Mehdi Bembli
Aktiv på Reco.se sedan 2019

Läs vad 36 Läs vad Mehdi Bembli

• Manhal H skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge

2020-03-23

Allt gick bra och jätte trevliga personal. Läs mer
    2020-03-23 Mehdi B svarar Manhal H
    Tack för förtroendet att få sälja bilen åt er Manhal!
  • Stefan L skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge

2020-03-18

Blev kontaktad via min blocketannons - med det mest seriösa meddelandet jag sett någonsin. Ställde ett par frågor om hur det går till och vilka avtal som skrivs för ett försäljningsuppdrag, och fick snabbt svar med hur avtalet ser ut, bifogat.

Lämnade in bilen enkelt och smidigt. Valet var upp till mig om jag ville lämna alla nycklar och ägarpapper, eller göra det på distans senare.

Frågade sedan om det gick att göra ett direkt inköp av bilen, och det ordnades smidigt. Pengarna utbetalda först, ägarbyte efteråt.

Mycket bra bemötande av Mehdi!
    På återseende! Läs mer
    2020-03-23 Mehdi B svarar Stefan L
    Hej Stefan! Tusen tack för omdömet och jättekul att få leva upp till förväntningarna. Varmt välkommen nästa gång vi kan hjälpa till!

• Peter L skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge

2020-03-16

Köpt en Porsche samt fått hjälp med att
    sälja min gamla Porsche.
    Gick smidigt och snabbt, blev väl bemött.
    Kan rekommendera detta företag.
    Peter Läs mer
    2020-03-16 Mehdi B svarar Peter L
    Hej Peter, många tack för raderna. Jättekul att få hjälpa till med affärerna & ha en fantastisk säsong i nya vrålåket!

• Kenny G skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge

2020-03-14

Grym och proffsig service. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-03-15 Mehdi B svarar Kenny G
    Tackar och bockar för förtroendet och en grym bil att sälja Kenny!
  • Ulf W skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge

2020-03-06

De påstår att de säljer en bil på i genomsnitt 12 dagar. Jag trodde inte en sekund på att de skulle sälja min bil på mindre än 60 dagar.
    Ett genomtrevligt och professionellt bemötande från första stund, enkelt hanterat och med stor trovärdighet.

12 dagar efter att annonsen kom ut fick jag ett mail. Bilen var såld! Jag kan inte annat än varmt rekommendera Moderna Bil Haninge och Mehdi! Läs mer
    2020-03-09 Mehdi B svarar Ulf W
    Hej Ulf, tack för raderna och det fina omdömet! Vi gör vad vi kan för att hitta nästa ägare så snart som möjligt och det är förstås extra tacksamt när vi får in en lika fin bil som din till försäljning :) Kul att få leva upp till, men också överträffa, dina förväntningar. Varmt välkommen nästa gång det är dags!

//Mehdi, Moderna Bil
    Mehdi B, Andreas Berggren gillar detta
  • Gudrun G skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge

2020-03-03

Tog kontakt med Moderna Bil i Haninge då jag hade en bil som behövde säljas. Mehdi återkom med snabbt svar. Efter kompletterande uppgifter från mig svarade han snabbt med erbjudande om hjälp med försäljning,förväntad prisuppgift, samt förklaring om hur en försäljning genom företagets tjänster går till.
    Mehdi har varit snabb, tydlig och tillmötesgående i sin kommunikation.
    Då vi lämnade över bilen till företaget var han inte på plats - vilket han meddelat tidigare. Allt bemötande och handhavande av affären med Moderna Bil har varit positivt. Kan gärna rekommendera för andra, eller egna eventuella framtida behov av deras hjälp. Läs mer
    2020-03-06 Mehdi B svarar Gudrun G
    Hej Gudrun! Superkul att höra att vi levt upp till alla förväntningar, det är av största vikt för oss. Stort tack för en mycket fin bil att sälja!

• Claës F skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge

2020-03-03

Fick hjälp med att sälja en bil. Proffsigt och smidigt som tusan. Andra bilen de sålt åt mig ( på 3 år ). Rekommenderar mina vänner att vända sig till dem. Mehdi rules !

// Nöjd kund Läs mer
    2020-03-03 Mehdi B svarar Claës F
    Tack! Superkul att återigen få hjälpa till med avyttringen Claës, uppskattar förtroendet. Varmt välkommen när det är dags igen!
    Mehdi B, Andreas Berggren gillar detta
  • Mattias H skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge

2020-03-02

Proffsigt och trevligt bemötande. Mycket lättsamma att ha och göra med. Läs mer
    2020-03-02 Mehdi B svarar Mattias H
    Tack Mattias för att vi fick förtroendet att sälja fina skåpbilen!
  • Orhan K skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge

2020-02-28

Det lönar sig att sälja eller köpa via moderna bil Läs mer
    2020-03-02 Mehdi B svarar Orhan K
    Tack för orden Orhan, varmt välkommen nästa gång vi kan hjälpa till!
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge

2020-02-11

Fantastiskt mottagande. Och snabb och smidig affär. Jag är supernöjd med min försäljning av bil. Läs mer
    2020-02-13 Mehdi B svarar Magnus W
    Är du supernöjd så är jag och kollegorna supernöjda - tack för orden och en mycket fin bil för oss att sälja åt dig Magnus!
Johan Lönnström
Rasmus Gustafsson