MV Entreprenad & Mark AB

MV Entreprenad & Mark AB

www.mv-entreprenad.se
  • Badge2023

Vi på MV Entreprenad & Mark AB är en branschledande specialist på området för dränering och markarbeten. Med gedigen erfarenhet och expertkunskap kan vi bistå både företag och privatpersoner i hela Stockholmsregionen. Vi strävar efter att vara ditt förstahandsval när du behöver hjälp med allt från att skapa en stabil grund för...

10 omdömen om MV Entreprenad & Mark AB

Henrik L
Skrev om MV Entreprenad & Mark AB

Anlitade MV via Eksjöhus för att gjuta platta och grund. Mycket bra kvalité på det arbete dom utförde och Elvis är bra på att kommunicera och informera om hur dom låg till och nästa moment vilket jag uppskattade.

Kenneth K
Skrev om MV Entreprenad & Mark AB

Proffsigt, tillgänglig och alltid för det lilla extra för kunden! De fick uppdrag att jobba med grunden till vårt nya hus. Alltid återkopplade oss om hur arbetet gick till samt förslag för förbättringar utan några extra kostnader!

Tobias K
Skrev om MV Entreprenad & Mark AB

Vi anställde MV Entreprenad & Mark AB för att förbereda grunden för en nybyggnation av en villa. De genomförde bla rivning av ett befintligt hus, trädfällning, spränging, rensning av berg, bortforsling, nytt avlopp och gjutning av betongplatta - allt enl bygglovsplanen. Genom hela processen hade vi god kommunikation med Elvis och vi sågs många gånger på plats för att diskutera problem och lösningar och ta beslut. Elvis kommunicerade också tydligt kring kostnader och fakturor löpande. Vi är mycket nöjda både med processen...

Jan-Olov A
Skrev om MV Entreprenad & Mark AB

Lätta att ha o göra med. Utförde vad de lovade och snabba också. Kom med bra förlag på hur man bäst utför saker. Deras rekommendationer på vad och hur utföra saker, är för kundens bästa och billigast (aldrig för att de skulle tjäna mest pengar). Tex. de utfört grävning och allt underarbete för gjutningen av grunden (platta på marken), för ett nybyggt hus.

Patrik P
Skrev om MV Entreprenad & Mark AB

Väldigt proffessionellt bemötande och ett arbete av högkvalitet. jag upplever att ni är stolta över ert arbete och därmed lämnar efter er ett mycket bra resultat.

Mehmet K

Inte nöjd Fel och brist på arbete Ej pålitlig

Osman U
Skrev om MV Entreprenad & Mark AB

Duktiga, kompetenta och gör det som har lovats

Paulina A
Skrev om MV Entreprenad & Mark AB

Bra kommunikation och samarbete. Punktliga och välfungerande. Lätt att ha att göra med och seriösa ! Rekommenderas starkt !

Amin M
Skrev om MV Entreprenad & Mark AB

Har anlitat MV Entreprenad för förberedelse av tomtmark inför nybyggnation, där de bland annat höjt marknivån och gjutit plattor för hus m.m. Var nöjd med både jobbet och bemötandet; Elvis (ägaren) är väldigt engagerad och mån om att det både ska bli bra och kostnadseffektivt.

Abraham K
Skrev om MV Entreprenad & Mark AB

Mycket trevligt och professionellt bemötande! Alltid tillgänglig oavsett dag/tid! Tar svårigheter som utmaningar; inte som ett problem! Service känsla på högsta nivå! Tomten som vi köpte var mycket kuperad och bara sten. Vi trodde att det skulle vara svårt att få till den så fint som de gjorde. Vi var mycket nöjda både med mark och grundarbetet! Vi har jättebra upplevelse av MV ENTREPRENAD OCH MARK AB! Vi rekommenderar varmt företaget!!! Abraham