NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

nfksverige.se
  • BadgeFourYears

Nordisk Fastighetskontroll är fastighetsägarnas specialist på avloppsrelining. Med en stor yrkesstolthet och kundfokus är vårt mål tydligt - nöjdast kunder i branschen. Vi erbjuder marknadens kanske mest prisvärda relining med hög kvalitet och lång garanti. Nordisk Fastighetskontroll är verksamma i hela Stockholm och vi vänder...

105 omdömen om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Sedan starten hos Reco 2021

Bygg A
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Riktigt bra samarbete och väldigt professionellt bemötande.

Elias M
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Allt gick smidigt, märktes inte att de var där när allt blev klart och de städande undan sina saker.

Eva N
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Vi gjorde en relining av våra avloppsrör. NFK var professionella från första presentation tills arbetet var klart. Trevliga killar, kunniga, serviceinriktad, städade efter sig. Kan verkligen rekommendera företaget.

Börje S
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Köpte relining av avloppet i en villa 2024. Fick mycket bra bemötande av både försäljare och tekniker. En miss vid återmontering av toalettstolen åtgärdades snabbt.

Christina D
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Proffsigt och trevligt bemötande samt ett bra arbete.

Assar J
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

NFK har utfört relining av gjutjärnsrör och golvbrunnar i fastighetens källare och vidare ut till kommunens anslutande avloppssystem. Bemötandet har varit vänligt, sakligt och respektfullt såväl vid marknadsföringen som vid jobbets genomförande. Jacob och Toumas förtjänar en tydlig uppskattning för detta. I och med reliningen ska fastigheten ha fått ett problemfritt avlopp under hela min tid som ägare. Den övergripande förväntningen finns ännu inget svar på. För övrigt gäller att överenskommen tid och kostnad har hållits...

Göran E
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Med NFK:s ledare och medarbetare hade vi från början till slut ett utmärkt samarbete vid relining av vår villa i Saltsjö-Boo. Arbetet utfördes enligt plan och färdigställdes på den dag som avtalats. Mycket trevliga medarbetare utförde arbetet och föreföll vara noga med uppföljning av arbetet för att kontrollera att resultatet blev bra.

Per E
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hårt arbetande och trevliga killar.som gjorde ett bra jobb.

Thomas G
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Mycket nöjd med NFKs relining av vårt avlopp. Allt fungerade mycket bra från offertarbetet till genomförandet. Trevligt bemötande, höll tidplan, informerade löpande och som jag uppfattade det ett bra utförande. Kan varmt rekommendera NFK.

Lotten S
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Fantastiskt bemötande från alla inblandade. Noggrant arbete. Tydlig kommunikation och återkoppling. Anstränger sig för kundens bästa hela vägen. Så nöjd med hela upplevelsen!

Britt-Marie J
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Mycket trevliga och seriös jobbare. Bra och informativ säljare. Vi är nöjda.

Bengt Y
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Grabbarna på NFK var jätte trevliga och kunniga i sitt arbete, ordning och reda och mycket bra förberedelser innan själva arbetet startade, med skydds mattor på golv och väggar. Vi fick bra information om arbetet som pågick, så vi är väldigt nöjda med deras arbete här.

Yvonne Z
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Kom ett gäng killar som utförde allt till belåtenhet och med ett mycket bra bemötande.

Annika F
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Jag skulle ha anlitat NFK för relining från början, nu fick de rädda mig efter att annan entreprenör gjort otaliga missar och till slut helt stopp. Kan varmt rekommendera NFK på alla sätt!

Per M
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Trevligt bemötande och uppfyllda förväntningar vid relining av vårt avloppssystem.

Mats R
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

NFK utförde relining i vår villa byggd 1965. Mycket trevligt och professionellt bemötande från första kontakt till avslutat arbete. Jobbet utfördes snabbt men noggrannt, trots ett par oväntade hinder. Kan verkligen rekommendera NFK om ni fundererar på att framtidssäkra ert avloppssystem.

Rurik A
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Helt fantastiska killar från första mötet med Gustav till slutförandet var så proffsigt av samtliga utförare. Täckte alla golv så fint, löste problem som uppstod mycket bra. Eftersom min make sitter i rullstol efter två strokar så ordnade de en handikapptoalett direkt. Vi är så nöjda med releiningen och kommer att rekommendera företaget och alla anställda, Inga Ahlström 2023-11-05

Matts T
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Trevlig och serviceinriktad personal. Skönt med fast pris på relining då man inte alltid vet vad som döljer sig i gamla avlopp. Höll tidsplanen perfekt trots vissa utmaningar under arbetets gång. Snyggt och prydligt när dom lämnade. Rekommenderas varmt.

Pierre E
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Bra grabbar som gjorde ett bra jobb med relining i huset.

Hamid S
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Bra bemötande, trevlig och kunniga personal

Per F
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Bra bemött. Inga förväntningar innan. Relaining av avloppet.

Per H
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Världens bästa företag! Gänget på NFK gick verkligen all in för att hjälpa oss när vi hade problem med vårt gamla betongavlopp. Otroligt vänligt och proffsigt intryck från start till slut - dessutom prisvärt.

Veronica W
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Tryggt och säkert. Föredömligt bemötande både vid första mötet och under själva reliningen. Snyggt och städat när dom var klara. Vi kan varmt rekommendera NFK. Hans och Veronica Wirsborg

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hej Veronica och Hans! Tack för ett jättefint omdöme och för att vi fick förtroendet att hjälpa er. Superkul att höra hur nöjda ni är! Allt gott!

Wolfgang W
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Trevlig personal som jobbade undan och lämnade villan efter reliningen i rent skick. Vi är nöjda med NFK:s arbete. Wolfgang Wehner

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Tjena Wolfgang, Stort tack för ett jättefint omdöme. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa er. Ha det så gott!

Staffan J
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Företaget och dess representanter agerade proffsigt och positivt. Uppgiften var relineing. Allt genomfördes enligt aviserad plan. Allt till min fulla belåtenhet

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Tjena Staffan, Tack för ett fint omdöme. Kul att ni är nöjda med jobbet och att vi fick möjligheten att hjälpa er. Allt gott!

Bengt E
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Mycket trevliga personer som agerade till största belåtenhet. Smidigt och effektivt. MvhBengt Elfström

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hejsan Bengt, Tack för ett jättefint omdöme. Vi blir glada av att höra hur nöjda ni är! Ha det så gott!

Johan L
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

NFK är ett företag som sätter kunden i fokus, ett mycket professionellt arbete som utfördes. De skyddade allt så det gick smidigt och bra trots stort jobb med alla avlopp som skulle bearbetas.

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hej Johan! Stort tack för ett superfint omdöme. Jättekul att höra att du är nöjd med jobbet, vi är lika nöjda med resultatet. Allt gott!

Mattias K
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Kan bara ge toppbetyg från första kontakt med filmning och förklaring till utförande och slutresultat. Killarna som var här var trevliga, duktiga och engagerade. Dom tog även sig tiden och förklarade allt som gjorde. Jag är supernöjd. //Mattias

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hej Mattias, Tack så hemskt mycket för ditt superfina omdöme. Kul att höra hur nöjda ni är! Tack för förtroendet och trevlig sommar.

Jessika B
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

All kontakt vi haft med NFK har varit toppen, de skötte arbetet snabbt och städat, samt var väldigt kommunikativa under arbetets gång så att vi alltid visste statusen. Vi är supernöjda!

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hejsan Jessika, Tack för ett jättefint omdöme! Kul att vi fick förtroendet att hjälpa er och hoppas allt går bra med resterande renoveringar. Ha en trevlig sommar!

Daniel M
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Jag fick hjälp av NFK med en relining. Extremt professionellt och trevligt bemötande. Jobbet utfördes enligt tidplan och resultatet blev perfekt. 5 stjärnor alla dagar i veckan.

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hej Daniel, Tack för ett superfint omdöme! Vi är själva riktigt nöjda med resultatet och att vi snabbt och smidigt kunde hjälpa dig med läckan. Tack för förtroendet och ha en fin sommar!

Karl K
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Trevligt och informativ bemötande. Analytiska, noggranna och punktliga i arbetet med att utföra en relining av vårt avloppssystem. Bra att få förklarat och dokumentation av det genomförda arbetet.

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hej Karl, Tack för ett väldigt fint omdöme och tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er. Allt gott!

Britt-marie T
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Vi är mycket nöjda med NFK:s arbete: trevligt bemötande och professionellt utfört. Vi kan på det varmaste rekommendera NFK vidare. Britt-Marie & Kurre i Spånga

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hej Britt-Marie (och Kurre)! Tack för ert jättefina omdöme. Väldigt skönt att höra hur nöjda ni är och från vår sida kan jag bara säga att vi är lika nöjda. Stort tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er!

Fredrik F
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Vi anlitade NFK för relining av vår 60-tals villa med dåliga rör. Vi är mycket nöjda med vår kontakt med NFK som tydligt och noggrant gick igenom förloppet av relingen både innan, under tiden och efter. De var punktliga, noggranna, städade efter sig, mycket professionella och hade ett trevligt bemötande. Färdigställde arbetet på 4 dagar! Positivt att vi fick ett fast pris och det var inga överraskningar när vi fick fakturan. Vi rekommenderar varmt NFK!

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hej Fredrik, Stort tack för ett fint omdöme. Superkul att läsa hur nöjda ni är och att allt gick som förväntat. Allt gott,

ANETTE A

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hej Anette, Tack för ett otroligt fint omdöme. Jättekul att läsa hur nöjda ni är, grabbarna är minst lika nöjda med er som kunder! Stort tack för förtroendet.

Brf 2
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Vi, en Brf, köpte reliningtjänst. Personalen var supertrevlig och våra förväntningar på utfört jobb uppfylldes.

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hej, Tack för ett fint omdöme och stort tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er i BRF Nattsländan 2. Ha det fint!

Anders H
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

HEJ Jag har redan på hösten 2021 gett NFK mycket positiva omdömen, om produkt och personalens kompetens, till er. Gå in och titta på mitt inlägg under hösten 2021, ifrån "Anders" /Anders

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hej Anders, Tack för ett (ytterligare) superfint omdöme! Vi vet hur nöjda ni blev första gången vi hjälpte er, kul att ni även är lika nöjda med den kompletterande reliningen. Ha det fint!

Michael B

Duktiga och tillmötesgående trevliga

Hejsan Michael, Tack för ett superfint omdöme. Allt gott,

Nils E
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Jag köpte relining av avlopp.NFK var trevliga och professionella och lyhörda. De blev klara på utsatt tid och hade uppföljning med filmvisning. De höll vad de lovade, rak kommunikation. Rekommenderas!

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hej Nils, Stort tack för ett jättefint omdöme. Kul att ni är så nöjda och tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er! Allt gott,

Bo J
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Bra bemötande. Trevliga och duktiga killar.

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hej Bosse, Tack för ett jättefint omdöme. Vi är glada över att ha fått möjligheten att hjälpa er och att ni är så nöjda. Allt gott!

Bengt Tore P
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Vi är mycket nöjda med arbetet som NFK har utfört i vårt hus. De gamla gjutjärnsrören och brunnarna från 60-talet hade rostat och var i behov av renovering. Både säljare och hantverkare var proffsiga, trevliga och pålitliga. Och dessutom hundvänliga! Kommunikationen har fungerat bra med samtliga som vi haft kontakt med. Firmans motto "Relining på dina villkor" stämmer, då vi haft speciella önskemål som uppfyllts. Vi kan varmt rekommendera NFK.

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hej Tore, Tack för ett superfint omdöme. Det värmer verkligen och som vi redan har sagt så är vi minst lika nöjda med er som kunder, vi hade en toppenvecka hos er! Allt gott!

Stefan H
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Otroligt nöjd från första mötet tills allt var klart. Mycket trevliga och professionella grabbar. Fick bra med information under hela processen. Kan verkligen rekommendera NFK AB. Stefan H

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Tjena Stefan, Tack för ett fint omdöme. Superkul att höra hur nöjda ni är. Tack för förtroendet!

Jan L
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Mycket bra och proffsigt…..ett företag att rekommendera…

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Tjena Janne, Tack så mycket för ett superfint omdöme och tack för att vi fick förtroendet att hjälpa dig. Allt gott!

Lars-Åke H
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Vi bokade relining och trots en natt med oplanerat strömavbrott lyckades allt bli klart inom den lovade tidsramen. Trevliga killar ! Det fungerade väldigt bra under den veckan de var i huset trots att jag delvis jobbade hemifrån.

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hej Lars-Åke, Tack för ett superfint omdöme. Jättekul att ni är så nöjda trots att vi stötte på lite patrull, som du nämnde. Tack för att vi fick möjlighet att hjälpa er. God Jul och Gott Nytt År!

Anette E
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Väldigt trevliga killar där alla var serviceminded och arbetade på bra hela tiden.

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hejsan Anette, Tack för ett jättefint omdöme.Kul att ni är nöjda med jobbet och tack för att vi fick möjlighet att hjälpa er. Hoppas ni kan sova riktigt gott om natten nu med vetskap om att ni slipper fler läckor. God Jul och Gott Nytt År!

Jan E

Trevliga, Seriösa och proffsiga

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Tjena Janne, Tack för ett fint omdöme. Jättekul att vi fick möjlighet att hjälpa er och att ni är nöjda! God Jul och Gott Nytt År!

Benny S
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Seriös och trevlig personal. Proffsigt utfört arbete och utmärkt slutredovisning. Bemötandet och kontakterna har varit det bästa tänkbara och jag rekommenderar med värme detta företag. Prismässigt var NFK mycket konkurrenskraftiga vid jämförelse med andra firmor med liknande inriktning. Benny S i Upplands Väsby

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hejsan Benny, Tack för ett väldigt fint omdöme. Superkul att läsa hur nöjd du är och att vi också stod oss bra i konkurrensen. Vi har fler jobb på gång på gatan så vi lär nog ses igen. Allt gott tills dess!

Mats S
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Proffsigt bemötande av både säljare och hantverkararna.

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Tjena Mats, Tack för ett fint omdöme. Kul att höra att du är nöjd med jobbet! Ha det gott!

Staffan F
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Bra bemötande. Tydligt. Levererade vad dom lovat.

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hejsan Staffan, Tack för ett superfint omdöme. Skönt att höra att ni är nöjda trots att det tog lite längre tid än önskat. Vi är i alla fall jättenöjda med resultatet. Allt gott!

Christer F
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Trevliga grabbar som genomförde sitt jobb på utsatt tid och till överenskommet pris. Städade och gjorde snyggt efter sig. Kvalitén på utfört arbete kan jag inte bedöma. Men det såg mycket snyggt och prydligt ut.

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hej Christer, Tack för ett jättefint omdöme. Superkul att ni är nöjda med jobbet och vi kan garantera att kvalitén på reliningen håller samma standard som vårt övriga uppträdande. Ha det bra och hör av er om ni har några frågor!

Kristina F
Skrev om NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

De har gett bra information under hela processen, svarat trevligt och kunnigt på frågor, utfört jobbet på ett proffsigt och ansvarsfullt sätt. Ett plus också att de var noga med att täcka golv och plocka undan skräp och smuts. Mycket nöjd!

Svar från NFK AB - Nordisk Fastighetskontroll

Hejsan Kristina, Tack för ett superfint omdöme. Jättekul att höra hur nöjd du är, vi är också väldigt nöjda med resultatet (trots att det tog lite längre tid än vad vi hade önskat). Ha det så gott!