Naturlig Deo

Naturlig Deo

naturligdeo.se
  • Badge2024

Hos Naturlig Deo hittar du våra egenproducerade deodoranter som har utsetts till Bästa deodorant under tre år. Aluminiumfri och med ett schysst innehåll av få och noga utvalda ingredienser. Vi säljer även andra miljövänliga och hållbara produkter för både kroppen, hemmet och utomhusliv. Vi har både webshop och en fysisk butik...

183 omdömen om Naturlig Deo

Sedan starten hos Reco 2024

Per Å
Skrev om Naturlig Deo

Upplever att det fungerar riktigt bra och den håller riktigt länge, dessutom luktar den gott utan att vara stickande.

Anita H
Skrev om Naturlig Deo

Hej ! Jag tycker deon var alldeles för rinniga .. ställde in den i kylskåpet och den hårdnande . Är inte supernöjd . Skulle vilja ha den halvfast !

Lisbeth T
Skrev om Naturlig Deo

Helt nöjd med deodoranten. Köpet fungerade bra .

Ida S
Skrev om Naturlig Deo

Enkelt att beställa och betala. Snabb leverans. Bra produkt.

Edouard K
Skrev om Naturlig Deo

Jag har köpt Naturlig Deo- Ekologisk deodorant cream Kokos som är fantastiskt. Använt den nu i en vecka och den levererar 😀 Förväntade mig att den slulle vara bra genom alla omdömen men tog ändå reda på lite till. Det var enkelt och handla och produkten kom dagar efter order 🙏 Min favorit

Ulf O
Skrev om Naturlig Deo

Det var smidigt att handla från naturlig Deo, jag har inget att klaga på. Jag vill ha redskap/detaljer i mitt hem som är plastfria och giftfria, och att det är tillverkat av naturliga råvaror. Det var mycket stort att hitta en toalettborste i trä och med växtfiber, jag som endast sätt sådana av plast. Förhoppningsvis kan jag inspirera fler att köpa detta till sitt hem eller verksamhet.

Ulla B
Skrev om Naturlig Deo

Mycket trevligt att få en handskriven hälsning på följesedeln! Köpte deo med någon citrusdoft, och den var väldigt angenäm att lukta på.. Bra att det finns deo utan aluminium, som dessutom fungerar perfekt.

Liina T
Skrev om Naturlig Deo

Smidigt att beställa, snabb leverans. Funkar jättebra!

Carina S
Skrev om Naturlig Deo

Bra produkt. Snabb leverans när man beställer, och trevligt med den lilla hälsningen som följer med.

Rigmor Y
Skrev om Naturlig Deo

Jag köpte deo på burk. Den fungerar mycket bra för mig. Tål inte vanliga deodoranter. Är mkt nöjd.

Per B
Skrev om Naturlig Deo

Helt underbar, har hela livet avskytt deodoranter som bara kladdar och klibbar men inte nu längre!

Mats B
Skrev om Naturlig Deo

Testat deo en kort tid men den håller vad den lovar och verkar vara väldigt effektiv.

Ylva N
Skrev om Naturlig Deo

Jag fick klåda under armarna när jag testade deo m cocosdoft. Har inte provat igen, men tänkte ge det en till chans. Tyckte det var lite märkligt och vill testa igen. Det låter ju så naturligt o bra!

Svar från Naturlig Deo

Hej Ylva! Mejla oss gärna på info@naturligdeo.se så kan vi skicka dig råd kring vad du kan göra åt klådan. Önskar dig en fin dag! /Sara

Max R
Skrev om Naturlig Deo

Snabbt och smidigt och bra pris!

Ann-Charlotte J
Skrev om Naturlig Deo

Bra att det finns alternativ om man vill ha en helt ofarlig deo som fungerar. Har inte hunnit använda den så många gånger än men hittills är jag nöjd

Lena M
Skrev om Naturlig Deo

Jag upplevde att det behövdes mer än en ärtstor dos för att uppleva någon doft. Jag hade valt grapefrukt men doften försvann snabbt och det känns inte ok att behöva applicera mer för att få en kvarvarande effekt.

Svar från Naturlig Deo

Hej Lena! Till skillnad från många andra deodoranter innehåller vår deo inte någon stark doft eller parfym. Istället är det bikarbonaten i deodoranten som tar bort svettlukten. Som du skriver så försvinner doften från den ekologiska eteriska oljan snabbt, men deodoranten fortsätter fungera ändå. Önskar dig en fin dag! Mvh Sara

Pontus B
Skrev om Naturlig Deo

Det här är femte gången jag beställer från Naturlig Deo. Det är alltid väldigt enkelt, smidigt och säkert att handla från dem. Produkterna är väl packade trots att de kommer i glasburkar, och leveransen är alltid snabb.

Karin G

Jag har använt den under säkert 6 år. Använder inget annat än den

Nadin A
Skrev om Naturlig Deo

Fantastic Produkten var fantastisk och som beskrivits och jag gillade den

Ulla B
Skrev om Naturlig Deo

Hej! Köpte er deo efter att jag läst att den fick högsta betyg men för mig var den varken bättre eller sämre än någon annan deo.

Maria M
Skrev om Naturlig Deo

Funkar sååå bra! Haft den i många år! Grapefrukt luktar gott också på ett diskret sätt!

Mona J
Skrev om Naturlig Deo

Den är mycket bra! Jag har använt den i flera år och kommer inte att gå tillbaka till ”vanlig deo”. Det finns bara naturliga ingredienser i den. Ingen alkohol, inget som hindrar svetten att komma ut.

Tony S
Skrev om Naturlig Deo

Den är otroligt dryg och kladdar inte, den har effekt på mig hela dagen utan problem. Jag är väldigt nöjd med den eftersom jag har känslig hy och blir irriterad av många andra produkter, den här har jag absolut ingen negativ reaktion av alls så jag kommer att fortsätta med den!

Ann C
Skrev om Naturlig Deo

Enkelt! Många. Super! Deo grape!

Per B
Skrev om Naturlig Deo

Har inte använt produkterna så mycket än men värkar lovande, snabb leverans.

Anita M
Skrev om Naturlig Deo

Jag fick detta rekommenderat av min dotter för flera år sedan och har fortsatt att köpa produkterna för jag tycker de är så bra!! Vänligen Anita Merkelbach

Sara Rebecca Maria L

Fräsch doft, funkar kanon och känns bra att det är naturliga råvaror i.

Anette E
Skrev om Naturlig Deo

Köpte naturlig deo med grapefruktdoft. Har använt den i 10 års tid nu. Helt fantastiskt att en så naturlig produkt som är snäll mot människa och natur också kan vara så effektiv. Beställde även tvålar från Malin i Ratan och läppsyl som jag är så nöjd med. Känns dessutom alltid tryggt att beställa från Naturlig Deo. Snabba leveranser, bra paketerade och alltid en personlig hälsning med packsedeln. Så uppskattat!

Inger F
Skrev om Naturlig Deo

Det gick smidigt och jag fick produkterna fort. Jag köpte deodorant cream. Effektivare deo får man leta efter. Den är också snäll mot huden. En suverän produkt jag unnar alla att upptäcka.

Åsa K
Skrev om Naturlig Deo

Det är naturliga ingredienser och det fungerar!

Inger S
Skrev om Naturlig Deo

Toppenbra fotdeo! Dålig lukt på fötter och skor som bortblåst. 👍

Anna A
Skrev om Naturlig Deo

Smidig webshop, tydligt vad som fanns att köpa. Köpte creme deo som kom snabbt o smidigt hem.

Johan M
Skrev om Naturlig Deo

Funkar jättebra, även varma sommardagar!

Johanna Ö
Skrev om Naturlig Deo

Man känner sig fräsch och torr hela dagen! Bästa jag testat!

Anita J
Skrev om Naturlig Deo

Hel nöjd med deon ska köpa den större burken nästa gång👍

Christian E
Skrev om Naturlig Deo

Fantastisk deo, god doft o tryggt med naturlig deo i armhålan😍

Anne-Sofie D
Skrev om Naturlig Deo

Otroligt bra, diskret fräsch doft och håller hur länge som helst, även i varmt väder. Rekommenderas!

FREDRIK H
Skrev om Naturlig Deo

Fungerar perfekt. Bra lukt, håller länge.

Mats P

Positivt Kladdar inte Lite svår att få ur burken

Robert S
Skrev om Naturlig Deo

Tack Naturlig Deo! Efter att ha utvecklat allergi mot traditionell deo kan jag nu hålla mig fräsch hela dagen med er naturliga och hudvånliga produkt. / Robert Shergill Återkommande kund

Gerd C
Skrev om Naturlig Deo

Gillar produkten och enkelt att handla över nätet. Snabb leverans

Grazyna J
Skrev om Naturlig Deo

Det var enkelt att hitta rätt produkt, leveransen kom på angiven tid. Naturlig Deo luktar gott, har bra konsistens och är lätt att applicera.Den tar bort svettlukten och lämnar inga märken på kläderna. Jag är väldigt nöjd med Naturlig Deo.

Lena N
Skrev om Naturlig Deo

Absolut inga problem att handla från Naturlig Deo. Det är inte första gången. Men denna gången var en burk med cocosdoft sprucken. Jag fösökte ta över innehållet i en gammal burk men det kom med glas-splitter. mvh Lena

Svar från Naturlig Deo

Hej Lena och tack för att du hörde av dig om att en burk gått sönder i leveransen, vi postar genast en ny Kokos-deodorant till dig! Använd inte deon från den spruckna burken. Önskar dig en underbar dag och ta hand om dig! Mvh Sara

Erika J
Skrev om Naturlig Deo

Snabb leverans och produkten är väl över förväntan. Skyddar mot svett som vilken deo som helst och doften sätter sig inte lika lätt i kläderna. Det stod i informationen att den kunde ta ett tag att torka på huden men även här inte mer än en vanlig deo. Bra produkt, har använt den i ett halvår.

Anna R
Skrev om Naturlig Deo

För mig funkar den jättebra. Helt klart ett alternativ när man vill ha en naturlig produkt. Sambon fick dock stora röda utslag och var tvungen att sluta använda den, därför sänks betyget. Tråkigt eftersom själva funktionen var bra för oss båda..

Svar från Naturlig Deo

Åh, bra att den fungerade för dig men tråkigt att din sambo reagerade på deon. Om han skulle vilja testa en kokos eller doftfri så kan ni höra av er till info@naturligdeo.se . Det kan nämligen vara för vissa att de tål dem bättre än Grapefrukt och Lavendel som har tillsatt doft i form av ekologiska eteriska oljor. Skriv också gärna mejl om utslagen fortfarande är besvärande så kan jag ge tips och råd där. Önskar er en fin dag och ta hand om er! Mvh Sara

Theigur D
Skrev om Naturlig Deo

Luktar gott, enkelt att applicera, håller bra för vardag. Kanske inte räcker hela vägen om man är ute hela dagen under varm sommartid, (o vid varma sommardagen blir deoderanten flytande, som mjölk). Men för åtminstone 300 dagar av året så rekommenderas deoderanten. Naturliga ingredienser, fungerar. Tumme upp.

Chabnam K

Toppen deo! Blev glatt överraskad hur bra den funkar! Rekommenderar

Marie Ö
Skrev om Naturlig Deo

Magiskt och överraskande bra! Har testat många ekologiska deodoranter innan.

Julia B
Skrev om Naturlig Deo

Jag älskar denna! Perfekt när jag vill ha en naturlig produkt och fortfarande lukta gott. Använde under graviditet och amning!

Marcus H
Skrev om Naturlig Deo

Snabba leveranser och trevligt bemötande!