mittsotaskafferi.se

mittsotaskafferi.se

Läs vad 339 kunder tycker om mittsotaskafferi.se 2

2021-06-15
    Supersnabb leverans och service, mkt fina varor! Bara👏👏👏
    2021-06-14
    Snabb leverans och bra produkter! De små studenthattarna i sockerkristyr var fina, och marsipanrosen välgjord.
    2021-06-13
    Snabb leverans och fin produkt
    2021-06-13
    Snabb leverans. Fin fina studentmössor!
    2021-06-13
    Fantastisk, överförventan ser presis ut som på bilden jätte bra kvalitet
    2021-06-09
    Köpte violessens och kanderade violer! Paketet kom i ett huj och det var så gulligt och omsorgsfullt packat! Har bakat violdrömmar och de blev jättelyckade! Rekommenderar starkt mittsotaskafferi.se!
    2021-06-08
    Trevligt bemötande
    Bra service
    Snabb leverans
    Fantastiska sötsaker
    2021-06-08
    Jag köpte en plastform för ägg, som jag använde till att göra veganska kokta ägg. Äggen blev jättelyckade och formen var perfekt!

Själva butiken och personalen var också jättetrevlig. Det var ganska lätt att hitta dit, och jag blev direkt trevligt bemött när jag kom in i den lilla fina butiken.

Sammanfattningsvis levde Mitt Söta Skafferi mer än upp till mina förväntningar, personalen var trevlig, och produkten var i både bra kvalité ochy till ett bra pris.
    2021-06-07
    Snabbt levererat, bra pris och tacksam information med.
    2021-06-07
    Snabb leverans och supergod marsipan!

Köpte marsipanstudentmössor och marsipan kaniner!
    2021-06-07
    Mycket nöjd. Snabb leverans å fina produkter
    2021-06-07
    Jag köpte viol- och päronessens.
    Jag fick min leverans supersnabbt så bemötandet var det inget fel på, men själva essensen blev jag lite besviken på. Hade tänkt smaksätta glass (som jag gör själv) med viol och päronsmak, men det blev väldigt klen smak. Prövade ändå att ha i ganska mycket, men upplevde inte att de smakade så mycket ändå.
    2021-06-03
    Snabb service och varorna var bra paketerade.
    Trevligt med 2 små godisbitar som tack för beställningen.

Jag köpte:

Studentgodis, hårda karameller med studentmössor på.

En blomma till studenten: Gul marsipanros med band att hänga runt halsen och ett litet kort till.

2 Disktrasor med blåklockor på.

Alla varorna var jättefina och välgjorda.
    2021-06-03
    Väldigt irriterad att jag få 6 gånger ett mejl med fråga om en omdöme.
    Produkter vilken jag beställda var väldigt bra med snabb leverans!
    Hej Gerke! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Jag förstår dig fullkomligt att du är irriterad på att få så många påminnelser, så ska det naturligtvis inte vara. Ett mail och en påminnelse ska det vara. Jag har kontaktat Reco.se angående detta och de satte en tekniker på fallet med en gång för att se vad som hänt. Jag kan bara beklaga att det blivit något tekniskt fel och tacka dig för att du gjorde oss uppmärksamma på detta. Härligt att höra att du var nöjd med dina produkter. Önskar dig lycka till med baket! Mvh. Lotta mittsotaskafferi.se
    2021-06-02
    Inget att klaga på, allt flöt på och produkterna motsvarade förväntningarna.
    2021-06-02
    Tårtdekor student ,marsipan,
    Bra priser, fin kvalitet, snabb leverans, perfekt.
    2021-05-27
    Det blev en miss i beställningen men efter ett samtal med gott bemötande löste det sig på ett kick!
    2021-05-27
    Essenser. Mycket snabb leverans.
    2021-05-26
    Köpte essenser. Bra varer , or rask leveranse .
    2021-05-25
    Ätbara student-mössor att dekorera bakverk med och student-karameller. De var toppen. Snabb leverans!
    2021-05-25
    Snabb leverans och fina artiklar!
    2021-05-22
    SUPERFINT INSLAGET I KARTONGEN!! Fortsätt så! Kommer absolut fortsätta beställa från er, och sjukt fina studentmössor! Kommer lätt komma till butiken nu i sommar!
    2021-05-21
    Min beställning av nontemp choklad fungerade snabbt och bra. Tackp
    2021-05-14
    Päronessens. Bra service och snabb leverans. Tycker allt fungerade bra, skulle vilja ha en katalog om ni har. Jag tyckte det var en bra upplevelse. Mvh Agneta
    2021-05-11
    Jag är nöjd med varorna! Dock var en förpackning öppen (pistagearom) så det var lite kladdigt och luktade illa i själva paketet. Därav lägre betyg
    Hej Jessika! Tack för ditt omdöme. Vad härligt att höra att du är nöjd med dina varor men tråkigt att en flaska var trasig när den kom fram. Hör gärna av dig så skickar vi naturligtvis en ny till dig på en gång! Mvh. Lotta mittsotaskafferi.se
    2021-05-10
    Superfint, välgjort, välsmakande godis! Handlar flera gånger om året, alltid snabb leverans och jättetrevlig service. Jag ger gärna godis från Mitt söta skafferi i present för alla blir så glada av hur gott och fint det är!
    2021-05-07
    Köpte apelsinarom, pektin i pulverform och non temp. Allt kom snabbt omsorgsfullt packat i gult silkespapper och med två små fruktgodis i paketet. Så himla fint❣️
    2021-05-06
    Snabb leverans. Bra utbud. Har bara bra att säga om Mitt söta skafferi.
    2021-04-08
    Jag köpte 4 st plåtägg. Mina varor kom väldigt snabbt och helt enligt beställning. Jag är mycket nöjd.
    2021-04-07
    Jag köpte lite påskgodis som levererades snabbt och bra så det hann läggas i påskägget. Smidig leverans direkt i brevlådan.
    2021-04-07
    Jag köpte och skickade till Camilla och hon var mycket nöjd och glad för marsipanen - ännu nöjdare var hennes son! Det funkade utmärkt med snabb leverans mm. Jag kommer gärna igen och handlar igen!/Bengt W
    2021-04-06
    snabbt fint och gott!!!
    personligt!
  • Titti G
    2021-04-05
    kristyr och marsipanfigurer att dekorera en påsktårta med
    trevligt bemötande, lätt att beställa, utmärkt kvalitet

Alla förväntningar stämde, tårtan blev ett "mästerverk" tack vare violer, kycklingar och gröna blad

Kommer absolut att beställa från dem fler gånger.

Tack!!
    2021-04-05
    Leveranstider stämmer inte. Än så länge inget paket i sikte. Mitt Skafferi borde ha bättre koll på Dhls körtider. Bättre med Post Nord!

Hemsidan som så fin och bra!
    Hej! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det var tråkigt att dina gåvor inte kom fram före påsk. Ofta kommer försändelserna fram bara på någon dag men i bland behöver de någon dag extra som tyvärr kan bli fler dagar om det krockar med en långhelg. Hoppas att det smakade i alla fall, även om presenterna kom fram efter helgen. Mvh. Lotta mittsotaskafferi.se
    2021-04-05
    Fint sortiment, bra bemötande, snabb leverans.
    2021-04-04
    Exakt som i bilden. Snabb leverans! Nöjd och rekommenderas!
    2021-04-03
    Så gott och fint! Snabb leverans . Rekommenderas varmt!!
    2021-04-02
    Snabb service. Lätt att beställa. Fint inslagna varor! Mysigt med lite kola medskickat
    2021-04-02
    Köpte ägg formar för choklad gjutning samt godis, super snabb och bra service
    2021-04-02
    Trevligt bemötande, ringde före beställning eftersom jag var sent ute. Snabb leverans. Fint förpackat, blev glad när jag öppnade kartongen. Mycket fina påskkycklingar och harar. Barn och barnbarn fick sina påskpresenter igår, de blev jätteglada. Ett av barnbarnen smakade direkt:”Det här var gott”.
    Jag är mycket nöjd som kund och kommer definitivt beställa härifrån fler gånger.
    Anna-Lena.
    2021-04-01
    Mysig personlig butik. Perfekt för små presenter.
    2021-03-31
    Väldigt fin, snabb, personlig och trevlig service! Jättefina produkter och superfin paketering där man snabbt fick hem produkterna. Kan varmt rekommenderas!
    2021-03-31
    Smidigt och snabb leverans tid, bra produkter för rimligt pris.
  • SARA S
    2021-03-31
    Jag köpte påskägg och baktillbehör och hämtade i butiken. Fick mycket snabbt svar på mejl och ett väldigt trevligt bemötande i butiken. Rekommenderar starkt att handla av Mitt söta skafferi!
  • Inrum & Co Ab I
    2021-03-31
    Fick Snabb och väl packat min beställning. Varmt rekommendera!
    2021-03-30
    Köpte två flaskor pistagearom. Jättenöjd med produkten, snabb leverans, fint förpackat och dessutom med en liten extra gåva!
    2021-03-30
    Vänligt bemötande i butiken vid upphämtning. Hemsida helt ok att hitta på. Gör det själv beskrivningar jätte bra.
    Marsipankycklingar och marsipanägg..
    Snabb leverans. Dock lite dyr frakt. Kunde vara lite billigare. Annars funkade allt perfekt.
    2021-03-30
    Bra service och vänligt bemötande.
    2021-03-27
    Snabb leverans och varorna uppfyllde mina förväntningar