MyChoice Sydafrika

MyChoice Sydafrika

mychoicesydafrika.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till MyChoice Sydafrika! Funderar du på att resa till Sydafrika - tveka inte att kolla med oss, vi bor här! Vi som jobbar på MyChoice Sydafrika har bott här i över 20 år och kan därför guida dig genom de Sydafrikanska hemligheterna som bara lokalborna känner till. Varför MyChoice Sydafrika? - Få tillgång till unika...

171 omdömen om MyChoice Sydafrika

Sedan starten hos Reco 2019

Caroline M
Skrev om MyChoice Sydafrika

Redan från första kontakten med Dennis på MyChoice så har vi varit supernöjda! Dennis har hittat bra lösningar för vår resa, kommit med bra förslag och även funnits tillgänglig under vår resa i Sydafrika. Jag kan varmt rekommendera MyChoice! Leverans i toppklass! /Caroline med familj 😃

Hillevi L
Skrev om MyChoice Sydafrika

Tack Andreas och MyChoice för en fantastiskt fin resa under drygt tre veckor i Sydafrika! Alla våra förväntningar infriades med råge och alla våra önskemål tillgodosågs. Alla transporter fungerade utmärkt och de guider som anlitades var otroligt kunniga. Dagarna i Krugerparken var spännande och boendet ”mitt i det vilda” kändes precis så autentiskt som vi hade önskat. Programmet i Kapstaden var perfekt upplagt och vi var mer än nöjda med precis alla boenden och restaurangbesök. Även variation och läge var perfekt för oss....

Fredrik H
Skrev om MyChoice Sydafrika

Vi fick kontakt med MyChoice inför vår resa till Kapstaden och Vindistrikten i mars 2024. Efter ett trevligt föreslaget program mötte MyChoice, mig och min fru på vårt första välplacerade Boutique hotell i Kapstaden som var överförväntan. Vi hann med några måsten, i och runt staden Taffelbergen, Waterfront, Robben Island mm, efter deras guideprogram, det ända frågetecknet blev vår Guide och Chaufför ut mot Cape God of Hopes som försökte lite väl mycket på dålig snabb engelska. Därefter nytt Hotell i Franschhoek, utan...

Louise R
Skrev om MyChoice Sydafrika

Dennis hjälpte oss med planering och bokning av vår resa. När vi var på plats i Kapstaden mötte han även upp oss på hotellet och kom med värdefulla tips. Vår resa blev fantastisk och minnesvärd. Det är en resa vi aldrig kommer att glömma. Hotell, restips, utflykter och framförallt tips på restauranger var klockrena. Kan verkligen rekommendera Dennis och Mychoice!

Annelie A
Skrev om MyChoice Sydafrika

Tack Andreas, För all hjälp med planering av vår resa och för support på plats i Kapstaden. Alla bokningar, hotell och transporter fungerade perfekt. Utflykt till Godahoppsudden med svensktalande guiden Jim som du fixade åt oss blev en fantastisk upplevelse. Fysiska mötet på plats kändes toppen och underlättade vår vistelse med tips och råd. Vi fick en oförglömlig vecka och kunde nyttja varje minut mycket tack vare din support. Vi ger våra varmaste rekommendationer till Andreas och Mychoice Annelie, Patrick, Catta och Mikael

Kjell W
Skrev om MyChoice Sydafrika

Dennis har varit lyhörd och lyssnat på våra önskemål. Våra förväntningar blev uppfyllda. Han satte ihop ett resepaket enligt våra önskemål. Vi kommer att varmt rekommendera MyChoice.

Doris G
Skrev om MyChoice Sydafrika

Fantastiskt att kunna planera en resa med någon som har sån lokal kunskap, sånt engagemang och förmåga att sätta sig in i vad vi önskade med vår rea till Sydafrika! Tack Andreas och My Choice! Förslagen för var vi skulle bo på de olika orterna passade oss tre generationer alldeles utmärkt! Alla bokningar inklusive transporter fungerade perfekt. Och den svensktalande guiden Jim Hunneyball som Andreas bokat för utflykten till Kaphalvön var en helt fantastisk person! Slutligen, vår safari vid Nzumba Camp, vilket ställe! Tack! Hjärpefamiljen

Angela J
Skrev om MyChoice Sydafrika

Tack MyChoice för all hjälp med våran resa till Sydafrika. Vi fick hjälp med att skräddarsy vår resa, helt enligt våra önskemål. Andreas var proffsig och hjälpsam hela vägen. Han besökte oss på vårt hotell och gav oss flera fina tips på både restauranger och andra upplevelser. Våra förväntningar inför resan var höga och vi blev inte besvikna. Vi kan starkt rekommendera MyChoice för alla som vill åka till Sydafrika. Angela och Ulla

Ulrika J
Skrev om MyChoice Sydafrika

Nyss hemkomna efter två härliga veckor i Sydafrika! Programmet som Andreas efter våra önskemål hjälpt oss med att få ihop passade oss jättebra. Jag rekade runt ett bra tag bland olika aktörer/resebyråer innan jag bokade resan och är så glad att jag valde MyChoiceSydafrika - allt har fungerat jättebra och såväl boenden som guider har varit riktigt bra och Andreas var alltid snabb att svara om vi hade några frågor under vår vistelse. Vi gjorde fem dagar Cape town följt av safari i Gondwana, sol och bad på fantastiska Leisure...

Per Daniel U
Skrev om MyChoice Sydafrika

Andreas satte samman ett mycket bra program för oss för vår dryga vecka i Kapstaden med omgivningar. Du kanske söker efter ett alternativ till att resa helt på egen hand eller gå via en resebyrå, då är Anderas och MyChoice Sydafrika ett perfekt alternativ. Du reser på egen hand med får hjälp med bokningar och tips. Vi är mycket nöjda med den hjälp som Andreas stått för. Safarit i Gondwana var en av många höjdpunkter. En annan höjdpunkt var Cape Horn, stränder och inte minst alla samtal med Uberförare i staden. Tack för en fin vecka! Hälsningar, Daniel, Jenny, Noah, Finn och Inez

Katarina J
Skrev om MyChoice Sydafrika

En mycket välplanerad resa som helhet. Vår kontakt Andreas på MyChoice upplevdes som pålitlig och hade läst av vår grupp (familj) på 7 personer helt enligt våra önskemål. All planering funkade till punkt och pricka. Mycket gott bemötande. En fantastisk resa i ett fantastiskt land mycket tack vare mychoice!

Anna-Karin S
Skrev om MyChoice Sydafrika

Tack MyChoice för en perfekt Sydafrika vistelse. Det var väldigt lätt att boka då våra önskemål tillgodosågs på ett proffesionellt sätt. Alla boenden vi fick hjälp att boka höll hög standard. Alla utflykter och transfer som vi bokade med MyChoice höll också hög standard och fungerade perfekt. Safari campen där vi avslutade vår resa var också över all förväntan. Kort sagt, Sydafrika med MyChoice blev bättre än vad vi förväntat oss.

Kjell J
Skrev om MyChoice Sydafrika

Vår första resa till Sydafrika blev precis den resa vi hade hoppats på. En stor eloge till Andreas och gänget på MyChoice Sydafrika för all support och alla tips inför vår resa. Det var även jättebra att Andreas kom och mötte upp oss på hotellet i Kapstaden dagen efter att vi anlänt. Mest för att gå igenom upplägget och stämma av utifall vi hade fler önskemål under våra 3 veckor. STORT TACK och vi kommer tillbaka. Kjell o Ann-Louise

Karin F
Skrev om MyChoice Sydafrika

MyChoice Sydafrika har nu organiserat min resa för andra gången och än en gång är jag jätte nöjd. Egna föreslagna resmål och egna intressen respekteras. Lätt och snabb kommuniktion via video samtal, email samt What's up. Efter en genomgång av en föreslagen resplan, bekräftades alla övernattningar, och eventuella andra event (tex concert, jul/nyårs aktiviteter, restaurnag besök). Lätt med betalning i förskott. Allt är klart vid ankomst. Ett fysiskt möte med Dennis i Kapstaden i slutet av resan var väl uppskattat. Alla förväntningar...

Robert K
Skrev om MyChoice Sydafrika

MyChoice har ett mycket proffsigt och personligt bemötande från första stund. Är tillgänglig för frågor och önskemål. Kommer med bra alternativ av boende och reseupplevelser för att sy ihop den bästa resan möjligt. Från första kontakten till sista. Klanderfritt. Skulle inte tveka på att anlita dom vid nästa resa. Vår Safari och dagarna i Kapstaden blev den resan man drömt om.

EMELIE R
Skrev om MyChoice Sydafrika

MyChoice har (för tredje gången i ordningen) hjälpt mig plocka ihop den perfekta drömresan till Sydafrika och jag kommer gladeligen tillbaka många gånger om. Oavsett syfte med resan, resesällskap, säsong eller behov så har MyChoice alltid skräddarsytt en lösning till mig som långt överstiger förväntan för alla deltagare och dessutom med 100%-igt engagemang hela vägen från planering till assistans på plats. Otrolig servicenivå, exceptionell lokal kännedom och en grym känsla för vad jag som resenär vill ha och kommer gilla...

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Emelie! Stort tack för din rekommendation och för dina fina ord! Det betyder oerhört mycket för oss att du tar dig tiden att ge din feedback. Otroligt kul att ni är nöjda med era resor och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Zeke E
Skrev om MyChoice Sydafrika

Vi hade hade en väldigt bra dialog med Dennis på MyChoice Sydafrika där vi tillsammans skapade ett skräddarsytt paket för vår vistelse i Sydafrika. Tack vare Dennis lokala kunskap samt känsla för våra behov så fick vi en fantastisk upplevelse som vi sent kommer glömma...:) !!

Svar från MyChoice Sydafrika

Tack för din rekommendation Zeke! Verkligen superkul att ni är nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

First-Name L
Skrev om MyChoice Sydafrika

Jag gick in på nätet och letade efter en researrangör i Sydafrika. Hittade My Choice och Dennis och Louise som bott i landet i 15 år och som var svenskar. Jag ville ha en tjänst som innebar att man lade upp ett program för mig och min familj på 7 personer. Flygbiljetter ordnade vi själva, och meddelade att vi kommer ner den 26/12 och reser hem den 3/1. Dennis föreslog oss ett programförslag. Han rekommenderade ett trevligt mindre hotell med bra läge i Cape Town. My Choice bokade hotellet, bokade guide till Stellenborsch...

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej familjen Frisell! Stort tack för er rekommendation! Fantastiskt kul att ni är nöjda med resan och vår service! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Christina P
Skrev om MyChoice Sydafrika

Äntligen hade jag lyckats övertala min man att resa till Sydafrika. Hur skulle jag nu lägga upp resan? Efter en bra stunds googlande dök My Choice upp på skärmen - Aha, svenskar i Kapstaden, tryggt och bekvämt tänkte jag så jag kontaktade dem. Detta var i januari 2023. Några veckor senare hade jag - tack vare Andreas - en otroligt trevlig, proffsig och service minded gotlänning (som jag misstog för dalmas, sorry Andreas) - en skräddarsydd 12-dagarsresa inkluderande vindistrikt, Kapstaden med omgivning, safari i Greater Kruger,...

Svar från MyChoice Sydafrika

Stort tack för din rekommendation Christina! Verkligen superkul att höra att det var ert livs resa och att ni är nöjda med Andreas service! Varma hälsningar från Kapstaden, Myhoice-teamet

Lars Ewert Rikard S
Skrev om MyChoice Sydafrika

Vi hade aldrig kunnat få till en sådan resa och upplevelse på egen hand som Andreas och MyChoice Sydafrika gav oss. Vi fick ett detaljerat dagsprogram upplagt och bokat och fick besöka fantastiska restauranger och bo på underbara boutique hotell. Andreas hjälpte oss även med den perfekta guiden för utflykter, Jim Hunneyball, sydafrikan som talar svenska! Andreas stöttade, kom med förslag, idéer och program för vår vistelse från start till mål. Fanns alltid tillgänglig och svarade på alla frågor snabbt och effektivt. Alla...

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Lasse & Cecilia! Fantastiskt kul att höra att vi överträffade era förväntningar och att ni är nöjda med resan! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Anna T
Skrev om MyChoice Sydafrika

Otroligt lyhört, flexibelt och hjälpsamt bemötande från Andreas på My Choice. Högklassig servicenivå och alla tips var helt klockrena! Alltifrån restaurangtips till resrutter, hotell och turistresmål - allt gav vår resa pricken över i:et. Kontakten med Andreas kändes generös, trygg och av högsta kvalitet. Jag rekommenderar alla som ska åka till Sydafrika att ta hjälp av My Choice - de har kunskapen och att de dessutom är på plats i Kapstaden känns väldigt tryggt. Stort tack Andreas!

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Anna! Stort tack för din rekommendation! Kul att ni är nöjda med resan och Andreas service! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Sara H
Skrev om MyChoice Sydafrika

En oförglömlig res med Dennis som guide. Jah kan inte med ord beskriva hur välplanerat och bra uppstyrt det var. Dennis med hans team är helt fantastiska,

Svar från MyChoice Sydafrika

Stort tack för din rekommendation Sara! Kul att ni är så nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Birgitta H
Skrev om MyChoice Sydafrika

Tack Andreas för att du hjälpte oss med att planera vår livs resa ! Utan din hjälp med förslag och bokningar av hotell, restauranger, hyrbilar och resrutter så hade vi inte sett och upplevt det vi nu gjort . Vi är supernöjda. Höjdpunkten var Safarin på Bateleur. Vilket fantastiskt ställe med supertrevlig personal och gourmet måltider. Vi vill resa tillbaka och kommer givetvis kontakta My Choice . Jag kan verkligen rekommendera er. Ni är fantastiskt trevliga och proffsiga.

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Birgitta! Stort tack för din rekommendation och för dina fina ord! Det betyder mycket för oss att du tar dig tiden att ge din feedback. Superkul att ni är nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Erik L
Skrev om MyChoice Sydafrika

Var på en grupp resa till Sydafrika och hade Dennis som guide. Dennis är den absoluta bästa organisatör/guide jag haft på en resa.

Svar från MyChoice Sydafrika

Tack för din rekommendation Erik! Fantastiskt kul att ni är nöjda med gruppresan och Dennis service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Lars Ola P
Skrev om MyChoice Sydafrika

Proffsigt rakt igenom. Allt funkade utan det minsta strul!

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Lars! Tack för din rekommendation och för att du tar dig tiden att ge din feedback. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Caroline G
Skrev om MyChoice Sydafrika

En helt fantastiskt arrangerad resa av Dennis! Vilket jobb han och hans kollegor gjorde, dom överträffade alla förväntningar!

Svar från MyChoice Sydafrika

Tack för din rekommendation Caroline! Verkligen superkul att ni är nöjda med resan och att vi lyckades överträffa alla förväntningar. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Robin S
Skrev om MyChoice Sydafrika

Fantstiskt bra upplevelse på alla sätt!

Svar från MyChoice Sydafrika

Tack för din rekommendation och för att du tar dig tiden att ge din feedback Robin! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Patrik S
Skrev om MyChoice Sydafrika

Nyss hemkommen från Sydafrika - där Dennis med team hade arrangerat allt på ett utomordentligt sätt. Servicenivån, informationen, vänligheten, görbarheten, genomförandet - allt hade en otroligt hög klass. Rekommenderas allra varmast.

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Patrik! Stort tack för din rekommendation och dina fina ord! Det betyder mycket för oss att du tar dig tiden att ge din feedback. Superkul att ni är nöjda med resan och Dennis service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Dominic C
Skrev om MyChoice Sydafrika

Stort tack till Dennis och MyChoice Sydafrika för en oförglömlig upplevelse i Sydafrika. Rekommenderas varmt.

Svar från MyChoice Sydafrika

Tack för din rekommendation Dominic! Fantastiskt kul att ni är nöjda med resan. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Fredrik H
Skrev om MyChoice Sydafrika

Helt otroligt bra uppstyrt av Dennis och team! En resa jag aldrig kommer glömma!

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Fredrik! Stort tack för din rekommendation! Det betyder mycket för oss att du tar dig tiden att ge din feedback. Superkul att ni är nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Erik G
Skrev om MyChoice Sydafrika

Helt fantastiskt styrt! Han hade planerat hela vår Sydafrikaresa i detalj, INGET LÄMNADES ÅT SLUMPEN!. Når det dök upp problem sy märkte vi inte ens av dom. Kan verkligen rekommendera MyChoise Sydafrika

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Erik, tack för din rekommendation och att du tar dig tiden att de din feedback! Superkul att ni är nöjda med resan. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Pernilla L
Skrev om MyChoice Sydafrika

En otrolig resa på alla sätt! MyChoice med Dennis i spetsen såg verkligen till att vi fick många fantastiska upplevelser på kort tid och det med en servicenivå i världsklass. Rekommenderas varmt!

Svar från MyChoice Sydafrika

Stort tack för din rekommendation och att du tar dig tiden att de din feedback Pernilla! Kul att ni är nöjda med resan och Dennis service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Sebastian G
Skrev om MyChoice Sydafrika

En helt magisk resa och Dennis var en otrolig guide. Så engagerad och så bra uppstyrt med allting! 10/10 på alla plan!!

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Sebastian! Stort tack för din rekommendation och för att du tar dig tiden att ge din feedback. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

First-Name L
Skrev om MyChoice Sydafrika

Genom snabb återkoppling samt proffsiggt kundbemötande valde vi My choice för vår sydafriika resa. Detta är inget som vi ångrar. Andreas har genom hela planeringen varit lyhörd för våra önskemål; hittat rätt balans och val både vad gäller hotell, utflykter och restauranger. Kundskap om landet och att han själv bor där har utan tvekan gjort resplanenn vi fick till en succe.. Kombinationem av Kapstaden och dess omgivningsr; vindistriktet samt den safaricamp han föreslog var helt enkelt helt rätt för oss. Safarin blev höjdpunkten...

Svar från MyChoice Sydafrika

Ett mycket stort tack för din rekommendation och för dina fina ord Åke! Det betyder mycket för oss att du tar dig tiden att ge din feedback. Underbart att ni är nöjda med resan och Andreas service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Rosita S
Skrev om MyChoice Sydafrika

Andreas på My Choise har bemött oss personligt med stort engagemang och med stor kunskap om resmålet. Vi är mycket nöjda med den hjälp att planera vår resa som vi fick av My Choise. Tack vare detta fick vi en fantastisk reseupplevelse

Svar från MyChoice Sydafrika

Stort tack för din rekommendation och dina fina ord Rosita! Superkul att ni är nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Johan Ö
Skrev om MyChoice Sydafrika

Familj på fyra, vi fick hjälp superservice hjälp med fantastiskt boende och hjälp att skräddarsy våran resa efter våra önskemål. Hyrbil levererad på plats, surflektion, safari kajak tur m.m. Våran resa blev våran bästa hittills!!!!! 10 plus!

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Johan! Stort tack för din rekommendation och för att du tar dig tiden att ge din feedback. Verkligen superkul att få höra att det blev den bästa resan hittills och att ni är nöjda med vår service! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Stig-Åke N
Skrev om MyChoice Sydafrika

Vi var en familj på 12 personer som valde att åka till Sydafrika under barnens höstlov och alla ville uppleva en safaripark. Tog kontakt med My Chioice för att få hjälp och tips om en safaripark och hjälp med matfrågan då vi har 3 glutenintoleranta i gruppen. Andreas, vår kontaktperson, presenterade ett komplett förslag som vi nappade på och vi fick en fantastisk upplevelse. Tansfer till och från Black Rihno fungerade utmärkt och restaurangen ställde upp till 100 % för att våra 3 glutenallergiker. Vår totalupplevelse av...

Svar från MyChoice Sydafrika

Stort tack för din rekommendation och dina fina ord Stig Åke! Det betyder mycket för oss att du tar dig tiden att ge din feedback. Superkul att ni är nöjda med resan och Andreas service! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Jessica L
Skrev om MyChoice Sydafrika

Resa Sydafrika oktober 2023 (familj med 3 barn, 15, 11, 8 år gamla) Tack Andreas och MyChoice Sydafrika för en fantastisk personlig support med planeringen och genomförandet av vår stora familjeresa till Sydafrika. Andreas var mycket inlyssnande till vad vi önskade och de behov vi hade (tex har jag en rörelsenedsättning som krävde något extra planering av vissa utflyktsmål). Hjälpen var mycket uppskattad, både med planeringen inför resan och hjälpen under resan vi fick av MyChoice. Och även om jag inte väntade mig det så...

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Jessica! Stort tack för din rekommendation och för att du tar dig tiden att ge din feedback. Fantastiskt kul att ni är nöjda med resan och vår service! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Elin Linnea G
Skrev om MyChoice Sydafrika

MyChoice Sydafrika överträffade våra förvåningar från första kontakt till sista! Riktiga proffs; enkla att ha med att göra, bra omdöme och känsla för vad vi var ute efter, grym kombination av flexibilitet och noggrannhet - vi kan inte tänka oss en bättre resebyrå och kommer rekommendera dem till alla vi känner som planerat att åka till Sydafrika!

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Elin! Stort tack för din rekommendation och för att du tar dig tiden att ge din feedback. Superkul att vi lyckades överträffa era förväntningar! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Lena M
Skrev om MyChoice Sydafrika

Över jul och nyår 2022/2023 åkte jag och min familj ner till Sydafrika för första gången. Vår resa skulle eg ha gjorts ett år tidigare men sköts upp pga av Covid. Men Dennis på My Choice kom inte bara med otroligt bra tips på boende och bilhyra och tips på vilken safari vi skulle välja, han såg även till att vi kunde skjuta på hela våran resa och samtliga priser kvarstod så även samtliga boenden. Vi fick även riktigt bra tips på restauranger som passade helt i vår smak och roliga utflyktsmål. Vi möttes upp första dagen...

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Lena! Stort tack för din rekommendation och för dina fina ord! Det betyder otroligt mycket för oss att du tar dig tiden att ge din feedback. Superkul att ni är nöjda med resan och vår service. Vi ser fram emot att se er i Sydafrika snart igen! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Ulf W
Skrev om MyChoice Sydafrika

Min son och jag hade en egen idé om hur vi skulle semestra i Sydafrika. Jag kontaktade MyChoise, vi hade ett samtal via telefon och nästa dag hade jag en semesterplan på mailen med förslag på upplägg. Det blev inte som vi tänkt, det blev bättre! MyChoise hittade ett perfekt ställe för oss att få ta till oss natur och djurliv. Vi fick med oss de absolut senaste tipsen via ett personligt möte på plats. En perfekt semester! Tack Andreas och MyChoise, ni överträffade alla förväntningar!

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Ulf! Tack för din rekommendation och för att du tar dig tiden att ge din feedback. Det är superkul att ni är nöjda med resan och att vi lyckades överträffa alla förväntningar med er semester. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Oliver C
Skrev om MyChoice Sydafrika

Enastående service från Andreas och safarin på Sausage Tree som Andreas ordnade var helt magisk. Rekommenderad verkligen MyChoice och Andreas till alla!

Svar från MyChoice Sydafrika

Stort tack för din rekommendation och för att du tar dig tiden att ge din feedback Oliver! Superkul att ni är nöjda med resan och Andreas service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Therese T
Skrev om MyChoice Sydafrika

Vi var 11 personer som besökte Pilanesberg i mitten på juni. Andreas var en klippa från första kontakt tills vi lämnade Sydafrika. Har ni planer på att besöka Sydafrika och åka på safari, så rekommenderar vi att ni anlitar MyChoice Sydafrika. Andreas får 10/10. / Therese med sällskap

Svar från MyChoice Sydafrika

Tack för din rekommendation och dina fina ord Therese! Verkligen superkul att ni är nöjda med safarin och Andreas service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Lena K
Skrev om MyChoice Sydafrika

Jag har bara bra saker att säga om MyChoice resebyrå. Deras service omfattade allt man kunde önska sig. De var lyhörda och anpassade reseupplägget efter våra önskemål. Alla hotell de bokade var mycket trevliga, låg mycket bra och hade hög servicenivå. De gav oss massor av tips på sevärdheter, upplevelser och restauranger längs vår resväg Avslutningen med safari på Bateleur Camp överträffade alla våra högt satta förväntningar. Den här resan med mina två söner kommer att vara ett av de bästa resorna jag gjort i mitt liv,

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Lena! Stort tack för din rekommendation. Verkligen superkul att ni är nöjda med vår service och att resan blev en av de bästa! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Anna B
Skrev om MyChoice Sydafrika

Dennis på MyChoice har hjälpt oss med precis allt kring vår vistelse i Kapstaden! Förutom hyrande av hus så fick vi tips på restauranger, förslag på hur vi skulle lägga upp våra dagar, hjälp med alla utflykter såsom chaufförer och bilbarnstolar, transfer etc. Vi hade aldrig fått till det lika bra på egen hand. Så tacksam och vi kommer garanterat ta hjälp av MyChoice även nästa gång!

Svar från MyChoice Sydafrika

Stort tack för din rekommendation och för att du tar dig tiden att ge din feedback Anna. Superkul att ni är nöjda med resan och Dennis service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Frida Hanna R
Skrev om MyChoice Sydafrika

Vi är jättenöjda med all hjälp och alla tips vi fick inför vår resa till Sydafrika! Andreas mötte upp oss på hotellet och vi fick några sista tips och ett ansikte på personen som hjälpt oss med all planering. Rekommenderar alla som planerar en resa till Sydafrika att kontakta MyChoice! Alla tips var till hjälp och Andreas förstod precis vilken typ av resa vi var ute efter!

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Frida! Stort tack för din rekommendation och för att du tar dig tiden att ge din feedback. Vi är så glada att ni är nöjda med resan och Andreas service! Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Stig D
Skrev om MyChoice Sydafrika

Vilken resa det blev till Sydafrika! Av en ren tillfällighet kom vi i kontakt med Dennis på My Choice och vilken fullträff det var! Han gav förslag på resmål, hotell och restauranger och var mycket lyhörd för våra önskemål. Det blev en härlig blandning av vilda djur och lyx, vinprovningar, kultur, utflyktsmål och olika typer av restauranger. Dennis hade koll på oss hela tiden utan att vara påträngande, gav ovärderliga tips och svarade mycket snabbt om man hade några funderingar. Mycket imponerade av att han tog sig...

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Stig! Stort tack för din rekommendation och för dina fina ord. Det betyder otroligt mycket för oss att du tar dig tiden att ge din feedback. Vi är så glada att ni är nöjda med resan och Dennis service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Lena H
Skrev om MyChoice Sydafrika

Hittade till MyChoice via internet och blev positivt och glatt kontaktad av Dennis. Han var inkännande och kom med ett förslag till oss med de önskemål vi hade och det kändes tryggt från början. Allt fungerade sedan klockrent och blev hur bra som helst. Vi möttes aldrig men hade kontakt via SMS. Hög nivå på de tjänster, boende, restauranger etc. som Dennis förbokade åt oss. Vi kan varmt rekommendera My Choice.

Svar från MyChoice Sydafrika

Stort tack för din rekommendation och för att du tar dig tiden att ge din feedback Lena! Superkul att ni är nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Lisa B
Skrev om MyChoice Sydafrika

När vi skulle planera vår resa till Sydafrika kom vi i kontakt med MyChoice. Med deras hjälp, goda idéer och förslag blev vår resa en oförglömlig upplevelse. Mycket trevligt och tillmötesgående bemötande. Kan varmt rekommendera dem.

Svar från MyChoice Sydafrika

Stort tack för din rekommendation och för att du tar dig tiden att ge din feedback Lisa! Superkul att ni är nöjda med vår service och att det blev en oförglömlig resa. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet

Matilda B
Skrev om MyChoice Sydafrika

De ordnade och planerade hela vår resa, en vecka i Kapstaden, tre dagar i Franshoek och tre dagar safari. Varenda rekommendationer de gav var över våra förväntningar. Alla boenden, restauranger och utflykter. Vi fick en fantastisk resa tack vara dem och jag rekommenderar starkt! Vi hade dessutom otur med vädret på safari och missade på grund av detta våra flyg hem och fick stanna en extra dag. Andreas på My choice Sydafrika och hans kollegor var så hjälpsamma och gjorde allt de kunde för att hjälpa oss boka om nya flyg och boenden.

Svar från MyChoice Sydafrika

Hej Matilda! Stort tack för din rekommendation och för dina fina ord! Det betyder oerhört mycket för oss att du tar dig tiden att ge din feedback. Verkligen superkul att ni är nöjda med resan och vår service. Varma hälsningar från Kapstaden, MyChoice-teamet