Naprapathälsan i Sollentuna

www.naprapathalsanisollentuna.se
  • BadgeEightYears
Llama 08-509 231 28 Compartir

About company

Efter att ha arbetat på flera olika kliniker startade vi 2011 Naprapathälsan i Sollentuna. Här har vi skapat en lugn och välkomnande mottagning där du riktigt kan känna att du kommer bli väl omhändertagen. Vi har ett stort intresse för idrott och behandlar ofta idrottsskador, men tack vare vår breda kompetens och långa erfarenhet...

517 omdömen om Naprapathälsan i Sollentuna

Sedan starten hos Reco 2017

Bo G
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

De är bara bäst. kan verkligen göra något för dig och dina problem..

Marcus T
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Ett bra bemötande och hög professionalitet. Rekommenderas.

Aram S
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Hej, jag brukar träffa Linn och är jätte händig. Man är nöjd varje gång! Vh // Aram

Özlem T
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Hej, Jag hade ont i ryggen och beskrev det för naprapaten och han masserade mycket där jag hade ont. Svidande och ilande ont. Den kvällen kändes det okej men dagen efter vaknade jag på morgonen och var helt stel i vänster sidan ända upp till nacken. Jag åkte till akuten och fick starka verktabletter på repet och har inte blivit bättre och jag har varit hos vårdcentralen också. Jag Ringde naprapaten och informerade om det. Under massagen upplevde jag att det var fint bemötande men jag önskar ser han hade bättre kunskaper och masserade med hänsyn till att jag hade redan ont.

Yvonne N
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Mycket väl bemött och intresserad hjälpsam paprapst. Blev förbättrad efter första besöket och mycket bättre efter det andra. God service att få ett träningsprogram skickat via Mail! Tacksam för hjälpen!

Sara M
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Josefine Nyström gjorde magi med min tennisarm! Kan absolut rekommendera Naprapathälsan i Sollentuna. Aldrig varit så nöjd!

Tommy H
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Alltid trevligt bemötande, oavsett vem man går till. Jag går ofta dit både med "naprapatproblem" och för vanlig massage. Kan starkt rekommendera dom.

Carin M
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Anna är helt fantastiskt duktig

Camilla H
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Alltid väl omhändertagen. På Naprapathälsan vet de exakt vad som behöver göras och varje gång jag går därifrån känner jag mig som en ny person med 1000 % rörlighet.

Ewa P
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Mycket nöjd. Trevligt bemötande.

Karolina Z
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Anna är genuint den bästa naprapaten som finns. Jag är tacksam att jag hittade henne för flera år sedan och hon är den enda naprapaten som kan knåda liv i min trasiga rygg.

Linda N
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Bra bemötande och underbar massage. Trevlig miljö och gick därifrån med skön känsla i kroppen.

Karin L
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Alla som jobbar på Naprapat hälsan är väldigt trevliga och serviceminded! De är flexibla och framförallt väldigt kunniga på sin sak. Har inte tagit behandling av alla men de jag har varit hos är riktigt proffesionella och duktiga! Jag har tagit både Naprapat behandling, massage och idrottsmassage.

Stefan G
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Mycket bra och blev kvitt problemen. Finns ingen anledning att inte fortsätta hos Naprapathälsan.

Kerstin N
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Får jättebra hjälp av Anna med krånglande rygg, värkande knän m m

Sofie K
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

- Alltid ett mycket professionellt, trevligt och lugnt bemötande. man känner sig helt enkelt väl omhändertagen redan innan behandlingen börjar. Ordning och reda och mycket kunskap är något jag också tänker direkt på. Man känner sig trygg här och jag vet att jag kommer få både en alldeles utmärkt behandling men även goda och professionella råd på vägen. - Första gången jag var där, för ca 1,5 år sedan tror jag, så hoppades jag att jag funnit en bra klinik som kunde hjälpa mig med att både förebygga och kurera de onda punkter...

Susanna H
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Kunniga och inlyssnande, använder både massage via friskvårdsbidraget och naprapat vid behov.

Maria C
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Oavsett vem av naprapaterna man går till så känner man sig trygg och är alltid nöjd efter besöket. De är noga med att lyssna in patienten och man upplever att de har hur mkt tid som helst med en.

Susanne E
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Trevliga, proffsiga, har träffat ett flertal o alla är det, bra mottagning där man får hjälp

Lars E
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Jag sökte upp Naprapathälsan efter rekommendation från arbetskollegor. Vid mina två besök har jag fått tid samma dag som jag sökt. Behandlingarna mot värk i ett ben gav god effekt. Man känner sig välkommen vid besöken.

Kicki T
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Mycket bra, till mötesgående ser behov, jättenöjd kan varmt rekommendera!

Nino A
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Competent and friendly professionals, as well as very efficient help! I also got quite helpful advice on how to approach my rehabilitation.

Patrik B
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Oerhört trevligt och bra bemötande. Social och kunnig behandlare som mjukade upp muskulatur som jag knappt visste att jag hade. Rekommenderas varmt.

Anette M
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Mycket kunniga och trevlig personal. Lätt att boka en tid hos den behandlare som man vill ha.

Yvonne W
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

En väldigt bra klinik med underbar personal

Dan S
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Fick problem under en lägenhetsrenovering och lyckades få tid hos Josefine. Hon gjorde underverk och renoveringen kunde avslutas. Stort tack Josefine!

Bitte A
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Väldigt bra bemötande, fick snabbt tid för behandling. Behandlingen hjälpte mig också mycket redan efter första gången. Jag är mycket nöjd med min naprapat och kommer att fortsätta där vid behov..

Susanne S
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Lätt att få tid snabbt. Trevligt och proffsigt bemötande.

Stina H
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Professionellt och relevant behandling och råd.

Per Gustav L
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Mycket bra och kvalitativt företag

Maria A
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Nöjd med behadling jag fick hos Linn Dotzsky !

Thomas T
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Mycket trevligt bemötande Jag hade stora förväntningar och det levde dom upp till Jag sökte hjälp för min rygg, resultatet blev mycket bra

Peter O
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Trevligt och professionellt bemötande och hantering av min ryggåkomma! Jag kan varmt rekommendera Naprapathälsan Sollentuna.

Anders U
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Mycket bra besök och laserbehandlingen gjorde nytta för mitt revben.

Johan A
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Trevlig lokal och kunnig och trevlig personal. Första gången hos Naprapat där jag besökte Niklas som var trevlig och proffsig.

Björn Evert M
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Som vanligt mycket väl bemött och behandlad av Naprapathälsans Naprapat när jag behövde hjälp att åtgärda ett ryggskott. Behandlingarna hjälper alltid på en skala från mirakel till 90 % lindring. Vet inte vad jag skulle göra om inte denna möjlighet fanns. Förutom bra behandlingsresultat så är jag mycket nöjd med att det är så lätt att få en tid, i regel nästa dag. En trygghet då smärtan ofta är svår att stå ut med och man vill ha hjälp så snart som möjligt.

Magnus L
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Trevligt och flexibelt (med tider) bemötande. Professionalism och yrkeskunskap.

Gunilla S
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Väldigt trevligt bemötande och en förståelse för mina problem. Jag har varit hos Josefin och fått naprapatbehandling. Har bara positivt att säga om Josefin

Gunilla A
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Lyhörda proffs i trevliga lokaler

Markus T
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Mycket bra o alltid välkomnande bemötande. Bra med lite akuttider

Jonas L

Duktiga, lyhörda, kompetenta.

Christina C
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Trevligt bemötande och professionell vård

Anna Karin S
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Alltid trevligt bemötande och bra hjälp när man besöker Naprapathälsan. Enkelt att boka tider online. Rekommenderas varmt!

Cecilia Å
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Jag har tagit hjälp av Naprapathälsan vid behov under många års tid och kan varmt rekommendera dem! Oavsett vem du träffar kan du förvänta dig ett personligt bemötande och professionell bedömning och behandling, jag har fullt förtroende för samtliga som jobbar där!

Lena N
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Det är en liten och mysig mottagning som gör att man känner sig trygg. Jag har varit på idrottsmassage och det som skulle kunna förbättras är temperaturen i behandlingrummen (jag har varit både i ett mot gatan och ett in mot gården, och har alltid fått be om extra handdukar. Sen skulle jag vilja att bemötandet blir lite bättre på så sätt att naprapaten frågar om vilken typ av träning man ägnar sig åt och anpassar i relation till det, samt talar om vad som ska hända, inte bara tyst masserande och sen "nu kan du vända dig om".

Richard M
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Personligt bemötande. Sätter kunden i fokus. Har hjälpt mig med mina problem.

Anders N
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Jag sökte hjälp vid besvär av ländryggen och Daniel hjälpte mig med både behandling och tips för stretching för att motverka detta. Efter 4 besök var jag utan besvär och känner mig stark och alert. Tack för bra bemötande och behandling!

Carina L
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Trevligt bemötande , jättebra behandling för de man söker för, förstående behandlare bra resultat

Hawre Salam H
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

Mycket nöjd väldigt bra bemötande

Hans L
Escribió sobre Naprapathälsan i Sollentuna

De lyssnar och försöker lösa mina besvär på ett som jag kan bedöma proffsigt sätt