Moogio AB

2.3

8 omdömen om Moogio AB

Bibi L
Skrev om Moogio AB

Satt och väntade i tre timmar innan jag gav upp. Företaget är fullständigt onåbart och kan inte ens ta sig vänligheten att ringa och säga att de blir sena. Har därför ingen erfarenhet av deras produkter/hantverk men servicen får ju lägsta möjliga betyg. Horribelt!

Stina J
Skrev om Moogio AB

Dyrt med opålitlig/obefintlig service! Har haft kontakt med Moogio i Malmö under knappt ett år, pga stora fönster som krävde större gardiner. Borttappade anteckningar med måtten gjorde att de fick göra nytt hembesök och ta nya mått. 4-6 veckors leveranstid blev ett halvår innan gardinerna kom. Monteringen var bristfällig och gardinerna blev sneda efter några veckor. Efter några månader rasade gardinskenan ner. Svårt att få till ny tid för ommontering. Bokade hembesök uteblir/ställs in utan förklaring/besked. Allt detta...

Sandra
Skrev om Moogio AB

Bra bemötande och bra produkter, mycket bättre än andra vi provat.

Anna A

Daniel Z
Skrev om Moogio AB

Håller INTE med er andra. Jag har handlat produkter till hela mitt nybyggda hus och fått förstklassig service och bemötande. Jag och frugan besökte de flesta andra av Moogios konkurenter men Moogio gav ett extremt professionellt bemötande där man märkte att de visste vad de pratade om. Har rekommenderat Moogio till släckt och vänner som har samma intryck som oss.... dessutom så har de snyggare och bättre produkter som ingen annan kommer i närheten av. Rekommenderar Moogio i Lund!

Andreas R
Skrev om Moogio AB

Håller med Mattias N helt och fullt! För vår del kände vi oss riktigt lurade när säljaren hela tiden pratade om ett totalt pris på 8500 men sen kom en tilläggsfaktura på 6900 på en sidoorder som han inte alls nämnt under hela processen förrän det var dags för betalning. Sidoordern var på tyg som blev klart senare än huvudordern och då skapade han en ny order som vi aldrig diskuterade. Välj ett annat företag än dessa skojare!

Mattias N
Skrev om Moogio AB

Helt ok sortiment och schysta markiser men bemötande och service var under all kritik. Vi hade lite strul med vår beställning och då var dom helt plötsligt inte alls lika trevliga som när vi skulle handla.

Tobias H
Skrev om Moogio AB

Fina rullgardiner, men seg service.