Alla kategorier Skor Stockholms län Stockholm Norrmalm Mister Minit

Hamngatan 18 - 20, 111 47 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Mister Minit

• Martin E
    Martin E skrev om Mister Minit
    Fixade mina skor på nolltid. Hade en svår skada som dom lyckades fixa och skorna håller än idag!! Super trevlig personal dessutom. Full pott för MISTER MINIT!!
  • Jacqline L
    Jacqline L skrev om Mister Minit
    Jag skulle ut på dejt förra fredagen och ville ha mina skor färdiga medan jag väntade och trots att det bara vara en kvart till stängningsdags fixade killarna i Mister Minit butiken mina skor på ett alldelles utmärkt och snyggt sätt. Att dejten inte var någon vidare är inte Mister minits fel :)
  • Johan T
    Johan T skrev om Mister Minit
    Jag var inne på butiken förra veckan för att få mina skor omsulade. Snabbt och effektivt önskar bara att det fanns en större tillgängliget och fler Mister Minit butiker i Stockholm.
  • sara J
    sara J skrev om Mister Minit
    jag lämnade in mina skor för en vecka sedan, och blev helt chockad när jag fick tillbaka dem. Dem var helt nya och glänste, då dessa var mina favoritskor fick jag nästan tårar i ögonen. så jag kan gott rekommendera denna underbara butik, att personalen var professionell och vänlig var ju inget negativt det heller. klart 10 av 10 ==== mest seriösa företaget. Dem andra i branschen ser väldigt skumma ut. Personalen på NK-enheten är riktigt trevliga, och duktiga.

Hamngatan 18 - 20, 111 47 Stockholm