Alla kategorier Kläder Östergötland Norrköping Monki Norrköping

Monki Norrköping

Drottninggatan 59, 602 32 Norrköping — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Monki Norrköping

• Alexandra Å skrev om Monki Norrköping
    H&M har ju alltid något man är ute efter, är tyvärr lite rörigt och svårt att hitta det man vill ha! Läs mer
  • Emelie S skrev om Monki Norrköping
    Butiken är stor men tyvärr lite rörig ochdet kan vara svårt att hitta det man söker. Ibland när jag har besökt butiken har jag tyckt att bemötandet från personalen inte alltid varit det bästa. Jag tycker att sminkavdelningen är en aning liten vilket också påverkar utbudet. Sminkavdelningen är också en aning ofräsch. Läs mer
  • My P skrev om Monki Norrköping
    En stor H&Mbutik men dock lite rörig och svår att hitta i. Personalen är inte den trevligaste och är inte alls hjälpsam.
    Ett mycket litetet underklädesutbud men bättre på övervåningen med roligare kläder som inte alla butiker brukar ta in.
    Affären ligger bra till mitt i Norrköping på Drottninggatan i köpcentret Spiralen. Läs mer
  • Josefine J skrev om Monki Norrköping
    Bästa H&M jag har besökt! Missa inte deras Divided-rea på övervåningen, där gör man riktiga kap. Accessoar-avdelningen är det enda som inte är så bra, lite dåligt utbud. Den enda klädaffären man behöver, speciellt i reatider. Ligger centralt i gallerian Spiralen. Läs mer