Mindit - The House of Sales

Mindit - The House of Sales

mindit.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Mindit - The House of Sales! Vi på Mindit utbildar säljare, säljledare och personer som bedriver kunddialog att bli än mer säljande och affärsdrivna. Allt utifrån en tydlig struktur med beprövade metoder. Vi hittar vår drivkraft genom att skapa resultat, utveckla våra kunder och alltid addera ett stort värde....

104 omdömen om Mindit - The House of Sales

Sedan starten hos Reco 2019

Andreas B
Skrev om Mindit - The House of Sales

Fantastiskt bemötande från första till sista stund! Alla förväntningar jag hade inför min utbildning uppfylldes, faktiskt lite mer än förväntat. Intressant, lärorikt, inspirerande och framförallt roligt under samtliga utbildningstillfällen. Den här säljcoachningen ger stor nytta för mig, tack! //Andreas

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack så mycket, Andreas, för så fina ord! Härligt att höra att utbildningen gett och fortfarande ger dig stor nytta. Vänligen Teamet på Mindit

Chris H
Skrev om Mindit - The House of Sales

Jag har haft ett utbildningsprogram kring förhandling, feedbackkultur och försäljning med hjälp av Bengt och Camilla på Mindit. De är duktiga och engagerande, och genomförde detta mycket bra. Ett medskick är att du som uppdragsgivare bör investera en del tid i engagemang, förberedelser och i de konkreta case som dina medarbetare ska jobba med för att få ut maximal effekt. Det tycker jag att vi gjorde och då blev övningarna riktigt bra och verklighetslika - vilket är en förutsättning för att hålla engagemang och intresse uppe från dina kollegor under utbildningen.

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack så mycket för din feedback, Chris – uppskattar att du tog dig tid. Vänligen Teamet på Mindit

Adam L
Skrev om Mindit - The House of Sales

Är supernöjd med utbildningen. Utmärkt jobb av Camilla som var utbildare under dessa två dagar. Mindit rekommenderas starkt!

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack så mycket, Adam, för att du tog dig tid att ge oss så fin feedback. Och tack för din rekommendation 🙏🏼 Vänligen Teamet på Mindit

Anthon T
Skrev om Mindit - The House of Sales

Gick på en utbildning gällande värdebaserad försäljning och jag tycker att Mindit agera professionellt från start till mål. Kursen var välplanerad och innehållsrik. Kursledaren inkluderade alla som var på kursen och man fick konstruktiv kritik och kursledaren var väldigt skicklig på att anpassa sig efter allas utmaningar och mål. Rekommenderas starkt.

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack så mycket, Anton, för att du tog dig tid att ge oss så fin feedback. Tack för din rekommendation 🙏🏼 Vänligen Teamet på Mindit

Pierre O
Skrev om Mindit - The House of Sales

Jag är mycket nöjd med utbildningen! Intressant, informativt och bra med en liten mindre grupp då alla fick vara med att bidra med frågor och funderingar. Man kände sig sedd och hörd. 10/10

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack så mycket, Pierre, för ditt omdöme om vår öppna utbildning: Värdebaserad försäljning. Härligt att du kände dig både sedd och hörd. Tack för 10/10 🙏🏼 Vänligen Teamet på Mindit

Simon S
Skrev om Mindit - The House of Sales

Bra innehåll men kändes lite snabbt genomgånget. Typ som att det var 3 dagars material inklämt på 2 dagar. Annars väldigt bra innehåll och Camilla är en duktig utbildare!

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack så mycket, Simon, för ditt omdöme – uppskattar att du tog dig tid. Vänligen Teamet på Mindit

Caroline F
Skrev om Mindit - The House of Sales

Camilla var fantastisk till att utmana och inspirera och fick många bra verktyg att ta med mig och jobba vidare med

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack så mycket, Caroline, för att du tog dig tid att ge Camilla så fin feedback – uppskattar det. Kul att du fick med dig bra verktyg också som du kan jobba vidare med. Vänligen Teamet på Mindit

Marita B
Skrev om Mindit - The House of Sales

Jättebra utbildning, så mycket innehåll. Hoppas på fortsättningskurs!

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack så mycket, Marita, för ditt fina omdöme av kursen: Värdebaserad försäljning. Och kul att du vill gå en fortsättningskurs – vi ska se vad vi kan få till 😀. Vänligen Teamet på Mindit

Måns D
Skrev om Mindit - The House of Sales

Denna utbildning var helt fantastisk. Innehållet var perfekt och utfört exemplariskt av Camilla! Tack för att jag fick delta!

Ett stort tack, Måns, för din generösa feedback! Vänligen Teamet på Mindit

Anneli S
Skrev om Mindit - The House of Sales

Hade förhoppningar om att få mer verktyg och kunskap när jag valde att gå kursen värdebaserad försäljning och jag fick verkligen min förväntan mött. Tack Mindit och Camilla Mattsson för två givande dagar! Inspirerande, proffsigt, utmanande och framför allt roligt. /Anneli

Svar från Mindit - The House of Sales

Härligt att höra, Anneli! Tack för att du tog dig tid att ge oss så fin feedback. Vänligen Teamet på Mindit

Malin H
Skrev om Mindit - The House of Sales

Superkunnig och energisk föreläsare som verkligen gav ALLT varje minut vi spenderade tillsammans. Såg till att alla i gruppen deltog och var närvarande och fick bidra.

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack så mycket, Malin, för att du tog dig tid att ge oss feedback – uppskattar det! Vänligen Teamet på Mindit

Olliwer L
Skrev om Mindit - The House of Sales

Jag gick utbildningen Värdebaserad försäljning med Camilla. Tempot i utbildningen var bra och det känns som att vi fick ut väldigt mycket då utbildningen formades efter våra behov och önskemål, toppen! Det var bra att vi blev inkluderade i övningar och samtal som gjorde att det inte blev en två dagars monolog. Väldigt nöjd och kommer rekommendera denna utbildning vidare i organisationen.

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack så mycket, Olliwer, för din feedback. Tack också för att du rekommenderar utbildningen vidare – det uppskattas! Vänligen Teamet på Mindit

Viktor S
Skrev om Mindit - The House of Sales

Hjälpt mig att fått upp ögonen gällande själv, Ändrat mitt minde sett från att vara ganska negativ inställd till säljare!

Svar från Mindit - The House of Sales

Hej Viktor! Ett stort tack för din feedback! Härligt att utbildningen kunde inspirera till en mind-setförflyttning. Vänligen Teamet på Mindit

Kenneth A
Skrev om Mindit - The House of Sales

Mycket kompetent och professionell leverantör av utbildning för säljare och säljledning. Mindit lever som dom lär och levererar extremt användbar kunskap via utmärkta medarbetare.

Svar från Mindit - The House of Sales

Ett stort tack, Kenneth, för din generösa feedback – vi uppskattar det! Lycka till nu med all nyförvärvad kunskap! Vänligen Teamet på Mindit

Claes S
Skrev om Mindit - The House of Sales

Gick en utbildning i operativ säljledning och är extremt nöjd med både bemötande och innehåll. Hade Maritha Holmberg som kursledare och hon är en föreläsare av världsklass. Kan varmt rekommendera den här utbildningen till de som vill ha mer kunskap och verktyg i sitt ledarskap.

Svar från Mindit - The House of Sales

Ett stort tack, Claes, för så fin feedback – det uppskattas! Tack också för din rekommendation. Lycka till nu! Vänligen Teamet på Mindit

Rickard N
Skrev om Mindit - The House of Sales

Jag blev väldigt proffsigt bemött på alla sätt och vis, finns inget att klaga på överhuvudtaget. Mina förväntningar var inte jättehöga, men det var ju en kraftig felbedömning då jag redan nu saknar dem diskussioner vi hade under utbildningen. väldigt intressanta ämnen som diskuterades där också samtliga deltagare deltog 100%. Min upplevelse av utbildningen operativ säljledning med Maritha Holmberg är att jag fått väldigt mycket verktyg som jag kommer få användning av i min roll som chef/ledare. Även mycket intressant att...

Svar från Mindit - The House of Sales

Ett stort tack, Rickard, för att du tog dig tid att ge oss feedback! Gott att höra att utbildningen överträffade dina förväntningar. Lycka till med allt nu! Vänligen Teamet på Mindit

Hans G
Skrev om Mindit - The House of Sales

Har precis avslutat en 2+2 dagars utbildning i säljledning. Jag har fått massor av verktyg och förståelse för hur jag kan bli en bättre säljledare. Tempot är högt, utbildningen innehåller mycket information. Allt är väldigt tydligt presenterat av Maritha som gjorde ett lysande arbete med att leda deltagarna. Mindit kombinerar ihop deltagare på ett sätt som gör att man lär sig av varandra och med varandra. Det har varit inspirerande och riktigt kul - rekommenderas starkt!. Resultatet kommer att synas!

Svar från Mindit - The House of Sales

Ett stort tack, Hans, för att du tog dig tid att ge oss feedback - uppskattar det! Gott att höra att du fått med dig nya verktyg och nya insikter, och tack för din rekommendation. Lycka till nu! Vänligen Teamet på Mindit

Magnus C
Skrev om Mindit - The House of Sales

Alltid professionellt bemötande och alltid väl förberedda. Företaget sticket hellt klart ut i jämförelse med andra. Ett slutresultat är att mina förväntningar överträffats. Började relationen med Mind It genom att köpa CD skivor i syfte att inspirera min ledningsgrupp. Därefter i djupare relation över 12 månader för att stärka företaget för framtida utmaningar.

Svar från Mindit - The House of Sales

Vi uppskattar att du tog dig tid att ge oss så fin feedback, tack! Vänligen Teamet på Mindit

Jacob S
Skrev om Mindit - The House of Sales

Väldigt nöjd med Mindit och tycker att de varit otroligt professionella, lyhörda och kvalitativa från första kontakten till efter färdig leverans. Rekommenderas varmt

Svar från Mindit - The House of Sales

Ett stort tack, Jacob, för din feedback och rekommendation! Vänligen Teamet på Mindit

Elin N
Skrev om Mindit - The House of Sales

Från start fick vi vägledning, skarpa insikter och verktyg som verkligen gör skillnad i vardagen. Mindit är kunniga, pålästa, nyfikna. De gör det lilla extra som gör skillnad för mig som ledare men också för min organisation. Efter avslutad utbildning är vi stärkta genom praktiska hjälpmedel (vår way of selling), ett tydligt underlag att coacha utifrån och säljare som vet hur de ska arbeta för att förbättra och förfina sitt budskap. TACK, rekommenderar alla som leder en säljorganisation att arbeta med Mindit för att skänka värde i varje kunddialog!

Svar från Mindit - The House of Sales

Ett stort tack, Elin, för din feedback och rekommendation! Vänligen Teamet på Mindit

Fatima D
Skrev om Mindit - The House of Sales

Med ett lyckat utfall av att tratta ner komplexa områden till handfasta tips som kan användas i vardagen! Tack

Ett stort tack, Fatima, för din feedback! Vänligen Teamet på Mindit

Mikael S
Skrev om Mindit - The House of Sales

Ett otroligt professionellt bemötande - inlyssnande och genuint. Förväntningarna var att skapa ett EGN Way of Selling och det uppnådde vi till 100%. Även skapa en gemensamhet i teamet och ett ansvarstagande från var och en i teamet - vilket vi fick mycket tack vara Mindit. Sammanfattning kring upplägget är toppen bra. Det vi planerade innan genomförde vi tillsammans och vi landar även i att skapa ett fysiskt underlag "EGN - Way of Selling" som vi kommer att arbeta med kontinuerligt (att hålla det uppdaterat) och även vid intron med nya personer.

Ett stort tack, Mikael, för din fina feedback! Vänligen Teamet på Mindit

Håkan F
Skrev om Mindit - The House of Sales

Mindit har från första mötet givit ett proffsigt och förtroendeingivande intryck som har gått från klarhet till klarhet. Vi har utbildat ca 200 säljare, innesäljare, KAM och ledare, och genomgående har responsen varit väldigt positiv! Med kommentarer som "precis vad vi behövde" och "spot on för vår verksamhet" Mindit levde upp till våra förväntningar när det gäller förstudie och anpassning för vår verksamhet och affär. Vi har blivit både effektivare i planering och genomförande. Resultatet, nöjdare kunder! :)

Ett stort tack, Håkan, för din fina feedback! Vänligen Teamet på Mindit

Johan S
Skrev om Mindit - The House of Sales

- Mycket trevligt och proffsigt bemötande. - Förväntningar var att få se hur andra jobbar KAM mot kunder samt få inspiration och förbättra vårt arbetssät med nya verktyg. - Förväntningarna levdes upp och vi kommer garanterat hitta nya bra arbetssätt med nya bra verktyg. - Första två dagarna var väldigt bra, lite som en eye opener med en mkt bra start med strategisk analys vilket vi kommer garanterat börja använda. hela kursen var mkt bra och jag kommer rekommendera denna kursen till andra. denna kurs var KAM med Amelie

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack så mycket för ditt omdöme, Johan! Glad att du fick med dig inspiration och nya verktyg. Och tack för att du rekommenderar kursen till andra. Vänligen Teamet på Mindit.

Erik R
Skrev om Mindit - The House of Sales

Mycket professionellt. Mina förväntningar uppfylldes väl och företaget levde upp till dessa. Min upplevelse var överlag mycket god och vi köpte KAM utbilning.

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack så mycket, Erik, för din feedback! Lycka till nu med alla lärdomar. Vänligen Teamet på Mindit.

Erik U
Skrev om Mindit - The House of Sales

KEY ACCOUNT MANAGMENT: Informationen som skickades ut innan utbildningen var tydlig och bra. Mina förväntningar om Mindit levdes upp mycket bra. Dom tre utbildningsdagarna var bra planerade och genomförandet utmärkt. I bagaget tar jag med mig nya kunskaper inom Strategisk analys, KAM-plan, att leda KAM team samt taktisk affärsanalys. Vår utbildningsledare Amelie ska ha en stor eloge för dessa dagar.

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack så mycket, Erik, för din fina feedback! Vi är glada att utbildningen levde upp till dina förväntningar och att du kommer ha nytta av det du lärde dig. Vänligen Teamet på Mindit.

Joakim L
Skrev om Mindit - The House of Sales

Underbart upplägg, smidigt med deltagande både fysiskt och via teams, professionellt rätt igenom! Kursledare Amelie Lagerkvist har så mycket erfarenhet och förmedlar detta på ett fantastiskt sätt!

Svar från Mindit - The House of Sales

Ett stort tack, Joakim, för din fina feedback! Vänligen Teamet på Mindit.

Elin N

Professionellt och verksamhetsnära!

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack så mycket, Elin, för din feedback! Vänligen Teamet på Mindit.

Gabriella A
Skrev om Mindit - The House of Sales

Jag är supernöjd med vår utbildning hittills. Bra bemött av utbildare och vi går igenom relevanta saker.

Svar från Mindit - The House of Sales

Ett stort tack för din feedback, Gabriella! Vänligen Teamet på Mindit.

Magnus H
Skrev om Mindit - The House of Sales

Intressant och avspänd moderator. Skapade stort engagemang i vår work-shop under hela dagen. Del av pågående säljträningsprogram.

Svar från Mindit - The House of Sales

Hej Magnus! Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback. Vänligen Teamet på Mindit.

Joachim W
Skrev om Mindit - The House of Sales

Ett proffsigt upplägg med noggrann genomgång. Kunde varit lite snabbare i genomförandet i vår säljutbildning.

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack, Joachim, för att du tog dig tid att ge oss feedback. Vänligen Teamet på Mindit

Lina S
Skrev om Mindit - The House of Sales

trevligt bemötande och relevant innehåll i kursen.

Tack så mycket, Lina, för din feedback! Vänligen Teamet på Mindit

Linda E
Skrev om Mindit - The House of Sales

Givande dag med en inspirerande kurs ledare

Tack så mycket, Linda, för din feedback! Vänligen Teamet på Mindit

Fredrik U
Skrev om Mindit - The House of Sales

Tycker förväntningarna uppfylls. Bra konkreta exempel o arbetssätt för att komma fram till uppsatt mål

Tack så mycket, Fredrik, för din feedback! Vänligen Teamet på Mindit

Ulrik N
Skrev om Mindit - The House of Sales

Generellt ett mycket trevligt bemötande & både information & övningar var i flesta fall var bra & tankeväckande. Hade dock valt att ge lite längre betänke/arbetstid för vissa övningar, något session var lite för lik närmast föregående, och slutligen är det viktigt att hålla tiden, i synnerhet med så många deltagare.

Mattias P
Skrev om Mindit - The House of Sales

Vi valde att köpa in ett utbildningspaket bestående av tre delar, Presentationsteknik - Säljsamtalet - Förhandlingsteknik. Vi tycker att Mindit på ett mycket bra sätt har skött hela uppdraget från första kontakt och behovsfasen till planering och sedan genomförande och vi är mycket nöjda med deras arbete och den nya kunskap och de nya insikter vi fått. För att förstärka resultatet av utbildningarna och för att bredda våra kunskaper inom olika områden har vi under resans gång använt deras app Insikt och lyssnat på föredragshållare...

Svar från Mindit - The House of Sales

Stort tack Mattias för din feedback och för innehållsrika dagar med ditt team! Vänligen Teamet på Mindit

Jörgen O
Skrev om Mindit - The House of Sales

Bra utbildning, bra med mycket praktisk träning. Fokusen på feedback i mesta laget

Tack Jörgen för din feedback! Vänligen Teamet på Mindit

Fredrik H
Skrev om Mindit - The House of Sales

Engagerade och seriösa. Väldigt nyttigt för vår organisation.

Tack Fredrik för din feedback! Vänligen Teamet på Mindit

Johan S
Skrev om Mindit - The House of Sales

Bra och mycket nyttig utbildning. Föreläsarna pålästa men har haft problem med att hålla tiden.

Tack Johan för din feedback! Vänligen Teamet på Mindit

Anders S
Skrev om Mindit - The House of Sales

Försäljningsutveckling, fördelat över 4 dagar och 3 kortare sejourer. Högt tempo (ibland lite väl högt) och mycket personaliserat, på vårt företags produkter. Väl investerade timmar!

Tack Anders för din feedback! Vänligen Teamet på Mindit

Ulf P
Skrev om Mindit - The House of Sales

Teams och säljträning. På ett mycket bra sätt. Högt ställda förväntningar som dom mycket väl levde upp till. Proffsigt utförd utbildning, lite snålt tilltagen tid för dom olika övningarna.

Tack Ulf för din rekommendation och för din feedback! Vänligen Teamet på Mindit

Anna L
Skrev om Mindit - The House of Sales

Värdebaserad försäljning med Camilla Mattsson och Mindit var en extremt lärorik kurs fullproppad med verktyg, metoder och praktiska övningar. Den var faktiskt precis det jag behövde för att kickstarta säljarbetet för mitt nystartade företag. Även om jag först tyckte det var lite trist när kursen ställdes om till digital och jag var lite tveksam till det formatet för en sådan här kurs så funkade det förvånansvärt bra! Jag fick ett bra grepp om innehållet och det blev snabbt en positiv gruppdynamik hos oss deltagare. Camilla...

Tony H
Skrev om Mindit - The House of Sales

Jag gick utbildningen Värdebaserad försäljning på distans. Jag var skeptisk till att det skulle vara på distans, men blev positivt överraskad. Camilla var duktig utbildare och jag fick lära mig mycket värdefullt!

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack Tony, så härligt att höra!

Paolo G
Skrev om Mindit - The House of Sales

fick denna tjänst via mitt jobb. bemötande av Mindit var bekväm och professionell. hade inte stora förväntningar från ett online utbildning men det blev väldigt bra. fick massor med informationer och verktyg som jag kan använda i min vardag så jag är väldigt nöjd.

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack Paolo, så kul att höra! Det glädjer oss att du delar med dig! Vänligen Camilla Mattsson Mindit

Paulo S
Skrev om Mindit - The House of Sales

Säljutbildning/Värdebaserad försäljning En fantastiskt, lärorik & proffsigt genomfört utbildning. Bli en bättre säljare och absolut, känner mig redan som en mycket bättre säljare :)

Svar från Mindit - The House of Sales

Tack Paulo, så kul att höra! Det glädjer oss att du känner så! Vänligen Camilla Mattsson Mindit

Martin P
Skrev om Mindit - The House of Sales

Hade en inspirerande ledarutbildning med dem. med mycket coachning och många bra diskussitioner.

Martin E
Skrev om Mindit - The House of Sales

Har genomfört / genomför 5 dagar värdebaserad försäljning med utesäljare, 2 dagar kundsupportutbildning och 2 dagar säljledarutbildning. Mycket nöjd med förstudie / förarbete. God kommunikation. Professionellt bemötande under vår utvärderingsfas. Väl förberedda utbildare, kunniga och "likeable" utbildare i Ricard Olsson och Camilla Mattsson trots att kurserna hölls via Zoom vilket inte initialt var planerat. Det enda på minuskontot är att vissa utbildningspassage blir väldigt komprimerade / kortfattade. Kanske...

Uldis L
Skrev om Mindit - The House of Sales

En inspirerande utbildning när det gäller teknologin (Zoom) och att det går ganska bra. Jag var inte så förtjust i lösningen från början, men uppskattade det efteråt. Inspirerande även att det gav mig bättre inblick i de verktygen som finns för mig som ledare och framför allt vikten av kunna bra coaching och vad detta kan innebära för min grupps utveckling.

Martin J
Skrev om Mindit - The House of Sales

Utbildning i operativ säljledning. Jag blev bemött på ett proffsigt och inkluderande sätt. Jag hade höga förväntningar att få med mig bra verktyg som hjälper mig att utvecklas som ledare och dessa infriades med råge. En väldigt bra och lärorik utbildning trots vissa utmaningar i att den skedde digitalt. Tack!

Svar från Mindit - The House of Sales

Hej Martin, Tack för värdefull feedback, kul att höra att du var nöjd. Stort lycka till med ditt ledarskap. Vänligen Camilla Mattsson Mindit

Per T
Skrev om Mindit - The House of Sales

Ledarskapsutbildning Mycket bra bemötande Utbildningen motsvarade mina förväntningar som var att jag skulle få ta del av olika samtalstekniker samt vilka ledaregenskaper som jag skall fokusera på. Sammanfattningsvis: Bra kursledare, ett väldigt mastigt innehåll. Svårt att ta till sig delar av utbildningen då tempo var högt och kanske innehöll för många delar. Jag kommer absolut ha stor nytta av denna utbildning i mitt framtida ledarskap.