En del av MrCAP - www.mrcap.com
Välkommen till MrCap Sisjön!

Vill du som bilägare förlänga livslängden på din bil och behålla så mycket av värdet på bilen som möjligt? Med oss på Mr Cap Sisjön är detta möjligt. En MrCap-behandling är ett gediget hantverk som utförs av experter inom branschen.

Tjänster: Heltäckande behandling, lackytbehandling, klädseltvätt, lädervård, biltvätt, motortvätt, bilglas, buckla, sanering och båtvård.

Mr Cap har funnits sedan 1990 och sedan dess har våra metoder utvecklats och moderniserats till att idag bli en av de bästa i branschen. Varmt välkommen till oss på Mr Cap Sisjön!

Läs vad 104 kunder tycker om MrCAP Sisjön 2

2022-09-23 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande, tar jobbet seriöst och gör ett mycket bra jobb. Vi blev av med en väldigt stark parfymdoft. Kan starkt rekommendera Mr cap sisjön.
  • 2022-09-02 Insamlad av företaget
    Trevlig, snabb, hjälpsam, professionell
  • 2022-08-31 Insamlad av företaget
    Mycket professionellt bemötande och med stor yrkeskunskap blev min bil omhändertagen. Jag är också mycket nöjd med resultatet!
    2022-08-30 Insamlad av företaget
    Verkligen nöjd med master treatment av min Tesla och all hjälp som jag har fått av Farhad/ Mr Cap. Rekommenderas starkt! Kommer inte lämna in bilen nån annan stans!
    Jätte kul att höra Nasim, Tack för ditt förtroende. Mvh Mr Cap Sisjön MrCAP Sisjön
  • 2022-08-29 Insamlad av företaget
    Farhad på Mr Cap Sisjön är nog den mest seriösa "conditioner" jag någonsin haft nöjet använda. Fantastiskt dedikerad skapa perfekt resultat, kan varmt rekommendera dem.
    Jätte kul att höra Magnus, gläder oss mer än va du tror. Tack för ditt förtroende. Mvh Mr Cap Sisjön MrCAP Sisjön
  • 2022-08-16 Insamlad av företaget
    Mr cap Sisjön

Gjorde deras stora beh inklusive keramiskt skydd på min BMW. Resultatet blev otroligt bra. Service och bemötandet var kanon. Nu skall snart sambons Volvo också bli behandlad där

Mvh Anders
    Jätte kul att höra Anders, Tack för ditt förtroende. Mvh Mr Cap Sisjön MrCAP Sisjön
  • 2022-08-05 Insamlad av företaget
    Som alltid åker man hem med ett leende med sin rekondade bil och det doftar ny bil.
    2022-08-05 Insamlad av företaget
    Snabbt löst problemet och trevligt bemötande!
  • 2022-08-05 Insamlad av företaget
    Jättebra bemötande! Fixade snabbt till min buckla på bilen med ett bra resultat.
    2022-07-18 Insamlad av företaget
    Jättebra service och kommunikation. Kände mig trygg med att lämna min bil och att den var i bra händer.

Jag fick lacken polerad efter att ha fått några fula märken.
  • 2022-07-18 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bemötande, märks att de bryr sig om sina kunder. Kan inte bli nöjdare med resultatet. Rekommederas starkt!
  • 2022-07-07 Insamlad av företaget
    Tack för utmärkt hjälp!

Min bil är nu i topp-skick!

Jag rekommenderar definitivt MrCap för alla som önskar förbättra lack- och ytfinish på sin bil.
    2022-07-04 Insamlad av företaget
    Fantastisk service och mycket professionellt utfört arbete.
  • 2022-06-15 Insamlad av företaget
    Bara att gå tid och prata med professionell personal som älskar sitt jobb, finns ingen idé att gå någon annanstans- supernöjd !
    2022-06-06 Insamlad av företaget
    Gör alltid ett fantast jobb, och väldigt trevligt bemötande.
    2022-05-25 Insamlad av företaget
    Snabb service och trevligt bemötande
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Mycket bra och grundligt jobb. Lacken som ny
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Super nöjd med resultat! MasterTreatment. Rekommendera att testa för bästa resultat
    ätte kul att höra, Tack för ditt förtroende. Mvh Mr Cap Sisjön MrCAP Sisjön
  • 2022-05-07 Insamlad av företaget
    Supertrevligt bemötande och min bil blev jättebra
    ätte kul att höra, Tack för ditt förtroende. Mvh Mr Cap Sisjön MrCAP Sisjön
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande..bra service .utmärkt utfört arbete.. rekommenderar varmt.👍
  • 2022-04-28 Insamlad av företaget
    Möcke bra och snabb service. Rekommenderas starkt
    2022-04-24 Insamlad av företaget
    Allt bra och bilen blev klar på tid
    2022-04-16 Insamlad av företaget
    Bra service och toppenresultat!
    2022-04-09 Insamlad av företaget
    Ny franchisetagare som tagit över anläggningen. Väldigt serviceinriktade och märks att de har ett genuint intresse av sitt arbete. Goa gubbar som ger din bil vad den behöver.
  • 2022-04-08 Insamlad av företaget
    Bra personlig service! Flexibla
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Mycket väl utfört arbete och bra service och bemötande
  • 2022-04-05 Insamlad av företaget
    Jag blev bra bemött och fick bra respons på mina frågor om vilken lackbehandling jag skulle välja.Jag valde både utv och invändigt behandling på bilen och blev väldigt nöjd med resultatet.
    2022-04-01 Insamlad av företaget
    Bra bemötande

Det enda som inte kändes bra var att det kändes som han försökte ta ut ett för högt pris. Vilket jag var tvungen att påpeka och då sänktes det
    Hej Bent, Ledsen att du upplevde det så, Vi pratar med många personer dagligen ang priser/behandlingar mm, tyvärr så blandar vi ihop det ibland, Inte alls meningen att ta ut ett högt pris eller liknande. Men det gläder oss att du blev nöjd med behandlingen =)

Mr Cap Sisjön
  • 2022-03-18 Insamlad av företaget
    Mycket bra höll vad de förutsatte sig
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Super trevlig personal och tack för ett trevligt bemötande!
  • 2022-03-14 Insamlad av företaget
    Master treatment:
    Engagerade och brydda om slutresultatet.
    Professionell och kundorienterad hantering.

Jag kommer att komma tillbaka.
  • 2022-03-07 Insamlad av företaget
    Bra resultat, fick bort illamående lukten. Mycket hjälpsam också att hitta en hyrbil.
  • 2022-02-24 Insamlad av företaget
    Hög yrkeskunnighet, väldigt noggranna.
    Superbra service.
    2022-02-21 Insamlad av företaget
    Hjälpsam, trevlig och tillmötesgående. Framförallt fick jag en ren och fräsch bil!
  • 2022-02-17 Insamlad av företaget
    Tack för ett kanonjobb!
    Vi kom in med en bil som var i behov av en rekord och de löste det på bästa möjliga sätt. Serviceinriktade till hundra procent.
    Grymt jobbat! 👊🏼
    2022-02-17 Insamlad av företaget
    Riktigt bra och trevlig service!
    Snyggt jobb!
    Kan verkligen rekommendera vidare!
  • 2022-02-15 Insamlad av företaget
    Fantastiskt resultat,bilen blev som ny både in och utvändigt!Utfört av två mycket kunniga och "goa gubbar"Rekommenderas verkligen.
  • 2022-02-07 Insamlad av företaget
    Mr Cap Sisjön gjorde en lackbehandling av högsta kvalitet! Har gjort flera lackbehandlingar men denna var den allra bästa!! Trevligt bemötande och professionellt utfört jobb!! Mina bästa rekommendationer!!
    CT-BMW530
  • 2022-01-29 Insamlad av företaget
    Mycket proffsigt bemötande! Noggrant och mycket välgjort arbete.! Känns tryggt att lämna in bilen hos MrCap Sisjön!
  • 2022-01-29 Insamlad av företaget
    Alltid proffsiga, alltid fantastiskt resultat.
  • 2022-01-27 Insamlad av företaget
    Proffesionellt utfört. Mycket trevlig personal.
  • 2022-01-26 Insamlad av företaget
    Alltid påslagna och en servicegrad som är utöver det vanliga. Resultat i topp oavsett tjänst som jag köpt.
  • 2022-01-16 Insamlad av företaget
    God service, vänligt bemötande.
    2022-01-14 Insamlad av företaget
    Fantastisk service när de kommer till både bil och omhändertagande när de kommer till att lösa resor. Återkommande kund!
  • 2022-01-14 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig personal. Dom tog sig god tid att fixa mina fram lampor. Jag blev mycket nöjd med resultatet. Rekommenderas varmt.
    2022-01-07 Insamlad av företaget
    kind and knowledgeable staff, did an amazing job on my car
    2021-12-11 Insamlad av företaget
    Ett mycket trevligt bemötande och tydlig information om priset på den lackbehandling jag beställt. Min gamla bil glänser nu som ny, så hit kommer jag gärna tillbaka.
    2021-12-09 Insamlad av företaget
    Fick en årlig lack förbättring av Mr Cap.
    Mottagande och hanteringen var utmärkt.
  • 2021-12-08 Insamlad av företaget
    Mycket duktig och engagerad. Rekommenderas starkt
    /Kristofer
    2021-11-11 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd.Behandling av bilen och mej var av högsta klass