Alla kategorier Turistservice Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Nbs Proffsgolf & Event AB

Nbs Proffsgolf & Event AB

Elektravägen 14, 126 30 Hägersten — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Nbs Proffsgolf & Event AB

• Elin A
    Elin A skrev om Nbs Proffsgolf & Event AB
    Jag beställde biljetter till After Dark som jag och min mamma skulle gå på i januari 2018. Betalde 2097kr med swisch. Efter några veckor började jag undra, fick aldrig någon bekräftelse. Så jag kontaktade biljettakutens kundtjänst via mail. Men dom hävdar att dom inte kan se att jag gjort varken en bokning eller betalning. Kontaktade sedan Payer som betalningen kommer in till, dom såg att jag hade gjort en betalning. Men biljettakuten envisades fortfarande att jag inte hade betalat. Hade skickat både kontoutdrag och bild på swisch betalningen. Efter tre långa veckor med konversationer fram och tillbaka med en Benny Stolpe så får jag äntligen tillbaka mina pengar.

Tänker aldrig någonsin ha något med biljettakuten att göra. Kommer varna alla jag känner. Usch så mycket tid man lagt ner på att kriga för att få tillbaka sina pengar.

Är iof glad att jag till slut fick tillbaka det jag hade betalat
  • Markus
    Markus skrev om Nbs Proffsgolf & Event AB
    Företaget framstår inte seriöst. De säljer biljetter i andra hand med diverse tilläggsavgifter för "bättre plats" fast biljetterna ursprungligen inte alls har differentierade priser.
    Vanessa K gillar detta
  • julia f
    julia f skrev om Nbs Proffsgolf & Event AB
    Andrahandsförsäljning av biljetter är kanske alltid lite lurigt, men när jag som aldrig använt mig av liknande tjänst ringde för att fråga varför jag fått billigare biljetter än de jag betalat för möttes jag av en MYCKET otrevlig och professionell ägare till företaget. Han sa bl.a. att jag gärna fick skicka tillbaka biljetterna eftersom han bara skulle tjäna mer pengar på det. När han svor åt mig fick jag nog men han blånekade bara när jag sa till och fick det att låta som att jag var dum som ens trodde det. USCH. Aldrig Biljettakuten.nu igen!!!
    Vanessa K, Markus gillar detta

Elektravägen 14, 126 30 Hägersten