Nepas Kök

Köket utgör hemmets hjärta och är en plats att lägga stor eftertanke och vikt vid.
Tiderna förändras, modet växlar och nya synsätt på boendet gör sig gällande.
I synnerhet italienska formgivare har utvecklat ett fullkomligt nyskapande kökskoncept som har lett till ökade ergonomiska och funktionella variationsmöjligheter. Det är numera fritt fram för var och en att använda köket på sitt sätt, tack vare detta innovativa multifunktionskoncept.
Vi på Nepas erbjuder våra kunder gratis hembesök till mätning av köket, gratis design.
Hos oss på Nepas kan du välja kök i vilken färg du vill, RAL-karta.
Tveka inte att komma in till oss.

Läs vad 67 kunder tycker om Nepas Kök 2

• 2021-10-31
    Hjälpte oss med bänkskiva när företaget vi kontaktat tidigare inte kunde leverera tillräckligt snabbt. Fick också hjälp med spishäll och ventilation, beställning och projektering. Beställde även diskho och köksblandare. Allt flöt på smidigt och det var bra kommunikation och det var enkelt att få tag i rätt person.
  • 2021-10-18
    Tålmodigt och flexibelt bemötande. Löste nästan alla mina önskningar och ändringar. Jättenöjd med Janne!
  • 2021-10-18
    Smidigt och snyggt slutresultat!
  • 2021-10-16
    Vi köpte platsbyggda garderober i samband med att Palma Bygg renoverade hela vårt hus. Vi är så nöjda med allt. Från mars till augusti flöt samarbetet på fantastiskt bra och vi kommer inte använda någon annan än Zeljko för kommande byggnationer. Kan varmt rekommenderas!

Ola och Karin, Stora Essingen
  • 2021-10-16
    Bra service! Snabba med offerten!
  • 2021-10-16
    Jättenöjd med mitt kök och Jan som hjälpte mig.
  • 2021-09-22
    Beställde kök och tvättstuga från Nepas. Mycket nöjda med bemötande och slutresultat.
  • 2021-08-04
    Denna avrådan till att beställa något från Nepas kan komma att ändras om Nepas tar ansvar och håller det muntliga avtal Jan ingått med oss om att ersätta allt som kom leveransskadat, men som de i dagsläget inte verkar vilja trots att vi inträffade en muntlig överenskommelse med Jan om att de skulle byta ut allt som kom leveransskadat. Vi skickade in vår första reklamation 10/6 men har fortfarande inte fått svar från företaget gällande vår reklamation på hela köket. Utförlig recension kommer att postas om vi ej fått svar på vår reklamation på hela köket innan arbetsveckans slut.

Mvh Zeljko Raketic
  • 2021-08-04
    Hej,

Tack för ditt svar, men för att bemöta det du skriver så har ni absolut erbjudit nya lyckor/täcksidor pga att ni levererat luckorna i fel material och en ny ungstomme då ni gjort fel och dessa fel ej går att blunda för, men som ni vet så var det inte enbart de sakerna som vi krävde att ni skulle byta ut och ni undviker att bemöta dessa punkter eller hantera dem trots att felen orsakats av er och trots att vi ställt frågorna upprepade gånger. Vi har försökt föra en dialog med er i månaders tid, men utan att nå fram till en lösning som är acceptabel. Vi har trots allt betalt dyra pengar för köket och det ni levererat är oacceptabelt. Det har inte i något av mailen gällande vår reklamation från Jan hos er framgått att ni skulle stå för arbetet, bra att ni inkluderar det med nu men det återstår fortfarande massvis med punkter att få lösta innan vi skulle kunna känna att det acceptabelt att skicka accept. Därför vi dragit in en jurist i ärendet som får hantera det för att slippa huvudvärken ni ger. Vi kan inte ens bli klara med köket eller flytta in pga er och det horribla skick ni levererat köket i.

Lista på allt ni levererat skadat/ i fel material/felleverans och som vi fått kräva att ni byter ut:
    Kryddskåpsstomme samt Front
    Ungstomme för liten för ugnen ni sålt oss
    Ungslåda front
    Båda lådfronterna skadade
    Hörnstomme samt front
    Diskho för stor för Diskhostommen så ni var tvungna att såga sönder den
    Diskho stomme förstörd av er så den hänger löst
    Diskho front
    Diskmaskin front
    Diskmaskin saknas mall för att fästa fronten
    Fuktspärr/skydd saknas för Diskmaskin
    Täcksida mot bänkskiva skadad
    Stomme Kyl/Frys
    Front Kyl och Frys
    Överskåp gångjärn defekt
    Överskåp Front
    Överskåp stommar
    Överskåp täcksidor
    Elluttag utskuret fel så det ej går att montera eluttag
    Fläkt kåpa går ej hela vägen upp till taket
    Blandar hål borrat på annan plats än vad ritning visar och gör även att du kan dra ut vatten över hela diskbänken
    Bänkskiva saknar korrekt stöd och riskerar att knäckas vid minsta belastning
    Bänkskiva och Stänkskydd har flera stora märken

Kyl/Frys felleverans
    Diskmaskin och Kyl/Frys fick vi leta efter själva i 2 veckor under vår semester, totalt förstörd semester pga er.

Massiva förseningar i leveranserna vilket orsakat flera byggstopp som kostat en rejäl slant pga att bygget stått still pga er.

Vi har även krävt att ni byter ut alla stommar som vi blir tvungna att borra i flera gånger i pga er felleverans och dessutom skadade täcksidor.

VI har även bekymmer med att vi nu står med monterade bänkskivor/stänkskydd på Jans bevåg, men ugnen passar inte i den stomme bänkskivan vilar på och vi måste montera av bänkskivan för att kunna montera på den nya stommen och det vill ni inte heller ta något ansvar över eller kännas vid, trots att det är ert ansvar iom att ni levererat en ungstomme som ej passar till den ugn ni sålt.

Det är många puckar som återstår att lösas och hanteras. Detta skall inte behöva en jurist, men iom att vi inte kunnat föra en resonlig eller vettig dialog med er sedan köket levererades så har vi känt oss tvungna att slänga ännu mer pengar på en jurist.

Skadeinspektören skrev i sin rapport "Det kök ni levererat såg ut som ett begagnat kök som tillverkats och målats av icke yrkeskunnig personal. Luckorna samt Täcksidor är ej originallackade utan omlackerade på ett sådant sätt att de två färgskickten inte binder ihop orderntligt.

Just nu så känner vi att vi helst av allt bara hade fått er att hämta köket så vi kan beställa ett riktigt kök, vi är så urbota trötta på hela denna upplevelse och er, men iom att lagen inte fungerar så måste vi ge er 2 chanser att åtgärda alla fel innan något sådant kan begäras. Iom vad skadeinspektören konstaterat så betvivlar vi att ni kommer att kunna leverera vad vi faktiskt beställt och i förväntad samt avtalad kvalitet eller utförande.

Som du märkt så postar jag överallt i mitt riktiga namn då jag står för allt jag skriver eller säger, behöver inte gömma mig bakom ett pseudonym. Är väl en annan arg kund.

NI har fram till 26/9 att besvara juristen, vi får väl ta det därifrån om ni inte ändrat er och vill gå med på de krav vi ställt så är du alltid mer än välkommen att maila mig direkt. Du har ju min mail.
    Hej Roberto och Evelina. Vi vill börja med att beklagar att ni inte är nöjda med vårt kök. Vår ambition är tvärt om att våra kunder ska vara 100%-igt nöjda med våra produkter. Som ni vet har vi både erbjudit att ersätta alla skadade luckor och täcksidor oavsett om dessa varit skadade vid leverans eller om detta skett på plats. Vi har även erbjudit att tillsammans med er gå igenom allt nytt material i vår utställning och sedan frakta till er adress och dessutom ersätta er hantverkare för att montera produkterna. Detta material finns redan producerat och redo att överlämna utan extra debitering. Vi ser detta som mycket frikostig ersättning medan ert önskemål om att inte åtgärda fel utan istället lämna köket i befintligt skick och få återbetalning av hela köpet bedömer vi inte som ett realistiskt alternativ. Till övriga som läser detta vill vi även informera om att vi erbjudit att sända en oberoende besiktningsman på vår bekostnad vilket vår kund avböjt. Övriga lösa anklagelser som ni går ut med i andra forum som att Nepas köket inte finns i Norge (där köket för er information heter Selma Kjökken) och att vi själva skriver våra recensioner vill vi be er att upphöra då det riskerar att skada vår verksamhet. Detta gäller även för den pseudonym kvinna vid namn John som ni använder. Däremot är det korrekt att vi även säljer italienska kök. Mvh Zeljko Raketic Nepas Kök
  • 2021-02-25
    Beställde kök fråna Nepas och fick ett väldigt bra och personligt bemötande av Jan som är kunnig, lyhörd och flexibel. Vi är väldigt nöjda med vårt kök och rekommenderar starkt Nepas Kök.
  • 2020-12-20
    Vi fick hjälp av Jan att rita ett kök och han var väldigt tillmötesgående, lugn och proffsig. Lyssnade på våra önskemål och kom med egna idéer. Ibland lite lång återkopplingstid på mail.

Tyvärr fick vi av någon anledning en repig diskbänk (inte Jans fel), men Jan var tillmötesgående och kompenserade oss på ett bra sätt.
  • 2020-11-19
    Nepas levererade badrumsinredning till vår badrumsrenovering, som utfördes av deras systerföretag Palma. Christoffer var till stor hjälp att designa inredningen. Att få kommod-del kombinerat med en tvättstuge-del i matchande material och färg, skräddarsytt och optimerat för vårt badrum kändes lyxigt, utan att det blev alltför dyrt. Vi passade även på att renovera vår lilla toalett med ny kommod och skåp, som även kunde måttbeställas och passas in så att det utnyttjade utrymmet till max och kunde täcka märket av det gamla skåpet, så att vi slapp måla om.

Christoffer kom med många bra förslag och var inlyssnande på vad vi ville ha, och kom med olika flera olika ritningar och förslag, vilket passade oss som inte riktigt visste vad vi ville ha från början. Det märktes att badrum var en ny nisch, allt blev inte hundra procent rätt från början, men löstes efter hand. Palma och Nepas löste uppkomna problem gemensamt, både när det gällde försenade leveranser eller möbler som behövde monteras om eller justeras för att passa.

Sammantaget fick vi ett badrum som vi är mycket nöjda med, och det är till stor del Nepas och Palmas förtjänst. Om vi behöver göra om något kök i framtiden vet vi vilka vi ska kontakta.
  • 2020-10-11
    Vi tog in offerter på kök från flera leverantörer och valde Nepas kök, vilket vi är jättenöjda med.

Det kan kännas tryggt att köpa kök från någon av de stora tillverkarna, men fördelen med ett mindre företag är många. Vi upplevde ett väldigt proffsigt och personligt bemötande med förvånansvärt flexibla lösningar. Vårt kök krävde en del speciallösningar och Nepas var den enda leverantören som kunde anpassa mått och kulörer helt efter våra önskemål.

Vi har känt oss trygga och väl omhändertagna under hela processen, där Nepas har tagit fullt ansvar för såväl helhet som detaljer. Vi fick hjälp av Jan att rita upp köket. Han kom med kloka synpunkter, gjorde hembesök, kontrollmätningar, svarade tålmodigt på frågor, ritade om osv, på ett självklart och professionellt sätt. Den service vi har fått av Nepas är vi tveksamma till om vi hade fått av någon av de andra köksleverantörerna vi kikade på.

Vi är supernöjda med slutresultatet. En mindre sak behövde åtgärdas i samband med installation av köket, vilket Nepas tog ansvar för och fixade helt utan krångel.

Vi kan varmt rekommendera Nepas och återkommer gärna i framtiden!
  • 2020-09-26
    Vi köpte ett stort kök från Nepas med Palma som byggare. Hade tänkt sätta in ett Ikeakök när Zeljko föreslog att åka in och träffa Christoffer på Nepas. Det tog inte lång tid innan vi bestämde oss för ett Nepas-kök istället. Det blev såklart lite dyrare (framförallt när man inte kunde motstå alla finesser Christoffer visade) men vi fick också väldigt mycket kök för pengarna.

Christoffer var mycket hjälpsam och kreativ genom hela processen. Vi hade en tydlig bild vad vi var ute efter men C kom med tips på värdefulla detaljer. Tex tips på högskåp i snedskåp som ramar in köket väl, hur det är bäst att placera dörrar/lådor, lämpligt avstånd på lådor, osv. Han lyckades också väl matcha pris på de blandare, diskhoar och vitvaror vi sett ut. Även bänkskiva (granit viscount White) hittade han en bra leverantör för så vi köpte allt utom kyl/frys från Nepas.

Pga måtten på vårt kök blev det riktigt bra att kunna specialmåtta bredd/höjd på skåpen. Heads-up dock på att om man tänker sig använda Ikea-inredning så passar de inte på djupet i lådorna.

Christoffer är både personlig och proffsig, och verkar jobba jämt för han svarar på nolltid under offertprocessen. Kan varmt rekommendera Palma som byggare sedan, dvs att köpa en helhetslösning.
  • 2020-08-23
    Tack för fantastisk service och för att ni kunde skapa/ måttanpassa precis ett sådant kök vi önskade! Vi är väldigt nöjda med resultatet :)
  • 2020-07-30
    Mycket nöjda med Nepa. Kan varmt rekommendera dem och skulle anlita dem igen. Köpte kök samt garderobsvägg till sovrum. Levde upp till våra förväntningar. Mycket bra bemötande från första kontakt med säljare och genom hela processen. Skönt och tryggt att de levererar allt och tar helhetsansvar - allt passade perfekt och blev mycket snyggt. Tack Jan!
  • 2020-07-29
    Vi gjorde en hel köksrenovering, mycket trevligt bemötande, bra kommunikation och väldigt bra utfört jobb, med trevliga hantverkare. Rekommenderas!
  • 2020-06-07
    Köpte kök samt arbetet. Fick fantastisk hjälp med valet av kök o all rådgivning.
    Allt blev precis som jag tänkt.
    Fick otroligt bra bemötande o visat tålamod vid beslut.
    Jättebra byggare på plats.
    Verkligen supernöjd med allt.
    /Charlotte, Ekerö
  • 2020-05-24
    Helnöjda med Nepas!
    Under hela processen med att renovera vårt kök var det tryggt att ha Nepas som leverantör, rådgivare och designer i nära samarbete med Palma bygg som skötte hantverket. Palma hade tidigare renoverat våra två badrum och även där var vi helnöjda. Nepas hade också den stora fördelen att man kunde beställa luckor och skåp i högsta kvalité i vilken färg och nyans som kan tänkas. Flexibelt, serviceinriktat, precision och positiv attityd. Vi är helnöjda.
    Anna-Lena och Claes
  • 2020-05-01
    Christoffer hjälpte mig med att få ett helt platsbyggt specialbeställt kök med många praktiska detaljer på plats på väldigt bra tid. Jag kände mig hela tiden väldigt omhändertagen av Nepas och har ett stort förtroende för dem att ro i land vilket projekt som helst. Christoffers hjälpsamhet och kunskap var ett fantastiskt stöd vid flera tillfällen, och jag kan inte vara mer nöjd. Rekommenderas varmt!
  • 2020-04-07
    Kan inte mer än varmt rekommendera Nepas Kök och Christoffer som ritade vårt kök till perfektion.
    Köket är av hög kvalitet, snabb leverans och fantastisk kundbemötande och personlig service med alla detaljer! Vi vill tacka Christoffer som var så otrolig professionell och förstod direkt vad man ville ha, ställde helt rätt frågor så man fick tänka till, SÅ BRA! Han kom med väldigt bra förslag och man kände snabbt stor förtroende för honom, vilket är det absolut viktigaste i en sådan stor investering. Vi fick snabbt en seriös och tydlig offert och ritning och det tog inte långt tid förrän vi beställde köket och den var på plats. Tidsplanen hölls.
    Materialet är av hög standard och tillvalen är många. Att ha möjligheten att välja NCS -kod till luckorna var också toppen. Köket monterades av Palma Bygg vilket jag också varmt rekommenderar.
    Tack Nepas Kök och Christoffer, det blev så fint och exklusivt!
  • 2020-02-17
    Prisvärd och flexibel kökslösning. Bra stöd genom hela processen.
  • 2020-02-17
    DET KAN INTE BLI BÄTTRE!!

På riktigt alltså. Jag har gjort flera köksrenoveringar och testat allt från Ikea, marbodal, ballingslöf, kvanum och nu senast Nepas. Att kunna måttanpassa åt alla dimensioner på milimetern, välja vilken kulör som helst och till en kvalitet som är oslagbar blir nästan larvigt. Det var 6 månader sedan vi gjorde renoveringen, jag hade ett gäng vänner över igår som ännu inte sett hur det blivit och alla var övertygade om att inget bott i huset.

Inte en Repa, inte en spricka, skev list, skadad kant, det finns ingenting som inte ser exakt likadant ut som det gjorde när dom precis var klara med projektet.

Men- inte bara hjälpte dom oss att förverkliga, den något luddiga beskrivning på, vårt drömkök. Dom kom med inspiration, ideer, ja till och med önskemål om saker som blev billigare för oss! Men som dom visste att det egentligen var vad vi ville ha. Det blev tillslut ett kök, vitrinskåp och tv-möbel, allt platsbyggt, inbyggt, med lister och milimeteranpassat och förbaskat snyggt! Fruktansvärt snyggt!

Våra vänner gjorde samtidigt en renovering med ett annat supersuperdyrt köksföretag. Från beställning till färdigt kök tog det oss 13 veckor. För dem tog det 48 veckor. Innan varje list, lucka, ilägg osv var på plats. Allt jag vet är att dom verkligen ångra sig!

Så gör som oss, välj Nepas!
  • 2020-02-14
    Har väntat i snart ett år med att lämna omdöme för att kunna bedöma resultat även över tid.

Vi har vid tidigare renoveringar testat kök från;
    Ikea, marbodal och ballingslöf.
    Det går inte att förklara skillnaden. Att kunna milimeteranpassa, platsbygga och få den personliga servicen är otänkbart hos någon annan. Jag förstår knappt hur dom gick runt på med mitt kök med tanke på tiden jag stal kring alla vändor, önskemål och frågor.

Jag vill verkligen att man ger dom chansen att få följa med på er resa till ert drömkök, för bara då förstår man hur bra det faktiskt kan bli!

Hör av er om ni behöver bilder/frågor! Det kan inte bli bättre. På riktigt.

David Vasic
  • 2020-02-13
    Grymt kompetenta och trevliga! Håller tider och har koll på läget.
  • 2019-12-14
    Vid renovering av vårt landställe anlitade vi Nepas för att inreda vårt nya kök.Vi är mycket nöjda med allt från planering och design till genomförandet. Köket är av hög kvalitet till ett mycket bra pris och levererades i god tid. Jan har varit vänlig, tålmodig och snabbt och lätt löst olika problem längs vägen. Vi är mycket nöjda med Nepas och kan varm rekommendera dem!
  • 2019-11-29
    Bra kvalitet till bra pris. Vi anlitade Nepas för vårt nybyggda kök och fick hjälp av Janne att välja material och designa köket. Vi är mycket nöjda med slutresultatet. Rekommenderas varmt!
  • 2019-11-16
    Lysande genomförande, dessutom på exakt utsatt tid. Imponerande.
  • 2019-11-16
    Snabbt o effektivt. Trevliga att ha att göra med. Köket blev jättebra.
  • 2019-11-15
    Köpte ett helt kök. Proffsigt bemötande. Mycket nöjd.
  • 2019-11-05
    Det är andra gången vi köper kök från Nepas Kök och Christoffer Nilsson. Även denna gång fick vi en förstklassig service från planering till leverans och uppförande. Kan starkt rekommendera Nepas Kök och Christoffer då han tar fram ett skräddarsytt förslag som uppfyller alla ens önskemål. Köket håller även en hög standard och kvalitet.
  • 2019-08-31
    Vi renoverade köket på landet. Först tänkte vi välja IKEA men kom sen i kontakt med Nepas kök via Palma bygg. De kunde erbjuda ett mycket roligare kök till en inte så mycket större peng. Vi är väldigt nöjda med resultatet. Bla hade vi möjlighet att själva välja en NCS-kod till luckorna. Christoffer på Nepas var också föredömligt behjälplig och kom med många bra förslag kring planeringen av köket. /Kristin&Stefan
  • 2019-06-13
    Fantastisk service och kundbemötande! Sällan haft att göra med någon som besitter Christoffers kunskap och vilja göra kund 100% nöjd. Köket håller hög kvalitét till en bra peng, vi är supernöjda!
  • 2019-05-27
    Vi köpte ett kök av Nepas Kök. Prismässigt ligger de (i vår erfarenhet och storlek på köket) över Ikea men under Marbodal. Kvalitetsmässigt känns det dock som ett marbodalkök rakt igenom. Jag spekulerade i, och kan nu konstatera när köket är på plats, att det är det mest prisvärda kök vi hämtade offert på. Möjligheterna till individuella val vad gäller färger, material och vitvaror är oslagbar då Nepas inte är knuten till en vitvaruleverantör. Att kunna nyttja marknadens eviga rea-veckor på vitvaror i beställningen från Nepas är väldigt värdefullt. Servicen, kommunikationen och bemötande var strålande. De problem som uppstod löstes för oss väldigt fördelaktigt vilket jag måste ge en stor eloge för. Rekommenderas varmt!
  • 2019-04-08
    Sällar mig till hyllningskören. Mycket nöjd med vårt nya kök. Vi hade bara de stora penseldragen klara när vi kontaktade Nepas för en offert. Christoffer var ett utomordentligt bollplank och slutresultatet blev något helt annat än vad vi hade tänkt från början. Mycket lättillgängligt och tålmodigt hjälp. Köket monterades av Palma Bygg som jag också rekommenderar varmt. Tidsplan och budget hölls.
  • 2019-02-28
    Jag vände av mig till Nepas för att få en kostnad och förutsättningslös offert för ett nytt kök, och även ett större renoveringsprojekt i min lägenhet. Christoffer kom ut och kikade på plats, jag berättade om hur jag tänkt och frågade om det skulle funka - "Inga problem, det löser vi!" :)

Väldigt nöjd med hela projektet, mindre problem som uppkom löstes på stående fot smidigt och lätt utan stora extrakostnader och framför allt så jag blev nöjd.
    Inga samtal om struliga leveranser eller förseningar i bygget, vilket är underbart när man bor på någons soffa...

Blir fullt betyg från mig, jag vet var jag vänder mig nästa gång!
  • 2019-02-26
    Christoffer på Nepas har varit till oerhört stor hjälp och stöd i vår renovering. Ritade kök, badrum, walk-in closet och hall. Resultat är över förväntan och vi har under hela processen fått mycket sakkunnig och snabb respons vid frågor. Vi kan varmt rekommendera Nepas kök.
  • 2019-02-25
    Christoffer är kanon att ha att göra med. Kunnig och mkt hjälpsam. Prisvärt!
  • 2019-02-24
    Vi har vid två tillfällen haft förmånen att sammarbeta med Nepas kök. Första gången var när vi renoverade vår dåvarande lägenhet med både kök och badrum.
    Andra gången var när vi flyttade till ett hus och gjorde en total renovering. Båda erfarenheterna var mycket positiva. Nepas kök var flexibla och lyhörda för våra önskemål samt kunniga och välorganiserade. Nepas använder mycket skickliga hantverkare och har väldigt god känsla för material och design. Dom höll tidplan och budget. Bra arbetsledning och mycket bra slutresultat.
  • 2019-02-24
    Vi köpte ett nytt kök från Nepas och är jättenöjda med köket och hela processen fram till det färdiga köket.
    Säljaren Christoffer hjälpte till på ett proffsigt sätt med att ta fram olika alternativ till oss och var behjälplig så fort vi hade frågor. Vi är väldigt nöjda med resultatet!
  • 2019-02-13
    Jag är väldigt nöjda med detta företag, jobbar extremt snabbt och håller start/slutdatum som utlovat.
    Tack Nepas vi är jättenöjda med vårt nya kök. Rekommenderas Varmt!
  • 2018-12-14
    Kanonnöjd med renovering av kök och badrum. Superfint kök i grått med mässingsdetaljer - stommar, luckor, bänkskiva i marmor, blandare, diskho :-) Nepas kök och inredning mött alla mina förväntningar.
  • 2018-12-12
    Vi anlitade Nepas för att göra om vårt kök. Vi blev proffsigt bemötta och det kändes som de kunde sin sak. Våra förväntningar på köket blev precis som vi tänkt oss. Ett fint och funktionellt kök, Ett bra serviceinriktad företag. Kan varmt rekommendera!
  • 2018-12-12
    Personligt och individuellt focus med högt detaljerad kunskapsnivå. Kom med egna personliga förslag och hade stor lyhördhet med kunden i centrum. Köpte en garderobsvägg golv/tak. Toppenservice och komunikation!
  • 2018-11-30
    Vi anlitade Nepas kök för att rita upp vårt nya kök. Vi blev verkligen imponerade av kunskapen och engagemanget hos personalen. Vi uppskattade oxå den korta leveranstiden på vårt nya kök. Sen att dom rekommenderade ett företag ( Palma Totalentreprenad ) som löste uppsättning av kök, målning osv var bara en bonus. Om man är intresserad av kvalitet så skulle vi verkligen vilja rekommendera Nepas kök
  • 2018-11-27
    Nepas kök, med Christoffer i spetsen, levererade på alla sätt.
    Bra kvalitet, leverans på utsatt tid, proffsigt bemötande och hög service-nivå.
    Kan varmt rekommenderas!
  • 2018-10-31
    Jag är extremt nöjd med mitt nya kök som jag köpte komplett från Nepas. Christoffer besitter stor kunskap, är professionell och lyhörd. Jag hade mycket egna ideér och önskemål från början och Christoffer är inte rädd för att stå på sig och säga sitt, utifrån sin långa erfaranhet. Vilket ledde till att jag fick mycket nyttig input och "bra att tänka på" när man ska renovera. Så tillsammans kom vi fram till ett kök som blev ännu bättre vad jag hade förväntat mig. Och mest nöjd är jag med valet av skåplucka. Jag ville ha gråa luckor men visste inte hur mörkt jag vågade gå. Jag litade helt på Christoffer och tog den mörkaste nyansen och tillsammans med min vita stenskiva så blev det helt perfekt!
    Detta nya kök inspirerar mig att laga mer mat och umgås i köket på ett helt nytt sätt!
  • 2018-08-20
    Vi köpte ett helt nytt kök av Nepas! Vi är jättenöjda! Vi fick bra hjälp av Christoffer med utformning och inte minst vägledning när det gäller alla olika val som måste göras! Dessutom skötte han alla beställningar! Det var extremt smidigt att få en bytt kök när allt sköttes så professionellt! Mycket bra samarbete också mellan Nnepas och Palma Bygg! Våra bästa rekommendationer- verkligen!
  • 2018-05-31
    Vi beställde ett komplett kök från Nepas i samband med renoveringen av vår lägenhet. Vi är otroligt nöjda med hela processen från planering till slutresultat. Kristoffer Nilsson på Nepas är mycket professionell, noggrann och lösningsorienterad, alltid med ett trevligt bemötande. Det färdiga köket är både snyggt och funktionellt med flera värdefulla specialanpassningar för att passa just vårat hem.
  • 2018-04-09
    När vi skulle totalrenovera vår lägenhet valde vi att köpa ett komplett kök från Nepas Kök. Vi har varit väldigt nöjda hela vägen, från information och inspiration av byggande till beställning, leverans och kvalitén av köket. Vi är extra tacksamma för Christoffer Nilssons kunskap och engagemang i just vårt projekt och framförallt i hur behjälplig och tillgänglig han varit då det företag (ej Nepas ) vi anlitade för själva iordningställandet/uppsättandet av köket inte lyckades leverera vad som utlovats.

För eventuella framtida köksrenoveringar kommer Nepas och Christoffer ligga first in mind