MultiTech DATA AB

2.1

7 omdömen om MultiTech DATA AB

Rune B
Skrev om MultiTech DATA AB

Undvik dem! Dålig service, svarar knappt i telefon och när de svarar finns inte den som kan hjälpa till på plats. Du lämnar in en defekt produkt som du precis beställt online och även fast det är ett garanti ärende så får du inga pengar tillbaka. Och även här, den som kan hjälpa till är inte tillgänglig och det här har pågått i flera veckor.

Fredrik Lars Anders F
Skrev om MultiTech DATA AB

Skojare! La en order på en produkt som knte fanns i lager men skulle komma in. Erbjöd mig att betala i förskott eller handpenning för att säkra priset. Det skulle inte behövas. Nu är ordern makulerad när vrorna kommit in och utan att jag informerats och jag kan få köpa varan 30% dyrare. Jag kunde ha handlat på annat ställe från början och fått rätt pris. Jag har ifrågasatt detta till dem och nu har de slutat svara på mail. Det finns ingen anledning att handla av detta bluff företag. Handla på vilket annat bolag som helst....

MARIA L
Skrev om MultiTech DATA AB

Riktigt skumt företag som överhuvudtaget inte hör av sig! Lägger order och de bara makulerar/tar bort utan att informera. Välj annat! Icke seriösa.

JORDAN A
Skrev om MultiTech DATA AB

Nekad studentdelbetalning trots att jag är student på heltid, har inga betalningsanmärkningar samt att jag har intyg på att jag studerar. Fick vänta 2 veckor helt i onödan på en leverans som aldrig dök upp. Dåligt!

FANNY F
Skrev om MultiTech DATA AB

Bara bra. Typ det enda företaget som låter studenter delbetala.

Anders
Skrev om MultiTech DATA AB

Håller alltid vad de lovar. Bra priser och trevlig personal.

Leo B
Skrev om MultiTech DATA AB

Beställde produkter på fredagen som enligt webbsidan skulle vara i lager. Då statusen på min order var oförändrad på tisdagen ringde jag och fick då beskedet att varorna skulle dyka upp under onsdagen och att jag då kunde hämta dem i butiken. Försökte under onsdagen ringa vid upprepade tillfällen, men trots att jag vid flera tillfällen väntade i över 20 minuter på att någon skulle svara lyckades jag inte komma fram. Körde in till butiken, men de hade då inte fått in varorna som utlovat. Undvik denna butik till varje pris, helt klart den mest oseriösa butik jag har haft oturen att ha kontakt med.