Möbelstudion Stockholm

8 omdömen om Möbelstudion Stockholm

Sedan starten hos Reco 2024

Conny M
Skrev om Möbelstudion Stockholm

Smidigt o snabb service hyfsade priser kommer o handla igen

Carina L
Skrev om Möbelstudion Stockholm

Den tråden jag beställde skulle vara nörklila men det visade sig vara mer plommonfärgad.. Väldigt trist. Annars var det snabb service. Mvh Carina

Stefan N
Skrev om Möbelstudion Stockholm

Jag har bara köpt en flaska lim vid ett tillfälle det var snabb leverans och inga konstigheter så jag är nöjd

Maritha L
Skrev om Möbelstudion Stockholm

Snabb service och beställningen var perfekt

Anna K

Lätt att hitta på sidan Snabb återkoppling Snabb leverans Enkelt

Stina-Kajsa E
Skrev om Möbelstudion Stockholm

Lätt att handla och supersnabb leverans!

Lena E
Skrev om Möbelstudion Stockholm

Hej, Jag har inte fått mitt gods så det är under all kritik, enligt PostNord har de levererat mitt gods, men det har aldrig kommit till mig. Jag har även skickat mejl till er och ni skrev att ja så kan de va med Post Nord. Så är ni ett seriöst företag borde ni skicka mitt gods och även kolla upp vart godset PoastNord har levererat och vart de har levererat för det är inte till mig.

Svar från Möbelstudion Stockholm

Hej, vad tråkigt att höra att din försändelse inte kom fram. Som jag skrev till dig i svarsmejlet har paketet troligtvis hamnat i fel brevlåda, möjligen hos en av dina grannar då du inte angav något husnummer i din leveransadress. Vi kom överens om att avvakta nån dag för att se om det dök upp, och då jag inte hörde något mer från dig antog jag ju att paketet kommit fram. Har ditt paket fortfarande inte dykt upp är du självklart välkommen att höra av dig så skickar jag en ny trådrulle till dig Allt gott! Vänligen Caroline på Möbelstudion

Wille H

Snabbt o enkelt! Med vänlig hälsning Wille