MotorMedlarna Sverige AB

Välkommen till MotorMedlarna Sverige AB!

Vettiga priser och hög kvalitet. Låter det för bra för att vara sant? Hos oss på MotorMedlarna Sverige har vi gjort detta möjligt genom flera års erfarenhet och god kännedom inom fordonsbranschen.

Vi köper, säljer samt servar motorcyklar. Är du nyfiken på vad din motorcykel är värd så tveka inte att höra av dig till oss för en kostnadsfri värdering. Med över 20 års erfarenhet inom branschen kan vi på ett rättvist och marknadsmässigt sätt värdera din motorcykel.

Läs vad 198 kunder tycker om MotorMedlarna Sverige AB 2

• KRZYSZTOF T
    2022-11-29 Spontant omdöme
    Professionell service, trevlig personal, bra kontakt. Jag köpte en begagnad MC med garanti och det var inga problem när problemet uppstod även genom mitt fel! Som MC är det bara från dem!
    2022-11-28 Verifierad kund
    Jag gar fått ett mycket bra mottagande.
    Dom har hört av sig om det har varit något som gällde servicen.
    Jag har kunnat lämna och hämta utom deras öppet tid er.
    Det tycker jag är riktigt bra service.
    Jag servade moppe och byte däck på den.
    2022-11-27 Verifierad kund
    Dom har glömt ringa mig om frakt?
    2022-11-10 Verifierad kund
    Vi fick snabb återkoppling på vår förfrågan på mail och ett mycket bra bemötande vid lämning och hämtning. Vi fick utfört en service på vår Kawasaki GTR 1400 och återkommer definitivt.
    2022-11-06 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och bra kontakt hela tiden.
    2022-11-06 Verifierad kund
    Trevliga försäljare, det blev ett köp av en Harley
    som var i ett utmärkt skick allt stämde med deras annons på nätet.
    2022-11-05 Verifierad kund
    Ytterst professionellt bemötande och genomgående bra affär.
  • Göran S
    2022-11-03 Verifierad kund
    Bemötandet va mycket bra trevliga och hjälpsamma. Mina förväntningar va inga men blev glatt överraskad av ett vänligt bemötande.jag köpte en stycken motor cykel.
    2022-11-01 Verifierad kund
    Blev väl bemött och nöjd med utfört arbete.
  • Richard S
    2022-10-25 Verifierad kund
    Jag köpte motocykel av dem .
    Jätte trevligt bemötande vid affär och med leveransen . Generösa i samband med affären.
    Jag lär göra affärer med dem fler gånger
    2022-10-23 Verifierad kund
    Familjärt, proffsigt, hjälpsamma
    Man åkte därifrån nöjd
    Mc
    2022-10-22 Verifierad kund
    Mycket bra kommunikation och klockren service.
    2022-10-15 Verifierad kund
    Diskutera med säljaren innan hur jag ville ha mc,n uppspänd för transport till mig med skydd för nötskador på motorcykeln. Lova att han skulle göra det bra. Vid leverans var det lika illa som jag sa att jag inte ville ha det. Dålig ursäkt med det har inte blivit något märke var svaret när jag sa till på plats om det.
    Noll respekt mot köpare! Igentligen skulle jag ha avbrutit affären och sagt, åk hem!
    Hej!
    Du berätta en historia om hur du hade beställt en motorcykel innan på distans där man hade spänt hojen över sadeln och den hade gått sönder och vi sa till dig att vi skulle lasta den bra. Den var spänd i höger gaffelben, vänster handtag och vänster handtag bak. Du var orolig över att det skulle bli märken på hojen och vad jag förstår det som blev det inga märken på hojen? Så jag förstår egentligen inte vad problemet är :)
    Hade du velat avbryta affären så hade du haft möjlighet till det men vi hörde inget annat på plats. Vi lastar ett par hundra hojar om året så jag skulle väll påstå att vi har hyfsat koll på hur man spänner fast en motorcykel utan att det lämnar märken på den. Men som tur var så blev det ju inga märken på hojen. Lycka till med ditt köp och hoppas du gillar hojen. Samt att vi körde hojen 50 mil kostnadsfritt utan handpenning för att du var orolig över att betala något i förskott.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Bra bemötande. Professionell. Rekommenderas.
    2022-10-10 Verifierad kund
    Trevlig säljare mycket bra bemötande
    2022-09-27 Verifierad kund
    Grym service, alltid tillmötesgående. Får en extra guldstjärna bara för att de tvättade rent min motorcykel, bara för att han tyckte att det var Fredag. På återseende!
    2022-09-22 Verifierad kund
    Er fra Norge, og har kjøpt to motorsykler usett av Motormedlarna, og har fått gode svar på spørsmål. Nå gjenstår det å se om de begge er like fine som beskrevet i deres annonser.
    2022-09-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra service. Kan rekommenderas och återkommer gärna.
    2022-09-17 Spontant omdöme
    Trevlig personal , enkel affär och framförallt fantastiskt service! Var lite småfel på min hoj som jag köpt av dem . Dom erbjöd sig direkt att köpa tbx eller fixa felen . Hojen blev hämtad hemma hos mig med transport och felen fixades utan diskussion. Skulle lätt rekommendera vänner och bekanta att handla hos motormedlarna .
    2022-09-11 Verifierad kund
    Bra bemötande kunnig/erfaren säljare som inte färgade mitt önskemål.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemött.
    Levde upp till mina förväntningar
    Tyrr mycket svåra att nå per telefon
    Hej Dennis! Tack för fina ord och feedback, vi håller på att byta telefonväxel och hoppas det kommer göra det enklare att nå oss! Allt gott / Marcus MotorMedlarna Sverige AB
    2022-09-01 Verifierad kund
    Service och diverse av MC. Bra info från dem under hela arbetsgången. Verkar väldigt duktiga. Service är dock ej avslutad i skrivande stund och inväntar kostnaden för det hela.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Otroligt duktig å kompetens av mekanikern som tog hand om min Kawasaki En 500💜💙💜
    Fick vänta i ca: 5 veckor på leverans problem som är helt naturligt i denna upp å ner vända Värden 😪🕊💙💜
    Han stod även på sig ang. Priset som det var andra som tyckte det var för billigt💙💜
    Har fortfarande inte besiktad den å nu är det körförbud men skit vad jag har lekt av mig😆😆😆😆
    Du vet vem du är å du är bäst💙💜💙
    2022-08-31 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett trevligt sätt och tyckte att dem gjorde ett fint jobb med moppen
    2022-08-29 Verifierad kund
    Snabb och smidig service av dotterns moped. Mycket serviceorienterade och jobbade över för att kunna möta våra önskemål.
  • Andres L
    2022-08-23 Verifierad kund
    Ett trevlig bemötande.
    Allt har gått smidigt.
    Affären blir klar i slutet på veckan. (V. 34)
    Det blev ett inbyte för min del och alla är nöjda speciellt min son som fick sin första hoj.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Bokade service och fick svar snabbt,kunde lämna moppen dagen innan.
    2022-08-21 Verifierad kund
    Trevlig personal och trevligt bemötande
    2022-08-18 Verifierad kund
    Enkel, snabb och smidig affär.
    2022-07-24 Verifierad kund
    Allt gick smidigt och bra vid affär.
    Saknade dock en lite bättre och tidigare kommunikation.
    Vi tar detta till oss och försöker bli bättre på detta framöver.
    mvh Marcus
    2022-07-22 Verifierad kund
    Mycket kundvänliga, kunniga och ett bra bemötande.
  • Philippe O
    2022-07-15 Verifierad kund
    Super trevligt
    Super kompetent
    Tack så mycket för hjälpen.
    2022-07-13 Verifierad kund
    Trevliga, proffsiga och framför allt snabb leverans. Påställd försäkrad och nybesiktigad vid leverans. Ska man köpa mc så köp den här.
    Stort tack:) Ha en riktigt fin sommar:) MotorMedlarna Sverige AB
    2022-07-10 Verifierad kund
    Fantastik service! Trevliga och hjälpsamma. Jätte bra samtal som ledde till köp av moped över telefon. Sonen hämtade upp mopeden dagen efter. Tack för hjälpen med allting!
    / Helen
    Tack själv och ha en fin sommar:) MotorMedlarna Sverige AB
    2022-07-08 Verifierad kund
    Bra, enkelt och smidigt. Leverans fram till dörren av en mycket fin mc.
    Stort tack:) Vi önskar en grym sommar! MotorMedlarna Sverige AB
    2022-07-03 Verifierad kund
    Riktigt bra service och är väldigt nöjd med mitt köp. 😊
    Vad roligt att höra:) Vi hoppas du får en fantastisk sommar ! MotorMedlarna Sverige AB
    2022-07-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra kundservice !! Topp!
    Detta var den finaste 1/5 vi har fått! 😅 MotorMedlarna Sverige AB
    2022-06-30 Verifierad kund
    Mycket bra samtal som ledde till uppgörelse per tel, köp av MC. Leverans så snart det gick på måndagen. Smidigt och trevligt.
  • Lars B
    2022-06-21 Verifierad kund
    Som vanligt ett toppenjobb utfört av dem
  • Mats L
    2022-06-17 Verifierad kund
    Väldigt trevliga och hjälpsamma
    2022-06-16 Verifierad kund
    Super bra bemötande, kom precis innan stängningsdags men det var inga problem att provköra! Det blev så att jag köpte min mean streak 1600 där!🤪
    2022-06-13 Verifierad kund
    Ett mycket trevligt bemötande av en kunnig personal

Snabbt svar på mail och kort väntetid för service
    2022-06-11 Verifierad kund
    Jag möttes av en lugn och balanserad kille som hade utförliga svar på alla våra frågor. Vi tittade på en moped. Motormedlarna var de första stället vi besökte. Därefter åkte vi vidare och tittade på några alternativ, men kom fram till att Motormedlarna verkade både bäst och seriösast. När vi återbesökte dem slutade det med att vi köpte en ny moped av dem.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Man blir alltid trevligt bemött. Men när jag beställde och utförde den service som det var dags för så skiljer det i vad som utlovas och vad som de faktiskt kan erbjuda. Det gällde mappning, vilket de inte i dags läget kan utföra men som vid telefonbokning utlovades. Utförandet på servicen som var bokad har jag däremot inget att klaga på. Tvärtom! Duktig och trevlig tekniker.
    Tjena!
    Vi kommer att erbjuda mappning inom kort. Vi väntar på utrustningen. Då är du välkommen!
    2022-06-07 Verifierad kund
    Kul och lätt att göra en snabb affär med. Jag är mycket nöjd med min affär.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Inget att klaga på själva arbetet, men på deras hemsida kan man läsa att ett däckbyte kostar 1295 kr om man köper däcket där. Gjorde så men fick betala 1942. 50 för arbetet. Dvs 50 % dyrare än vad dom skiriver att det ska kosta, dom ringde inte och frågade om det var ok, känns inte bra. Sista gången jag anlitar dom.

Uppdatering:
    Allt löste sig till det bästa och Motormedlarana återbetalade felaktigt fakturerat belopp.
    Peter Eliasson
    Hejsan Peter! Jag beklagar att det blivit ett missförstånd i kommunikationen avseende däckbytet! Vi ska självklart åtgärda detta omgående! Återkom per mail eller telefon så för vi tillbaka summan som debiterats felaktigt.
    Mvh Marcus Wictorsson Motormedlarna.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Mycket trevlig upplevelse
    Snabbt och smidigt

Köpte min drömhoj där
    Yamaha XV1900

Ren och fint
    2022-05-20 Verifierad kund
    Jag köpt en yamaha r1 av grabbarna och bemötandet var topp klass.

Jag hade ingen förväntningar, men det slutade att jag köpte en motorcykel.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och välkomnande bemötande.
    Företaget levde upp till mina förväntningar med råge.
    Hade ett mycket trevligt besök hos dom, i en väldigt fin miljö.
    Jag köpte en motorcykel hos dom och fick den information om produkten som jag eftersökte, och dom kompletterade med några småprylar som saknades. Dom erbjuder också en prisvärd hemleverans.
    Nu återstår förstås att se hur dom hanterar eventuella problem som kan uppstå på MCn, men jag har stort förtroende för dom.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Alltid vänligt bemött och en servicenivå i toppklass. Har gjort ett par mc affärer som varit smidiga för båda parter. Kommer garanterat att anlita Motor Medlarna även i framtiden.