Mumma

Sturegatan 29, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Sundbybergs kaffe, te, och presentbutik!

Vi ligger i hjärtat av Sundbyberg, på Sturegatan 29 och hos oss hittar ni färglada och härliga produkter för liten som stor!

Letar Ni efter en present till 50-årskalaset, studenten, kollegan, barndopet, kaffeälskaren - Då har Ni kommit helt rätt!

Vi erbjuder en spännande mix utav märken så som; House Doctor, Rice, Pip Studio, Bloomingville, Iittala, Jelly Bean, Tokyo Milk, Stelton, Kusmi Tea, Johan och Nyström, Kahls, Grands Chokladpraliner, Amedi, Kids Concept, Brigbys, Mudpuppy, Ortigia, Voluspa, Village Candles, Åre Choklad och många många fler!

Vi har över 150 sorters te, både i lösvikt och på tepåse. Vi har även flertalet sorter färska kaffebönor som vi maler efter Ert önskemål!

Vårt mål är att Du som kund ska få en härlig och inspirerande shoppingupplevelse när Du kliver in genom dörren till Mumma!

Hjärtligt välkommen önskar Caroline & Joakim med personal!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Mumma:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!
Öppet just nu
Lör: 10:00-16:00
Sön: 12:00-16:00

Läs vad 1 kund tycker om Mumma

• Maria A
    Maria A skrev om Mumma
    Trevlig personal och härliga saker! Underbart skönt att kunna klämma och känna på alla dom där fina sakerna man oftast bara hittar på internet. Perfekt om man letar efter en present till sig själv eller någon man tycker om. Färgglatt, fint och inspirerande.

Sturegatan 29, 172 31 Sundbyberg