Musikcentralen Import i Växjö AB

3.0

4 omdömen om Musikcentralen Import i Växjö AB

Stefan P
Skrev om Musikcentralen Import i Växjö AB

Var hos Lasse vid 2 tillfällen med min begagnade Yamaha C45:a. Första gången var den köpt hos dem, sa Lasse, och den var i bra skick. Andra gången påstod han att jag måste ha gjort något våldsamt med den eftersom den "knarrade" innanför locket, och att det skulle kosta flera tusenlappar att laga. Den har dock bara stått i min musikstudio i ett case sedan sist. Han sa nu att den inte var köpt hos dem(?!). Arrogante Lasse pratar jag ej med mer. Nu har jag fixat gitarren själv och sparat tusenlappar.

Magnus C
Skrev om Musikcentralen Import i Växjö AB

Köpte mig en Fenderbas på rea, jätteroligt att upptäcka att den var billig pga att halsen var sned. Gick att fixa men jag handlar inte där längre.

Stefan P gillar detta
Fredrik B
Skrev om Musikcentralen Import i Växjö AB

grym personal och bra utbud av gitarrer. Ligger centralt och bra i centrum i växjö vilket e ett plus. Finns många bra musikställen i växjö men 4sound kan va bäst.

Jasenko A
Skrev om Musikcentralen Import i Växjö AB

brett sortiment jättetrevlig personal! hela övervåningen full med gitarrer, väldigt duktig personal framför allt på gitarrfrånten! och en förvånansvärt bra garantiservice. Priserna är acceptabla men kan alltid bli bättre!