NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Nordisk Fastighetskontroll är fastighetsägarnas specialist på avloppsrelining. Med en stor yrkesstolthet och kundfokus är vårt mål tydligt - nöjdast kunder i branschen.
Vi erbjuder marknadens kanske mest prisvärda relining med hög kvalitet och lång garanti.

Nordisk Fastighetskontroll är verksamma i hela Stockholm och vi vänder oss till både privata och kommersiella fastighetsägare.
Tillsammans med de bästa leverantörerna och våra fantastiska medarbetare så vågar vi säga att vi är en av de bästa i branschen.

Varmt välkommen att kontakta oss för att få ett fast pris på er avloppsrelining.

Läs vad 6 kunder tycker om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll 2

2021-06-11
    Relining samt uppsnyggning av gamla brunnar.

Positiva och enkla att ha att göra med.
    Håller vad de lovar, levererar på tid och lämnar allt snyggt och städat.
    Tjena Hasse! Tack så hemskt mycket för ett väldigt fint omdöme, kul att ni är nöjda! Nu kan ni både njuta av nya avlopp och att Bajen vann cupen! NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll
    2021-06-07
    När det kommer till relining av avlopp så kan vi verkligen rekommendera NFK Nordisk fastighets kontroll. Otroligt professionella duktiga och trevliga killar som utförde arbetet på ett exemplariskt sätt. De visade dessutom processen på ett pedagogiskt och lärande sätt. Jag och min fru är mycket nöjda och glada att just NFK relinade vårt hus och vi kan varmt rekommendera dem till andra kunder. Det är inte så ofta man saknar hantverkare när de är klara men det kändes nästan lite tomt när de hade åkt.
    Hejsan Svenne! Stort tack för ett väldigt fint omdöme! Trevliga kunder som ni är alltid en fröjd att jobba hos och jag vet att både Jacob och Tuomas saknar er också. Förhoppningsvis ses vi snart på gatan igen. Hälsa Martina och ha en riktigt skön sommar! NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll
    2021-06-05
    Relining av stor villa.
    Proffessionellt och trevligt bemötande.Ett väl organiserat och effektivt genomfört arbete som vi är mycket nöjda med.
    Det märktes att det var kunniga arbetare som behärskade tekniken.
    Hej Ove! Tack så mycket för ett fint omdöme och vad kul att ni är nöjda. Vi är väldigt glada för att vi fick äran att jobba hemma hos er! Hälsa Anne-Charlotte från oss på NFK och ha en riktigt fin sommar! NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll
  • Dala D
    skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll
    2021-06-04
    NFK utförde filmning med genomgång och relining av stammarna i fastigheten.
    Efter utfört arbete lämnades ett USB minne med allt som gjorts på film.
    Bemötandet var från både säljare och tekniker med mycket beröm godkänt.
    Förväntningarna var att jobbet skulle kunna genomföras utan att man stötte på några problem och att resultatet blev lyckat.
    Trots att man under den vecka som jobbet utfördes, stötte på vissa problem, löste man allihop på ett föredömligt sätt.
    Teknikerna jobbade några dagar så länge som det krävdes för att allt skulle bli så bra som möjligt.
    Sammanfattningsvis kan man bara jämföra med andra företag som utfört olika arbeten på fastigheten och maken till kompetent firma har vi aldrig tidigare stött på.
    Hej Lars! Stort tack för otroligt fina ord, det värmer verkligen. Vi kan bara återigen tacka för förtroendet och säga att maken till trevligare kunder har vi väldigt sällan stött på. Hälsa Monika och hundarna så ses vi snart på gatan igen! NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll
    2021-06-01
    Vi köpte relineing av vårt avloppssystem.
    Jacob Slotte visade på ett mycket begripligt sätt hur vårt avloppssystem såg ut och varför vi borde göra något åt det.
    Han var mycket trevlig och vi blev mycket väl bemötta.
    Företaget motsvarade helt våra förväntningar och det hela avlöpte mycket smidigt.
    Vi är mycket nöjda med att vi anlitade NFK AB.
    Hej Hans! Tack för ett fint omdöme och för att vi fick förtroendet att jobba hos er. Ha det gott! /NFK NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll
    2021-05-24
    ...jag erbjuds, vid dörren, fri koll, av husets avlopp. 60 år gammalt hus, gamla rör. Själv 85 och vill undvika tänkbara besvär. Resultat relajning av rören.

Seriöst och snyggt arbete av trevlig personal. Ett lyft för huset.
    Hej René! Stort tack för ditt omdöme och vad kul att ni är nöjda! Tack för att ni valde oss! NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll