Myskje Måleri

Myskje Måleri

www.myskjemaleri.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Myskje Måleri! Är det dags att måla om huset, tapetsera vardagsrummet? Vi på Myskje Måleri utför såväl stora som små jobb och kan hjälpa dig som privatperson eller företag. Vi utför allt inom måleri. Tjänster: Måleri utvändigt och invändigt, tapetsering, nybyggnadsmålning, ombyggnadsmålning, sprutmålning av...

128 omdömen om Myskje Måleri

Sedan starten hos Reco 2020

Amir E
Skrev om Myskje Måleri

We needed a room to be painted before we moved into our new apartment. Thomas was extremely flexible and managed to find a time that worked, and helped us with the choice of color. The team that came and did the work were highly professional, and the room looks great. Everything was kept super clean and we got some extra paint in case the movers would damage when putting things in.

Torsten S
Skrev om Myskje Måleri

Vi blev väldigt bra bemötta. Inget var någon gång ett problem. Vi hölls ständigt informerade. Vi är mycket nöjda!!! Ommålning och tapetsering!

Siri S
Skrev om Myskje Måleri

Trevligt bemött Att det skulle gå bra och det gick det ju Snabbt och säkert utfört. Målning av en bit av ett regnskadad innertak

Eriksson A
Skrev om Myskje Måleri

Priset var lite i väl högt, utifrån resultatet.

Rasta A
Skrev om Myskje Måleri

Bra bemötande , bra målat fint pris vad mer kan man begära

Sven S
Skrev om Myskje Måleri

Trevligt bemötande, servicevänligt företag.

Erna-Britt N
Skrev om Myskje Måleri

Snabb och bra rödmålning. Trevliga målare fixade sedan fönstren. Fixade också en trasig vindskiva via snickare.

Lars P
Skrev om Myskje Måleri

Jätte bra snabb å nogrann bra priser och trevlig personal

Maria L
Skrev om Myskje Måleri

Vi är så nöjda med tapetseringen av köket i fritidshuset. Anlitat myskje flera gånger tidigare och återkommer säkert

John B
Skrev om Myskje Måleri

Myskje måleri kan verkligen rekommendera ! Alltid lätt att nå och kommunicera med. Grabbarna har gjort ett kanon-jobb, och är trevliga o sociala. Vi förväntningar besannades. Hos oss målades ett större garage med 3 portar och 2 dörrar.

Per H

Snabba, proffsiga och trevliga

Frida B
Skrev om Myskje Måleri

Serviceminded och professionellt bemötande. Ville ha hjälp att måla sommarstugan som inte blivit målad på många år. Resultatet är jättefint och jag är väldigt nöjd. Rekommenderar starkt Myskje Måleri.

Åsa B
Skrev om Myskje Måleri

Ett seriöst företag med ett bra bemötande och lyhördhet, kunniga och noggranna. Vi blev mer än nöjda med ommålning av hus och garage.

Maud W
Skrev om Myskje Måleri

Härlig och kompetent personal, smidigt samarbete och lätta att samarbete med. Gjorde jobbet proffsigt! Kan rekommendera Myskje Måleri

Sven-Erik Ö
Skrev om Myskje Måleri

Ett mycket bra bemötande av er,det var visserligen ett lite rum men det vart, mycket för arbete. Vi är väldigt nöjda och kan rekommendera er. Ps en trevlig målare som utförde jobbet.

Britt P
Skrev om Myskje Måleri

Vi kontaktade Myskje Måleri för förfrågan om målning av vår stuga. Vi bor i England så det var viktigt med kontakt. De var helt fantastiska. Kontakt på telefon o skickade foton hela tiden. Vi kan se vilket fantastiskt jobb de har gjort med att skrapa, grunda och målat. T.o.m bytt en del trä bräder. Kan verkligen rekommendera denna firma

Erika K
Skrev om Myskje Måleri

Myskje Måleri har hållt otroligt hög kvalitet från offert-besök till slutfört arbete. Trevliga, flexibla, hör löpande av sig och stämmer av medan arbetet pågår. De håller vad de lovar och resultatet är grymt bra. Jag rekommenderar varmt Myskje måleri för all typ av måleri.

Lars Jonas Börje S
Skrev om Myskje Måleri

Jag har anlitat Myskje Måleri för fasadmålning, omlackning av köksluckor, renovering av gamla fönster och interiör målning. Trevligt bemötande och kom med bra information om olika lösningar på det jag behövde hjälp med. Höll tidsramen bra och gjorde ett jättebra jobb. Nöjd!

Maria E
Skrev om Myskje Måleri

Jag blev trevligt bemött av företaget i alla mina frågor. Jag hade förväntningar att taken skulle bli fina och det blev dom och att även hallen skulle bli fin och det blev den. Fondväggen i sovrummet blev bra den med. Jag är så nöjd med allt.

Karin Å

Bra service & Bra priser Rekommenderas

Anna O
Skrev om Myskje Måleri

Det var smidigt och blev väldigt bra! jag har jobbat med Myskje tidigare och de är trevliga att ha att göra med, flexibla och det ör en bra och trygg kommunikation kring såväl det praktiska runtomkring som själva utförandet.

Stieg V
Skrev om Myskje Måleri

Vi hade beställt tapetsering av hallen plus två fondväggar. Vi fick ett bra bemötande av personerna som utförde arbetet. Resultatet av deras arbete var bra och vad vi hade förväntat oss.

Undersviks T
Skrev om Myskje Måleri

Jag blev mycket bra bemött i telefon och när jag lämnade och hämtade ett kök som dom har målat om, resultatet av omålningen håller toppen kvalité och är utförd på ett proffisionellt sätt.

Leif E
Skrev om Myskje Måleri

Vi blev väl bemötta Vi hade stora förväntningar då vi hade anlitat dem tidigare och var väldigt nöjda med resultatet då. Den tjänst som vi beställde nu är inte färdig ännu så därför väntar vi med att sammanfatta.

Sofie H
Skrev om Myskje Måleri

Den målare som var hos mig var superduktig och noggrann. Lätt att ha att göra med och bra återkoppling hela tiden. Jag är jättenöjd!

Stig N
Skrev om Myskje Måleri

Alltid bra bemötande,väldigt duktiga målare.,ställde alltid upp för mina önskemål, hos mej har Myskje målat flera fönster och altan dörrar

Lars L
Skrev om Myskje Måleri

De missade grundligt när tapetåtgången skulle beräknas

Pierre H
Skrev om Myskje Måleri

Proffessionella. Rimlig kosnadsbild. Förstående. Snabba svar. Mycket bra kvalitet rakt igenom. Så som jag vill att hantverkare jag anlitar skall vara.

Per E
Skrev om Myskje Måleri

Bra kommunikation både från start tills de var klara. Bra utfört arbete, både vad gäller målning och tapetsering

Bostadsrättsförening K

Mycket bra. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maria M
Skrev om Myskje Måleri

Myskje Måleri har målat om mitt hus.Mycket nöjd med resultatet.

Siv K
Skrev om Myskje Måleri

Väldigt trevliga personer, väl utfört arbete. Väldigt nöjd med målningen, både av uthus och bostad.

Ann-Kristin M
Skrev om Myskje Måleri

Allt gick bra snabbt och smidigt.

Signe A
Skrev om Myskje Måleri

Bra bemött av kontaktperson . Arbetet dragit ut på tiden. Jag är nöjd med utfört arbete.

Andreas S
Skrev om Myskje Måleri

Det har varit så trevligt att vara i kontakt med Myskje Måleri, ett jättebra och noggrant gäng som vill göra ett så bra jobb som möjligt. Inga problem med någonting från offert till slutförande, har fått många tips under jobbets gång (målning av fasad) med idéer och detaljer som har lyft slutresultatet. Jag är jättenöjd, stort tack!

Lena I
Skrev om Myskje Måleri

Beställde ommålning av fritidshus samt en friggebod. Jag är mer än nöjd! Jättetrevliga killar att ha o göra med, bad jag om någonting särskilt så satt det inte fast. Rekommenderar mer än gärna. MVH Lena.

Kerstin E
Skrev om Myskje Måleri

Mycket bra bemötande och fint jobb.

Henrik O
Skrev om Myskje Måleri

Vi har fått hjälp med att tapetsera köket samt spacklat upp alla väggar och målat. Kan verkligen Rekommendera Myskje Måleri.

Sven L
Skrev om Myskje Måleri

Vi köpte målning av altan, gavelspetsar och ytterdörr. Tre mycket professionella yrkesmän anlände till vår fastighet. De tog hänsyn till våra önskemål men kunde även ge kloka råd. Resultatet blev enligt vår beställning och vi är mycket nöjda.

Anna J
Skrev om Myskje Måleri

Blev super nöjd med huset, trevligt bemötande och ett super bra jobb av alla inblandade

Ewa K
Skrev om Myskje Måleri

Fick ett trevligt bemötande av företaget.Det jag hade bevov av var att få tak målat i sovrum och tapetsering. Hade väl inga speciella förväntningar men jobbet blev jättebra och de var effektiva.

Anna K
Skrev om Myskje Måleri

Målning av faluröd fasad och allt vitt och lite annat på mitt ganska stora hus. Allt arbete blev genomfört utan väntetider eller uppehåll sedan det påbörjats. Noggrant genomfört med en sista målningskontroll innan de lämnade. Jag är jättenöjd!

Barbro O
Skrev om Myskje Måleri

Beställde målning av lägenhet och de kom snabbt och lämnade en prismässig bra offert! Sedan har de varit mkt lyhörda och jag har fått min lgh målad i omgångar, då jag hade flyttat från villa och nu hade bara hälften så stort och både möbler och kartonger stående överallt. De utförde målningen på bästa sätt!! Dessutom utfört av en mkt angenäm ung kille! Kan bara rekommendera dem, och skulle inte tveka att anlita dem igen själv!

Lars-arne P
Skrev om Myskje Måleri

Jättetrevlig personal lite för lite färg på skåpluckorna annars va dom jättefina

Rolf L
Skrev om Myskje Måleri

Korthugget men bra bemött. Kan rekommendera vidare. Orkar inte skriva 30 ord.

Christina K
Skrev om Myskje Måleri

Jättebra bemötande och service. Vi lämnade in dörrar som målades vita och dörrarna blev jättefina

Anna-karin E
Skrev om Myskje Måleri

Fint bemötande och leverans utifrån överenskommelse. Målning och tapetsering.

KARIN E
Skrev om Myskje Måleri

Myskje måleri går verkligen att lita på! De lyssnade på vad vi ville ha, vad vi hade för höga krav och löste det. Resultatet blev fantastiskt fint och det finns nog ingen målare som jag litar på så mycket som jag litar på Myskje. De vill det bästa för kunden och jag rekommenderar dem så starkt varje gång någon ska anlita en målarfirma!

Gun M
Skrev om Myskje Måleri

Jättebra service, bra jobb måleri arbete.

Lars M
Skrev om Myskje Måleri

Bemötandet var okey men resultatet av i princip allt arbete jag fick utfört är uselt. Det började med sprutlackering av innerdörrar som jag fick tillbaka med sprutdamm/ej slät yta på flera ställen som är svår att hålla ren. Golvslipningen i hela lägenheten som var helt tom med bästa förutsättningar (inga golvlister i 2 av 5 rum) för att slipa golven är en katastrof. Första omgången var pigmenteringen flammig och ojämn och bara grovslipat. Ytan var som ett grovt sandpapper. Det gjordes om då jag inte godkände det men inte...