Alla kategorier Mattor Uppsala Uppsala Möbelhuset Miljöbutiken

Möbelhuset Miljöbutiken

Svederusgatan 1, 754 50 Uppsala — Visa karta

Specialisten på möbler i Uppsala, med fokus på ett brett sortiment soffor och gedigna trämöbler i olika träslag. Vår storlek och vårt läge ger oss svårslagna förutsättningar till bra priser vilket vi gärna delar med oss av! Välkomna!

Läs vad 2 kunder tycker om Möbelhuset Miljöbutiken

• Emma K
    Emma K skrev om Möbelhuset Miljöbutiken
    Oerhört engagerad personal med hjärtat på rätta stället förutom ett stort och varierat utbud på möbler så klart. Har sett snarlika, om inte samma ekmöbler på betydligt dyrare butiker (ingen nämnd ingen glömd.. men rum på engelska tex..) där personalen inte ens sagt hej när man kommer in. Jag är ett fan till Möbelhuset. Keep up the good work! /Emma <3
    Mattias T gillar detta
  • fredrik s
    fredrik s skrev om Möbelhuset Miljöbutiken
    Möelvaruhuset är en kanon affär, riktigt kvalitet till bra priser. bra service oxå, fick problem med en del av vår soffa då var det bara att ringa så beställde dom en ny del, inget tjafs alls.
    Nu har jag beställt en till soffa därifrån, kan varmt rekomendera denna affär även fast den inte ser så mycket ut så är det kanon!
    Möbelhuset i, Emma K, Mattias T gillar detta

Svederusgatan 1, 754 50 Uppsala