Monki Halmstad

3.9

10 omdömen om Monki Halmstad

Nathalie O
Skrev om Monki Halmstad

Rolig och trevlig personal. Sällan problem att lämna tillbaka plagg eller få hjälp med det man söker. Har varit på alla deras VIP-frukostar och hoppas på fler

Linne K
Skrev om Monki Halmstad

Hjälpsam och rolig personal, bra utbud.

Joel B
Skrev om Monki Halmstad

Stor butik som är ett måste varje gång jag är på stan med min sambo. Saknar stolar som man kan sitta på medan tjejen springer runt och provar kläder.

Elina
Skrev om Monki Halmstad

SÅ OTREVLIG PERSONAL, frågade efter en väska och butiksbiträdet tittade inte ens på mig när jag frågade om dom hade den kvar. Hon svarade bara: det vet jag ingeting om ... och gick.. uhhhh ett stort minus för personalen som verkar hata sitt jobb

Lisa E
Skrev om Monki Halmstad

H&M har alltid bra kläder till bra pris. Jag handlar mycket här, antingen om man letar efter något basplagg att ha som man behöver, eller också ett festplagg för lite festligare tillfällen. Det finns allt för alla.

Malin H
Skrev om Monki Halmstad

Stort utbud av olika stilar och kläder, men även andra accessoarer

Jennifer L
Skrev om Monki Halmstad

Lagom storlek, det blir inte lika stökigt som på de riktigt stora h&m butikerna men har oftast det du söker. Bra smink avdelning.

Martina B
Skrev om Monki Halmstad

Relativt stor butik med mycket bra saker!

Evelina S
Skrev om Monki Halmstad

Vilken student tycker inte om H&M? Det är en affär med allt ifrån smink till jeans!Och allt till en mycket bra pris!Affären ligger bra till precis i hörnet mittemot Åhlens!Det är bra strukturerat i affären och man hittar lätt det man letar efter.

Josefine E
Skrev om Monki Halmstad

H&M är en av favoritbutikerna just nu, får in nya plagg ofta och det finns både dyrt och billigt. Gillar att de ha många provrum så det är sällan någon överdrivet lång kö och personalen är trevlig och hjälpsam även om de finns en del som är lite snorkigare.