Alla kategorier Kläder Jönköping Eksjö Näslund Heidenfors AB

David H skrev om Näslund Heidenfors AB
    Men jag är ju partisk... =) Läs mer
  • Örjan R
    Örjan R skrev om Näslund Heidenfors AB
    Tyvärr inte sett något bra med primetime, sktigt och dryga människor. Att micke t skriver att "amerikanen är ju erkännt riktigt duktig tatuerare som är väldigt trevlig" känns ganska tydligt att han verkar känna tatueraren eller gör ett projekt som tatueraren gillar. Jag har ett par bekanta som har riktigt vidriga ärr från Jeremy, som inte ger någon hjälp, fast det hänt många fler än mina vänner. Det är hårt satta linjer och djupa ärr på färgsttningen som ser förrjävliga ut redan vid sittningen. En kompis påpekade det vid sittningen och då sa Jeremy at det inte alls var ärr och han visste bäst. Trots att min polare gaddat sig på nästan hela kroppen hos både Theo Jak, Electic ink mf och intehar ett enda ärr för fan. Erkännt duktigt my ass, kanske inför en tävling osv, men erkänn att det är enklare för en fet amerikan att få erkännande på en mässa för dom tycker han är cool eller något. Ägaren av primtime svimmade hörde jag när han blev tattuerad av jeremy. Så hårt tar han i. Har inte sett en enda bra tattuering från amerikanen. Vanliga saker som ser hårt tattuerade ut. Läs mer
  • micke t
    micke t skrev om Näslund Heidenfors AB
    förstår inte vad ni menar ,,amerikanen är ju erkännt riktigt duktig tatuerare som är väldigt trevlig (gjort ett par tatueringar hos just han) han vann nyligen pris på svenska tatueringsmässan bland annat .. Läs mer
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Näslund Heidenfors AB
    Oproffsigt bemötande. Dyr otrevlig amerikansk tattuerare. Trodde dom skulle vara tre tattuerare men jag fick inget val. Han som skulle tattuera mig verkade inte ens jobba kvar. Konstig personal och ofräsch liten tatueringslokal där han amerikanen satt. Vet inte ens om jag vill fixa till min tattuering där igen fast det saknas mycket färg. Läs mer
  • Va F
    Va F skrev om Näslund Heidenfors AB