naturprodukter.se

naturprodukter.se

Läs vad 13 kunder tycker om naturprodukter.se 2

2022-05-22 Verifierad kund
    Enkelt att beställs, snabb leverans!
    Tack Conny, för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva om oss! Härligt att höra att du upplever köp hos oss som enkla och smidiga! naturprodukter.se
    2022-05-22 Verifierad kund
    Bra produkt och snabb leverans
    Tack så mycket för din feedback Abdelhamid! Härligt att höra att du känner dig nöjd med din beställda produkt och att leveransen var snabb! naturprodukter.se
    2022-05-22 Verifierad kund
    Brukar bli rätt när man beställer ett smidigt ställe att handla på.
    Tack Andreas, för att du tagit dig tiden att betygsätta oss! Toppen att höra om din smidiga köpupplevelse! naturprodukter.se
    2022-05-22 Verifierad kund
    Bra produkter. Men framförallt väldigt snabba snabba leveranser
    Tack för att du tagit dig tiden att skriva om oss Cecilia! Och härligt att höra att våra leveranser snabbt kommer fram! naturprodukter.se
    2022-05-21 Verifierad kund
    Riktigt bra produkter och i synnerhet vill jag rekommendera multivitaminerna!!!
    Tack för att du tagit dig tiden att betygsätta oss Conny! Och så roligt att höra att du gillar vårt sortiment! naturprodukter.se
    2022-05-21 Verifierad kund
    Tryggt, snabbt och bra leverans o köp.
    Vi blir glada av att höra att du känner dig trygg med att handla av oss Inger! Tack för att du tog dig tid att skriva om oss! naturprodukter.se
    2022-05-20 Verifierad kund
    Köpte propolis, mycket nöjd med allt
    Härligt att höra att allt fungerat bra vid beställning från oss Tone! Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback! naturprodukter.se
    2022-05-18 Verifierad kund
    hej jag och köpte flera produkter för min hälsa och jag har haft mycket bra uppmärksamhet och en mycket bra service, jag har rekommenderat det till många vänner och alla är mycket nöjda
    tack,..
    Tack så hemskt mycket Manuel, både för de fina orden, för att du tog dig tiden att bedöma oss och för att du rekommenderar oss vidare! Det gläder oss att höra! naturprodukter.se
  • Margaretha M
    skrev om naturprodukter.se
    2022-05-18 Verifierad kund
    Snabba leveranser med ett stort utbud av de märken och produkter jag vill ha/behöver. Någongång då jag varit i kontakt med kundtjänst så har de ett professionellt bemötande. Sammantaget gör detta att jag vill fortsätta vara kund.
    Kvalitet, service och utbud är vad som gör mig nöjd.❤️❤️❤️
    Tack snälla Margaretha, för de oerhört fina orden! Vi blir så glada över att höra att du känner dig nöjd som kund hos oss! naturprodukter.se
    2022-05-15 Verifierad kund
    Det tog lång tid i leveransen.
    Tack Ingrid, för att du gör oss uppmärksamma på att du fått vänta länge på din beställning! Jag har kollat upp detta och någonstans i kedjan har det brustit. Din beställning gick från oss Måndag 2 Maj men blev sedan stående hos PostNord i Veddesta ända fram till Måndag 9 maj då den anlände till dig. Så ska det absolut inte vara och vi tycker precis som du att det är olyckligt! naturprodukter.se
    2022-05-14 Verifierad kund
    Otrolig snabb leverans på beställningen av tandpulver
    Tack för att du tog dig tiden att skriva till oss Bo, och så härligt att höra att du snabbt mottog dina beställda varor! naturprodukter.se
    2022-05-13 Verifierad kund
    Enda svenska företaget som säljer candida support som jag brukar köpa. Dom har åxå ett bra sortiment och snabba leveranser.
    Tack så mycket Eva, både för de fina orden och för att du tog dig tiden att ge oss ett så fint omdöme! Vi blir glada av att höra att du gillar vårt breda sortiment och att du snabbt får din vara när du beställer från oss! naturprodukter.se
    2022-05-11 Verifierad kund
    Skickade efter produkter på nätet, hade ingen kontakt med någon. Produkterna levererades snabbt.
    Tack för att du tagit dig tiden att ge oss feedback Britt-marie! Härligt att höra att du fick dina varor på kort tid! naturprodukter.se