Nordic Pool

Nordic Pool

Ring 08-560 053 00 nordicpool.se

Offentlig pool, privat pool eller kanske ett spabad i trädgården? Hos oss på Nordic Pool köper du inte bara en pool utan upplevelser och oförglömliga minnen! Vi jobbar mot privatpersoner, offentliga bad och spaanläggningar. Vårt utbud av produkter och tjänster är stort och vi kan erbjuda allt från rådgivning och utbildning...

33 omdömen om Nordic Pool

TORGNY N
Skrev om Nordic Pool

Typiskt värmen är på g och man startar poolen för säsongen och finner att en koppling frusit sönder. Snabb och bra service av Nordic Pool och serviceteknikern var kunnig och gav sig inte förrän läckaget var åtgärdat.

LARS F
Skrev om Nordic Pool

Ringde och sökte hjälp med en uppstartsproblem för vårbefintliga markpool. Fick tips direkt över telefon varefter jag kunde fixa problemet. Generöst och extremt serviceinriktat! Jag kommer att rekommendera Noruc Pool till andra!

Ulrika Lena Elisabeth Å

Vi köpte en jet swim athlete samt ett Nova comfort pooltak från Nordic Pool. Vi fick snabb, kunnig och ödmjuk hjälp, ett proffsigt bemötande och en snabb hantering av våra ärenden. Vi uppskattade deras stora tålamod med oss nybörjare på detta område. Det uppskattas enormt och jag kan verkligen rekommendera Nordic Pool till andra. 👍

Anders S
Skrev om Nordic Pool

NP har verkligen kunniga säljare. Ska du köpa spabad så finns det bara ett ställe att vända sig till. De har stor respekt för din budget. Har produkter som passar alla. Premium produkter Mvh Rune

Stefan H
Skrev om Nordic Pool

Mycket vänliga, hjälpsamma och service inriktade. Känns att de strävar efter nöjda kunder, innan och efter köpet. Vi har en fortsatt mycket bra relation.

Mona W
Skrev om Nordic Pool

Vi köpte ett Viskan Spa av Nordic Pool och är supernöjda! Bra service och bemötande och bra rekommendationer Kan verkligen rekommendera dem

Peter E
Skrev om Nordic Pool

Spa bad från Viskan köpte jag Bra bemötande vid besöket i butiken Bra återkoppling vid leverans Mina förväntningar levde Nordic pool upp till tycker jag

Jonas L
Skrev om Nordic Pool

Vid köp av spabad fick vi ett bra bemötande o service.

Pär N
Skrev om Nordic Pool

Beställde Viskan Saltö Spabad. Väldigt bra och informativt bemötande. Lätt att ta beslut. Kändes som att jag fick ärliga svar på mina frågor. Försenad leverans från lev. Viskan som Nordic Pool hanterade så bra som jag kunde förvänta mig. Jag är helnöjd och kan starkt rekommendera Nordic Pool.

Shuvan M
Skrev om Nordic Pool

Väldigt bra bemötande från kunnig personal med väldigt god service och engagemang.

Kajsa N
Skrev om Nordic Pool

Väldigt bra bemötande hela vägen, från första besöket i butik til slutleverans.

Fredrik H
Skrev om Nordic Pool

Väldigt tillmötesgående service och hög kompetens kring sina produkter. Alltid på tå för att hjälpa mig som kund.

Stig H
Skrev om Nordic Pool

Mycket bra bemötande och kunnig personal. Vi köpte ett spa-bad och hade en bra kommunikation från köp till installation. Leveransen var en vecka sen men det fick vi information om i tid så det var inget problem.

Jenny B
Skrev om Nordic Pool

Jättebra bemötande från början till start. Köpte Spatunna och allt funkar perfekt.

Hans stefan I
Skrev om Nordic Pool

Är mycket nöjd med vårt köp av Viskan spa ifrån Nordic Pool. Allt har funkat kanon med allt ifrån första kontakten till när badet fylldes upp.Vi har ställt en del frågor om hur badet funkar osv och dom har alltid svarat på dom så fort dom kan och har alltid hjälpt oss på bästa sätt. Kan verkligen rekommendera Nordic Pool vid ert köp av bad. MVH Stefan&Ingrid

Peter R
Skrev om Nordic Pool

Tycker att vi fått en bra service och bra tillmötesgående både vid köpet och i de kontakter vi haft efter. Kan rekommendera Nordic Pool till andra som funderar på att köpa!

Ulrik O
Skrev om Nordic Pool

Vi är riktigt nöjda både med det Viskan Spa vi köpte och med Nordic Pool. Hjälpsamt och fokus på att hitta en bra lösning för oss.

Eva E
Skrev om Nordic Pool

Utmärkt bemötande och hjälp med installationen av ett spa-bad! Nordic Pool överträffade förväntningarna vad gäller service och tillmötesgående.

Mattias J
Skrev om Nordic Pool

Seriösa och trevliga! Proffsig hantering i samband med en försening av leveransen.

Roger R

Trevliga, kunniga, bra..……...........

Veronica F
Skrev om Nordic Pool

Mycket bra information och hjälp vid köp av spa av personalen i butiken. Dock lite förseninga vid leverans men säljaren var snabb och informera om detta. Tyvärr kom startpaketet ca 3 veckor efter spat vilket gjorde att vi inte fick några instruktioner om uppstart från leverantören.

Mikael G
Skrev om Nordic Pool

Ett trevligt och proffsigt bemötande. Förklarade fördelarna med dom olika funktionerna och vad som skiljde karena åt.

Per G
Skrev om Nordic Pool

Anledningen till att mitt val av Nordic Pool var helt enkelt att jag blev trevligt bemött från första mötet med personalen. Detta gjorde att jag valde att stanna kvar i butiken och fortsatte diskutera val av Spa. (jag tittade inte ens på något annat Spa) Jag kände mig trygg med beskrivningen av Spa och all annan info som jag fick. Därefter så köpte jag mitt Spa och därefter har jag bara haft kontakt via mail, som även det fungerade klockrent. Leverans och installation har också fungerat väl. Jäkligt bra och service-minded...

Mats K
Skrev om Nordic Pool

Vi har köpt pool + tak. Bemötandet har varit välvilligt och bra dock lite svåra att få tag på vid frågor och annat. Vi är generellt sett nöjda med Nordic vi har några frågor/detaljer som vi vill ha hjälp med.

David L
Skrev om Nordic Pool

Jag har köpt ett Viskan Spa av Nordic Pool. Jag är väldigt nöjd med både tips och råd gällande modellval och leveransen var toppen med lyftkran. När jag har behövt få hjälp med så har Nordic Pool agerat snabbt. Kan varmt rekommendera dem.

Stefan R
Skrev om Nordic Pool

Tyvärr fick jag en obehag känsla när installatören kommer och säger att det är hans första dag på jobbet! Och att han nämnde att detta har han aldrig gjort!!! Dessutom hade vi blivit lovade en total genomgång av drift och skötsel vid samma tillfälle, vilket jag insåg att vi inte skulle få! Dåligt och taskigt mot nyanställd att hamna i den situation!!!! Frågor på det????????

Svar från Nordic Pool

Hej. Det var inte roligt att du var missnöjd. Stämmer att det var hans första dag hos oss som han jobbade själv hos oss efter att ha varit med mig några veckor, Om man vet hur man gör ( vilket han som var där visste och hade fått genomgång på ) så är det en ganska enkel installation av det badet. Mvh Johan R.

Maria Å
Skrev om Nordic Pool

Bemötandet har varit kunnigt, engagerat, trevligt och proffsigt med mycket god service. Anders Skarman har hjälpt oss vid köp av Spabad Viskan Lindö. Trots att det blev lite missförstånd vid faktureringen när betalning skulle göras mellan oss och säljare, så har det gått bra. Helena Karlström hade ett trevlig bemötande och snabbt löste det sig. Spabadet är jättefint och fungerar bra och tipsen och informationen från den duktiga installatören har varit mycket värdefulla. Toppbetyg!

Johan S
Skrev om Nordic Pool

Kanon service från köp till leverans.

Leena L
Skrev om Nordic Pool

Vi köpte en swimmingpool av Nordic Pool med topp-produkter från Pahléns. Helene och Andreas på Nordic Pool har verkligen lyckats med att hitta en pool som passar oss perfekt. Vi är väldigt nöjda. Vi köpte med trappa ner och det kan vi verkligen rekommendera! Poolen är lättskött och allt funkar perfekt. När vi behövt hjälp har vi alltid kunnat vända oss till Nordic Pool. Så tveka inte - köp en pool - absolut det bästa vi gjort!

Johan B
Skrev om Nordic Pool

Trevligt och proffsigt bemötande. Smidiga att ha att göra med. När leveransen strulade (från fabrik), och det gjorde det verkligen, har de hjälpt till på ett bra sätt.

Ulrika Y
Skrev om Nordic Pool

Fantastiskt bemötande trots personalbrist. Superbra och snabb service. Kan varmt rekommendera framtida poolkunder denna butik

Carola W
Skrev om Nordic Pool

Jag köpte ett SPA bad. Fick proffsig hjälp från början. Personalen kan sin sak och har erfarenhet av SPA bad. Vi fick den info vi behövde i samband med köpet, före och i samband med leverans. Installationen gick bra. Då displayen måste bytas p.g.a. fuktskada gick det smärtfritt. Jag köper alla tillbehör till mitt SPA bad från Nordic Pool i och med att jag får alltid trevlig, kunnig betjäning. Har jag frågor kring ex skötsel av SPA badet får jag alltid svar och bra tips. Jag är mycket nöjd och köper jag SPA eller pool i framtiden så vänder jag mig till dem.

Håkan B
Skrev om Nordic Pool

Bra bemötande - dock aldrig proaktivt kontaktad vid levernasen om allt fungerade osv Allt har dock fungerat - men vid leveransen saknades kuddar - som jag själv har fått ta kontakt kring för att få levererade