Butik

Ingmar Bergmans Gata 6, 114 34 Stockholm — Visa karta

Kartell är ett av världens ledande företag inom försäljning av designade möbler. Som världsledande inom användning av plastmaterial producerar Kartell en originell, varierad och bredskalig kollektion som är unik i sitt slag. Välkommen in och se själv.

Läs vad 2 kunder tycker om Butik

• Cecilia K
    Cecilia K skrev om Butik
    Kartell har alltid haft en liten plats i mitt hjärta då de har ju häftiga möbler. Det är färglatt och det är genomskinligt. Mycket plexiglas och mycket glada färger. Många kända deisgners har skapat möblerna och lamporna som finns i denna butik. Man kanske enklast ska gå in i denna butiken och köpa det man vill ha. För beställer man från orginalföretaget i italien så kan det ta hur länge som helst. DOm ärinte precis snabbaste företaget jag vet på att skicka.
  • Leon
    Leon skrev om Butik
    Det finns alldeles för få konceptbutiker i Stockholm. Det kan man konstatera efter ett besök i Kartells butik på Smålandsgatan. Den ljusa spotlightbeslysta butiken är fylld av färgglada möbler som gör en glad. Prislapparna är desto mindre roliga, men då får man glömma att stolen man sitter på är gjord av plast och istället påminna sig om att det är italiensk design under rumpan.
    Emma K gillar detta

Ingmar Bergmans Gata 6, 114 34 Stockholm