Eva-Lenas Mur och Bygg AB

1.5

6 omdömen om Eva-Lenas Mur och Bygg AB

DANIEL L
Skrev om Eva-Lenas Mur och Bygg AB

Hade Nacto på besök för ett kostnadsförslag på kaminbyte mot ett befintligt rökrör. Installatören hade ingen ficklampa med sig utan lös upp i rökgången med sin mobiltelefondisplay. Då tackade jag för visat intresse. Mycket opfroffsigt! :(

nders G
Skrev om Eva-Lenas Mur och Bygg AB

Beställde tid för att lämna offert för gjutning av golv och klinkersättning kom ej på utsatt tid. Vid telefonkontakt så tackade han nej till jobbet! men jag hade kunnat boka in en annan hantverkare på den tiden! Kommer från Stockholm till mitt hus i Blekinge för att träffa timmy TACK IDIOT. Med ovänlig hälsning Anders Gustafsson Gustavstorp

gullbritt a

Pelle K
Skrev om Eva-Lenas Mur och Bygg AB

Mycket trevligt bemötande :) Mycket nöjd med utfört arbete, billigare än andra företag som vi tagit in offert på!

Martin E
Skrev om Eva-Lenas Mur och Bygg AB

Kan tyvärr inte rekomendera detta företag! Dom renoverade 2 skorstenspipor hos oss och putsade murstrocken på insidan av huset. Glidgjutningen av piporna fick göras om då de vid provtryckning läckte ÖVERALLT! Sotaren kunde knappt se att de lagt i något material i skorstenen alls. De kom dock och gjorde om detta, då hade en murspis redan monterats och återmonteringen av denna efter ny glidgjutning resulterade i att det läckte i anslutningen mot murstocken. Putsningen av murstocken var grovt gjord och mycket slarvigt, detta...

johan h
Skrev om Eva-Lenas Mur och Bygg AB

Dålig service och nonchalant. Känns opålitlig! Tog mycket långt tid och blev inte inte nöjd med installationen av spisen. Fick anlita annan firma för att slutföra. J.H.