Alla kategorier Pool Stockholms län Upplands Väsby Nordic Pool

Nordic Pool

Stockholmsvägen 35, 194 54 Upplands väsby — Visa karta

Offentlig pool, privat pool eller kanske ett spabad i trädgården? Hos oss på Nordic Pool köper du inte bara en pool utan upplevelser och oförglömliga minnen!

Vi jobbar mot privatpersoner, offentliga bad och spaanläggningar. Vårt utbud av produkter och tjänster är stort och vi kan erbjuda allt från rådgivning och utbildning till installation och driftsättning. Dessutom erbjuder vi utbildningar och service kring de produkter vi säljer.

Att investera i en pool eller spabad höjer inte bara värdet på din fastighet, det ökar också livskvaliteten för er som får chans att använda den! Skaffa en uppseendeväckande oas i trädgården och njut av att ha en naturlig träffpunkt för familj och vänner!

Läs vad 9 kunder tycker om Nordic Pool

• David L
    David L skrev om Nordic Pool
    Jag har köpt ett Viskan Spa av Nordic Pool. Jag är väldigt nöjd med både tips och råd gällande modellval och leveransen var toppen med lyftkran. När jag har behövt få hjälp med så har Nordic Pool agerat snabbt. Kan varmt rekommendera dem.
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Nordic Pool
    Tyvärr fick jag en obehag känsla när installatören kommer och säger att det är hans första dag på jobbet!
    Och att han nämnde att detta har han aldrig gjort!!!
    Dessutom hade vi blivit lovade en total genomgång av drift och skötsel vid samma tillfälle, vilket jag insåg att vi inte skulle få!
    Dåligt och taskigt mot nyanställd att hamna i den situation!!!!
    Frågor på det????????
    2016-12-16 Kjell J svarar Stefan R
    Hej.
    Det var inte roligt att du var missnöjd.
    Stämmer att det var hans första dag hos oss som han jobbade själv hos oss efter att ha varit med mig några veckor,
    Om man vet hur man gör ( vilket han som var där visste och hade fått genomgång på ) så är det en ganska enkel installation av det badet.
    Mvh Johan R.
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Nordic Pool
    Bemötandet har varit kunnigt, engagerat, trevligt och proffsigt med mycket god service.

Anders Skarman har hjälpt oss vid köp av Spabad Viskan Lindö.

Trots att det blev lite missförstånd vid faktureringen när betalning skulle göras mellan oss och säljare, så har det gått bra. Helena Karlström hade ett trevlig bemötande och snabbt löste det sig.

Spabadet är jättefint och fungerar bra och tipsen och informationen från den duktiga installatören har varit mycket värdefulla.

Toppbetyg!
  • Johan S
    Johan S skrev om Nordic Pool
    Kanon service från köp till leverans.
  • Leena L
    Leena L skrev om Nordic Pool
    Vi köpte en swimmingpool av Nordic Pool med topp-produkter från Pahléns.
    Helene och Andreas på Nordic Pool har verkligen lyckats med att hitta en pool som passar oss perfekt. Vi är väldigt nöjda. Vi köpte med trappa ner och det kan vi verkligen rekommendera!
    Poolen är lättskött och allt funkar perfekt. När vi behövt hjälp har vi alltid kunnat vända oss till Nordic Pool.
    Så tveka inte - köp en pool - absolut det bästa vi gjort!
  • Johan B
    Johan B skrev om Nordic Pool
    Trevligt och proffsigt bemötande. Smidiga att ha att göra med. När leveransen strulade (från fabrik), och det gjorde det verkligen, har de hjälpt till på ett bra sätt.
  • Ulrika Y
    Ulrika Y skrev om Nordic Pool
    Fantastiskt bemötande trots personalbrist. Superbra och snabb service. Kan varmt rekommendera framtida poolkunder denna butik
  • Carola W
    Carola W skrev om Nordic Pool
    Jag köpte ett SPA bad. Fick proffsig hjälp från början. Personalen kan sin sak och har erfarenhet av SPA bad. Vi fick den info vi behövde i samband med köpet, före och i samband med leverans. Installationen gick bra. Då displayen måste bytas p.g.a. fuktskada gick det smärtfritt. Jag köper alla tillbehör till mitt SPA bad från Nordic Pool i och med att jag får alltid trevlig, kunnig betjäning. Har jag frågor kring ex skötsel av SPA badet får jag alltid svar och bra tips. Jag är mycket nöjd och köper jag SPA eller pool i framtiden så vänder jag mig till dem.
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Nordic Pool
    Bra bemötande - dock aldrig proaktivt kontaktad vid levernasen om allt fungerade osv
    Allt har dock fungerat - men vid leveransen saknades kuddar - som jag själv har fått ta kontakt kring för att få levererade

Stockholmsvägen 35, 194 54 Upplands väsby
Bad