Myskje Måleri

Myskje Måleri, sid 2

Välkommen till Myskje Måleri!

Är det dags att måla om huset, tapetsera vardagsrummet? Vi på Myskje Måleri utför såväl stora som små jobb och kan hjälpa dig som privatperson eller företag. Vi utför allt inom måleri.

Tjänster: Måleri utvändigt och invändigt, tapetsering, nybyggnadsmålning, ombyggnadsmålning, sprutmålning av köks eller skåpsluckor, blästring, våtrumsmålning, golvslipning, rostskyddsmålning och mycket mer.

Tveka inte att kontakta oss på Myskje Måleri eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 69 kunder tycker om Myskje Måleri 2

2020-12-30
    Är mycket nöjd med resultatet och bemötandet. Den långa leveranstiden drog ner betyget.
    2020-12-19
    Duktiga killar som gör det dom lovar, alltid levererat proffsigt och bra utfört arbete 👌😊
    2020-12-19
    Vi har anlitat Myskje Måleri för inomhusmålning inkl spackling, lackering av innerdörrar och fasadmålning. Den goda kontakten med Tomas från början till slut har varit anledningen till varför vi anlitat dem gång på gång. De utför vad de lovat och resultatet blir alltid bra.
    Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera detta härliga gäng på Myskje Måleri.
    /Sofie
    2020-12-18
    Målningsarbete utomhus! Noggrant målat! Kom i tid! God Jul från Gun!🕯🌲👍
    2020-12-17
    Bra från början till slut! Detaljerad offert. Ett mycket noggrant grundarbete som trots att det tog lång tid genomfördes grundligt utan slarv.
    Slutligen noggrant måleriarbete med fint resultat! Haft diverse målare tidigare som jag varit halvnöjd med men Myskjes killar vara verkligen proffs!
    Använder dem gärna igen och kan varmt rekommenderas till andra villaägare!
    2020-12-17
    Fick mina luckor målade till köket och kan inte säga något negativt alls om min upplevelse. Är helt nöjd med bemötande och resultat!
  • Maria B
    2020-12-08
    De målade om mina skåpluckor.
    Det gick fort och smidigt. Var det nått man undra fick man svar på en gång. Luckorna blev jättefina, är jättenöjd!
    2020-12-07
    Vi fick väldigt bra hjälp med att måla om innerdörrar i vårt hus.
    Trevligt bemötande, bra pris och väl utfört arbete.
    2020-12-07
    Jag är jätte nöjd med Myskje Måleri. Det har målat köksluckor och en byrå , det gjorde ett bra jobb. Bra service med hemkörning och ett trevligt bemötande. Jag anlitar gärna Myskje Måleri om jag ska ha något målat. Mvh Carita
  • Kerstin J
    2020-12-07
    Vi behövde hjälp med målning av vindskivor, fasad.
    Ett mycket trevligt och bra bemötande av alla anställda
    De uppfyllde alla våra förväntningar.
  • 2020-12-07
    Vi har fått våran matgrupp med bord och 6 stolar målade. Vi är jättenöjda och glada. Ser ut som en nyinköpt matgrupp. Så himla bra gjort. Dessutom bra pris och service. Kan starkt rekommenderas.
  • Jhonny N
    2020-12-05
    Myskjemåleri har utfört målning på vårat hus både på utsidan och insidan. På insidan har dom målat Hallen, trappen, köket plus köksluckorna tak väggar.
    Vi är super nöjd med deras arbete hos oss.
    Går ni i renoverings tankar där hemma då kan jag varmt rekommenderar Myskjemåleri.
    Trevlig personal och kunnig!
    2020-12-05
    Omlackering av köksluckor. Enkelt och bra!
    2020-12-05
    Lämnade in köksluckor för målning, som verkligen var kantstötta och fula, personligen trodde jag inte att de skulle kunna göra så mycket åt dem.

Döm om min förvåning när jag fick tillbaka luckorna de såg ut som när de var nya om inte bättre, snabba var också Myskje måleri AB.
    Pratade med en kille som heter Thomas som var väldigt service inriktad och trevlig, ett väldigt bra kundbemötande.
    Det tycker jag är viktigt.

Med vänlig hälsning

Arne Edlund.
    Söderhamn.
    2020-12-04
    Vi har målat om alla tak i vårt hus samt att Myskje har lackerat om alla innerdörrar. Samtidigt målade de vår trappa till övervåningen.
    Allt blev över förväntan!
    Stort tack!
    2020-12-02
    Myskje Måleri målade vårt hus utvändigt samt har tapetserat ett av sovrummet. Vi är mycket nöjda med både resultatet av utfört arbete samt bemötande av personal. Bra service som sträcker sig över överenskommet arbete.

Vi har bott i två lägenehetr och nu i ett hus och vi har anlitat Myskje till samtliga. Mycket nöjda!
    Lackering av köksluckor.
    Snabb och proffsigt bemötande
    Vi är jättenöjda med utförandet och kontakten med bolaget. Skulle rekommendera dem till alla.
    2020-12-01
    Målning av fönster, bra bemötande,mycket skicklig målare,är fullt nöjd med hur man organiserade hela arbetet.Använder gärna företaget igen.
    2020-12-01
    Sprutmålning av köksluckor. Proffsigt bemötande bra information,trevliga killar som hämtade och lämnade luckorna. Bra utfört arbete till ett rimligt pris. Kan verkligen rekommendera företaget till vänner och bekanta.
    Bo Gillvander i Kista