Alla kategorier Resebyrå MyChoice Sydafrika

MyChoice Sydafrika

220 Loop Street, Unit 501, 800 00 Cape town — Visa karta

Välkommen till MyChoice Sydafrika!
Funderar du på att resa till Sydafrika - tveka inte att kolla med oss, vi bor här! Vi som jobbar på MyChoice Sydafrika har bott här i över 20 år och kan därför guida dig genom de Sydafrikanska hemligheterna som bara lokalborna känner till.

Varför MyChoice Sydafrika?
- Få tillgång till unika tips och lokala pärlor.
- Vi bor här. Och behandlar dig som den gäst du är.
- Vi hjälper dig på plats. Oavsett tidpunkt.
- Du pratar alltid med någon av våra specialister.
- Alla resor och boenden är kvalitetssäkrade.

När du reser med oss kan du antingen välja något av våra färdiga paket eller skräddarsy din egen resa. Varmt välkommen att besöka vår hemsida för att få mer inspiration om vilken resa som passar dig bäst!

Läs vad 24 kunder tycker om MyChoice Sydafrika

• 2019-06-19

Alexander R skrev om MyChoice Sydafrika
    Vi valde MyChoice efter tips från en jämnårig kamrat. Vi ville åka på en arrangerad resa men inte bussas och slussas runt utan mer få hjälp med en grundplan och sen pröva våra egna vingar. MyChoice gav oss precis vad vi ville ha och det bästa var utan tvekan den personliga kontakten, i det här fallet med Andreas, som via WhatsApp kunde svara på alla våra frågor under våra veckor i Sydafrika och ge oss tips medan vi ändå kände oss självständiga. Helt perfekt, och för en svensk resenär som vill resa lite på egen hand men ändå ha en grund och nån att hålla i handen på distans kan det inte bli bättre.

Vi var i Sydafrika nästa tre veckor, varav 1,5 i Kapstaden, några dagar längs Garden Route för att sedan avsluta med att flyga till Kruger för safari.

Alla våra förväntningar uppfylldes och lite till, har inget annat än positivt att säga. Speciellt bra var det att få en grundplan för hela vistelsen innan vi åkte och sedan över Skype diskutera med Andreas och göra eventuella ändringar tillsammans och verkligen skräddarsy hela resan.

Topp, 5 av 5.

Hang loose Läs mer
  • 2019-06-09

Ulla-britt R skrev om MyChoice Sydafrika
    Tips på boende, bra Guesthouse, hotell e t c och intressanta platser, naturupplevelser, vingårdar o dyl.
    Utmärkt bemötande.
    Alla mina förväntningar överträffades!
    Upplevelsen av Sydafrika, Kapstaden och intilliggande vindistrikt, bl a Franschhok och Garden route var fantastisk. Vill varmt rekommendera MyChoise Sydafrika ! Läs mer
  • Peter B

2019-06-06

Peter B skrev om MyChoice Sydafrika
    Hotell och event bokningar i Sydafrika.
    Mycket hög service kvalitet från alla som vi kom i kontakt med.
    Resultatet och resan till resultatet överträffar starkt våra förväntningar. Hög kvalitet på förslagen vi fick och allt fungerade till 100% när vi genomförde det.
    Vi har och kommer att aktivt rekommendera Mychoice till dem vi känner.
    Peter Bäckström Läs mer
  • 2019-06-06

Anders C skrev om MyChoice Sydafrika
    Bra rutt, hotell o ställen! Vä jättenöjda Läs mer

Peder Y skrev om MyChoice Sydafrika
    Tittade på förslag på olika alternativ vad man kunde hitta på runt Cape town! Fick ett vänligt svar av Mychoice och det visade sig att han hette Dennis och Var uppvuxen på Gotland.
    Det visade sig att han var god vän med mina resekompisar och vi blev väldigt bra bemötta och omhändertagna när vi besökte Sydafrika! Kan varm rekommendera den firma!!! Läs mer

Eva A skrev om MyChoice Sydafrika
    Till att börja med - vi kan varmt rekommendera My Choice! Vi använde My Choice och Dennis för att planera våra tre veckor i Sydafrika. Vi mailade lite generella önskemål till Dennis som vi sedan bollade fram och tillbaka ett antal gånger innan vi definitivt bokade. Dennis ordnade allt vårt boende, först i Kapstaden, under bilresan längs Garden Route och upp i bergen, i Pretoria och på väg till Safarilodgen. Han ordnade två bilhyror, tågresan med Rovos Rail och Safarilodge i Krugerparken. Allt funkade perfekt. Han kom till vårt hotell första kvällen i Kapstaden och hade dessutom massor av tips på restauranger, utflykter och vingårdar. Mycket avslappnat, vänligt och skräddarsytt efter våra önskemål. Vi är väldigt nöjda! Läs mer

Mikael B skrev om MyChoice Sydafrika
    Super proffs vänliga respekt god kännedom lyhörda Läs mer

Git J skrev om MyChoice Sydafrika
    Jag fick hjälp med planering och bokning av orter att besöka, safarilodge, hotell, restauranger och sevärdheter, allt var jättebra.
    Alla kontakter med företaget var utmärkta.
    Den bästa resa jag och min dotter haft. Läs mer
  • Lina S

Lina S skrev om MyChoice Sydafrika
    Med hjälp av MyChoice Sydafrika fick vi den bästa tänkbara resan. Suverän service från början till slut av ett fantastiskt team. Vi fick hjälp med tips, planering och bokning av hela vistelsen i Sydafrika. Så glada för att vi hittade MyChoice Sydafrika! Läs mer
  • Sven H

Sven H skrev om MyChoice Sydafrika
    Jag var på jakt efter ett hus i Kapstaden vintern 2019, hittade My Choice på nätet och tog kontakt.
    Från dag ett blev jag väldigt bra bemött och fick den bästa hjälp jag någonsin fått. Även när det blev lite strul när vi kom ner till Kapstaden skötte dem det på ett professionellt sett. Dessutom hjälpte My Choice oss under resan med många saker.
    Jag och min familj blev mer än nöjda,
    Tack My Choice
    /Sven Hjärtmyr Läs mer
  • Ninja s

Ninja s skrev om MyChoice Sydafrika
    Vi åkte på 1 månads resa t SA & Mozambiques hade stora krav och skulle även gifta oss. Fick 100% grymt bra hjälp m ALLT.Dom levererade så sjukt bra service och proffsigt agerande i alla lägen.Å va fantastiskt trevliga. Vi hade en magisk resa och upplevelse ,skulle rekommendera dom 24/7 alla dgr i veckan Läs mer
  • 2019-06-04

Andreas P skrev om MyChoice Sydafrika
    Bokade hotell hos MyChoice som sen bokade upp hela vår resa i Sydafrika efter önskemål och förslag. Hade daglig support på våra aktiviteter med ombokningar och information gällande väder och vind. Mycket bra service för att bara bokat hotellet. Rekommenderas stark. Läs mer
  • 2019-06-04

Jesper C skrev om MyChoice Sydafrika
    Toppenservice rakt igenom från planering till utförd resa! Läs mer
  • Samuel D

Samuel D skrev om MyChoice Sydafrika
    Mycket tillmötesgående och serviceinriktade. Man blir väl omhändertagen och får även en massa bra tips. Anpassar sig perfekt efter din budget. Läs mer

Anneli E skrev om MyChoice Sydafrika
    Jag köpte en skräddarsydd resa under en av mina veckor i Sydafrika tidigare i år. Jag fick ett oerhört proffsigt bemötande. Företaget levde upp till mina förväntningar på det mest tänkbara sätt. Jag och mitt sällskap fick en helhetsupplevelse och kände oss mycket väl omhändertagna både innan och under vår resa. MyChoice visade på ett kvalitetskänsla och kände in vad jag som kund efterfrågade. Läs mer
  • Jan V

Jan V skrev om MyChoice Sydafrika
    Bästa resan och bästa tipsen. Helt i vår smak. Mychoice Sydafrika såg till att vi fick en riktig minnesvärd semester. Vi lär definitivt återkomma. Läs mer

Fredrik G skrev om MyChoice Sydafrika
    Personlig och väldigt bra service.
    Bra kunskap om destinationen och bra på att hitta rätt för oss. Läs mer

Hans E skrev om MyChoice Sydafrika
    Reseupplägg, bokningar och tips på upplevelser under resan.
    Jag och hustrun är över förväntan helt nöjda med bemötande, engagemang, kunskap och utfallet av de arrangemang Mychoise Africa gav oss. Absolut högsta betyg!!!
    Företaget lyckades anpassa vår upplevelse efter den budget vi hade och ordnade hotell och annat på bästa sätt. Läs mer

Sointu L skrev om MyChoice Sydafrika
    MyChoice har hjälpt mig att boka min resa i Sydafrika.
    Mycket bra bemött!
    Förväntningar var att de skulle boka bra hotell och guider och det gjorde de.
    Allt som allt blev resan mycket lyckad! Det underlättade för oss att hitta bra ställen att åka till och att uppleva en underbar resa! Läs mer
  • Lisa T

Lisa T skrev om MyChoice Sydafrika
    Vi är så nöjda med det bemötande och den service vi fick av MyChoice då vi åkte på semester i Sydafrika. Vår resa blev helt magisk tack vare deras hjälp och vi fick uppleva landets absoluta guldkorn. Vi kommer använda oss av dem igen och vi kan varmt rekommendera dem! Läs mer

Mikael P skrev om MyChoice Sydafrika
    KUNNIG & TREVLIG PERSONAL.

ANORDNADE RUNDRESA MED HOTELL UNDER 2V.

FANTASTISK RESA! Läs mer

Tobias A skrev om MyChoice Sydafrika
    Absolut underbara att ha o göra med, hade aldrig fått en så bra upplevelse i Afrika om det inte vore för mychoice Läs mer

Marie V skrev om MyChoice Sydafrika
    Bokade en drygt 2 veckors semester med härlig mix av stad, vindistrikt och safari. Har aldrig upplevt en sådan kunnig och hjälpsam resebyrå som MyChoice Sydafrika. En riktig 5-poängare som var oerhört lyhörda och förstod precis vilka vi var och vad vi var ute efter. Läs mer

Barbro T skrev om MyChoice Sydafrika
    Om du ska resa till Sydafrika och vill göra en resa som blir unik och där du känner dig trygg att allt kommer att fungera smidigt. Då ska du välja MyChoice Sydafrika.
    Vi har vänt oss till dem vid 2 av våra resor och fått fantastiskt fin service och personligt bemötande. Läs mer

220 Loop Street, Unit 501, 800 00 Cape town