Alla kategorier Hotell Stockholms län Stockholm Älvsjö Solberga Motel L Älvsjö

Götalandsvägen 209, 125 44 Älvsjö — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Motel L Älvsjö

• Johan N
    Johan N skrev om Motel L Älvsjö
    Bokade ett rum för två via booking.com som jag sedan var tvungen att avboka då Dramaten ställde in vår planerade föreställning. Avbokningen skedde 1,5 vecka före planerad vistelse. På booking.com kunde jag hantera min bokning. Ändra något i den? lägga till? eller avboka? När jag valde att avboka fick jag inget meddelande om att den inte var avbokningsbar, dvs pengar betalas ej tillbaka. När återbetalning dröjde kontaktade jag hotellet och fågade varpå de meddelade att deras rum ej var avbokningsbara. Vi bestämde oss då i alla fall för att ändå åka dit och bo över när vi ändå betalat för kalaset. Vi får då veta att de är fullbelagda och att de inte kan erbjuda oss något rum. Som vi ändå betalat för!

Man kan ju tycka att jag borde kollat det finstilta kring bokningen. Ja. Men det framgick inte tydligt i appen. Ingen varning eller dylikt, det bara kvitterades att min bokning hade blivit avbokad. Att man inte ska kunna avboka 1,5 vecka före sin bokade övernattning är bara det ett tecken på deras servicemedvetenhet.

Jag kan bara säga, håll er långt ifrån detta boende om ni kan. Det finns bättre alternativ i samma prisklass. Med bättre bemötande.

/Johan Läs mer