Naturlig Deo

Snittbetyg
4.8
Ring 070-226 18 33 Dela

Om företaget

Hos Naturlig Deo hittar du våra egenproducerade deodoranter som har utsetts till Bästa deodorant under tre år. Aluminiumfri och med ett schysst innehåll av få och noga utvalda ingredienser. Vi säljer även andra miljövänliga och hållbara produkter för både kroppen, hemmet och utomhusliv. Vi har både webshop och en fysisk butik...

97 omdömen om Naturlig Deo

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 97 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Ann-Charlotre Ö

Den bästa Deon som finns använder ingen annan . Köpte Deon med grapefrukt

Gert O
Skrev om Naturlig Deo

Kanon bra grejer! Mycket effektiv och ett + Att det finns även doftfri när det behövs

Pirjo O
Skrev om Naturlig Deo

Gillar mycket den svaga doften av grape. Kladdar inte. Så nöjd.

Sara B
Skrev om Naturlig Deo

Viktigt med företag som satsar på naturligt innehåll! Gillar att de finns i Norrland också.

Heloiza E
Skrev om Naturlig Deo

Härlig doft. Köpte in för att snart introducera deon till sonen som börjar närmar sig till pre puberteten

Pia M
Skrev om Naturlig Deo

Väldigt bra produkt, doftar gott och håller vad den lovar. Snabb leverans och snygg burk dessutom.

Uno U
Skrev om Naturlig Deo

Just deras egna produkt "Naturlig Deo" är helt fantastiskt. Enkel, doftar gott och inte så starkt. Känns bra att ta på sig. Missfärgar inte. Håller länge. Jag hoppas att de aldrig slutar tillverka den så att jag kan fortsätta använda den livet ut.

Johanna S
Skrev om Naturlig Deo

- bra för klimatet med nätt förpackning, det gillar jag! -produkten doftar underbart och fungerar bra mot svettlukt:)

Linda G
Skrev om Naturlig Deo

Håller mig fräsch hela dagen. Slipper lukta svett.Härlig doft av grapefrukt. Lätt att stryka på..

Karin M
Skrev om Naturlig Deo

Bästa deo jag använt! Funkar perfekt. Riktigt nöjd!

Josefine J
Skrev om Naturlig Deo

Gjorde mitt hår mjukt då jag har väldigt torrt hår. Doftar gott!!

EMINE D
Skrev om Naturlig Deo

Genom min dotter som har använt och tyckt om det här.

Bli först att gilla detta omdöme!
Ingela W
Skrev om Naturlig Deo

Enkelt att handla, snabb leverans och kanonbra deodorant!

Linn K
Skrev om Naturlig Deo

Enkelt och tydligt att köpa. Framgår precis vad som finns i produkten och den håller väldigt hög kvalitet.

Jonatan K
Skrev om Naturlig Deo

Är du ute efter naturliga produkter som är skonsamma mot din kropp och hälsa så ska du handla utav naturligdeo. Bra och smidig hemsida där du även kan lämna omdöme om produkten som du har köpt. Jag köpte produkten Naturlig Deo- Ekologisk deodorant cream Lavendel som funkar väldigt bra för mig. Det är den bästa ekologiska deo som jag har provat bland de som finns ute på marknaden idag.

Veronica L
Skrev om Naturlig Deo

Enkel hemsidan, snabb leverans och en fantastisk produkt

Karin B
Skrev om Naturlig Deo

Fräsch doft , jag valde grapefrukt-varianten och inget kladd..

Svar från Naturlig Deo

Tack snälla, härligt att du gillar doften på grapefruktdeon- det är vår bästsäljare. Önskar dig en fantastisk dag och ta hand om dig! Mvh Sara

Marianne G
Skrev om Naturlig Deo

Lätt att stryka ut. Bra, torr konsistens. Mycket effektiv mot svettlukt och kladdar inte ner kläderna. Mild, behaglig doft. Enda nackdelen är priset, men det får man acceptera för en bra produkt!

Svar från Naturlig Deo

Tack för fina ord om både konsistensen, effekten och doften på Naturlig Deo. Ja, den kostar endel men härligt att du trots det tycker den är värd pengarna :) Önskar dig en fantastiska dag och ta hand om dig! Mvh Sara

Erika F
Skrev om Naturlig Deo

Lätt att hitta på hemsidan, tydlighet när jag kom till kassan och snabb leverans. Produkten levde upp till mina förväntningar och jag är väldigt nöjd.

Svar från Naturlig Deo

Tack snälla, det värmer att höra att du tyckte det var enkelt att handla av oss och att du är nöjd med ditt köp. Önskar dig en underbar dag och ta hand om dig! Mvh Sara

Natalie D
Skrev om Naturlig Deo

I was lucky to find Naturlig Deo on a visit to Sweden, it’s the only completely natural deodorant I’ve tried that actually works. Both me and my partner love Naturlig Deo and recommend it to everyone, the grapefruit scent is our favourite, it’s so fresh. We’ve been using it for over a year now and I don’t think we would ever return to using anything else!

Svar från Naturlig Deo

Hi Natalie. So glad that you found Naturlig Deo on your visit in Sweden and that your partner loves it to. Thank you so much for your kind words. Wish you a wonderful day. Take care! Best regards / Sara

Monica J
Skrev om Naturlig Deo

Bra service stort pluss för det personligt handskrivna tacket. Har köpt deo förut och varit mycket nöjd med produktens kvalitet. Den håller vad den lovar

Svar från Naturlig Deo

Tack snälla Monica och härligt att läsa att du uppskattar det lilla meddelandet på följesedeln :) Önskar dig en fin dag och ta hand om dig. Mvh Sara

Päivi E
Skrev om Naturlig Deo

Bästa deon. Använt i flera år och är så nöjd. Köper småburkar för att testa olika dofter samt ger bort i present, vilket har varit uppskattat. Även nöjd med andra produkterna som jag beställt via Naturlig Deo. Inga problem om något blivit fel, vilket hänt ytterst sällan. Snabba leveranser och fint bemötande.

Svar från Naturlig Deo

Tack så mycket! Det värmer att du återkommer och fantastiskt att du ger bort Naturlig Deo i presenter också, det uppskattas verkligen. Önskar dig en underbar dag och ta hand om dig. Mvh Sara

Nina Josefin A
Skrev om Naturlig Deo

Deras deo med lavendel är helt fantastiskt. Den doftar gott, gör sitt jobb och innehåller bara snälla grejer mot huden. Dessutom så kommer de alltid väldigt snabbt efter beställning. Toppenprodukt!

Svar från Naturlig Deo

Tack snälla, det värmer att läsa allt positivt du delar om lavendel deodoranten! Önskar dig en fantastisk dag, ta hand om dig. Mvh Sara

Christina S

Allt var perfekt! Från beställning till leverans 😊

Svar från Naturlig Deo

Wow tack snälla för ditt fina omdöme 💕

Ann-Charlotte H
Skrev om Naturlig Deo

Köper Naturlig deo lavendel och jag känner mig helt trygg med den. Innan jag hittade den så provade jag ett antal andra naturliga deodoranter som jag inte var nöjd med från olika varumärken. Bra, snabb leverans och de brukar skriva en liten hälsning för hand, vilket känns så personligt på bästa sätt!

Svar från Naturlig Deo

Åh att du skriver att du känner dig helt trygg med Naturlig Deo känns underbart, det är just det som varit min vision och förhoppning ändra från start, att ni ska kunna känna er trygga med både innehåll och effektivitet. Fint att du uppskattar den lilla hälsningen med ordern också :) Önskar dig en fin dag och ta hand om dig.

Karl-Olov W
Skrev om Naturlig Deo

Mycket nöjd med produkten. Rekommenderas av mig.

Svar från Naturlig Deo

Tack Karl-Olov, härligt att läsa att du är nöjd och rekommenderar. Önskar dig en fin dag!

Maj H
Skrev om Naturlig Deo

Bästa deon! Irriterar inte huden. Lätt att applicera. Doftar lagom. Miljövänlig!

Svar från Naturlig Deo

Tack snälla, dina ord betyder mycket för oss. Önskar dig en fin dag och ta hand om dig!

Inger H
Skrev om Naturlig Deo

Väldigt lätt att beställa och leveransen är snabb. Jag hade läst om vad många tyckte om produkten så jag hade stora förväntningar. Mina förväntningar uppfylldes, produkten är så bra, både ekologisk och helt naturlig. Nu använder både jag och maken produkten. Så nöjd med Naturlig deo Grapefrukt och Lavendel, det är dom vi använt hittills.

Svar från Naturlig Deo

Så underbart att dina förväntningar på Naturlig Deo uppfylldes och att både du och maken använder Naturlig Deo. Min upplevelse är att de män som vågar testa Naturlig Deo blir väldigt nöjda :) Dina fina ord värmer, tack. Önskar dig en fantastisk dag!

Boel W
Skrev om Naturlig Deo

Luktar gott, skön mot huden. Funkar bra mot svettlukt.

Svar från Naturlig Deo

Tack snälla Boel för dina fina ord. Önskar dig en fantastisk dag, ta hand om dig.

Vera A
Skrev om Naturlig Deo

Enkelt och smidigt att handla. Produkterna kom efter några dagar. Fantastiska.

Svar från Naturlig Deo

Fint att du är nöjd med både produkterna och din köp-upplevelse, det värmer 😊 Önskar dig en fin dag!

Ann L
Skrev om Naturlig Deo

Jag är väldigt nöjd med min doftfria deo! 👌😊

Svar från Naturlig Deo

Underbart att läsa 😊 Önskar dig en fin dag och ta hand om dig.

Nina I
Skrev om Naturlig Deo

En väldigt bra produkt som är naturlig och smidig att använda. Luktar gott och fungerar bra. Bra med två olika storlekar.

Svar från Naturlig Deo

Tack för dina fina ord Nina, fint att höra att du tycker att deo i krämform är smidigt att använda också :) Nu förtiden har vi till och med tre storlekar, den största 200ml deon beräknas räcka 10 månader vid daglig användning av en person, den kan användas som refill också genom att man skopar över deon till en mindre burk :) Önskar dig en fantastisk dag och ta hand om dig! /Sara

Linn L
Skrev om Naturlig Deo

Fungerar perfekt och luktar gott!

Svar från Naturlig Deo

Tack snälla, så härligt att höra (läsa)! Önskar dig en underbar dag och ta hand om dig /Sara

Kerstin F
Skrev om Naturlig Deo

Fräsch doft som håller länge.

Svar från Naturlig Deo

Fint att läsa att du gillar doften på Naturlig Deo. Önskar dig en fantastiskt dag och ta hand om dig! Mvh Sara

Åsa B
Skrev om Naturlig Deo

Supersnabb leverans av deodorant cream grapefrukt som är den bästa deo jag har använt!

Svar från Naturlig Deo

tack snälla Åsa, så kul att läsa att Grapefrukt deon är den bästa deo du testat, underbart! Önskar dig en fin dag och ta hand om dig. Mvh Sara

Marianne V
Skrev om Naturlig Deo

Jag har provat dom flesta aluminiumfria deodoranter men inte tyckt dom fungerat. Men det gör Naturlig Deo!!! Den är verkligen SÅ bra, kommer aldrig använda någon annan deo! Supernöjd!!

Svar från Naturlig Deo

Tack snälla Marianne för fina fina ord, fantastiskt roligt att läsa, det värmer ända in i hjärteroten :) Önskar dig en underbar dag och ta hand om dig! Mvh Sara

Robert G
Skrev om Naturlig Deo

Fantastisk deo. Känns verkligen naturlig, och funkar effektivt. Ibland kliar det något, men det verkar avta med tiden (har använt den i ett par månader nu). I övrigt är jag jättenöjd :)

Svar från Naturlig Deo

Härligt att höra att du tycker att den är effektiv och är fantastisk, men skulle ju vara toppen om du slapp att den kliar för dig ibland 💕 Ofta kan det vara i samband med rakning som det uppstår irritation. Därför rekommenderas Naturlig Deo ej att användas på skadad hud, men man kan ex raka sig på kvällen och sedan smörja in deodoranten på morgonen (även om man börjat lukta under natten, för den tar bort befintlig svettlukt) 😀 <br> Kan även tipsa om att testa att använda en mindre mängd Naturlig Deo. Mindre än en liten...

Annika H
Skrev om Naturlig Deo

Mycket trevligt företag att handla från. Fina produkter, kan verkligen rekommendera deodorantkrämerna.

Svar från Naturlig Deo

Tack snälla Annika, din ord värmer 💕 Önskar dig en underbar dag och ta hand om dig! Mvh Sara

Eva S
Skrev om Naturlig Deo

Än så länge funkar den jättebra, om det gäller alla dagar framöver så blir det definitivt fler beställningar!

Svar från Naturlig Deo

Underbart att läsa Eva, jag håller tummarna för att den fortsätter att fungera bra för dig 💕 Önskar dig en fantastisk dag! Mvh Sara

Matilda N
Skrev om Naturlig Deo

Gör det den ska, perfekt! Älskar grapefrukt produkten.

Svar från Naturlig Deo

Tack så mycket, kul att läsa! Jaa, grapefrukt är den mest populära doften på vår Naturlig Deo💕 Önskar dig en fin dag och ta hand om dig. /Sara

Ing-Marie L
Skrev om Naturlig Deo

Enkelt att beställa på hemsidan, varan kom hem i brevlådan. Välfungerande ekologisk deo som är fri från aluminium, båda goda dofter

Svar från Naturlig Deo

Tack snälla Ing-Marie för dina fina ord, kul att du testat olika doftvarianter på vår deodorant också 💕 Önskar dig en underbar dag! Mvh Sara

Christine C
Skrev om Naturlig Deo

Jag älskar naturlig deo. Har använt den i flera år. 👍😊💕

Svar från Naturlig Deo

Tack så mycket, så härligt att höra att du återkommer 💕 Önskar dig en fin dag och ta hand om dig. Mvh Sara

Annica N
Skrev om Naturlig Deo

Snabb leverans. Har köpt förut och tyckte mycket om den. Har annars haft svårt med deodoranter som har gett klåda men dessa funkar bra. Luktar gott dessutom. Mycket dryga också.Bara positivt m.a.o

Svar från Naturlig Deo

Hej Annica, tack för dina fina ord om vår deo, och det värmer att läsa att du inte längre behöver besväras av klåda. Önskar dig en fantastisk dag! Mvh Sara

Annika W
Skrev om Naturlig Deo

Snabb leverans och deon levde upp till mina förväntningar

Så härligt att läsa, tack så mycket! Önskar dig en fin dag Annika. Mvh Sara

Marie W
Skrev om Naturlig Deo

Bemötandet har varit bra och ni levde upp till mina förväntningar! Jag har bara köpt deo från er och det har alltid fungerat bra med snabb leverans!😊

Svar från Naturlig Deo

Tack snälla Marie, så härligt att läsa att du är nöjd, det värmer. Önskar dig en fantastisk dag! Mvh Sara

Ann H
Skrev om Naturlig Deo

Har aldrig haft bättre deodorant

Åh, wow, tack snälla så underbart att läsa. Önskar dig en fin dag Ann! Mvh Sara

Gun B
Skrev om Naturlig Deo

Mycket bra. Rekommenderar varan till andra.

Svar från Naturlig Deo

Tack så mycket och tack för att du rekommenderar den till andra också, det är så värdefullt för oss. Önskar dig en fantastisk dag Gun! Mvh Sara

Magdalena M
Skrev om Naturlig Deo

Älskar den!! Funkar så extremt bra på både mig o mina tonåringar

Svar från Naturlig Deo

Åh tack så jättemycket Magdalena och härligt att höra att även dina tonåringar använder Naturlig Deo, det värmer. Önskar dig och tonåringarna en fin dag, ta hand om er. /Sara

Lina B
Skrev om Naturlig Deo

Jag har köpt flera olika produkter inom hud- och hårvård. Jag är supernöjd med mina produkter som har ett rimligt pris och håller hög kvalitet. Trevlig och personlig service är ytterligare ett plus. Rekommenderar varmt

Svar från Naturlig Deo

Tack snälla Lina, så härligt att höra att du är nöjd med både service och de olika produkterna inom hudvård och hårvård som du köpt av oss. Tack så mycket för att du rekommenderar oss :) Önskar dig en fin dag och ta hand om dig! Mvh Sara

Jennifer T
Skrev om Naturlig Deo

Menopause has changed my body’s chemistry and I couldn’t find anything that was an effective deodorant and also simple and safe to use. I bought Naturlig Deo on vacation in Kiruna and found a treasure! No stickiness, no chemicals, no fabricated scent, just smooth, natural de-odor-ant. It doesn’t get on or stain my clothes either, a bonus!! You now have a loyal customer.

Svar från Naturlig Deo

Thank you so much for your kind words Jennifer. So glad to hear that you found our deodorant in Kiruna and like it so much. Loyal costomers is the best, thank you :D Wish you a lovely day! /Sara

Filtrera omdömen