Alla kategorier Byggkonsult Blekinge Ronneby Nacto AB

Hulta Bro 6, 372 38 Ronneby — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Nacto AB

• Daniel L
    Daniel L skrev om Nacto AB
    Hade Nacto på besök för ett kostnadsförslag på kaminbyte mot ett befintligt rökrör. Installatören hade ingen ficklampa med sig utan lös upp i rökgången med sin mobiltelefondisplay. Då tackade jag för visat intresse. Mycket opfroffsigt! :(
  • nders G
    nders G skrev om Nacto AB
    Beställde tid för att lämna offert för gjutning av golv och klinkersättning
    kom ej på utsatt tid. Vid telefonkontakt så tackade han nej till jobbet! men jag hade kunnat boka in en annan hantverkare på den tiden! Kommer från Stockholm till mitt hus i Blekinge för att träffa timmy TACK IDIOT.
    Med ovänlig hälsning
    Anders Gustafsson
    Gustavstorp
  • gullbritt a
    gullbritt a skrev om Nacto AB
  • Pelle K
    Pelle K skrev om Nacto AB
    Mycket trevligt bemötande :)
    Mycket nöjd med utfört arbete, billigare än andra företag som vi tagit in offert på!
  • Martin E
    Martin E skrev om Nacto AB
    Kan tyvärr inte rekomendera detta företag! Dom renoverade 2 skorstenspipor hos oss och putsade murstrocken på insidan av huset. Glidgjutningen av piporna fick göras om då de vid provtryckning läckte ÖVERALLT! Sotaren kunde knappt se att de lagt i något material i skorstenen alls. De kom dock och gjorde om detta, då hade en murspis redan monterats och återmonteringen av denna efter ny glidgjutning resulterade i att det läckte i anslutningen mot murstocken. Putsningen av murstocken var grovt gjord och mycket slarvigt, detta trots att vi meddelat att vi ville ha ett så fint resultat som möjligt av estetiska skäl. EN annan firma gjorde senare om jobbet och med ett mycket bättre resultat! Anlita en bra firma för ert jobb, alltså inte Nacto AB!
  • johan h
    johan h skrev om Nacto AB
    Dålig service och nonchalant. Känns opålitlig! Tog mycket långt tid och blev inte inte nöjd med installationen av spisen. Fick anlita annan firma för att slutföra. J.H.

Hulta Bro 6, 372 38 Ronneby