Alla kategorier Redigera video Dalarna Falun Nordea Bank AB

Åsgatan 24, 791 71 Falun — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Nordea Bank AB

• Jonas G
    Jonas G skrev om Nordea Bank AB
    Två möten med Nordea i Falun sticker ut. Det första var när jag, efter att ha beställt företagkonto över telefon, (av den för övrigt mycket trevliga personalen på nordeas kundtjänst som faktiskt alltid är riktigt bra) gick dit för att legitimera mig (e-leg någon?) och skriva under papprena. Killen i kassan var oengagerad och slapp, tog papprena och önskade en trevlig dag. Jag var själv tvungen att fråga om jag inte skulle skriva på något, först då fick jag göra det! Kände mig ovälkommen men svalde och gick.

Efter några månader skulle en vän till mig byta från sin bank till Nordea och fick oturligt nog samma kille som jag. Hon kände sig så dåligt och slappt bemött att hon ringde och sa upp allt såfort hon kom hem.

Kudos till kontorschefen som ringde upp och lyssnade på hennes anledningar, det är enda skälet till att Nordea får en tvåa och inte en etta av mig. Numera går jag inte in på kontoret om jag inte absolut måste, sköter hellre allt över telefon där servicen faktiskt är riktigt bra.

Åsgatan 24, 791 71 Falun