MyChoice Sydafrika

80 Bryant Street, 800 01 Cape town — Visa karta

Välkommen till MyChoice Sydafrika!
Funderar du på att resa till Sydafrika - tveka inte att kolla med oss, vi bor här! Vi som jobbar på MyChoice Sydafrika har bott här i över 20 år och kan därför guida dig genom de Sydafrikanska hemligheterna som bara lokalborna känner till.

Varför MyChoice Sydafrika?
- Få tillgång till unika tips och lokala pärlor.
- Vi bor här. Och behandlar dig som den gäst du är.
- Vi hjälper dig på plats. Oavsett tidpunkt.
- Du pratar alltid med någon av våra specialister.
- Alla resor och boenden är kvalitetssäkrade.

När du reser med oss kan du antingen välja något av våra färdiga paket eller skräddarsy din egen resa. Varmt välkommen att besöka vår hemsida för att få mer inspiration om vilken resa som passar dig bäst!

Läs vad 60 kunder tycker om MyChoice Sydafrika

• 2020-05-13

Kinga Ö skrev om MyChoice Sydafrika
    Jag köpte delar av en skräddarsydd resa till Sydafrika för en grupp om 10 personer.
    Jag blev väldigt professionellt bemött där man ansträngde sig att besvara och vara behjälplig även i de frågor som inte ingick i vår bokning.
    Jag tycker absolut att företags leverans av de tjänster vi bokade var professionellt och kunnigt. Ett plus är att de är väldigt vänliga och det känns extra tryggt att ha kontakt med en lokal aktör som man känner att man kan kontakta på plats om något skulle gå fel. Kan starkt rekommendera MyChoice Sydafrika och Andreas Österberg! Läs mer
    2020-05-18 MyChoice Sydafrika svarar Kinga Ö
    Tack för din rekommendation Kinga! Verkligen superkul att ni är nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet
  • 2020-05-12

Marie C skrev om MyChoice Sydafrika
    Bente på My Choice bidrog starkt till att vi fick en fantastisk resa i Sydafrika. Hon stöttade med bokningar av boende som mötte våra önskemål. Vi fick en hel resplan med mängder av bra tips på allt från restauranger till sevärdheter och resrutt. Vi är mer än nöjda. Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Marie C
    Hej Marie! Tack för din rekommendation. Härligt att ni är nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Charlotte A skrev om MyChoice Sydafrika
    Mycket smidig och kunnig hjälp vid bokning av gruppresa för företaget. De hjälpte oss med alla våra önskemål och var mycket snabba och smidiga att ha och göra med. Kom med många förslag om utflykter och snabba på att ändra planerade aktiviteter utefter omständigheter.
    Vi kan bara ge våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Charlotte A
    Tack för din rekommendation Charlotte. Kul att ni blev så nöjda med företagsresan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Anders S skrev om MyChoice Sydafrika
    Fantastisk upplevelse med bra tips från MyChoice som gjorde resan till den bästa semester som familjen varit på! Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Anders S
    Hej Anders! Tack för din rekommendation. Verkligen superkul att ni är så nöjda med vår service och framförallt att få höra att resan blev er bästa någonsin! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Sally J skrev om MyChoice Sydafrika
    Fantastisk resa, boende och personal Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Sally J
    Tack för din rekommendation Sally! Kul att ni är nöjda med resan. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Boel A skrev om MyChoice Sydafrika
    Bokning av hotell och safari och taxi från flyget
    De lyssnade på mina önskningar och vi var väldigt nöjda med resultatet
    Bra bemötande och snabba svar Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Boel A
    Hej Boel! Tack för din rekommendation. Roligt att ni är nöjda med vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Ulla E skrev om MyChoice Sydafrika
    Fick hjälp med bokning av en tripp till vingårdar, boende och game reserve. Allt var utmärkt, mycket bra hjälp och bemötande av företaget. Vi hade höga förväntningar, vilka till fullo infriades. en upplevelse för livet! Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Ulla E
    Tack för din rekommendation Ulla! Verkligen superkul att ni är nöjda med resan och att vi kunde uppfylla era förväntningar. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Ulla P skrev om MyChoice Sydafrika
    Safari och hjälp med boende.
    Gick snabbt att få kontakt med My Choice Andreas och var trevlig och hjälpsam.
    Vi tyckte det var fin natur och annorlunda växter, fina djur, mat, dryck, trevliga människor, bra boende.
    Kan tänka mig att åka dit igen och uppleva mer av landet. Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Ulla P
    Hej Ulla! Tack för dina fina ord och din rekommendation. Härligt att ni är nöjda med resa och vår service. Vi ser fram emot att se er här snart igen. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Anette L skrev om MyChoice Sydafrika
    Fick rekommendation från en kompis och är själv väldigt nöjd med all hjälp och service vi fick. Kommer att använda MyChoice även nästa gång vi åker till Sydafrika. Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Anette L
    Tack för din rekommendation Anette! Roligt att ni är så nöjd med resan och vår service. Vi ser fram emot att se er här igen! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Bengt C skrev om MyChoice Sydafrika
    Safari i Motsvari, vinguidning i Stellenboch samt en vecka i Kapstaden.
    Fantastisk support med bokning av upplevelser, restauranger och boende.
    Jag kan varm rekomendera My Choice Travel. /Bengt Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Bengt C
    Hej Bengt! Tack för din rekommendation. Härligt att ni är nöjda med resan och vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet
  • 2020-05-09

Christine H skrev om MyChoice Sydafrika
    Råd, tips och hjälpmed bokningar till vår resa. Trevligt bemötande av Emma som var mycket hjälpsam och engagerad. Tack vare henne blev vår resa mycket lyckad! Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Christine H
    Tack för dina fina ord Christine! Kul att resan blev så lyckad och att ni är nöjda med vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet
  • Anna H

2020-05-09

Anna H skrev om MyChoice Sydafrika
    MyChoice gjorde vår Sydafrika till ett ett minne för livet för vår familj. En fantastisk resplan i allt från boende till restaurangupplevelser och safari Andreas fanns med oss i hela processen, svarade snabbt, en trygghet. Trevligt möte på hotellet. Vi kommer ta hjälp av MyChoice på vår nästa resa till Sydafrika. Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Anna H
    Tack för din rekommendation Anna! Roligt att ni är nöjda med resan och vår service. Vi ser fram emot att se er här igen! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet
  • 2020-05-09

Kent B skrev om MyChoice Sydafrika
    MyChoiCE SA hjälpte oss att sy ihop vår vistelse i Kapstaden och efterföljande resa österut och tillbaka till Kapstaden
    Mycket hög servicenivå och otroligt flexibla.
    Om jag åker tillbaka till SA kommer jag att kontakta MyChoice för hjälp med planering
    Jag rekommenderar dom till alla som skall åka till SA
    STORT TACK
    Kent Billqvist med resesällskap 😍 Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Kent B
    Hej Kent! Tack för din rekommendation. Härligt att ni är nöjda med resa och vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet
  • 2020-05-08

Annica J skrev om MyChoice Sydafrika
    Med hjälp av MyChoice Sydafrika planerade vi vår resa till Sydafrika. Vi fick fantastisk hjälp av Andreas som på bästa sätt kom med bra tips och hjälpte till att boka underbara hotell i Kapstaden, vår safarivistelse på Rhino Ridge Lodge utanför Durban och hotell i Umhlanga. Andreas var alltid tillgänglig på mail, telefon och sms vilket gjorde kontakten enkel. Vi fick även väldigt mkt tips på aktiviteter och mer lokal information om vad som hände Kapstaden och Sydafrika vilket gjorde att vi fick ut så mkt mer av våra tre veckor än vad vi hade fått annars. Vi kan varmt rekommendera MyChoice Sydafrika! Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Annica J
    Hej Annica! Stort tack för din rekommendation. Kul att få höra att ni är nöjda med resan och att ni uppskattade Andreas tips. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet
  • 2020-05-08

Jessica S skrev om MyChoice Sydafrika
    Vädigt bra och snabb service före och under resan! Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Jessica S
    Stort tack för din rekommendation Jessica! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Petra A skrev om MyChoice Sydafrika
    Andreas på MyChoice svarade på tusen frågor och tipsade om så mycket bra saker. Med Andreas hjälp bokades tre olika hotell på tre olika platser i Sydafrika. Vi var väldigt nöjda med samtliga hotell. Extra guldkant att träffa Andreas live och fler tips om Kapstaden kunde ges och tas emot. Rekommenderar starkt att använda MyChoice till alla som ska till Sydafrika! Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Petra A
    Hej Petra! Tack för din rekommendation. Kul att ni är nöjda med resan och vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Anders V skrev om MyChoice Sydafrika
    Fantastiskt! Mycket bra bemötande, trevliga människor. Fick hjälp med ett väldigt, väldigt bra safari, bara några timmarna från Kapstaden. Har även hyrt hus tidigare, allt perfekt! Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Anders V
    Hej Anders! Tack för din rekommendation. Härligt att ni blev nöjda med safari-upplevelsen. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Marit F skrev om MyChoice Sydafrika
    MyChoice skräddarsydde vår familjeresa till Sydafrika.
    Allt var fullkomligt perfekt, bemötande, val av hotell och restauranger, arrangemang av utflykter, massor av tips - kort och gott den bästa Sydafrika specialisten.
    Grymma restauranger i Kapstaden, så läckra restauranger med bästa matupplevelserna och vyerna i Stellenbosch och Franschoek, vackra vingårdar och sist men inte minst den bästa Safariupplevelsen på Geigers Camp i Timbawati.
    MyChoice har varit tillgängliga hela tiden, snabba på trevlig återkoppling och tydliga i sin kommunikation med vad vi har beställt och kan förvänta oss.
    Vi hoppas få möjlighet att använda dom igen och ger våra varmaste rekommendationer.
    Bästa hälsningar familjen Frykhammar Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Marit F
    Tack för dina fina ord Marit. Roligt att ni är nöjda med resan och vår service. Vi ser fram emot att se er här igen! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Sofi S skrev om MyChoice Sydafrika
    Vår resa innehöll safari, storstad och vingård. MyChoice hjälpte oss att planera vår resrutt och vilka hotell vi skulle bo på. Vi fick förslag på olika sevärdheter och restauranger. Första dagen i Kapstaden hade vi ett personligt möte på hotellet med Andreas från MyChoice för att stämma av och uppdatera bära önskemål och planer. Under hela resan hade vi kontakt via Whatsapp. Vi kan varmt rekommendera MyChoice om ni ska resa till Sydafrika! Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Sofi S
    Tack för din rekommendation Sofi! Kul att ni uppskattade våra förslag och mötet med Andreas. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Henrik A skrev om MyChoice Sydafrika
    En personlig upplevelse från start till mål. Snabba, flexibla och med en god kännedom om Sydafrika. Väldigt generösa med tips och trix inför och under resan. Kändes lite extra tryggt med den lokala närvaron och även personliga bemötandet på plats. Det var extra skönt med den supporten under vår vistelse då Corona pandemin och landet beslöt att stänga ned sig helt. Åter igen stort tack. //Henrik Läs mer
    2020-05-12 MyChoice Sydafrika svarar Henrik A
    Hej Henrik! Tack för din rekommendation. Vad härligt att ni är nöjda med resan och vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet
  • Elisabeth A

2020-01-20

Elisabeth A skrev om MyChoice Sydafrika
    En upplevelse rik resa på alla sätt. Utflykter, safari, vinprovning, allt var så otroligt fint upplagt. Många fina matställen med utmärkt god mat både kött och fisk. Kan inte säga att vi kan klaga på något. Capetown fantastiskt. Även boendet och hotell personal.
    Kan bara säga Utmärkt! 💗 Läs mer
    2020-01-22 MyChoice Sydafrika svarar Elisabeth A
    Stort tack för din rekommendation Elisabeth! Verkligen superkul att ni är så nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet
  • 2020-01-20

Emma N skrev om MyChoice Sydafrika
    MyChoice hjälpte oss att ordna två aktiviteter med en stor del av våra bröllopsgäster inför vårt bröllop i Kapstaden; picknick på Kirstenbosch Botanical Gardens konsert och vintur med buss. Båda aktiviteterna var utmärkt utförda. Betalning sköttes smidigt direkt till MyChoice, vilket underlättade för oss.

Till picknicken fick alla en varsin picknicklåda och dryck. Mycket uppskattat!

Vinturen med gemensam buss var även den mycket uppskattad och vi fick det lilla extra med en vinblandartävling samt en fantastisk lunch uppdukad utomhus med långbord, loungemöbler och otrolig buffe.

Båda aktiviteterna gav oss möjligheten att bara njuta och vara med istället för att behöva organisera det hela. Rekommenderar varmt MyChoice för att anordna gruppaktiviteter runtom i Kapstaden och Sydafrika (vi fick även hjälp med safari i Kruegerparken för delar av familjen tidigare under veckan, också det mycket lyckat!). Läs mer
    2020-01-22 MyChoice Sydafrika svarar Emma N
    Hej Emma! Ett stort tack för att ni tog er tid att skriva en rekommendation och att ni visar uppskattning på det här viset 🙏 Det värmer verkligen i hjärtat. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet
  • Linda P

2020-01-19

Linda P skrev om MyChoice Sydafrika
    Bäst på att hitta ens personliga stil och preferenser i allt från boende till restauranger! Otroligt bra på alla plan! Läs mer
    2020-01-21 MyChoice Sydafrika svarar Linda P
    Hej Linda! Tack för din rekommendation och dina fina ord 🙏 Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet
  • 2020-01-19

Manfred L skrev om MyChoice Sydafrika
    Skräddarsydd resa där vi fick uppleva Sydafrikas sevärdheter. Läs mer
    2020-01-21 MyChoice Sydafrika svarar Manfred L
    Stort tack för din rekommendation Manfred! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet
  • 2020-01-19

Mattias T skrev om MyChoice Sydafrika
    Mycket bra hjälp med att boka en helhet med besök i Sydafrika, Botswana och Zimbabwe.

Grymt mottagande från förfrågan till hemresa. Kan starkt rekommendera MyChoice! Läs mer
    2020-01-21 MyChoice Sydafrika svarar Mattias T
    Tack för din rekommendation Mattias! Kul att ni är nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet
  • Kerstin W

2020-01-18

Kerstin W skrev om MyChoice Sydafrika
    Så klart hade jag stora förväntningar på resan till Sydafrika och med glädje kan jag säga att de alla infriades till 100%. Jag och mitt resesällskap åkte med hyrbil och egen chaufför från Kapstaden till Port Elizabeth. Under bilresans gång bodde vi på olika boenden, stopp gjordes för lunch, middagar, besök på vingårdar och andra utflyktsmål. Även safari ingick. Allt hade planerats och ordnats på bästa sätt av MyChoice Afrika med Dennis i spetsen. Bemötandet från dem var toppen. Kan därför varmt rekommendera MyChice Afrika. Läs mer
    2020-01-21 MyChoice Sydafrika svarar Kerstin W
    Stort tack för din rekommendation och dina fina ord Kerstin! Verkligen superkul att få höra att ni är nöjda med resan och vår service.Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Jan F skrev om MyChoice Sydafrika
    Vi har rest flera gånger med MyChoice Sydafrika.
    Det är alltid god service och skönt med svensk personal.
    Vi ville se på sevärdheter, besöka vingårdar safari mm. och företaget hjälpte till med transporter, bokningar och svarade på alla våra frågor.
    Stora upplevelser och många äventyr.
    Skön avkoppling och bra klimat. Läs mer
    2020-01-21 MyChoice Sydafrika svarar Jan F
    Tack för din rekommendation Jan 🙏 Roligt att få höra att ni alltid är lika nöjda med resorna och vår service. Vi ser fram emot att sy ihop ert nästa äventyr i södra Afrika. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Niclas A skrev om MyChoice Sydafrika
    Trevliga guider/förare.. bra upplägg på rutten. Vi åkte "the garden tour". Bra restauranger bokade av arrangör. Ett minne för livet 😀 Läs mer
    2020-01-21 MyChoice Sydafrika svarar Niclas A
    Hej Niclas! Stort tack för din rekommendation. Roligt att resan blev ett minne för livet och att ni är nöjda med vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Mårten B skrev om MyChoice Sydafrika
    Vi fick hjälp med en resa som innefattade Kapstaden, Garden route, Victoria Falls, Chobi samt avslutande safari i Okavangadeltat i Botswana. Resan kan bara sammanfattas som det bästa vi någonsin gjort och är något vi fortfarande talar om. Stort tack till Dennis och MyChoice för väldigt minnesvärd resa. Läs mer
    2020-01-21 MyChoice Sydafrika svarar Mårten B
    Hej Mårten! Tack för att du tog dig tid att ge oss en rekommendation. Verkligen superkul att få höra att resan var den bästa ni någonsin gjort! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet
  • 2020-01-12

Erik E skrev om MyChoice Sydafrika
    Vi köpte utflykter till kåkstäder, mutlikulturell afton mm
    De ställde upp och ordnade helt enligt våra förväntningar.
    Det förenklade att de var svenskar som höll i allt. Läs mer
    2020-01-13 MyChoice Sydafrika svarar Erik E
    Hej Erik! Stort tack för din rekommendation. Verkligen kul att ni var så nöjda med vår service på plats. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet
  • Peter O

2020-01-11

Peter O skrev om MyChoice Sydafrika
    Vi fick hjälp av Daniel och Emma mfl på MyChoice att planera och boka upp en fantastisk resa till Sydafrika nu i höstas med boende i Kapstaden, Hermanus och Franschhoek. Vi fick perfekt hjälp med allt (hotellbokningar, restaurangtips, guidenokningar etc etc). Proffsigt, vänligt, personligt och avspänt bemötande av dem. Vi är mycket nöjda och kommer kontakta MyChoice inför nästa resa. Peter och Fia Olding Läs mer
    2020-01-13 MyChoice Sydafrika svarar Peter O
    Hej Peter och Fia! Stort tack för att ni tog er tid att skriva en recension och era fina ord! Superkul att ni är så nöjda med resan och vår service. Vi ser fram emot att sy ihop er nästa resa i södra Afrika 😊 Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Carina O skrev om MyChoice Sydafrika
    Vår vistelse i Kapstaden med safari i Krugerparken blev en fullträff för oss!
    Vi fick ett fantastiskt bemötande av Dennis på plats i Kapstaden men även den bästa servicen innan vår avfärd.

Bra hotell, genomtänkta förslag på restauranger, utflyktsmål och förslag på hur vi skulle kunna lägga upp vår vistelse. Goda tips och användbara råd som vi aldrig kunna få kännedom annars. Läs mer
    2020-01-10 MyChoice Sydafrika svarar Carina O
    Hej Carina! Tack för din rekommendation och din feedback. Superroligt att ni är så nöjda med upplägget på resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, teamet på MyChoice

Charlotta B skrev om MyChoice Sydafrika
    MyChoice hjälpte oss på vår körresa i Sydafrika. Dom ordnade ett mycket bra boende och flera specialanpassade utflykter för oss. Personalen på guesthouset var mycket vänliga och hjälpsamma. Guiderna på utflykterna var mycket kunniga, engagerade och lätta att kommunicera med. Allt fungerade mycket bra. Ännu bättre än mina förhoppningar som ändå var ganska höga. Läs mer
    2020-01-10 MyChoice Sydafrika svarar Charlotta B
    Hej Charlotta! Tack för att du tog dig tid att skriva en recension! Verkligen kul att ni är nöjda med resan och att vi lyckades leverera över dina förväntningar. Varma hälsningar från Kapstaden, teamet på MyChoice

Peter S skrev om MyChoice Sydafrika
    Så nöjd med vår resa. Restaurangerna som MyChoice bokade var enastående. Upplägget av resan var väl avvägt. Lyhört hade de satt samman en perfekt vecka i Kapstaden. Läs mer
    2020-01-10 MyChoice Sydafrika svarar Peter S
    Hej Peter! Stort tack för din rekommendation. Verkligen kul att höra att ni är så nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, teamet på MyChoice
  • 2019-12-07

MARJA G skrev om MyChoice Sydafrika
    Ett stort varmt tack till Dennis och personal på MyChoice Sydafrika för det fina arrangemanget av vår resa till Kapstaden och Jo'burg/Pilanesberg i november 2019.

Ni hjälpte oss att sy ihop en resa kring det att vi skulle arbeta i projekt A Reaching Hand som vi stöttat i 10-års tid nu. Alla våra önskemål uppfylldes och allting flöt på perfekt.

Nästa gång vi skall till Sydafrika skall vi garanterat anlita MyChoice Sydafrika igen.

Varma hälsningar från Marja och Jan G Läs mer
    2019-12-09 MyChoice Sydafrika svarar MARJA G
    Hej Marja och Jan! Stort tack för era fina ord och er rekommendation 😍Verkligen kul att höra att allt flöt på perfekt och att ni är så nöjda med vår service! Vi ser fram emot att sy ihop er nästa resa till södra Afrika. Varma hälsningar från Kapstaden, Dennis och teamet
  • Li S

2019-09-08

Li S skrev om MyChoice Sydafrika
    Fantastisk service och hjälp med planeringen av vår resa till Sydafrika. Emma och Dennis var väldigt tillmötesgående och gav oss många tips på lokala pärlor, samt vad vi inte får missa samt vad vi bör undvika.

Toppklass helt enkelt, jag och min sambo rekommenderar varmt att ta hjälp av Mychoice Sydafrika. Läs mer
    2019-10-03 MyChoice Sydafrika svarar Li S
    Hej Li! Tack så jättemycket för din fina rekommendation. Kul att du blev nöjd med resan och tipsen du fick från oss. Varma hälsningar från Kapstaden, Dennis & Emma
  • 2019-06-19

Alexander R skrev om MyChoice Sydafrika
    Vi valde MyChoice efter tips från en jämnårig kamrat. Vi ville åka på en arrangerad resa men inte bussas och slussas runt utan mer få hjälp med en grundplan och sen pröva våra egna vingar. MyChoice gav oss precis vad vi ville ha och det bästa var utan tvekan den personliga kontakten, i det här fallet med Andreas, som via WhatsApp kunde svara på alla våra frågor under våra veckor i Sydafrika och ge oss tips medan vi ändå kände oss självständiga. Helt perfekt, och för en svensk resenär som vill resa lite på egen hand men ändå ha en grund och nån att hålla i handen på distans kan det inte bli bättre.

Vi var i Sydafrika nästa tre veckor, varav 1,5 i Kapstaden, några dagar längs Garden Route för att sedan avsluta med att flyga till Kruger för safari.

Alla våra förväntningar uppfylldes och lite till, har inget annat än positivt att säga. Speciellt bra var det att få en grundplan för hela vistelsen innan vi åkte och sedan över Skype diskutera med Andreas och göra eventuella ändringar tillsammans och verkligen skräddarsy hela resan.

Topp, 5 av 5.

Hang loose Läs mer
    2019-06-26 MyChoice Sydafrika svarar Alexander R
    Hej Alexander! Tack för din fina rekommendation. Vad kul att du är nöjd med vår service och med Andreas. Soliga hälsningar från Kapstaden
  • 2019-06-09

Ulla-britt R skrev om MyChoice Sydafrika
    Tips på boende, bra Guesthouse, hotell e t c och intressanta platser, naturupplevelser, vingårdar o dyl.
    Utmärkt bemötande.
    Alla mina förväntningar överträffades!
    Upplevelsen av Sydafrika, Kapstaden och intilliggande vindistrikt, bl a Franschhok och Garden route var fantastisk. Vill varmt rekommendera MyChoise Sydafrika ! Läs mer
    2019-06-26 MyChoice Sydafrika svarar Ulla-britt R
    Tack för dina fina ord Ulla-Britt! Roligt att ni blev så nöjda med resan. Soliga hälsningar från Kapstaden
  • Peter B

2019-06-06

Peter B skrev om MyChoice Sydafrika
    Hotell och event bokningar i Sydafrika.
    Mycket hög service kvalitet från alla som vi kom i kontakt med.
    Resultatet och resan till resultatet överträffar starkt våra förväntningar. Hög kvalitet på förslagen vi fick och allt fungerade till 100% när vi genomförde det.
    Vi har och kommer att aktivt rekommendera Mychoice till dem vi känner.
    Peter Bäckström Läs mer
    2019-06-26 MyChoice Sydafrika svarar Peter B
    Tack för din rekommendation Peter! Kul att ni blev nöjda med våra förslag och vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden
  • 2019-06-06

Anders C skrev om MyChoice Sydafrika
    Bra rutt, hotell o ställen! Vä jättenöjda Läs mer
    2019-06-26 MyChoice Sydafrika svarar Anders C
    Tack för din rekommendation Anders! Kul att ni var nöjda med vår service och tips. Soliga hälsningar från Kapstaden

Peder Y skrev om MyChoice Sydafrika
    Tittade på förslag på olika alternativ vad man kunde hitta på runt Cape town! Fick ett vänligt svar av Mychoice och det visade sig att han hette Dennis och Var uppvuxen på Gotland.
    Det visade sig att han var god vän med mina resekompisar och vi blev väldigt bra bemötta och omhändertagna när vi besökte Sydafrika! Kan varm rekommendera den firma!!! Läs mer
    2019-06-26 MyChoice Sydafrika svarar Peder Y
    Hej Peder! Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback. Kul att du var nöjd med resan och den hjälp du fick av oss. Soliga hälsningar från Kapstaden

Eva A skrev om MyChoice Sydafrika
    Till att börja med - vi kan varmt rekommendera My Choice! Vi använde My Choice och Dennis för att planera våra tre veckor i Sydafrika. Vi mailade lite generella önskemål till Dennis som vi sedan bollade fram och tillbaka ett antal gånger innan vi definitivt bokade. Dennis ordnade allt vårt boende, först i Kapstaden, under bilresan längs Garden Route och upp i bergen, i Pretoria och på väg till Safarilodgen. Han ordnade två bilhyror, tågresan med Rovos Rail och Safarilodge i Krugerparken. Allt funkade perfekt. Han kom till vårt hotell första kvällen i Kapstaden och hade dessutom massor av tips på restauranger, utflykter och vingårdar. Mycket avslappnat, vänligt och skräddarsytt efter våra önskemål. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-06-26 MyChoice Sydafrika svarar Eva A
    Tack för dina fina ord och att du tog dig tid att ge oss feedback, Eva! Roligt att ni är nöjda med resan och vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden

Mikael B skrev om MyChoice Sydafrika
    Super proffs vänliga respekt god kännedom lyhörda Läs mer
    2019-06-26 MyChoice Sydafrika svarar Mikael B
    Tack för din rekommendation Mikael! Soliga hälsningar från Kapstaden

Git J skrev om MyChoice Sydafrika
    Jag fick hjälp med planering och bokning av orter att besöka, safarilodge, hotell, restauranger och sevärdheter, allt var jättebra.
    Alla kontakter med företaget var utmärkta.
    Den bästa resa jag och min dotter haft. Läs mer
    2019-06-26 MyChoice Sydafrika svarar Git J
    Tack för dina fina ord Git! Kul att få höra att ni var nöjda med planeringen och framförallt att det blev den bästa resan ni har haft. Soliga hälsningar från Kapstaden
  • Lina S

Lina S skrev om MyChoice Sydafrika
    Med hjälp av MyChoice Sydafrika fick vi den bästa tänkbara resan. Suverän service från början till slut av ett fantastiskt team. Vi fick hjälp med tips, planering och bokning av hela vistelsen i Sydafrika. Så glada för att vi hittade MyChoice Sydafrika! Läs mer
    2019-06-26 MyChoice Sydafrika svarar Lina S
    Hej Lina! Tack för din fina rekommendation. Roligt att ni är nöjda med vår service och att resan blev så bra. Soliga hälsningar från Kapstaden
  • Sven H

Sven H skrev om MyChoice Sydafrika
    Jag var på jakt efter ett hus i Kapstaden vintern 2019, hittade My Choice på nätet och tog kontakt.
    Från dag ett blev jag väldigt bra bemött och fick den bästa hjälp jag någonsin fått. Även när det blev lite strul när vi kom ner till Kapstaden skötte dem det på ett professionellt sett. Dessutom hjälpte My Choice oss under resan med många saker.
    Jag och min familj blev mer än nöjda,
    Tack My Choice
    /Sven Hjärtmyr Läs mer
    2019-06-26 MyChoice Sydafrika svarar Sven H
    Hej Sven! Tack för dina fina ord. Vi är så glada att ni är nöjda med resan trots strulet när ni anlände. Soliga hälsningar från Kapstaden
  • Ninja s

Ninja s skrev om MyChoice Sydafrika
    Vi åkte på 1 månads resa t SA & Mozambiques hade stora krav och skulle även gifta oss. Fick 100% grymt bra hjälp m ALLT.Dom levererade så sjukt bra service och proffsigt agerande i alla lägen.Å va fantastiskt trevliga. Vi hade en magisk resa och upplevelse ,skulle rekommendera dom 24/7 alla dgr i veckan Läs mer
    2019-06-26 MyChoice Sydafrika svarar Ninja s
    Hej Ninja! Tack för din rekommendation. Kul att ni är nöjda med vår service och att resan blev så lyckad. Soliga hälsningar från Kapstaden
  • 2019-06-04

Andreas P skrev om MyChoice Sydafrika
    Bokade hotell hos MyChoice som sen bokade upp hela vår resa i Sydafrika efter önskemål och förslag. Hade daglig support på våra aktiviteter med ombokningar och information gällande väder och vind. Mycket bra service för att bara bokat hotellet. Rekommenderas stark. Läs mer
    2019-06-26 MyChoice Sydafrika svarar Andreas P
    Hej Andreas! Tack för din rekommendation. Roligt att ni är nöjda med vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden
  • 2019-06-04

Jesper C skrev om MyChoice Sydafrika
    Toppenservice rakt igenom från planering till utförd resa! Läs mer
    2019-06-26 MyChoice Sydafrika svarar Jesper C
    Tack för din rekommendation Jesper! Kul att ni är nöjd med vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden
  • Samuel D

2019-06-03

Samuel D skrev om MyChoice Sydafrika
    Mycket tillmötesgående och serviceinriktade. Man blir väl omhändertagen och får även en massa bra tips. Anpassar sig perfekt efter din budget. Läs mer
    2019-06-26 MyChoice Sydafrika svarar Samuel D
    Tack för dina fina ord Samuel! Vad roligt att du är nöjd med vår service och tips. Soliga hälsningar från Kapstaden

80 Bryant Street, 800 01 Cape town