Alla kategorier Kök Stockholms län Botkyrka Nepas kök och inredning

Nepas kök och inredning

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge — Visa karta

Köket utgör hemmets hjärta och är en plats att lägga stor eftertanke och vikt vid.
Tiderna förändras, modet växlar och nya synsätt på boendet gör sig gällande.
I synnerhet italienska formgivare har utvecklat ett fullkomligt nyskapande kökskoncept som har lett till ökade ergonomiska och funktionella variationsmöjligheter. Det är numera fritt fram för var och en att använda köket på sitt sätt, tack vare detta innovativa multifunktionskoncept.
Vi på Nepas erbjuder våra kunder gratis hembesök till mätning av köket, gratis design.
Hos oss på Nepas kan du välja kök i vilken färg du vill, RAL-karta.
Tveka inte att komma in till oss.

Läs vad 6 kunder tycker om Nepas kök och inredning

• Anette M
    Anette M skrev om Nepas kök och inredning
    Bra bemötande när jag skulle ordna ett nytt kök.

Vi diskuterade fram och tillbaka och gjorde ett par olika förslag större innan jag kunde bestämma mig. Jag ställde en del hel knepiga frågor som besvarades utmärkt. Sedan diskuterades det förslag jag valde. Jag gjorde en del ändringar för att få till det färdiga köket. Resultat blev utmärkt och jag är riktigt nöjd. Skönt med folk som kan sina grejer.

Mycket nöjd själv och ett rejält lyft jämfört med tidigare kök. :)
  • Jonathan N
    Jonathan N skrev om Nepas kök och inredning
    Det var mycket bollande vilket kök vi skulle välja men sedan blev det Italiensk kök. Allt gick bra från första början till leverans. Vi är nöjda med köket från Nepas, kostar inte alls mycket mellan klass. Kan inget annat än rekommendera Nepas kök.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Nepas kök och inredning
    Vi köpte ett kök från Nepas. Allt fungerade jätte bra från första kontakten till leveransen. Köken är bra kvalitet inte alls dyra, som när man hör Italienska kök då tror man att det är dyrt. Rekommenderar starkt Nepas kök.
  • Ömer O
    Ömer O skrev om Nepas kök och inredning
    Vi anlitade Nepas genom rekommendation från vänner. Vi är kort sagt mycket nöjda med hur de har genomfört projektet i sin helhet; planering, hålla tider, tydlig offert samt ett mycket bra bemötande från all inblandad personal. En del extra arbete tillkom under projektets gång och faktureringen efteråt blev helt rimliga utan obehagliga överraskningar. Det ökade förtroendet för Nepas arbete extra mycket.
  • Emil R
    Emil R skrev om Nepas kök och inredning
    Är helnöjd med mitt nya kök från Nepas, väldigt bra kvalité till ett mycket bra pris. Christoffer som är arkitekt hos Nepas ger ett mycket proffsigt intryck, och lyssnar samt kommer med bra förslag. så jag är helt enkelt väldigt nöjd, från första kontakt till slutet. Jag rekommenderar Nepas till alla som vill ha ett snyggt italiensk kök till ett vettigt pris. Deras showroom är också väldigt snyggt, som ger bra med insperation :)
  • Mona R
    Mona R skrev om Nepas kök och inredning
    Fina produkter och kom i tid! Hög kvalité. Mycket tillmötesgående. Vi är nöjda!

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge