Monki

Ring 054-21 02 50 www.hm.com
3.0

4 omdömen om Monki

Birgitta O

Snygg lokal, ganska bra priser. Jag fick bra hjälp av personalen. Egentligen vet jag inte vad jag skall klaga på.

Marieh L

Lokalen är fräsch och fin men personalen är nonchalant och otrevlig.

Josefine S

Har blivit lite bättre sedan det byggdes om, men en del av personalen är fortfarande grinig och oproffitionell och utbudet är verkligen inte vad man skulle kunna önska av en splitter "ny" HM-butik. Även om butiken är nyrenoverad är den lite rörig och jag har hört det ryktas att det kan vara svårt att hitta ut när man väl kommit in...HM är alltid HM men den här butiken skulle absolut kunna bli bättre, för den har potetial!

Therese R

HM i Karlstad kan lätt kännas lite rotigt. Framförallt övervåningen. De har byggt om, men frågan är om det blev bättre. Dock finns det ett stort utbud och sminkdelen (mittensektionen) är toppen. Nedervåningen med divided (kanske för den lite yngre kretsen)är helt okej och känns mer strukturerad än högsta våningen. personalen fungerar, men är inte överdrivet trevliga. Framförallt brukar personal vid sminket vara lite oengagerad. Men överlag är det en stor och bra butik. Men det finns inte heller några alternativ om man enbart rör sig i centrum, då denna butik är den enda.