MyChoice Sydafrika

MyChoice Sydafrika

Välkommen till MyChoice Sydafrika!
Funderar du på att resa till Sydafrika - tveka inte att kolla med oss, vi bor här! Vi som jobbar på MyChoice Sydafrika har bott här i över 20 år och kan därför guida dig genom de Sydafrikanska hemligheterna som bara lokalborna känner till.

Varför MyChoice Sydafrika?
- Få tillgång till unika tips och lokala pärlor.
- Vi bor här. Och behandlar dig som den gäst du är.
- Vi hjälper dig på plats. Oavsett tidpunkt.
- Du pratar alltid med någon av våra specialister.
- Alla resor och boenden är kvalitetssäkrade.

När du reser med oss kan du antingen välja något av våra färdiga paket eller skräddarsy din egen resa. Varmt välkommen att besöka vår hemsida för att få mer inspiration om vilken resa som passar dig bäst!

Läs vad 78 kunder tycker om MyChoice Sydafrika 2

2022-08-03 Insamlad av företaget
    Fantastiskt hjälp och service vid vårt första Sydafrika besök. Lyssnade på våra önskemål och gjorde resan smidig, enkel och full av roliga aktiviter! Tack!
    Stort tack för din rekommendation Sofie. Roligt att ni är nöjda med vår hjälp och service och att ni blev nöjda med resan. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2022-08-03 Insamlad av företaget
    Kanon! Många värdefulla tips o personligt besök vid ankomst. Fin resplan, känndes tryggt att kunna kommunicera med dem under resans gång, och få snabb och personlig respons. Fin kontakt även under de två år vi var tvungen att skjuta upp resan p g a pandemin.
    Hej Lars Göran! Stort tack för att du tog dig tid att ge oss en rekommendation. Verkligen superkul att få höra att ni är nöjda med vår service och att ni äntligen fick uppleva Sydafrika. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2022-06-29 Spontant omdöme
    Kapstaden, safari och Mauritius; min bucketlist-resa med mina vuxna barn, framskjuten ett år pga Covid. Hade höga förväntningar, och de inte bara infriades, de överträffades ordentligt! Planering, kontakt före och under resan, alla boenden, upplevelser, guider, tips mm mm, allt har varit helt fantastiskt! Kan varmt rekommendera MyChoice för Sydafrikaresan!
    Hej Margareta! Stort tack för din fina rekommendation. Jättekul att ni är så nöjda med resan och vår service. Det var ett rent nöje att få skämma bort er! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2022-03-10 Spontant omdöme
    Anlitade MyChoice Sydafrika för en konferensresa till Kapstaden och de gjorde ett mycket bra jobb.

Väldigt smidiga i kontakten och planeringen av resan och bokande av hotell och restauranger samt utflykter.

Stark rekommendation.
    Stort tack för din rekommendation Anders! Verkligen superkul att ni är nöjda med konferensresan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2022-03-10 Spontant omdöme
    Hej
    När vi var i Sydafrika myntade jag ett nytt begrepp ’Dennis kvalitet’. Det är hur bra och genomtänkt jag tyckte vår planering var. Allt från restauranger till safari, vingårdar, hajbur och många härliga dagar i Kapstaden. Allt var av hög kvalitet och toppklass. Jag vill ge mina allra högsta rekommendationer till My Choice South Africa.
    Hej Johnny! Ett stort tack för din fina rekommendation. Det värmer verkligen att få höra att ni är så nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2021-12-31 Spontant omdöme
    Min familj och spenderade sex veckor i Sydafrika och fick fantastisk personlig service från Dennis på MyChoice. Toppen att både få tips inför och under resan. Rekommenderas!
    Stort tack för din rekommendation Jennie! Kul att ni blev nöjda med resan och Dennis service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
  • 2021-12-31 Spontant omdöme
    Bästa Dennis har sytt ihop vår drömresa helt skräddarsytt för en resglad familj på fem. Lika glatt flyttade alla bokningar till nästa år när nya covidutbrott satte stopp för planerad avfärd. Fantastiskt service och vi längtar efter att komma iväg på äventyret vi har framför oss!
    Tack för din rekommendation Anna! Vi ser verkligen fram emot att se er i Sydafrika! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2021-12-31 Spontant omdöme
    Otroligt personlig service! Vi reste runt i Sydafrika under sex veckor och fick ovärderliga tips från Dennis på allt från boende till mat och upplevelser vart vi än kom. Rekommenderas starkt!
    Stort tack för din rekommendation David! Verkligen kul att ni blev nöjda med vår service och Dennis tips. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
  • STEFAN S
    2021-12-30 Spontant omdöme
    Fantastisk service och bemötande! Vi besökte Kapstaden under drygt två veckor med en bebis och hade en väldigt trevlig och trygg upplevelse. Variationen av god mat, häftiga upplevelser, grymma boenden och trevliga dagsutflykter har vi MyChoice att tacka. Vi fick ut exakt det vi ville av resan. Rekommenderas!
    Hej Stefan! Tack så jättemycket för din fina rekommendation. Superkul att ni blev nöjda med resan. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
  • 2021-12-30 Spontant omdöme
    Jag har rest ett par gånger med MyChoice Sydafrika och dom har hjälpt mig att uppleva många magiska platser.
    Bra service och bemötande samt mycket bra lokalkännedom.
    Hej Johnny! Verkligen kul att höra att ni är så nöjda med resorna och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2021-12-28 Spontant omdöme
    MyChoice är suveräna! Dennis tips och service gjorde min resa till Kapstaden mycket minnesvärd.
    Stort tack för din fina rekommendation Gustav! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
  • 2021-12-27 Spontant omdöme
    MyChoice har gjort våra resor till Sydafrika helt underbara.
    Tips och hjälp med allt kring restauranger, boenden och platser man inte vill missa.
    Allt anpassat efter våra önskemål och behov.
    Både vid familjeresan med barn och njutarresan utan så har MyChoice hjälpt oss att få till oförglömliga upplevelser!
    Stort tack för din fina rekommendation Johanna! Superkul att ni är nöjda med resorna och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2021-12-23 Spontant omdöme
    Har gått och förälskat mig i Kapstaden. Och med hjälp av er fick jag verkligen ut det mesta av staden. Ett måste för alla att resa till och ett måste för mig att resa tillbaka till!
    Stort tack för din rekommendation Oscar! Vi ser fram emot att se er här igen. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-tramet MyChoice Sydafrika
  • 2021-12-21 Spontant omdöme
    Rekommenderar starkt! Hade en fantastisk tid i Kapstaden tack vare MyChoice! Proffsiga, grym service, experter på landet och bäst på att ge personliga tips. Jag har nu en ny favoritstad!
    Hej Andrea! Härligt att ni nöjda med vår service och verkligen superkul att ni har fått en ny favoritstad. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2021-12-20 Spontant omdöme
    Stort tack till Dennis på MyChoice Sydafrika som varit otroligt hjälpsam och flexibel kring vår resa till Sydafrika i dessa Covidtider! Kan varmt rekommendera MyChoice Sydafrika!
    Tack för din rekommendation Johan! Kul att ni är så nöjda med vår service. Vi ses i december! Varma hälsningar, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2021-12-20 Spontant omdöme
    Vi har vid flera tillfällen varit i Sydafrika och fått ovärderlig hjälp av MyChoice. Massor av bra tips, och personlig och snabb service. Allt från resor, boende, restauranger, aktiviteter av olika slag till fantastiska Safari-upplevelser. Otroligt bra! Rekommenderas till alla som går i Sydafrika-tankar.
    Stort tack för din fina rekommendation Christine! Vi är så glada att ni blev nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2021-12-17 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera Mychoice! Dennis har hjälpt oss med ett fantastiskt boende (hyrde i 3 månader), bokning av safari, hyra av bil och gav oss en massa bra tips på vad vi kunde hitta på! Han kom t.o.m hem till lägenheten första veckan och svarade på alla våra frågor. Har vi haft frågor på mailen har han alltid vart snabb på att återkoppla.
    Hej Anne-lie! Härligt att ni blev nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2021-12-17 Spontant omdöme
    Helt fantastisk service både innan och under resan. Dennis hjälpte oss att få tag på ett riktigt bra boende som uppfyllde alla våra önskemål trots att vi var lite sent ute. Han hjälpte oss med mycket vi inte hade fixat själva och gjorde verkligen så att vi fick ut så mycket mer av vår resa. Kommer verkligen att rekommendera alla som vill åka till Sydafrika att ta hjälp av MyChoice!
    Stort tack för din fina rekommendation Sandra! Kul att ni blev nöjda med boendet. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-13 Insamlad av företaget
    Jag köpte delar av en skräddarsydd resa till Sydafrika för en grupp om 10 personer.
    Jag blev väldigt professionellt bemött där man ansträngde sig att besvara och vara behjälplig även i de frågor som inte ingick i vår bokning.
    Jag tycker absolut att företags leverans av de tjänster vi bokade var professionellt och kunnigt. Ett plus är att de är väldigt vänliga och det känns extra tryggt att ha kontakt med en lokal aktör som man känner att man kan kontakta på plats om något skulle gå fel. Kan starkt rekommendera MyChoice Sydafrika och Andreas Österberg!
    Tack för din rekommendation Kinga! Verkligen superkul att ni är nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-12 Insamlad av företaget
    Bente på My Choice bidrog starkt till att vi fick en fantastisk resa i Sydafrika. Hon stöttade med bokningar av boende som mötte våra önskemål. Vi fick en hel resplan med mängder av bra tips på allt från restauranger till sevärdheter och resrutt. Vi är mer än nöjda.
    Hej Marie! Tack för din rekommendation. Härligt att ni är nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-11 Insamlad av företaget
    Mycket smidig och kunnig hjälp vid bokning av gruppresa för företaget. De hjälpte oss med alla våra önskemål och var mycket snabba och smidiga att ha och göra med. Kom med många förslag om utflykter och snabba på att ändra planerade aktiviteter utefter omständigheter.
    Vi kan bara ge våra varmaste rekommendationer.
    Tack för din rekommendation Charlotte. Kul att ni blev så nöjda med företagsresan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-11 Insamlad av företaget
    Fantastisk upplevelse med bra tips från MyChoice som gjorde resan till den bästa semester som familjen varit på!
    Hej Anders! Tack för din rekommendation. Verkligen superkul att ni är så nöjda med vår service och framförallt att få höra att resan blev er bästa någonsin! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-11 Insamlad av företaget
    Fantastisk resa, boende och personal
    Tack för din rekommendation Sally! Kul att ni är nöjda med resan. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-11 Insamlad av företaget
    Bokning av hotell och safari och taxi från flyget
    De lyssnade på mina önskningar och vi var väldigt nöjda med resultatet
    Bra bemötande och snabba svar
    Hej Boel! Tack för din rekommendation. Roligt att ni är nöjda med vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-10 Insamlad av företaget
    Fick hjälp med bokning av en tripp till vingårdar, boende och game reserve. Allt var utmärkt, mycket bra hjälp och bemötande av företaget. Vi hade höga förväntningar, vilka till fullo infriades. en upplevelse för livet!
    Tack för din rekommendation Ulla! Verkligen superkul att ni är nöjda med resan och att vi kunde uppfylla era förväntningar. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-10 Insamlad av företaget
    Safari och hjälp med boende.
    Gick snabbt att få kontakt med My Choice Andreas och var trevlig och hjälpsam.
    Vi tyckte det var fin natur och annorlunda växter, fina djur, mat, dryck, trevliga människor, bra boende.
    Kan tänka mig att åka dit igen och uppleva mer av landet.
    Hej Ulla! Tack för dina fina ord och din rekommendation. Härligt att ni är nöjda med resa och vår service. Vi ser fram emot att se er här snart igen. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
  • Anette L
    2020-05-10 Insamlad av företaget
    Fick rekommendation från en kompis och är själv väldigt nöjd med all hjälp och service vi fick. Kommer att använda MyChoice även nästa gång vi åker till Sydafrika.
    Tack för din rekommendation Anette! Roligt att ni är så nöjd med resan och vår service. Vi ser fram emot att se er här igen! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-10 Insamlad av företaget
    Safari i Motsvari, vinguidning i Stellenboch samt en vecka i Kapstaden.
    Fantastisk support med bokning av upplevelser, restauranger och boende.
    Jag kan varm rekomendera My Choice Travel. /Bengt
    Hej Bengt! Tack för din rekommendation. Härligt att ni är nöjda med resan och vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-09 Insamlad av företaget
    Råd, tips och hjälpmed bokningar till vår resa. Trevligt bemötande av Emma som var mycket hjälpsam och engagerad. Tack vare henne blev vår resa mycket lyckad!
    Tack för dina fina ord Christine! Kul att resan blev så lyckad och att ni är nöjda med vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
  • Anna H
    2020-05-09 Insamlad av företaget
    MyChoice gjorde vår Sydafrika till ett ett minne för livet för vår familj. En fantastisk resplan i allt från boende till restaurangupplevelser och safari Andreas fanns med oss i hela processen, svarade snabbt, en trygghet. Trevligt möte på hotellet. Vi kommer ta hjälp av MyChoice på vår nästa resa till Sydafrika.
    Tack för din rekommendation Anna! Roligt att ni är nöjda med resan och vår service. Vi ser fram emot att se er här igen! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-09 Insamlad av företaget
    MyChoiCE SA hjälpte oss att sy ihop vår vistelse i Kapstaden och efterföljande resa österut och tillbaka till Kapstaden
    Mycket hög servicenivå och otroligt flexibla.
    Om jag åker tillbaka till SA kommer jag att kontakta MyChoice för hjälp med planering
    Jag rekommenderar dom till alla som skall åka till SA
    STORT TACK
    Kent Billqvist med resesällskap 😍
    Hej Kent! Tack för din rekommendation. Härligt att ni är nöjda med resa och vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-08 Insamlad av företaget
    Med hjälp av MyChoice Sydafrika planerade vi vår resa till Sydafrika. Vi fick fantastisk hjälp av Andreas som på bästa sätt kom med bra tips och hjälpte till att boka underbara hotell i Kapstaden, vår safarivistelse på Rhino Ridge Lodge utanför Durban och hotell i Umhlanga. Andreas var alltid tillgänglig på mail, telefon och sms vilket gjorde kontakten enkel. Vi fick även väldigt mkt tips på aktiviteter och mer lokal information om vad som hände Kapstaden och Sydafrika vilket gjorde att vi fick ut så mkt mer av våra tre veckor än vad vi hade fått annars. Vi kan varmt rekommendera MyChoice Sydafrika!
    Hej Annica! Stort tack för din rekommendation. Kul att få höra att ni är nöjda med resan och att ni uppskattade Andreas tips. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-08 Insamlad av företaget
    Vädigt bra och snabb service före och under resan!
    Stort tack för din rekommendation Jessica! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-07 Insamlad av företaget
    Andreas på MyChoice svarade på tusen frågor och tipsade om så mycket bra saker. Med Andreas hjälp bokades tre olika hotell på tre olika platser i Sydafrika. Vi var väldigt nöjda med samtliga hotell. Extra guldkant att träffa Andreas live och fler tips om Kapstaden kunde ges och tas emot. Rekommenderar starkt att använda MyChoice till alla som ska till Sydafrika!
    Hej Petra! Tack för din rekommendation. Kul att ni är nöjda med resan och vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-07 Insamlad av företaget
    Fantastiskt! Mycket bra bemötande, trevliga människor. Fick hjälp med ett väldigt, väldigt bra safari, bara några timmarna från Kapstaden. Har även hyrt hus tidigare, allt perfekt!
    Hej Anders! Tack för din rekommendation. Härligt att ni blev nöjda med safari-upplevelsen. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-07 Insamlad av företaget
    MyChoice skräddarsydde vår familjeresa till Sydafrika.
    Allt var fullkomligt perfekt, bemötande, val av hotell och restauranger, arrangemang av utflykter, massor av tips - kort och gott den bästa Sydafrika specialisten.
    Grymma restauranger i Kapstaden, så läckra restauranger med bästa matupplevelserna och vyerna i Stellenbosch och Franschoek, vackra vingårdar och sist men inte minst den bästa Safariupplevelsen på Geigers Camp i Timbawati.
    MyChoice har varit tillgängliga hela tiden, snabba på trevlig återkoppling och tydliga i sin kommunikation med vad vi har beställt och kan förvänta oss.
    Vi hoppas få möjlighet att använda dom igen och ger våra varmaste rekommendationer.
    Bästa hälsningar familjen Frykhammar
    Tack för dina fina ord Marit. Roligt att ni är nöjda med resan och vår service. Vi ser fram emot att se er här igen! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-07 Insamlad av företaget
    Vår resa innehöll safari, storstad och vingård. MyChoice hjälpte oss att planera vår resrutt och vilka hotell vi skulle bo på. Vi fick förslag på olika sevärdheter och restauranger. Första dagen i Kapstaden hade vi ett personligt möte på hotellet med Andreas från MyChoice för att stämma av och uppdatera bära önskemål och planer. Under hela resan hade vi kontakt via Whatsapp. Vi kan varmt rekommendera MyChoice om ni ska resa till Sydafrika!
    Tack för din rekommendation Sofi! Kul att ni uppskattade våra förslag och mötet med Andreas. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-05-07 Insamlad av företaget
    En personlig upplevelse från start till mål. Snabba, flexibla och med en god kännedom om Sydafrika. Väldigt generösa med tips och trix inför och under resan. Kändes lite extra tryggt med den lokala närvaron och även personliga bemötandet på plats. Det var extra skönt med den supporten under vår vistelse då Corona pandemin och landet beslöt att stänga ned sig helt. Åter igen stort tack. //Henrik
    Hej Henrik! Tack för din rekommendation. Vad härligt att ni är nöjda med resan och vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
  • Elisabeth A
    2020-01-20 Insamlad av företaget
    En upplevelse rik resa på alla sätt. Utflykter, safari, vinprovning, allt var så otroligt fint upplagt. Många fina matställen med utmärkt god mat både kött och fisk. Kan inte säga att vi kan klaga på något. Capetown fantastiskt. Även boendet och hotell personal.
    Kan bara säga Utmärkt! 💗
    Stort tack för din rekommendation Elisabeth! Verkligen superkul att ni är så nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-01-20 Insamlad av företaget
    MyChoice hjälpte oss att ordna två aktiviteter med en stor del av våra bröllopsgäster inför vårt bröllop i Kapstaden; picknick på Kirstenbosch Botanical Gardens konsert och vintur med buss. Båda aktiviteterna var utmärkt utförda. Betalning sköttes smidigt direkt till MyChoice, vilket underlättade för oss.

Till picknicken fick alla en varsin picknicklåda och dryck. Mycket uppskattat!

Vinturen med gemensam buss var även den mycket uppskattad och vi fick det lilla extra med en vinblandartävling samt en fantastisk lunch uppdukad utomhus med långbord, loungemöbler och otrolig buffe.

Båda aktiviteterna gav oss möjligheten att bara njuta och vara med istället för att behöva organisera det hela. Rekommenderar varmt MyChoice för att anordna gruppaktiviteter runtom i Kapstaden och Sydafrika (vi fick även hjälp med safari i Kruegerparken för delar av familjen tidigare under veckan, också det mycket lyckat!).
    Hej Emma! Ett stort tack för att ni tog er tid att skriva en rekommendation och att ni visar uppskattning på det här viset 🙏 Det värmer verkligen i hjärtat. Soliga hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
  • Linda P
    2020-01-19 Insamlad av företaget
    Bäst på att hitta ens personliga stil och preferenser i allt från boende till restauranger! Otroligt bra på alla plan!
    Hej Linda! Tack för din rekommendation och dina fina ord 🙏 Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-01-19 Insamlad av företaget
    Skräddarsydd resa där vi fick uppleva Sydafrikas sevärdheter.
    Stort tack för din rekommendation Manfred! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-01-19 Insamlad av företaget
    Mycket bra hjälp med att boka en helhet med besök i Sydafrika, Botswana och Zimbabwe.

Grymt mottagande från förfrågan till hemresa. Kan starkt rekommendera MyChoice!
    Tack för din rekommendation Mattias! Kul att ni är nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
  • Kerstin W
    2020-01-18 Insamlad av företaget
    Så klart hade jag stora förväntningar på resan till Sydafrika och med glädje kan jag säga att de alla infriades till 100%. Jag och mitt resesällskap åkte med hyrbil och egen chaufför från Kapstaden till Port Elizabeth. Under bilresans gång bodde vi på olika boenden, stopp gjordes för lunch, middagar, besök på vingårdar och andra utflyktsmål. Även safari ingick. Allt hade planerats och ordnats på bästa sätt av MyChoice Afrika med Dennis i spetsen. Bemötandet från dem var toppen. Kan därför varmt rekommendera MyChice Afrika.
    Stort tack för din rekommendation och dina fina ord Kerstin! Verkligen superkul att få höra att ni är nöjda med resan och vår service.Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-01-16 Insamlad av företaget
    Vi har rest flera gånger med MyChoice Sydafrika.
    Det är alltid god service och skönt med svensk personal.
    Vi ville se på sevärdheter, besöka vingårdar safari mm. och företaget hjälpte till med transporter, bokningar och svarade på alla våra frågor.
    Stora upplevelser och många äventyr.
    Skön avkoppling och bra klimat.
    Tack för din rekommendation Jan 🙏 Roligt att få höra att ni alltid är lika nöjda med resorna och vår service. Vi ser fram emot att sy ihop ert nästa äventyr i södra Afrika. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-01-16 Insamlad av företaget
    Trevliga guider/förare.. bra upplägg på rutten. Vi åkte "the garden tour". Bra restauranger bokade av arrangör. Ett minne för livet 😀
    Hej Niclas! Stort tack för din rekommendation. Roligt att resan blev ett minne för livet och att ni är nöjda med vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-01-16 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp med en resa som innefattade Kapstaden, Garden route, Victoria Falls, Chobi samt avslutande safari i Okavangadeltat i Botswana. Resan kan bara sammanfattas som det bästa vi någonsin gjort och är något vi fortfarande talar om. Stort tack till Dennis och MyChoice för väldigt minnesvärd resa.
    Hej Mårten! Tack för att du tog dig tid att ge oss en rekommendation. Verkligen superkul att få höra att resan var den bästa ni någonsin gjort! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-01-12 Insamlad av företaget
    Vi köpte utflykter till kåkstäder, mutlikulturell afton mm
    De ställde upp och ordnade helt enligt våra förväntningar.
    Det förenklade att de var svenskar som höll i allt.
    Hej Erik! Stort tack för din rekommendation. Verkligen kul att ni var så nöjda med vår service på plats. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
  • Peter O
    2020-01-11 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp av Daniel och Emma mfl på MyChoice att planera och boka upp en fantastisk resa till Sydafrika nu i höstas med boende i Kapstaden, Hermanus och Franschhoek. Vi fick perfekt hjälp med allt (hotellbokningar, restaurangtips, guidenokningar etc etc). Proffsigt, vänligt, personligt och avspänt bemötande av dem. Vi är mycket nöjda och kommer kontakta MyChoice inför nästa resa. Peter och Fia Olding
    Hej Peter och Fia! Stort tack för att ni tog er tid att skriva en recension och era fina ord! Superkul att ni är så nöjda med resan och vår service. Vi ser fram emot att sy ihop er nästa resa i södra Afrika 😊 Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet MyChoice Sydafrika
    2020-01-08 Insamlad av företaget
    Vår vistelse i Kapstaden med safari i Krugerparken blev en fullträff för oss!
    Vi fick ett fantastiskt bemötande av Dennis på plats i Kapstaden men även den bästa servicen innan vår avfärd.

Bra hotell, genomtänkta förslag på restauranger, utflyktsmål och förslag på hur vi skulle kunna lägga upp vår vistelse. Goda tips och användbara råd som vi aldrig kunna få kännedom annars.
    Hej Carina! Tack för din rekommendation och din feedback. Superroligt att ni är så nöjda med upplägget på resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, teamet på MyChoice MyChoice Sydafrika