Alla kategorier Bussresor Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Lunda Nobina Sverige, Trafikkontor

Nobina Sverige, Trafikkontor

Gunnebogatan 27, 163 53 Spånga — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Nobina Sverige, Trafikkontor

• Daniel V
    Daniel V skrev om Nobina Sverige, Trafikkontor
    Åkte från Jönköping till Norrköping + retur. Bussen kom i tid och personalen var trevlig. Resan hem var lite småläskig, chaufören verkade vara jättetrött och tittade inte ens på min biljett. Som tur var bytte han med en annan chaufför efter en stund. Bussen var jättefin, sköna säten och ett stort plus för gratis Wi-Fi!
    Skulle gett dem 5 i betyg om man hade kunnat köpa dricka på bussen, jag blev jättetörstig och hade glömt att ta med mig vatten, så jag fick vänta tills jag var hemma vilket tog 2,5 timmar. Inte så superjobbigt, men det hade endå varit skönt att kunna köpa något att dricka.
  • Rebecca W
    Rebecca W skrev om Nobina Sverige, Trafikkontor
    Swebus är det klart bästa bussbolaget, i alla fall söder om Dalälven! Tyvärr behöver ju inte bäst i Sverige betyda jättebra. Det mesta funkar bra, humana priser, lätt att boka, platsgaranti, bekväma bussar (med säkerhetsbälten), alltid fungerande toaletter osv. Människorna som jobbar med det skulle dock kunna vara trevligare, då skulle det fanimig bli en femma. Så himla många sura busschaufförer, sena bussar och bussvärdar (eller vad de kan tänkas heta) som inte ger en ordentliga instruktioner utan bara förvirrar. Ett plus i kanten är att de oftast är rätt flexibla med att göra om bussar till direktbussar vid behov, vilket KAN spara tid (gör dock inte alltid på grund av tidigare nämnda bussvärdar). Sluta fjanta runt med mindre bussbolag, åk swebusexpress! (Men boka ett dygn innan och tjäna fett med cash)
  • Emma K
    Emma K skrev om Nobina Sverige, Trafikkontor
    Billigt och pålitligt om man tycker tåg är för dyrt. Dessutom täcker bussen fler hållplatser än tåget vilket passar mig perfekt när jag ska till landet, då SJ bara kommer halva vägen.
    Nu kan man köpa billigare på nätet dessutom. Fixar de biljettautomater med skulle det vara komplett eftersom det oft ä rlånga köer och rätt "stökigt" när man ska hämta, kliva ombord mm
    Däremot är det riktigt dåligt att det inte finns några möjligheter att åka med hund.

Gunnebogatan 27, 163 53 Spånga