Nepas Kök

Nepas Kök

www.nepas.se
  • Badge2020

Köket utgör hemmets hjärta och är en plats att lägga stor eftertanke och vikt vid. Tiderna förändras, modet växlar och nya synsätt på boendet gör sig gällande. I synnerhet italienska formgivare har utvecklat ett fullkomligt nyskapande kökskoncept som har lett till ökade ergonomiska och funktionella variationsmöjligheter. Det...

79 omdömen om Nepas Kök

Lena Eva Margareta S

Vi är mycket nöjda med renoveringen av kök och hall. Proffsigt bemötande. Bra dialog med Monica kring design och val av snickerier, vitvaror, bänkskiva mm. Allt levererat med högsta kvalitet och monterat av Palma Bygg enligt tidsplan.

Maria U
Skrev om Nepas Kök

Mycket nöjda med vårt kök från Nepas, som Palma Bygg satte på plats. Kunnig och lyhörd köksarkitekt, tack Monica!

Soma T
Skrev om Nepas Kök

Vi beställde platsbyggt kök från Nepas i mitten av pandemin med installation av Palma Bygg. Leveranstider påverkades och vi fick vänta länge, men resultatet blev fantastiskt. Till och från fungerade inte kommunikationen men till slut blev vi nöjda med leverans och kvalité på arbetet.

Andjela R
Skrev om Nepas Kök

Snabb återkoppling, bra kommunikation kommer definitivt att handla där igen!

Maria A
Skrev om Nepas Kök

Snabb leverans, bra service rekommenderar starkt

Admir K
Skrev om Nepas Kök

Nöjd med mitt nya kök. Bra kvalitet. Leveranstiden hölls, prisvärt med alla anpassningar som vi har gjort!

John Stig L
Skrev om Nepas Kök

Vi valde Nepas till en förvaringsmöbel i vårt vardagsrum då vi kunde få den helt måttanpassad med utseende och färg som exakt matchar en äldre möbel. Enheten kom i färdigmonterade sektioner och det var enkelt att bygga in till ett helt platsbyggt intryck. Resultatet blev snyggt över förväntan!

KAKHABER S
Skrev om Nepas Kök

Jag har köpt kök, vitvaror och stenskiva från Nepas kök, jag är jätte nöjd med kvaliteten samt bemötande Nepas personal (Jane) han har hjälp mig med sin egna idéer och kökets funktionalitet. Det de är riktigt bra på är att, de har kontakter med nästan alla ledande företag på dagens marknad, så behöver man inte springa på olika ställe, börja från blandare, belysning, vitvaror till bänkskivan. Allting under i samma tak. Rekommenderar starkt!!!

Anders Ö
Skrev om Nepas Kök

Helt OK inga särskilda anmärkningar. Var tydliga var deras ansvar slutade. Leverans av kök från Nepa

Hesza A
Skrev om Nepas Kök

Grymma! Har beställt kök två ggr från de och båda gångerna har jag varit supernöjd.

Leonard P
Skrev om Nepas Kök

Vårt andra kök + badrumsinredning från Nepas och vi är väldigt nöjda :) Rekommenderas!

OSKAR W
Skrev om Nepas Kök

Köpt ett stort ramkök av Jan på Nepas kök. Supernöjd med bemötandet och kundservicen, fick många tips på hur man kan tänka när man ritar upp sitt nya kök. Stort plus för att Jan varit så behjälplig i ändringar som uppstått under loppets gång från vår sida. Leveransen av såväl snickerierna som bänkskivan kom enligt tidsplan och vi är supernöjda med resultatet av vårt nya kök. Kan varmt rekommendera!

PETER D
Skrev om Nepas Kök

Jag beställde ett platsbyggt kök av Nepas som sedan byggdes av Palma Bygg. Jan's hjälp att rita och guida genom hela processen var alldels utmärkt. Samarbetet med Palma har även det varit perfekt, allt levererades och installerades helt enligt tidsplan och priset helt enligt överenskommelse. Kan inte annat än reckomendera både Nepas och Palma för ett riktigt snyggt kök och ombyggnation! Kanske inte det billigaste valet men så värt det.

joel n
Skrev om Nepas Kök

Hjälpte oss med bänkskiva när företaget vi kontaktat tidigare inte kunde leverera tillräckligt snabbt. Fick också hjälp med spishäll och ventilation, beställning och projektering. Beställde även diskho och köksblandare. Allt flöt på smidigt och det var bra kommunikation och det var enkelt att få tag i rätt person.

Lina L
Skrev om Nepas Kök

Tålmodigt och flexibelt bemötande. Löste nästan alla mina önskningar och ändringar. Jättenöjd med Janne!

Josefin U
Skrev om Nepas Kök

Smidigt och snyggt slutresultat!

Ola E
Skrev om Nepas Kök

Vi köpte platsbyggda garderober i samband med att Palma Bygg renoverade hela vårt hus. Vi är så nöjda med allt. Från mars till augusti flöt samarbetet på fantastiskt bra och vi kommer inte använda någon annan än Zeljko för kommande byggnationer. Kan varmt rekommenderas! Ola och Karin, Stora Essingen

Hesza A
Skrev om Nepas Kök

Jättenöjd med mitt kök och Jan som hjälpte mig.

ERIC MICHAEL B
Skrev om Nepas Kök

Beställde kök och tvättstuga från Nepas. Mycket nöjda med bemötande och slutresultat.

EVELINA P
Skrev om Nepas Kök

Denna avrådan till att beställa något från Nepas kan komma att ändras om Nepas tar ansvar och håller det muntliga avtal Jan ingått med oss om att ersätta allt som kom leveransskadat, men som de i dagsläget inte verkar vilja trots att vi inträffade en muntlig överenskommelse med Jan om att de skulle byta ut allt som kom leveransskadat. Vi skickade in vår första reklamation 10/6 men har fortfarande inte fått svar från företaget gällande vår reklamation på hela köket. Utförlig recension kommer att postas om vi ej fått svar på vår reklamation på hela köket innan arbetsveckans slut.

Svar från Nepas Kök

Hej Roberto och Evelina. Vi vill börja med att beklagar att ni inte är nöjda med vårt kök. Vår ambition är tvärt om att våra kunder ska vara 100%-igt nöjda med våra produkter. Som ni vet har vi både erbjudit att ersätta alla skadade luckor och täcksidor oavsett om dessa varit skadade vid leverans eller om detta skett på plats. Vi har även erbjudit att tillsammans med er gå igenom allt nytt material i vår utställning och sedan frakta till er adress och dessutom ersätta er hantverkare för att montera produkterna. Detta material...

ROBERTO A
Skrev om Nepas Kök

Hej, Tack för ditt svar, men för att bemöta det du skriver så har ni absolut erbjudit nya lyckor/täcksidor pga att ni levererat luckorna i fel material och en ny ungstomme då ni gjort fel och dessa fel ej går att blunda för, men som ni vet så var det inte enbart de sakerna som vi krävde att ni skulle byta ut och ni undviker att bemöta dessa punkter eller hantera dem trots att felen orsakats av er och trots att vi ställt frågorna upprepade gånger. Vi har försökt föra en dialog med er i månaders tid, men utan att nå fram...

Svar från Nepas Kök

AZIZ I
Skrev om Nepas Kök

Beställde kök fråna Nepas och fick ett väldigt bra och personligt bemötande av Jan som är kunnig, lyhörd och flexibel. Vi är väldigt nöjda med vårt kök och rekommenderar starkt Nepas Kök.

JOHAN L
Skrev om Nepas Kök

Vi fick hjälp av Jan att rita ett kök och han var väldigt tillmötesgående, lugn och proffsig. Lyssnade på våra önskemål och kom med egna idéer. Ibland lite lång återkopplingstid på mail. Tyvärr fick vi av någon anledning en repig diskbänk (inte Jans fel), men Jan var tillmötesgående och kompenserade oss på ett bra sätt.

Carl Johan S
Skrev om Nepas Kök

Nepas levererade badrumsinredning till vår badrumsrenovering, som utfördes av deras systerföretag Palma. Christoffer var till stor hjälp att designa inredningen. Att få kommod-del kombinerat med en tvättstuge-del i matchande material och färg, skräddarsytt och optimerat för vårt badrum kändes lyxigt, utan att det blev alltför dyrt. Vi passade även på att renovera vår lilla toalett med ny kommod och skåp, som även kunde måttbeställas och passas in så att det utnyttjade utrymmet till max och kunde täcka märket av det gamla...

MIRIAM S
Skrev om Nepas Kök

Vi tog in offerter på kök från flera leverantörer och valde Nepas kök, vilket vi är jättenöjda med. Det kan kännas tryggt att köpa kök från någon av de stora tillverkarna, men fördelen med ett mindre företag är många. Vi upplevde ett väldigt proffsigt och personligt bemötande med förvånansvärt flexibla lösningar. Vårt kök krävde en del speciallösningar och Nepas var den enda leverantören som kunde anpassa mått och kulörer helt efter våra önskemål. Vi har känt oss trygga och väl omhändertagna under hela processen,...

Livviktor L
Skrev om Nepas Kök

Vi köpte ett stort kök från Nepas med Palma som byggare. Hade tänkt sätta in ett Ikeakök när Zeljko föreslog att åka in och träffa Christoffer på Nepas. Det tog inte lång tid innan vi bestämde oss för ett Nepas-kök istället. Det blev såklart lite dyrare (framförallt när man inte kunde motstå alla finesser Christoffer visade) men vi fick också väldigt mycket kök för pengarna. Christoffer var mycket hjälpsam och kreativ genom hela processen. Vi hade en tydlig bild vad vi var ute efter men C kom med tips på värdefulla detaljer....

Leonard P
Skrev om Nepas Kök

Tack för fantastisk service och för att ni kunde skapa/ måttanpassa precis ett sådant kök vi önskade! Vi är väldigt nöjda med resultatet :)

Ellen J
Skrev om Nepas Kök

Mycket nöjda med Nepa. Kan varmt rekommendera dem och skulle anlita dem igen. Köpte kök samt garderobsvägg till sovrum. Levde upp till våra förväntningar. Mycket bra bemötande från första kontakt med säljare och genom hela processen. Skönt och tryggt att de levererar allt och tar helhetsansvar - allt passade perfekt och blev mycket snyggt. Tack Jan!

Klaudia H
Skrev om Nepas Kök

Vi gjorde en hel köksrenovering, mycket trevligt bemötande, bra kommunikation och väldigt bra utfört jobb, med trevliga hantverkare. Rekommenderas!

Charlotte F
Skrev om Nepas Kök

Köpte kök samt arbetet. Fick fantastisk hjälp med valet av kök o all rådgivning. Allt blev precis som jag tänkt. Fick otroligt bra bemötande o visat tålamod vid beslut. Jättebra byggare på plats. Verkligen supernöjd med allt. /Charlotte, Ekerö

Claes  J
Skrev om Nepas Kök

Helnöjda med Nepas! Under hela processen med att renovera vårt kök var det tryggt att ha Nepas som leverantör, rådgivare och designer i nära samarbete med Palma bygg som skötte hantverket. Palma hade tidigare renoverat våra två badrum och även där var vi helnöjda. Nepas hade också den stora fördelen att man kunde beställa luckor och skåp i högsta kvalité i vilken färg och nyans som kan tänkas. Flexibelt, serviceinriktat, precision och positiv attityd. Vi är helnöjda. Anna-Lena och Claes

Ola Johannes B
Skrev om Nepas Kök

Christoffer hjälpte mig med att få ett helt platsbyggt specialbeställt kök med många praktiska detaljer på plats på väldigt bra tid. Jag kände mig hela tiden väldigt omhändertagen av Nepas och har ett stort förtroende för dem att ro i land vilket projekt som helst. Christoffers hjälpsamhet och kunskap var ett fantastiskt stöd vid flera tillfällen, och jag kan inte vara mer nöjd. Rekommenderas varmt!

CRISTINA S
Skrev om Nepas Kök

Kan inte mer än varmt rekommendera Nepas Kök och Christoffer som ritade vårt kök till perfektion. Köket är av hög kvalitet, snabb leverans och fantastisk kundbemötande och personlig service med alla detaljer! Vi vill tacka Christoffer som var så otrolig professionell och förstod direkt vad man ville ha, ställde helt rätt frågor så man fick tänka till, SÅ BRA! Han kom med väldigt bra förslag och man kände snabbt stor förtroende för honom, vilket är det absolut viktigaste i en sådan stor investering. Vi fick snabbt en seriös...

Johan W
Skrev om Nepas Kök

Prisvärd och flexibel kökslösning. Bra stöd genom hela processen.

DAVID V
Skrev om Nepas Kök

DET KAN INTE BLI BÄTTRE!! På riktigt alltså. Jag har gjort flera köksrenoveringar och testat allt från Ikea, marbodal, ballingslöf, kvanum och nu senast Nepas. Att kunna måttanpassa åt alla dimensioner på milimetern, välja vilken kulör som helst och till en kvalitet som är oslagbar blir nästan larvigt. Det var 6 månader sedan vi gjorde renoveringen, jag hade ett gäng vänner över igår som ännu inte sett hur det blivit och alla var övertygade om att inget bott i huset. Inte en Repa, inte en spricka, skev list, skadad...

David V
Skrev om Nepas Kök

Har väntat i snart ett år med att lämna omdöme för att kunna bedöma resultat även över tid. Vi har vid tidigare renoveringar testat kök från; Ikea, marbodal och ballingslöf. Det går inte att förklara skillnaden. Att kunna milimeteranpassa, platsbygga och få den personliga servicen är otänkbart hos någon annan. Jag förstår knappt hur dom gick runt på med mitt kök med tanke på tiden jag stal kring alla vändor, önskemål och frågor. Jag vill verkligen att man ger dom chansen att få följa med på er resa till ert drömkök,...

Sara E
Skrev om Nepas Kök

Grymt kompetenta och trevliga! Håller tider och har koll på läget.

Febe W
Skrev om Nepas Kök

Vid renovering av vårt landställe anlitade vi Nepas för att inreda vårt nya kök.Vi är mycket nöjda med allt från planering och design till genomförandet. Köket är av hög kvalitet till ett mycket bra pris och levererades i god tid. Jan har varit vänlig, tålmodig och snabbt och lätt löst olika problem längs vägen. Vi är mycket nöjda med Nepas och kan varm rekommendera dem!

Kristoffer E
Skrev om Nepas Kök

Bra kvalitet till bra pris. Vi anlitade Nepas för vårt nybyggda kök och fick hjälp av Janne att välja material och designa köket. Vi är mycket nöjda med slutresultatet. Rekommenderas varmt!

Pär T
Skrev om Nepas Kök

Lysande genomförande, dessutom på exakt utsatt tid. Imponerande.

Ann-Sofie K
Skrev om Nepas Kök

Snabbt o effektivt. Trevliga att ha att göra med. Köket blev jättebra.

Oisin C
Skrev om Nepas Kök

Köpte ett helt kök. Proffsigt bemötande. Mycket nöjd.

Joachim T
Skrev om Nepas Kök

Det är andra gången vi köper kök från Nepas Kök och Christoffer Nilsson. Även denna gång fick vi en förstklassig service från planering till leverans och uppförande. Kan starkt rekommendera Nepas Kök och Christoffer då han tar fram ett skräddarsytt förslag som uppfyller alla ens önskemål. Köket håller även en hög standard och kvalitet.

Bruno Stefan S
Skrev om Nepas Kök

Vi renoverade köket på landet. Först tänkte vi välja IKEA men kom sen i kontakt med Nepas kök via Palma bygg. De kunde erbjuda ett mycket roligare kök till en inte så mycket större peng. Vi är väldigt nöjda med resultatet. Bla hade vi möjlighet att själva välja en NCS-kod till luckorna. Christoffer på Nepas var också föredömligt behjälplig och kom med många bra förslag kring planeringen av köket. /Kristin&Stefan

Johan B
Skrev om Nepas Kök

Fantastisk service och kundbemötande! Sällan haft att göra med någon som besitter Christoffers kunskap och vilja göra kund 100% nöjd. Köket håller hög kvalitét till en bra peng, vi är supernöjda!

Viktor F
Skrev om Nepas Kök

Vi köpte ett kök av Nepas Kök. Prismässigt ligger de (i vår erfarenhet och storlek på köket) över Ikea men under Marbodal. Kvalitetsmässigt känns det dock som ett marbodalkök rakt igenom. Jag spekulerade i, och kan nu konstatera när köket är på plats, att det är det mest prisvärda kök vi hämtade offert på. Möjligheterna till individuella val vad gäller färger, material och vitvaror är oslagbar då Nepas inte är knuten till en vitvaruleverantör. Att kunna nyttja marknadens eviga rea-veckor på vitvaror i beställningen från...

Thomas P
Skrev om Nepas Kök

Sällar mig till hyllningskören. Mycket nöjd med vårt nya kök. Vi hade bara de stora penseldragen klara när vi kontaktade Nepas för en offert. Christoffer var ett utomordentligt bollplank och slutresultatet blev något helt annat än vad vi hade tänkt från början. Mycket lättillgängligt och tålmodigt hjälp. Köket monterades av Palma Bygg som jag också rekommenderar varmt. Tidsplan och budget hölls.

Carl Michael O
Skrev om Nepas Kök

Jag vände av mig till Nepas för att få en kostnad och förutsättningslös offert för ett nytt kök, och även ett större renoveringsprojekt i min lägenhet. Christoffer kom ut och kikade på plats, jag berättade om hur jag tänkt och frågade om det skulle funka - "Inga problem, det löser vi!" :) Väldigt nöjd med hela projektet, mindre problem som uppkom löstes på stående fot smidigt och lätt utan stora extrakostnader och framför allt så jag blev nöjd. Inga samtal om struliga leveranser eller förseningar i bygget, vilket är...

Renée E
Skrev om Nepas Kök

Christoffer på Nepas har varit till oerhört stor hjälp och stöd i vår renovering. Ritade kök, badrum, walk-in closet och hall. Resultat är över förväntan och vi har under hela processen fått mycket sakkunnig och snabb respons vid frågor. Vi kan varmt rekommendera Nepas kök.

Philip R
Skrev om Nepas Kök

Christoffer är kanon att ha att göra med. Kunnig och mkt hjälpsam. Prisvärt!