Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Nk-Nordiska Designers

Hamngatan 18, 111 47 Stockholm — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Läs vad 3 kunder tycker om Nk-Nordiska Designers

• Marika M
    Marika M skrev om Nk-Nordiska Designers
    NK nordiska designers är en fräsch butik med stor variation kläder designade av olika nordiska designers (mest svenska och även några danska). butiken är modern och snygg och kläderna är varierande: allt ifrån basplagg, till sjukt snygga acne-jeans och aftonkläder med en liten modern/udda twist! personalen är också mycket trevlig och hjälpsam!
  • Emma J
    Emma J skrev om Nk-Nordiska Designers
    NK Nordiska Designers är väl egentligen den enda platsen på NK som jag brukar besöka. De har inte så himla stort utbud, letar hellre i andra butiker. Har aldrig handlat här eftersom de aldrig har det jag är ute efter, utan brukar istället hitta det på Åhlens eller Weekday. Men det är ordning och reda, bra sorterat, så att man lätt ser vad som finns i utbudet.
  • Emilie L
    Emilie L skrev om Nk-Nordiska Designers
    NK Nordiska Designers har ett bra urval från nordens hetaste designers så som Whyred, Carin Wester, Acne och Malene Birger. Trendigt och bra urval!

Hamngatan 18, 111 47 Stockholm