Alla kategorier Administration Stockholms län Solna Nobina Sverige AB

Armégatan 38, 171 71 Solna — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Nobina Sverige AB

• Marie
    Marie skrev om Nobina Sverige AB
    Helt okej! Dyra priser, men buss chuaffören hjälpte mig med mitt funktionshinder när jag skulle resa.
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Nobina Sverige AB
    Bra och komfortabla bussar. De bussar jag åkt med har haft eluttag på varje plats. Fantastiskt!
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Nobina Sverige AB
    Som resenär och reseledare på en av fyra Swebus-bussar som hyrdes för att frakta folk till #sswc i helgen känner jag att Swebus är värda en övervägande bra reco.

Vår buss hade en förare som tog det lugnt, visste att kommunicera, såväl med oss som med ledningscentral och de andra busschaufförerna, som körde lugnt och säkert (ibland på småvägar runt trafikstockningarna) tog oss till vår destination i tid. Att vi kunde se att bussen bara drog 2,4 liter milen gjorde inte resan sämre. Bussen kändes plötsligt som ett miljövänligt alternativ!

Jag gillar verkligen det faktum att bussarna idag har eluttag vid varje plats (även om två uttag skulle vara bättre än ett) och att det finns trådlöst nät på bussarna. Just vårt fungerade inte riktigt som det skulle alla gånger och det drar ner betyget ett hack. (Men tack vare intruktioner lyckades vi åtminstone en gång få igång det igen, även om det svajade betänkligt. Troligen var det inte riktigt dimensionerat för 60 enheter.)

Buss känns plötsligt som ett bra alternativ igen.
    Agnetha L, Maria H, Ulrika S gillar detta

Armégatan 38, 171 71 Solna