Alla kategorier Butik Skåne Malmö Möllans Ost AB

Möllans Ost AB

Bergsgatan 32C, 214 22 Malmö — Visa karta

Ost är något som alltid engagerar människor och inte minst oss på Möllans Ost. Varje enskild ost har sin egen historia att förtälja och vi berättar den gärna. Möllans Ost har blivit belönad med Gastronomiska akademins diplom år 2000.

Läs vad 10 kunder tycker om Möllans Ost AB

• Lars A
    Lars A skrev om Möllans Ost AB
    Köper ofta min ost här, och det är alltid bra service och bra utbud. Fantastiska ostar och prisvärt! Läs mer
  • Therése N
    Therése N skrev om Möllans Ost AB
    mycket trevlig personal och jag gillar att när man smakar på ostarna så tar de ofta en bit själva och verkar njuta av osten och jobbet! Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Möllans Ost AB
    Älskar affären. Stort utbud, trevlig och kompetent personal, goda smakprover som inspirerar till köp... som det ju ska vara :)Helt klart en Malmö-oas för finsmakare!
    Kanske aningens dyrt är det enda negativa jag kan inflika. Läs mer
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om Möllans Ost AB
    Om man vill ha ett glattleende och hjälp med att finna den där goda osten, då är det här man skall gå. Utbudet är brett och finns något för alla smaker. Priserna är bra. Det är inte dyrt och inte billigt. Fast det handlar ju om att få hjälp av de som är mest kunniga på ost i Malmö.
    För den tillfälliga besökaren är det ett måste att gå hit! Läs mer
  • Marie P
    Marie P skrev om Möllans Ost AB
    Den bästa ostbutiken jag varit i! Fantastiskt utbud och mycket trevlig, effektiv och kunnig personal. Här behöver du inte känna dig bortkommen om du inte kan så mycket om ost då du får den hjälp du behöver och många bra tips. Läs mer
  • Johan
    Johan skrev om Möllans Ost AB
    Mycket trevlig butik med fantastiskt utbud. Enda minuset är att det blir ganska lång väntetid i anslutning till veckoslut, men det får man väl räkna med när stället är så bra. Läs mer
  • Christian H
    Christian H skrev om Möllans Ost AB
    Jag älskar ost. Jag är en ostsnobb. Möllans ost är dit jag går för att få ett stort utbud och kunnig personal. Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om Möllans Ost AB
    En butik som har allt för alla smaker. Perfekt inhandlingsställe för picnicar eller varför inte till vinkvällar. Här kan man alltid prova något nytt och jag tycker dem har bra service. Ett måste för alla ostälskare men även för nybörjaren. Jag lovar att du kommer bli frälst Läs mer
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Möllans Ost AB
    En fantastisk ostbutik med en doft som du känner redan vid ingången. Antingen flyr du eller träder in. Här finnes ett stort utbud av olika ostsorter som du kan ha på din ostbricka på din parmiddag. Ett utmärkt sortiment, smaker för alla. Under förutsättning att du gillar ost ;) Trevlig personal finner du här som svarar på dina frågor angående ost. Så, denna butik får 3/5recos. Läs mer
    Johanna L gillar detta
  • Ami H
    Ami H skrev om Möllans Ost AB
    Ohhh!!! Vad kan man mer begära! Ytterligare en av oaserna kring Möllan. Hårdostar, mjukostar, getostar, mögelostar, skånska ostar, danska ostar, franska ostar, holländska ostar..
    Det som du söker i ostväg hittar du här, annars finns det inte!
    Möllans ost är en delikatessaffär, här hittar du förutom osten också bröd, olja, vinäger och en och annan chokladbit och inte minst en entusiastisk och kunnig personal som gärna guidar dig genom det digra sortimentet. Läs mer