RÖYK

Är du ute efter träningskläder eller friluftskläder?

Vi på Röjk Superwear är ett ungt, svenskt företag som vägrar att förhandla om miljön. Vår filosofi är att multifunktionella kläder minskar konsumtionen eftersom kläderna har många användningsområden och passar många tillfällen.

Oavsett om du ska ut på ett stort eller litet äventyr ute i friska luften kan du garanterat hitta vad du söker i vår webbshop. Här får du kort leveranstid, 30 dagars öppet köp och fri frakt inom Sverige!

Varmt välkommen!

Läs vad 459 kunder tycker om RÖYK 2

2022-05-19 Verifierad kund
    Snabb leverans, Fantastisk produkt.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Bra att kunna swisha betalningen! Snabb leverans och framförallt behagliga t-shirts i ull och bambu.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Snabb frakt, bra kundservice, enkla returer, bra kvalitet
    2022-05-17 Verifierad kund
    Jag tyckte att det var ett bra företag med bra material val på sina produkter. Jag hade inte valt röjk igen på grund av att 90% av min order tillverkades i kina...
    Hej Linus,
    Vi är helt transparenta med var våra produkter tillverkas, det framgår i produktbeskrivningen. Att vissa av våra produkter tillverkas i Kina beror främst på att det minskar fraktavstånden i och med att en stor del av råvaran finns där, i det här fallet bambun. Du är välkommen att höra av dig till oss om du har vidare frågor!
    Hälsningar Linus, Röyk
    2022-05-16 Verifierad kund
    Supernöjd med både tröja och mössa, sköna och naturliga material. Bästa kombon!
    2022-05-16 Verifierad kund
    Bra sockor. Sköna och håller bra.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Har köpt kläder flera gånger från RÖYK och det har alltid vara snabba leveranser. Är mycket nöjd med kläderna, de är både snygga, praktiska och av bra kvalitet. Dessutom helt ok priser. Gillar att RÖYK har stort miljötänk också. En gång strulade hemsidan lite i samband med min beställning och en annan gång hade posten skickat mitt paket i retur, men båda gångerna fick jag jättesnabb och bra hjälp av RÖYK och väldigt fint bemötande.
    Det glädjer oss mycket att vi får ha dig som återkommande kund, Annika. Stort tack, och välkommen åter! ❤️ RÖYK
    2022-05-12 Verifierad kund
    Mkt snabb leverans.
    Ulljackan är helt fantastisk,
    överträffade min förväntan.
    Vänner undrar var jag köpt jackan.
    Fantastiskt roligt att höra, stort tack för din återkoppling! ❤️ RÖYK
    2022-05-12 Verifierad kund
    Bra varor som håller. Både vad de lovar och kvalitetsmässigt.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Jättefin service och snabb leverans och enkelt att beställa.
    Det glädjer oss mycket att höra. Stort tack och välkomna åter!
    /Linus, Röyk
    2022-05-09 Verifierad kund
    Jättesköna byxor. Rymliga och MJ ka när man ska jobba eller aktivera sig i dom perfekta.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Fin bomull i kläderna. Priset något högt, men hoppas att kvalitén gör att dom håller ett tag
    2022-05-09 Verifierad kund
    Köpte en ullfleece. Nöjd. Kunde varit längre ärmar. Kvaliten är toppen och snabb leverans.
    2022-05-08 Verifierad kund
    Kläderna är mycket bra men får inget svar från deras kundtjänst.
    Hej Gustav,
    Beklagar att vi inte såg ditt meddelande, vi fick av någon anledning ingen avisering. Hoppas att du ska trivas i produkterna länge! 🙏
    Hälsningar Linus, Röyk
    2022-05-08 Verifierad kund
    Snabb och korrekt leverans. Mycket nöjd med mina varor
    2022-05-07 Verifierad kund
    Har egentligen ingen direkt uppfattning.
    Varan kom snabbt och det gick smidigt att skicka tillbaka den. Byxorna passade inte mig.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Allt gick snabbt. Enda negativa är väl att trycket på en av tröjorna inte riktigt var centrerat. Men tycker om den ändå, orkar inte skicka tillbaka och hålla på.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Jättefin och skön jacka. Snabb service!
    2022-05-03 Verifierad kund
    Snabb beställning ch leverans. Snygg tröja i fin blå färg.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Bra att ni satsar på naturmaterial.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Jag blev bemött på bästa sätt. Jag hörde av mig till er då jag precis missade rea på en damjacka i ull, och undrade om jag kunde få rabatten ändå eftersom det var min födelsedag och jag hade planerat att köpa den i födelsedagspresent till mig själv. Jag fick rabatten och dessutom en mössa som present också, vilket gjorde min dag och jag blev verkligen så glad. Så tack ännu en gång! /en riktigt nöjd kund som kommer att handla hos er i fortsättningen och rekommendera er till andra.
    Vad härligt att du är nöjd med din upplevelse Marissa! Vi önskar dig mycket glädje med dina nya produkter och välkommen åter! RÖYK
  • Axel Ö
    skrev om RÖYK
    2020-05-09 Verifierad kund
    Jag köpte en Roamer Merino Hoodie och den satt perfekt. Det är en sådan tröja som man alltid velat ha men aldrig riktigt lyckats hitta. Så galet nöjd med den!
    2020-05-07 Verifierad kund
    Mycket skön och snygg t-shirt!
    2020-05-05 Verifierad kund
    Fantastiska och prisvärda produkter med snabb leverans.

Lite krångligt att returnera. Det hade varit bättre att kunna köpa returfrakt från leverantören.
    2020-05-03 Verifierad kund
    Köpte tröjor och byxor. Särskilt nöjd med storlek/passform vilket annars ofta är en chansning.
    2020-05-02 Verifierad kund
    Köpte en hoodie med underbar kvalitet. Köpte även en underställs tröja som även den var perfekt.
    Bra service
    2020-04-30 Verifierad kund
    Superhärlig t-shirt och tjockare tröja beställd. Bra kvalitet och passform. Toppbetyg !
    2020-04-29 Verifierad kund
    Fin kvalité och snabb leverans!
    2020-04-29 Verifierad kund
    Köpte en tröja som var jättefin i materialet men tyvärr var det ull rätt in på kroppen vilket kliade en del, sen så var den inte så snäv i midjan som jag hoppades.

Returen får man sköta helt själv, går inte att få någon färdig returblankett. Inga problem att jag själv får stå för returen men lite kan de hjälpa en. Sen så tänkte jag byta mitt plagg mot nåt annat men det fanns nästan inget i lager. Oftast bara en storlek kvar på alla plagg och vissa var helt slut men det var svårt att se tydligt att det inte fanns i lager. Sen så fanns det t-shirtar med tassavtryck på bröstet. Tittade man närmare på de bilderna så var det olika tryck och olika passform under samma plagg. Känns osäkert då vilke plagg man faktiskt beställer.

Känns som väldigt härliga produkter men osmidig retur, låga lagernivåer och olika bilder på samma plagg gör att det känns osäkert att handla därifrån.
    2020-04-27 Verifierad kund
    Köpte 7 par ullstrumpor som enligt Röjk skulle vara storlek 37-39, två par stämde i storlek men de övriga var lagom till min man som har storlek 42. Gick in på Röjks hemsida och anmälde reklamation men har fortfarande inte hört något från Röjk. Var tvungen att behålla strumporna eftersom det inte gick att skicka tillbaka dem, försökte även ringa men telefonen verkade vara avstängd. Kommer inte handla med detta företag eller rekommendera det till någon.
    2020-04-27 Verifierad kund
    Köpte lite olika plagg på deras outlet-del, bland annat Rover Hemp anorak och Monk Pullover Hoodie. Mycket bra förklaringar/beskrivningar och bilder på hemsidan. Alla sömmar ordentliga och ingen tråd som repat upp sig. Bra pris på den rabatterade avdelningen!
    Väldigt trevlig och hjälpsam support, fick snabbt svar via mail.
    2020-04-25 Verifierad kund
    Schysst tröja, snabb leverans och den håller kvaliteten som utlovats
  • 2020-04-24 Verifierad kund
    Toppen! Superbra kvalité och passform, snabb leverans!
    2020-04-24 Verifierad kund
    Köpte en Womens Merino Full Zip Jacket för ett par veckor sen. Den är väldigt skön att ha på sig, men den noppar även väldigt mycket, trots att den är nästan helt ny. Fick ta en runda med noppmaskinen redan efter någon vecka, och sedan då och då sedan dess.
    2020-04-23 Verifierad kund
    Utmärkt. Nöjd med leverans plus vara.
    2020-04-18 Verifierad kund
    Köpte tröja som tyvärr var för stor men fin i övrigt. Snabb leverans.
    2020-04-16 Verifierad kund
    Snabb leverans, svin skön tröja. Jag bor nu mera i den. Kommer köpa fler produkter utav Röjk.
    2020-04-15 Verifierad kund
    Fantastiska produkter och härligt gäng!
    2020-04-15 Verifierad kund
    Har handlat många ting från Röjk. Fått fantastisk kundmottagande varje gång när man har haft frågor, snabba leveranser och allmänt bra service.
    2020-04-14 Verifierad kund
    Köpte en tröja (monk) som blivit en riktig favorit. Blixtrande snabb leverans!
  • Sally L
    skrev om RÖYK
    2020-04-11 Verifierad kund
    Köpte ullstrumpor, buff och mössa. Fina produkter, bra kvalité, etiskt och klimatsmart. Snabb leverans. Väldigt nöjd!
    2020-04-11 Verifierad kund
    Snabb leverans och en kofta som snabbt blev en favorit!
    2020-04-09 Verifierad kund
    Dåligt att det inte är fri retur
    2020-04-09 Verifierad kund
    Returnerade mina byxor för att jag tyckte tygkvaliteten var för tunn.
    Upplever att returprocessen var riktigt dålig, krånglig och dyr. Mycket pga detta så kommer jag nog inte att handla fler gånger hos Röjk. Kanske kommer att köpa deras kläder men inte direkt från dem.
    2020-04-09 Verifierad kund
    En ulltröja som present. Har en liknande själv sedan tidigare.
    Köpte på nätet. Sidan fungerade bra. Bra med klarna.
    Jättesnabbt leverans.
    Helnöjd
    Ulltröjaan, Limited Womens Monk Pullover Wool Hoodie - Ice Blue
    Bra
    Absolut skön tröja och underbar färg
    👍🏻👍🏻
    2020-04-08 Verifierad kund
    Jag har underställ och hoodie. Jag tycker plaggen är bekväma och snygga. Det gör att de är väldigt lättburna och därför används de ofta.
    2020-04-06 Verifierad kund
    Beställde två olika jackor och både levde upp till förväntningarna. God kvalité
    2020-04-06 Verifierad kund
    Köpte två hoodisar.
    Enkelt att beställa.
    Extremt snabb leverans vilket uppskattas.
    Dessutom passade hoodisarna perfekt.
    2020-04-04 Verifierad kund
    Superfin o skön tröja. Leveransen var snabb o effektiv