MJ Tak Entreprenad AB

Ring 070-042 48 43 mjtak.se

5 omdömen om MJ Tak Entreprenad AB

Idris A
Skrev om MJ Tak Entreprenad AB

Kan inte nog betona hur nöjd jag är med det arbete företaget utförde när de bytte taket. Professionellt, effektivt och enastående service från början till slut. Rekommenderar dem starkt till alla som behöver takservice av högsta kvalitet!

DM TAK
4.6/5 i betyg av 200 omdömen 4.6 av 200 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Jano K
Skrev om MJ Tak Entreprenad AB

Jag är jätte nöjd med. MJ Tak Entreprenad . dom gör det dom lovar .mycket bra firma att lita på. . Varmt rekomendera Mykola Mvh Jan

Tobias M
Skrev om MJ Tak Entreprenad AB

Seriösa och snabba, med ett shysst pris.

Svar från MJ Tak Entreprenad AB

Vad glada vi blir, stort tack för ditt omdöme Tobias. Ha en fortsatt trevlig helg 🙂

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
Katarina L
Skrev om MJ Tak Entreprenad AB

Omläggning av kolonistugetak,tegel och papptak. Bra bemötande, utförlig offert, snabbt genomförande med protokoll av vad som bytts ut. Snyggt städat efter arbete.

Svar från MJ Tak Entreprenad AB

Tack för fina ord Katarina. Precis vad vi strävar efter, utförligt, snabbt och korrekt. Även städningen prioriterar vi högt. Vi ses snart igen när vi kommer och gör målningen 🌞🖌

Peter Z
Skrev om MJ Tak Entreprenad AB

Bra står för vad de lovar inget övrigt att önska

Tack Peter för ditt omdöme och för ert förtroende! Mvh MJ Tak Entreprenad AB😊

VillaTakspecialisten