En del av MrCAP - www.mrcap.com
Välkommen till Mr Cap Sisjön!

Vill du som bilägare förlänga livslängden på din bil och behålla så mycket av värdet på bilen som möjligt? Med oss på Mr Cap Sisjön är detta möjligt. En MrCap-behandling är ett gediget hantverk som utförs av experter inom branschen.

Tjänster: Heltäckande behandling, lackytbehandling, klädseltvätt, lädervård, biltvätt, motortvätt, bilglas, buckla, sanering och båtvård.

Mr Cap har funnits sedan 1990 och sedan dess har våra metoder utvecklats och moderniserats till att idag bli en av de bästa i branschen. Varmt välkommen till oss på Mr Cap Sisjön!

Läs vad 40 kunder tycker om MrCAP Sisjön 2

2021-09-24
    Mycket bra bemötande och proffsigt med trevlig personal.
  • 2021-09-10
    Mycket bra ställe! Väldigt trevlig ägare som går igenom vad som gjorts med bilen. Bilen såg ut som ny efter rekonden.
  • 2021-09-05
    Fint bemötande.
  • 2021-09-03
    Lämnade in bilen på TuneUp och den var riktigt riktigt skiten, alger innanför dörrar och baklucka. Hämtade ut den och kunde knappt känna igen den. Ett otroligt gediget arbete, värt varenda krona.
    Toppenbytyg från mig.

Nu kommer vi skicka alla våra trafikskolebilar till dem för veckovård.

Mikael-Pofu Trafikskola AB
  • 2021-09-03
    Trevlig bemötande och professionellt utfört arbete.
    2021-08-30
    Bra service med önskat resultat
  • 2021-08-24
    Kvalitet rakt igenom! Personligt bemötande och professionell lackskyddsbehandling! Rekommenderas!
    2021-08-23
    Ny ägare sedan jag var där sist.
    Blev väl bemött och nya Mr Cap ordnade att bilen kunde behandlas den dag som jag önskade. Slutresultatet var utmärkt bra
  • 2021-08-17
    Lämnade in bilen för en FormulaU behandling, och från första kontakten tills jag hämtade bilen vart jag väldigt proffesionellt och trevligt bemött av ägaren.
    Slutresultatet vart väldigt mycket bättre än vad jag vågat hoppats på, fick mig en ny bil igen 😃
    Så Mr Cap Sisjön kan jag inget annat göra än att starkt rekommendera. Du kommer bli nöjd 👍
  • 2021-08-12
    Tog hjälp av Mr.Cap inför återlämnande av leasingbilar. Professionella, flexibla, lyhörda och vänliga. Det märks att de är väldigt måna om sina kunder och gör allt för bästa service.

Skulle rekommendera Mr.Cap Sisjön alla dagar i veckan. Tack för att ni gjorde så att vår leasingbil återlämnades helt utan anmärkningar!
    2021-08-09
    Sanering och interiörtvätt. Utöver förväntan bra!
  • 2021-08-09
    Ny ägare med lång erfarenhet inom företaget som vet vad som krävs för att göra ett bra jobb!
    Mycket proffsigt hela vägen från bemötande, bokning till leverans!
    Resultat i toppklass, bilen känns ny i lacken!
    Jätte kul att höra, Tack för ditt förtroende. Kul att ha dig som kund hos oss...... Mvh Mr Cap Sisjön MrCAP Sisjön
  • 2021-08-08
    Mrcap är riktiga pedanter med min volvo precis som jag. Alltid nöjd.
  • 2021-08-08
    Bra bemötande och bra utfört arbete
    Borde fått bättre info vad som skulle göras
    Jätte kul att höra, Tack för ditt svar och vi skall försöka att förbättra os på det. Mvh Mr Cap Sisjön MrCAP Sisjön
  • 2021-08-08
    Mycket bra bemötande och service
    2021-08-07
    En trevlig och proffsig bemötande samt snabbt och välarbetad jobb
  • 2021-08-06
    Har lackbehandlat bilen hos MrCap under flera år och är supernöjd med resultatet! Bilen ser helt ny ut trots att den är 9 år. Oerhört trevligt bemötande från personalen, de har alltid tid för oss.
  • 2021-08-06
    Vänligt och proffsigt bemötande.
    Bilen är gediget genomarbetad .
    Kommer absolut att rekommendera
    MR cap sistone.
    2021-08-05
    Trevliga och proffsiga vad det gäller bemötande och utförande.
  • 2021-07-15
    Wash and detailing car
    The final cost was higher than estimated as the car was neglected for most of the past year.

The booking was done via the Internet which was not well organised. When I dropped off the car they did not know of the booking and required me to leave the car there for 8 hours.
    2021-07-13
    - Mycet bra och trevlig personal
    - Höga förväntningar överträffades
    - Efterkontroll av lackkonservering efter plastlåda till ett bra pris
    - Blev hemkörd och hämtad under arbetstiden
  • 2021-06-30
    Lätt att boka tid med kort varsel samt utmärkt tvätt av bil.
  • 2021-06-30
    Snabbt enkelt och smidigt mottagande. Levererade min önskade tjänst över förväntan.
    Bad om en enkel utvändig tvätt, och väldigt nöjd med resultatet.
    2021-06-21
    Bra bemött. Hade höga förväntningar som även infriades. Gjorde det där lilla extra.
    2021-06-21
    Formula U, grundbehandling
    Behandling av framruta
    Tvätt av motorrummet
    - Professionellt bemötande med hög servicegrad
    - Förtroendefullt förhållningssätt
    - Kvalitetsmässigt hög nivå på arbetsinsatsen.
    Vänliga hälsningar
    Isabella Florén och Lars Bergqvist
    2021-06-17
    Bra bemötande. Fort, lätt och smidigt.
  • 2021-06-14
    Mycket bra kundmottagning. Resultatet blev perfekt. Lyckades få ut två bucklor som ingen tidigare lyckats med.
    Kul att höra, och att behandlingen blev bra, Tack för ditt förtroende. Mvh Mr Cap Sisjön MrCAP Sisjön
    Mycket trevligt
    Höga förväntningar som företaget levde upp till. Inga spår av skadan .
    Professionellt bemötande.
    Plåtriktning (buckla).
    Kul att jobbet blev bra och att du blev nöjd, Tack för ditt förtroende.
  • 2021-06-14
    Snabb o trevlig service. Alltid lika hjälpsamma. Bilen är i toppskick efter varje tvätt.
  • 2021-06-14
    Mycket tillmötesgående och den person som styr det hela i Sisjön är perfektionist vilket märktes på slutresultatet..
    Jag är kort och gott väldigt nöjd😊
    Kul att höra, och att behandlingen blev bra, Tack för ditt förtroende.
    2021-06-14
    Bra snabbt bemötande och ett ungefärligt pris. Fick tvätt på köpet.
    2021-06-14
    Bra och trevlig personal! Utmät behandling av bilen.
    Jätte kul att behandlingen blev bra och att du blev nöjd med resultatet, Tack för ditt förtroende.
  • JOHAN W
    skrev om MrCAP Sisjön
    2021-05-19
    Ska ni rekonda bilen, husvagnen eller annat behöver ni inte leta längre, här får du riktigt fin och professionell service samt resultat i världsklass.
    Kan starkt rekommendera Formula U behandlingen som de utför!
    Jätte kul att höra, Tack för ditt förtroende.
    2021-05-16
    Bästa killarna i stan på rekond!
    Sjukt proffsiga och lägger ner hårt arbete för det där lilla extra.
    Höga förväntningar som dom motsvarar alltid när man lämnar in bilen till mr cap

Här får man det bästa! Väl värda pengarna
    2021-05-15
    Lämnade in bilen efter att det kommit vit färg över hela bilen. Killarna på Mr Cap i Sisjön gjorde ett super jobb med bilen. Fick tillbaka en helt ny bil. Väldigt bra service. Dom fixade en hyrbil åt mig som jag fick under tiden. Mycket trevliga. Rekommenderas skarpt och jag kommer i fortsättningen att lämna min bil här för rekond mm.
  • 2021-05-14
    Äntligen verkar det som att denna anläggning fått ordning på det mesta. Bra personal och ett utmärkt resultat av tvätten.
    Under många år har det varit mycket svajigt så jag hoppas att jag är lika nöjd efter nästa besök
    Jätte kul att höra och att du blev nöjd med resultatet, Tack för ditt förtroende.
  • 2021-05-14
    Bra service och väl utfört arbete
    2021-05-14
    Mycket väl utfört arbete. Bra bemötande. Rekommenderas varmt
  • 2021-05-07
    Var väldigt nöjd med arbetet på min bil utfört av trevliga killar och blev väldigt bra bemött.
    Förklara vad de skulle göra och fick en efterkontroll på bilen
    Rekommenderas starkt
    Återkommer
  • 2021-04-30
    Lämnade in min svarta bmw 335 cab för en formula u behandling. Resultatet blev över förväntan. Lacken fick tillbaka sitt djup och kalkfläckar på huv, tak och bagagelucka är borta helt. Otrolig glans i lacken. Kundmottagaren Farhad är riktigt trevlig och man blir bemött hur bra som helst. Kan bara bli topp betyg där👍