Mixage

Sankt Göransgatan 65, 112 38 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Mixage

• Melina G
    Melina G skrev om Mixage
    Det här är en skoaffär som alltid funkar. Vad man än är ute efter kan man hitta det här, vilket är skönt. Från promenadskor till festskor. Det bästa är att det även är till bra priser. De anställda brukar alltid vara trevliga och hjälpsamma, även då det är mycket folk och stressigt. Det är bra att man kan hitta deras butiker lite varstans i stan.
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Mixage
    Det här är en kedja med skoaffärer som lyckats hålla en personlig känsla i varje affär. Jag brukar gå till den vid Fridhemsplan med det är lika bra överallt. När jag va liten köpte jag mina första skinnstövlar där och nu senast när jag behövde ett par nya skinnstövlar gick jag dit efter att ha varit på tusentals affärer, och självklart hittade jag det jag ville.
  • Camilla
    Camilla skrev om Mixage
    Mixage har ett flertal butiker i Stockholm bl.a. på Drottninggatan (den rörigaste av dem), Odengatan (den minsta) och St Göransgatan (folktomt). Jag köper nästan alla mina skor på Mixage - de har bra utbud (Bronx, Vagabond, Peperoni, Cool Girl..) som ständigt byts ut. De har ofta bra rea eller prisvärda specialerbjudanden.
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Mixage
    Rolig butik med ett något mer udda utbud för att vara i Sverige. Påminner om utbudet från småbutiker i Paris, de har även hyffsade priser.

Sankt Göransgatan 65, 112 38 Stockholm