Misco AB

Misco AB

Ring 070-848 60 82 www.misco.se
2.7

Allt inom stationära / bärbara datorer, bredband, digitalkameror, bildskärm, hårddisk, minne, dator, småel, skrivare, datortillbehör, DVD-brännare, grafikkort och mycket annat hittar du hos Misco.se.

7 omdömen om Misco AB

Peter
Skrev om Misco AB

Fick en produkt där verkligeheten inte stämde överens med produktens specifikationer på hemsidan. Utnyttjade ångerrätten och fick själv betala dyr returfrakt. I ett sådant fall bör rimligtvis frakten bekostas av företaget. Misco = Mysko

Fredrik M
Skrev om Misco AB

Fick en defekt vara, returen gick smidigt men sedan fick jag själv ta kontakt för att få verifierat att min vara verkligen var trasig, vilket den var och det bestämdes att jag skulle få en ny vara som jag 2 månader efter godkänd reklamation fortfarande väntar på. Har under denna tid fått stöta på ett flertal gånger, Misco tar själva aldrig kontakt när de inte kan hålla en leveranstid. Istället får man stöta på och får en ny leveranstid som inte hålls och så börjar hela cirkusen om igen. Jag handlar aldrig på Misco igen och har begärt att få mina pengar tillbaka.

aria a
Skrev om Misco AB

Handla aldrig något ifrån Misco AB. Jag handlade ett grafikkort av dem och eftersom att jag inte behövde det när de levererade det så skickade jag tillbaka grafikkortet till dem. Jag var tvungen att betala 99kr extra för att paketet skulle levereras till deras dörr då de inte accepterar att man skickar det som vanligt paket så de måste lösa ut paketet. Sedan påstår de att jag har tagit ut grafikkortet och använt det när jag inte ens har tagit ur kortet ur påsen. Rörde alltså inte grafikkortet alls. Är i kontakt med ARN nu....

Leo E
Skrev om Misco AB

Misco råkade skicka fel produkt. Efter kontakt med Misco (de var väldigt trevliga i telefon) så skickade de ut korrekt produkt snabbt. Dessutom fick jag behålla (!!!) den produkt som de skickat ut fel (Väldigt generöst av Misco!). Rekommenderas varmt - de är proffsiga och rättar till eventuella fel som kan uppstå.

Andreas T
Skrev om Misco AB

Bra erbjudande och snabb leverans, inget att klaga på.

JOHAN H
Skrev om Misco AB

Väldigt bra bemötande. Trevlig personal (via telefon), speciellt en Robert/Roger som var väldigt kunnig vad gäller komponenter (grafikkort, moderkort etc.) till PC. Bra priser likaså och helt okej fraktavgift. Kan varmt rekommenderas för framförallt bra service.

Representant för MISCO AB gillar detta
Robert
Skrev om Misco AB

Stort sortiment och bra priser på det jag köpte (foto) och grymt snabb leverans!