport AB

Kunniga. Smidigt bokningssystem. Levererar snabbt.

Svar från Min Datorsupport AB

Härligt att höra. Bara höra av dig om det är några frågor eller funderingar!

Imre P
Skrev om Min Datorsupport AB

Jätte bra bemötande ,både vid tidpunkten vi bokade en tid och vid besöket.Det gick snabbt o smidigt.trots att man själv var så ivrig med en massa frågor så mötes man av ett lugn, och mycket kunskap när jag fick hjälp att installera min nya dator.Tack för hjälpen. Imre

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket :) bara höra av dig vid frågor

Anne-Cathrine E
Skrev om Min Datorsupport AB

Bra bemötande. Jag fick tålmodiga och vänliga svar på alla frågeställningar som dök upp innan jag bestämde mig. Lätt att boka tid och arbetet utfördes både snabbt och enligt önskemål.

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket! Bara höra av dig om det är något

Mahmoud M
Skrev om Min Datorsupport AB

Dom är kunniga och erfarna och hjälpsamma .

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket Mahmoud! Önskar dig en trevlig vecka!

Nickolaj A
Skrev om Min Datorsupport AB

Väl utfört jobb utav kabeldragning samt installation utav ett nätverksuttag!

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket, bara höra av dig om du behöver hjälp med nätverksutrustning i framtiden.

Carl Vincent S
Skrev om Min Datorsupport AB

Väldigt bra och proffsiga! Rekommenderar starkt!

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket, bara höra av dig om det är något mer du behöver hjälp med!

Erik S
Skrev om Min Datorsupport AB

Har anlitat Min Datorsupport tidigare och fick en så bra upplevelse att jag anlitade dem igen. Snabb och bra service och kunniga. De har ordnat vårt nätverk på vårt kontor. Rekommenderas!

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket, roligt att höra. Trevlig dag!

Lennart N
Skrev om Min Datorsupport AB

Trevlig, seriös och kompetent.

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket Lennart! Trevlig helg!

Jan S
Skrev om Min Datorsupport AB

Michael Bellander kom ut till vår gård för att uppdatera alla inställningar i våra befintliga IP-kameror och servern som hanterar detta i stallet - nu när det är fölningstider är detta viktigt för oss.. Jobbade snabbt och effektivt. ingen tvekan om att han visste vad han gjorde och hade bra verktyg för att få det hela gjort. Bra, proffsigt och kundorienterat.

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket Jan :) Trevlig vecka!

Anna Elisabeth H
Skrev om Min Datorsupport AB

Detta företag ska man passa sig för att anlita! Emil som driver bolaget är en riktig skojare. Vi behövde hjälp med installation av nytt nätverk i huset hemma. Dom åkte därifrån utan att dom lyckades installera allt korrekt, men ändå hävdar Emil att han ska ha betalt för EJ utförd korrekt installation. Vi fick ta dit en annan tekniker som löste alla våra problem. Se längre ned på Reco på folk som blivit utsatta för samma sak!

Svar från Min Datorsupport AB

Hej Elisabeth och Lars Eriksson. Det du skriver stämmer inte! Vi kom ut och åtgärdade ett befintligt Unifinätverk som ni hade resettat, samt klippt av en nätverkskabel för. Vi installerade om det och ordnade med kablagefelet, allt fungerade när vi lämnade. Sen har ni installerat en TP-Linkrouter efter vi varit hos er, eller slagit på den om den var frånkopplad när vi var hos er. Den har då agerat DHCP server sen och det blir då konflikter i nätverket (två routrar i samma nätverk). Detta är inget vi kan ta ansvar för! Oavsett vad så önskar jag dig ett Gott Nytt År!

Mattias Kenneth F
Skrev om Min Datorsupport AB

Trevlig personal som utförde ett snabbt jobb och höll en riktig proffsig service! Skulle ha en nätverkskabel dragen till min dator som var runt 5-6 meter bort från routern inne i ett hörn i mitt sovrum. Då dom tyckte min idé med att dra kabeln skulle göra att den syntes mycket så kom dom på en smartare lösning som gjorde att kabeln knappt syns alls nu. Så jag är verkligen jättenöjd!

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket och ha en riktigt God Jul :)

Andreas G
Skrev om Min Datorsupport AB

Vi har mycket god erfarenhet av att anlita Min Datorsupport. De installerade router + sex accesspunkter hemma hos oss för att se till att det finns bra wifi överallt i huset.

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket. God Jul och Gott Nytt År!

Maths Lennart R
Skrev om Min Datorsupport AB

Jättenöjd! Snabb respons på mitt nödrop via mail och det fanns tider att boka för support i närtid. Hjälp med 365 som vägrade logga in mig mm. Det var många åtgärder som fick vidtas men allt gick på en halvtimme och förklarades på ett pedagogiskt sätt. Kommer absolut att kontakta dem igen nästa gång det blir för svårt för mig själv

Svar från Min Datorsupport AB

Härligt att höra! Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År!

Johan Erik W
Skrev om Min Datorsupport AB

Är otroligt nöjd med att få min nya dator uppdaterad med alla mejladresser, dropbox etc.

Svar från Min Datorsupport AB

Roligt att höra. God Jul och Gott Nytt År!

Harry D
Skrev om Min Datorsupport AB

En trevlig person kom på avtalad tid och gjorde ett fantastiskt jobb med ominstallation av router och bortrensning av ett gäng onödiga sladdar och förstärkare. Rekommenderas på det varmaste.

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket. God Jul och Gott Nytt år!

Anna Martina R
Skrev om Min Datorsupport AB

Snabb och proffsig hjälp! Kan verkligen rekommendera företaget på alla sätt. Svarade direkt på förfrågan, bokade in en tid snabbt och löste alla våra problem!

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket Anna, ha en trevlig helg och God Jul!

First-Name L
Skrev om Min Datorsupport AB

Proffsigt snabbt utfört jobb av kompetent personal med trevligt bemötande.

Svar från Min Datorsupport AB

Härligt att höra Inga-Lill! Tack så mycket!

First-Name L
Skrev om Min Datorsupport AB

Jag fick snabb och mycket bra hjälp av kunniga och trevliga Farshad. Han förstod mitt problem och hjälpte mig även att åtgärda annat när han ändå var på plats.

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket, bara höra av er om det är något!

Mats Ivar T
Skrev om Min Datorsupport AB

Proffessionellt och trevligt, - innan, under och efter det bokade supporttillfället. Skulle ha ringt dem 6 månader tidigare istället för att grubbla o slita med detta själv - nästa gång ringer jag dem direkt!

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket Mats! Bara höra av dig om det är något

Jimmy M
Skrev om Min Datorsupport AB

Fick hembesök av Farshad med kort varsel på helgen. I helhet är vi väldigt nöjda med bemötande och kompetens. Mycket pedagogisk och lär ut ett sunt sätt att tänka när det gäller IT-säkerhet. Vi fick bra vägledning vilket gjorde att vi kunde återställa nätverk och enheter. Känns tryggt att kunna höra av sig om man kommer på frågor efter mötet.

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket, ha en trevlig helg!

Per Olov L
Skrev om Min Datorsupport AB

Vi fick installation av ett snabbt och stabilt nätverk - på överenskommen tid och pris . Installatörerna som var här gjorde sitt arbete professionellt och med respekt för våra önskemål. Kort sagt - som kund kan man inte begära mer av en tjänsteleverantör.

Svar från Min Datorsupport AB

Stort tack :) Önskar dig en trevlig vecka!

Marcus H
Skrev om Min Datorsupport AB

Jag är supernöjd med upplevelsen med Michael. Han var otroligt trevlig, hjälpsam och framför allt mycket kunnig när det gäller nätverk. Han överträffade alla förväntningar. Problem med fel konfiguration inom Unifi Control Panel, samt flera accesspunkter. Som gjorde att devices inte kunde connect på rätt sätt.

Tack så mycket Marcus. Trevlig Halloween

Emma Linnea L
Skrev om Min Datorsupport AB

Har bara positivt att säga om hjälpen jag fick av Robert. Han löste problemen med min dator och förklarade också vad han gjorde och varför vilket för mig kändes bra att veta. Han har därefter också varit snabb att svara på mail vid frågor. Tack Robert!

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket, härligt du är nöjd med Roberts insats.

Claes V
Skrev om Min Datorsupport AB

Outlook slutade fungera efter att jag uppdaterade office! kunnig person på Min Datorsupport, frågar rätt, känner till att Microsoft har blivit krångligare, att jag gjort vad man kan med microsofts anvisningar på nätet. Man kan ju inte längre prata med någon där längre vilket ger mig incitament att på sikt lämna microsoft om möjligt Claes

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket Claes! Bara höra av dig om du behöver hjälp med Microsoft 365 i framtiden

Mattias K
Skrev om Min Datorsupport AB

Superproffsig installation, är jättenöjd och kommer definitivt använda detta företag igen!

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket! Önskar dig en trevlig höst!

Per Bonde B
Skrev om Min Datorsupport AB

Fick hjälp av Michael med mitt Wifi. Nu fungerar det perfekt! Jag är mycket tacksam för Michaels höga kompetensnivå och den utmärkta service jag fick. Jag kan definitivt rekommendera deras tjänster!

Svar från Min Datorsupport AB

Härligt att höra, bara höra av dig om det är något.

Jan Krzysztof J
Skrev om Min Datorsupport AB

Mycket professionellt, tillmötesgående och med förmågan att kommunicera på kundens nivå. Jag var mycket nöjd med era tjänster.

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket Jan! Trevlig höst!

Jonatan L
Skrev om Min Datorsupport AB

Emil och hans kollega gjorde ett fantastiskt jobb med att felsöka våra Wifi-strul. Dom var professionella, kunniga och effektiva. De identifierade snabbt våra problem som sedan löstes problemfritt. Uppskattar deras snabba svarstid och dedikation till att lösa vårt problem. Stort tack för den utmärkta hjälpen!

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket, bara höra av er om ni behöver hjälp med nätverket igen.

Jakob P
Skrev om Min Datorsupport AB

Jag fick hjälp att komma vidare med mina mailproblem, så jag är nöjd!

Svar från Min Datorsupport AB

Härligt att höra. Önskar dig en trevlig höst!

Jakob S
Skrev om Min Datorsupport AB

Kanonbra hjälp med ett nätverk som tappat hastighet. Trevlig kille som hjälpte oss. Kan verkligen rekommendera denna tjänst.

Svar från Min Datorsupport AB

Härligt att höra, ha en trevlig höst!

Richard Claesson H
Skrev om Min Datorsupport AB

Mycket nöjd med den hjälp jag fick. Datorsupport med innovativa och kreativa förslag på lösningar på de problem jag hade. Rekomenderas

Tack så mycket! Trevlig höst! / Emil

Adam Martin Erik F
Skrev om Min Datorsupport AB

Min datorsupport saknar djupare kunskap om IT-säkerhet. vi kontaktade riktigt proffsiga it-experter efter deras hembesök (Farshad) och de ifrågadesatt det arbete som utförts eller rättare sagt inte utförts. Vi gav en tydlig beskrivning av den felsökning vi önskade men inget blev gjort. För oss var mötet helt meningslöst eftersom den information som gavs var basal och hade vi själva. Dessutom är det anmärkningsvärt att man som konsult stannar kvar trots att kunden är sjuk och inte önskar fortsätta mötet. Respektlöst. Farshad...

Jenny B och 2 andra gillar detta
Svar från Min Datorsupport AB

Hej Adam, Gunilla har skrivit samma sak tidigare. Se vårt tidigare svar här: Tråkigt du upplever det så! Vi utförde ett arbete hos er och fullföljde det, samt så var ni nöjda. Vi drev ärendet vidare då vi aldrig fick våran faktura betalad, eftersom ni inte ville betala de timmar vi hjälpt er. Vi tar betalt för tid på plats, ej för effektiv tid. Önskar dig en trevlig höst!

Gunilla Britt-Marie M
Skrev om Min Datorsupport AB

Vi var tveksamma till om företaget hade tillräcklig kompetens att utföra det uppdrag vi gett dem. Vi ställde höga krav på bl a säkerhetstänk och felsökning mm. Tyvärr klarade de inte uppdraget. Dessvärre orsakade de kaos i våra datorer. Vi fick dessustom en saltad faktura som inte ens motsvarade effektiv nedlagt tid. De drev ärendet till tingsrätten av principskäl. Varning för dettta företag!

Jenny B och 2 andra gillar detta
Svar från Min Datorsupport AB

Hej Gunilla, Tråkigt du upplever det så! Vi utförde ett arbete hos er och fullföljde det, samt så var ni nöjda. Vi drev ärendet vidare då vi aldrig fick våran faktura betalad, eftersom ni inte ville betala de timmar vi hjälpt er. Vi tar betalt för tid på plats, ej för effektiv tid. Önskar dig en trevlig höst!

Annika M
Skrev om Min Datorsupport AB

Hembesök. Hjälp med att installera och flytta över till ny dator. Mycket effektiv, pedagogisk och lugn. Rekommenderas.

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket Annika. Trevlig höst!

Konrad L
Skrev om Min Datorsupport AB

Jag fick hjälp med hembesök redan samma dag. det tog två timmar att rensa min dator, varefter den funkar som den ska. Datorn hade tappat kontakten med nätet. Jag blev överaskad av att denna tjänst över huvud taget fanns. fast den blev rätt dyr.

Svar från Min Datorsupport AB

Härligt att höra Konrad. Önskar dig en trevlig Jul!

Nader Carl Martin R
Skrev om Min Datorsupport AB

Michael and Emil are very helpful and good at communicating. They helped us with the internet set up for our office.

Svar från Min Datorsupport AB

Thank you very much, have a nice autumn.

Jonas R
Skrev om Min Datorsupport AB

Profsigt och lungt bemötande. Fixade det som behövdes.

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket Jonas. Ha en fin höst!

Richard M
Skrev om Min Datorsupport AB

Kan varmt rekommendera Min Datorsupport! Trevligt bemötande och superproffsigt genomförda uppdrag. Mvh Richard McCarthy

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket Jonas. Ha en fin höst!

Åsa B
Skrev om Min Datorsupport AB

Har anlitat Peter två gånger: för att installera en ny dator o två år senare för att snabba upp tempot o installera Windows 11. Jag är helt nöjd med Peters insatser o rekommenderar honom varmt. Åsa Bergström.

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket Åsa! Ha en trevlig höst!

Leif Anton E
Skrev om Min Datorsupport AB

Det var en man som viste vad han höll på med Mycket proffsigt och med ett trevligt bemötande Allt fungerar som det ska

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket Leif! Ha en fin höst!

Jan Michael J
Skrev om Min Datorsupport AB

Fick snabb och bra hjälp av Michael Bellander. Inte haft WI-FI täckning i delar av vår lägenhet sen vi flyttade in. Har själv försökt med förstärkare och annat men ingen gick. Michael kom med en lösning som fungerar perfekt här!

Jan A
Skrev om Min Datorsupport AB

Kontaktade Min Datorsupport när jag hade problem med mitt fiberuttag. De var snabba med återkoppling och prisförslag. Alfred, installatören som hjälpte mig var trevlig och kunnig., Jag kan varmt rekommendera Alfred om ni har problem med nätverk mm.

Magnus Gerald E
Skrev om Min Datorsupport AB

Alfred gjorde en snygg och proffsig dragning av nätverkskabel genom husfasad och väggar!

Christina B
Skrev om Min Datorsupport AB

Jag är mer än nöjd med den support och installation av nätverk vi fått hjälp med av Michael på Min Datorsupport AB. Proffsig, kunnig, lösningsorienterad, mycket trevligt bemötande. Högsta betyg! Kan verkligen rekommenderas.

Emil H gillar detta

Lars Kristian P
Skrev om Min Datorsupport AB

Fick mycket bra hjälp av Farshad. Kunnig, lugn och mån om att följa upp problemet som inte omedelbart kunde lösas pga externa omständigheter.

Kenneth P
Skrev om Min Datorsupport AB

Snabb återkoppling och bra bemötande. Mycket bra jobb av en fokuserad tekniker som var hjälpsam och kunnig (Michael). Snyggade till vårt nätverk och ställde in alla våra accesspunkter som vi ville ha det.

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket! Ha en trevlig sommar!

Christer W
Skrev om Min Datorsupport AB

Snabbt och bra arbeta, fungerar perfekt.

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket! Önskar dig en trevlig sommar!

Niklas S
Skrev om Min Datorsupport AB

Så djäkla bra. Snabbt, proffesionellt och serviceinriktat. Peter B löste alla mina problem.

Svar från Min Datorsupport AB

Härligt att höra! :) Ha en trevlig sommar!

Ian C
Skrev om Min Datorsupport AB

Trevligt bemötande i tel (Emil) och vid service på plats (Peter B.). Erfaren. Kunnig. Haft kontakt tidigare. Kan rekommenderas

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket Ian! Ha en trevlig sommar! :)

Anders L
Skrev om Min Datorsupport AB

Snabbt svar på telefon, utmärkt flexibilitet vid bokningen och en trevlig tekniker som utförde jobbet med accuratess och bravur. Kunde inte vara mer nöjd!

Svar från Min Datorsupport AB

Tack så mycket Anders! Trevlig Sommar :)