Alla kategorier Kök Stockholms län Botkyrka Nepas kök och inredning

Nepas kök och inredning

Frejgatan, 114 20 Stockholm — Visa karta

Köket utgör hemmets hjärta och är en plats att lägga stor eftertanke och vikt vid.
Tiderna förändras, modet växlar och nya synsätt på boendet gör sig gällande.
I synnerhet italienska formgivare har utvecklat ett fullkomligt nyskapande kökskoncept som har lett till ökade ergonomiska och funktionella variationsmöjligheter. Det är numera fritt fram för var och en att använda köket på sitt sätt, tack vare detta innovativa multifunktionskoncept.
Vi på Nepas erbjuder våra kunder gratis hembesök till mätning av köket, gratis design.
Hos oss på Nepas kan du välja kök i vilken färg du vill, RAL-karta.
Tveka inte att komma in till oss.

Läs vad 16 kunder tycker om Nepas kök och inredning

• Emilie S
    Emilie S skrev om Nepas kök och inredning
    Allt var perfekt från första början till slutet. Läs mer
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Nepas kök och inredning
    Vi är väldigt nöjda med vårt kök, allt flöt på bra! Trevligt bemötande från personalen och det kändes bra att ha en personlig kontakt som kunde ge råd och tips om val av luckor och god planering av köket. Det kändes tryggt och bra!
    Rekommenderar Nepas till alla. Läs mer
  • Maria  S
    Maria S skrev om Nepas kök och inredning
    Bra service och bemötande. Kvaliteten är i topp.
    Allt var perfekt från planering till leverans.
    Tack Nepas vi är jättenöjda med vårt nya kök. Läs mer
  • Alexandra  P
    Alexandra P skrev om Nepas kök och inredning
    Resultatet blev mer än vad jag förväntade mig.
    Hög kvalité på servicen och material.
    Lyhörda och proffsiga personal. Läs mer
  • Erik Johansson E
    Erik Johansson E skrev om Nepas kök och inredning
    Efter flytt behövde vi ett kök ganska snabbt och vi bestämde oss för Nepas.
    Fick snabbt en offert på köket och köket levererades också snabbt.
    Mycket bra bemötande och proffsig och trevlig personal.
    Produkterna är snygga och funktionella produkter.
    Köket är i toppklass
    Kan verkligen rekommendera Nepas Läs mer
  • Robert A
    Robert A skrev om Nepas kök och inredning
    Bra service, kvaliteten är topp allt kom i tid.
    Rekommenderar Nepas starkt till alla. Läs mer
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Nepas kök och inredning
    Köpte Italiensk kök
    Bra bemötande av personalen, Vi fick vår kök i tid allt gick som planerat.
    Bra kvalitet på köket vi är supernöjda kan rekommendera Nepas till alla. Läs mer
  • Madelen & Teko L
    Madelen & Teko L skrev om Nepas kök och inredning
    Jättebra bemötande och vi vart supernöjda med vårt kök. Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Nepas kök och inredning
    Proffsigt från första stund.
    Även ändringar pga mig åtgärdades omedelbart.
    Levererade enligt tidsplan.
    Mycket duktigt folk. Läs mer
  • Katja K
    Katja K skrev om Nepas kök och inredning
    Rekommenderar denna firma mer än gärna till alla som vill ha ett skickligt bra byggteam som går att lita på! Nepas tillsammans med Palma Totalentreprenad AB totalrenoverade vårt kök, både i tid och inom ramen för budget och resultatet är helt fantastiskt. Och jag som kund är väldigt kräsen och ställer mycket höga krav på mina hantverkare. Deras projektledare var alltid tillgänglig för frågor/funderingar, vilket gjorde att jag kände mig trygg under arbetets gång. De ställde relevanta frågor och var intresserade av att ta reda på våra önskemål och behov, mycket trevligt bemötande före och under byggtiden. Läs mer
  • Anette M
    Anette M skrev om Nepas kök och inredning
    Bra bemötande när jag skulle ordna ett nytt kök.

Vi diskuterade fram och tillbaka och gjorde ett par olika förslag större innan jag kunde bestämma mig. Jag ställde en del hel knepiga frågor som besvarades utmärkt. Sedan diskuterades det förslag jag valde. Jag gjorde en del ändringar för att få till det färdiga köket. Resultat blev utmärkt och jag är riktigt nöjd. Skönt med folk som kan sina grejer.

Mycket nöjd själv och ett rejält lyft jämfört med tidigare kök. :) Läs mer
  • Jonathan N
    Jonathan N skrev om Nepas kök och inredning
    Det var mycket bollande vilket kök vi skulle välja men sedan blev det Italiensk kök. Allt gick bra från första början till leverans. Vi är nöjda med köket från Nepas, kostar inte alls mycket mellan klass. Kan inget annat än rekommendera Nepas kök. Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Nepas kök och inredning
    Vi köpte ett kök från Nepas. Allt fungerade jätte bra från första kontakten till leveransen. Köken är bra kvalitet inte alls dyra, som när man hör Italienska kök då tror man att det är dyrt. Rekommenderar starkt Nepas kök. Läs mer
  • Ömer O
    Ömer O skrev om Nepas kök och inredning
    Vi anlitade Nepas genom rekommendation från vänner. Vi är kort sagt mycket nöjda med hur de har genomfört projektet i sin helhet; planering, hålla tider, tydlig offert samt ett mycket bra bemötande från all inblandad personal. En del extra arbete tillkom under projektets gång och faktureringen efteråt blev helt rimliga utan obehagliga överraskningar. Det ökade förtroendet för Nepas arbete extra mycket. Läs mer
  • Emil R
    Emil R skrev om Nepas kök och inredning
    Är helnöjd med mitt nya kök från Nepas, väldigt bra kvalité till ett mycket bra pris. Christoffer som är arkitekt hos Nepas ger ett mycket proffsigt intryck, och lyssnar samt kommer med bra förslag. så jag är helt enkelt väldigt nöjd, från första kontakt till slutet. Jag rekommenderar Nepas till alla som vill ha ett snyggt italiensk kök till ett vettigt pris. Deras showroom är också väldigt snyggt, som ger bra med insperation :) Läs mer
  • Mona R
    Mona R skrev om Nepas kök och inredning
    Fina produkter och kom i tid! Hög kvalité. Mycket tillmötesgående. Vi är nöjda! Läs mer

Frejgatan, 114 20 Stockholm