Läs vad 65 Läs vad Mehdi Bembli

• 2020-12-15
    Sålde min bil hos Moderna under den tuffa Coronatiden. Det tog sin tid, men inga påtryckningar om att gå ned i pris, utan enbart professionellt bemötande och professionella annonser. Kan rekommendera dem varmt 🙏🏼
    Uppskattar att vi fått stå till tjänst, god jul & gott nytt år! // Mehdi, Moderna Bil

• 2020-12-14
    Väldigt nöjd med service, snabbt och smidigt. Fantastiskt kundservice 👌
    Tack för affären och orden Neaz, varmt välkommen nästa gång vi kan hjälpa till! // Mehdi, Moderna Bil

• 2020-12-11
    Trevligt, enkelt, snabbt, proffsigt!
    Tack
    Tack själv Micael, uppskattar att vi löpande får hjälpa er avyttra era företagsbilar. God jul & gott nytt år så länge! // Mehdi, Moderna Bil

• 2020-12-09
    Företaget sålde min bil.
    Jag blev mycket bra bemött och är nöjd med affären.
    Tack för affären och orden Noom, varmt välkommen nästa gång det är dags! :) // Mehdi, Moderna Bil

• 2020-11-11
    Väldigt professionella och vill verkligen hjälpa kunden! Sålde 4 lastbilar med dem och det var en härlig upplevelse utan stress.
    Hej Paul! Det glädjer verkligen att höra att vår tjänst avlastat er, uppskattar att vi fått hjälpa till att hitta nya ägare till era fyra bilar. Varmt välkomna nästa gång det är dags! // Mehdi, Moderna Bil

• 2020-11-10
    Jag fick bra och snabb service i samband med att få ett bud på min Toyota och även snabb hjälp på plats att lämna in bilen hos Moderna Bil i Haninge. Affären klar samma dag

Kan varmt rekommenderas!
    Hej Catarina! Tack för besöket, en superfin Toyota och orden :) Ha en fin höst & vinter! // Mehdi, Moderna Bil

• 2020-11-09
    Ni sålde bil på uppdrag. Trevligt bemötande och bra kommunikation mellan er och oss .Tack Tobbe
    Tack själv Tobbe, bara kul att få stå till tjänst med försäljningen! // Mehdi, Moderna Bil

• 2020-11-02
    Mycket trevlig personal som lyssnar och bemöter kundens behov.
    Stort tack för orden Emil & varmt välkommen nästa gång vi kan hjälpa till! :) // Mehdi, Moderna Bil

• 2020-09-23
    Vi har sålt två av våra bilar med hjälp av Moderna Bil och vi är jättenöjda.Proffsigt och trevligt bemötande och de har varit väldigt hjälpsamma. Vi kommer definitivt att anlita dem igen.
  • 2020-09-22
    Fick hjälp med att sälja min GTI via förmedling. Gick väldigt smidigt och bra. Efter en första kontakt med Mehdi och sedan visning av bilen så lämnade jag in bilen och dom skötte hela affären därifrån. Mycket proffesionellt och bra service från Mehdis sida, kan stark rekommendera deras förmedlingstjänst.
    Tack & bock Adam för orden och en riktigt fin GTI att sälja. Välkommen tillbaka när det är dags igen! // Mehdi, Moderna Bil

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte