Alla kategorier Dator Kronoberg Växjö Nab Solutions AB

Södra Järnvägsgatan 14, 352 34 Växjö — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Nab Solutions AB

• Jonas A
    Jonas A skrev om Nab Solutions AB
    NAB SOlutions är nog det bästa företaget i Växjö. Kompetent personal som alltid är lika trevliga och presterar alltid på topp. Företaget har en grym support som alltid varit till stor hjälp, supporten upplevs som grymt enkel för användaren och funkar perfekt. NAB Solutions har vid våra träffar alltid kommit med nyslagna idéer som hjälper företag på alla möjliga sätt, till rimliga priser dessutom. De är ett relativt litet företag inom branschen men absolut det företag som har bemött mig bäst på allaätt. Läget är väldigt nära centrum vilket förenklar det väldigt mycket för mig som väljer att inte använda bil. Arbetar även bara i windowsmiljöer vilket gör det väldigt enkelt att arbeta i deras affärssystem och man plockar snabbt upp strukturen på systemet och hittar allt lätt. Finns även lokaliserat i andra städer t.ex. stockholm och leksand. De är därför lätt att komma i kontakt med över södra sverige, jag själv föredrar personliga möten. Ett toppen företag som alla borde arbeta tillsammans med.

Södra Järnvägsgatan 14, 352 34 Växjö