Alla kategorier Kläder Uppsala Uppsala New Yorker

S:T Persgatan 10, 753 20 Uppsala — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om New Yorker

• Peter M
    Peter M skrev om New Yorker
    Bra affär med mycket snygga kläder.. Trevlig personal och ett centralt läge ger denna butik en 4a från mig!
  • Rickard M
    Rickard M skrev om New Yorker
    Affär som har ganska stor variation på klädesplagg. Mycket av sådant som inte finns någon annan stans. Dessutom brukar de ofta ha rea på kläder som inte bara är oönskade och överblivna.
  • Mira R
    Mira R skrev om New Yorker
    Lite rörig affär för det finns så mycket i den, men å andra sidan kan man om man letar lite hitta riktigt snygga kläder till fyndpriser. Ofta hittar man lite härligt annorlunda kläder här.
  • Erik L
    Erik L skrev om New Yorker
    Kläderna som finns att hitta på New Yorker är snygga och passar min klädstil ganska väl. Jag köpte en tröja och en t-shirt där för några månader sedan, tröjan gick sönder efter första tvätten. Jag lämnade tillbaks den och fick visserligen pengarna tillbaka men jag har intrycket att även fast det mesta är ganska billigt så är det långt ifrån bra kvalité på kläderna. Nej, då tjänar man bättre på att handla på andra klädesaffärer.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om New Yorker
    Stort utbud och bra priser!, Även varit i butiken i Norrköping, gigantisk. Hört rykten om att det kommer öppna en butik på ny Entre i Malmö, skönt det kommer närmare mig=)
  • Joel K
    Joel K skrev om New Yorker
    Snygga kläder i många olika stilar till väldigt förmånligt pris. Vilket uppskattas av en arbetslös som mig själv. Toppen bra helt enkelt. Kan inte komma på nåt minus faktiskt.
  • Emma O
    Emma O skrev om New Yorker
    Rätt ny affär här i Uppsala där man kan hitta mycket snygga kläder både kläder att använda som basplagg men också lite annorlunda kläder finns här. En affär jag handlade mycket i då jag var utomland eftersom den inte heller är speciellt dyr. En bra och rolig affär att handla i helt enkelt!
  • Christopher D
    Christopher D skrev om New Yorker
    Jättebra, för man kan hitta allt från vanliga grejer till ruggigt skumma saker för speciella tillfällen. nice underklädes urval också, om man är tjej som vill imponera eller är kille som letar present för sig själv (så att säga).

S:T Persgatan 10, 753 20 Uppsala