MyChoice Sydafrika

MyChoice Sydafrika, sid 2

Välkommen till MyChoice Sydafrika!
Funderar du på att resa till Sydafrika - tveka inte att kolla med oss, vi bor här! Vi som jobbar på MyChoice Sydafrika har bott här i över 20 år och kan därför guida dig genom de Sydafrikanska hemligheterna som bara lokalborna känner till.

Varför MyChoice Sydafrika?
- Få tillgång till unika tips och lokala pärlor.
- Vi bor här. Och behandlar dig som den gäst du är.
- Vi hjälper dig på plats. Oavsett tidpunkt.
- Du pratar alltid med någon av våra specialister.
- Alla resor och boenden är kvalitetssäkrade.

När du reser med oss kan du antingen välja något av våra färdiga paket eller skräddarsy din egen resa. Varmt välkommen att besöka vår hemsida för att få mer inspiration om vilken resa som passar dig bäst!

Läs vad 60 kunder tycker om MyChoice Sydafrika 2

2019-06-03
    Jag köpte en skräddarsydd resa under en av mina veckor i Sydafrika tidigare i år. Jag fick ett oerhört proffsigt bemötande. Företaget levde upp till mina förväntningar på det mest tänkbara sätt. Jag och mitt sällskap fick en helhetsupplevelse och kände oss mycket väl omhändertagna både innan och under vår resa. MyChoice visade på ett kvalitetskänsla och kände in vad jag som kund efterfrågade.
    Hej Anneli! Tack för ditt omdöme och din feedback. Kul att du är nöjd med vår service före och under resan. Soliga hälsningar från Kapstaden MyChoice Sydafrika
  • Jan V
    skrev om MyChoice Sydafrika
    2019-06-03
    Bästa resan och bästa tipsen. Helt i vår smak. Mychoice Sydafrika såg till att vi fick en riktig minnesvärd semester. Vi lär definitivt återkomma.
    Hej Jan! Tack för dina fina ord och för din rekommendation. Vad roligt att du är nöjd med våra tips och att det blev en minnesvärd semester. Vi ser fram emot att se dig och din familj här igen! Soliga hälsningar från Kapstaden MyChoice Sydafrika
    2019-06-03
    Personlig och väldigt bra service.
    Bra kunskap om destinationen och bra på att hitta rätt för oss.
    Tack för din rekommendation Fredrik! Kul att du är nöjd med vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden MyChoice Sydafrika
    2019-06-03
    Reseupplägg, bokningar och tips på upplevelser under resan.
    Jag och hustrun är över förväntan helt nöjda med bemötande, engagemang, kunskap och utfallet av de arrangemang Mychoise Africa gav oss. Absolut högsta betyg!!!
    Företaget lyckades anpassa vår upplevelse efter den budget vi hade och ordnade hotell och annat på bästa sätt.
    Hej Hans! Tack för dina fina ord och ditt omdöme. Roligt att ni är nöjda med vår service och tips under resan. Soliga hälsningar från Kapstaden MyChoice Sydafrika
    2019-06-03
    MyChoice har hjälpt mig att boka min resa i Sydafrika.
    Mycket bra bemött!
    Förväntningar var att de skulle boka bra hotell och guider och det gjorde de.
    Allt som allt blev resan mycket lyckad! Det underlättade för oss att hitta bra ställen att åka till och att uppleva en underbar resa!
    Tack för din rekommendation Sointu! Roligt att resan blev lyckad och att ni är nöjda med de platser vi rekommenderade att besöka. Soliga hälsningar från Kapstaden MyChoice Sydafrika
  • Lisa T
    skrev om MyChoice Sydafrika
    2019-06-03
    Vi är så nöjda med det bemötande och den service vi fick av MyChoice då vi åkte på semester i Sydafrika. Vår resa blev helt magisk tack vare deras hjälp och vi fick uppleva landets absoluta guldkorn. Vi kommer använda oss av dem igen och vi kan varmt rekommendera dem!
    Hej Lisa! Tack för din rekommendation. Kul att ni är nöjda med vår service och att resan blev så bra. Soliga hälsningar från Kapstaden MyChoice Sydafrika
    2019-06-03
    KUNNIG & TREVLIG PERSONAL.

ANORDNADE RUNDRESA MED HOTELL UNDER 2V.

FANTASTISK RESA!
    Hej Mikael! Tack för din rekommendation. Roligt att ni är nöjda med vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden MyChoice Sydafrika
    2019-06-03
    Absolut underbara att ha o göra med, hade aldrig fått en så bra upplevelse i Afrika om det inte vore för mychoice
    Hej Tobias! Tack för din feedback och ditt omdöme. Kul att ni är nöjda med vår service och att er upplevelse här blev så bra. Soliga hälsningar från Kapstaden MyChoice Sydafrika
    2019-06-03
    Bokade en drygt 2 veckors semester med härlig mix av stad, vindistrikt och safari. Har aldrig upplevt en sådan kunnig och hjälpsam resebyrå som MyChoice Sydafrika. En riktig 5-poängare som var oerhört lyhörda och förstod precis vilka vi var och vad vi var ute efter.
    Tack för dina fina ord Marie! Vad roligt att ni är nöjda med vår service och att resan blev så lyckad. Soliga hälsningar från Kapstaden MyChoice Sydafrika
    2019-06-03
    Om du ska resa till Sydafrika och vill göra en resa som blir unik och där du känner dig trygg att allt kommer att fungera smidigt. Då ska du välja MyChoice Sydafrika.
    Vi har vänt oss till dem vid 2 av våra resor och fått fantastiskt fin service och personligt bemötande.
    Hej Barbro! Tack för din feedback och dina fina ord! Vad roligt att ni är nöjda med vår service. Soliga hälsningar från Kapstaden MyChoice Sydafrika