ICA Maxi Nacka

3.7

6 omdömen om ICA Maxi Nacka

Pelle L
Skrev om ICA Maxi Nacka

Lite bökigt att hitta efter att de gjort om rätt mycket... Saknar att iPhoneappen som de gjorde VÄLDIGT mycket reklam för inte har fungerat på VÄLDIGT länge. Gissar att spontanshoppandet inte blev så stort eftersom man blev väldigt (väldigt mycket väldigt i den här texten...) effektiv med den appen och därför slutade uppdatera den. Synd

Claes Marcus Zixten R

Toppen! Fick direkt pengarna tillbaka när en hummer smakade dy.

Kritisk person

Maurine F
Skrev om ICA Maxi Nacka

Handlar här regelbundet och är alltid nöjd då det alltid finns parkeringsplatser, bra priser/erbjudanden och stort utbud! Tycker dock dom borde anställa lite mer personal för att svara på frågor och hjälpa folk att hitta, för letar man efter något udda är det omöjligt att få tag på någon att fråga. Men om man väl lyckas är dom alltid samarbetsvilliga och trevliga! Jag letade nu senast efter vinsten och killen jag fick tag på kollade i databas, lager och skrev till och med ut ett papper från nätet med info om var jag...

Magnus B
Skrev om ICA Maxi Nacka

Känslan att handla i en lada gör inte att maten känns närodlad. Detta, precis som alla andra stora bilorienterade livsmedelsbutiker, kan vara något av det fulaste som byggts sen Sveriges småhus täcktes med mexitegel. Bake off i butiken skulle kunna lura någon att där plötsligt bullats upp ett riktigt bageri. Jag citerar Bruna K. Öijer – igen: I någons ådror flöt allt som var billigt, obegåvat och fult.

Leena
Skrev om ICA Maxi Nacka

Detta är verklige en bra affär! Stort sett allt finns och trevlig personal som hjälper till. Om man frågar efter något så följer de med och visar.