Nordic Refit

Välkommen till Nordic Refit!
Till oss kan du komma när du behöver snabb eller akut hjälp med besvär i muskler och leder. Men vi tänker även långsiktigt och vårt mål är att förebygga belastningsrelaterade besvär. Hos oss hittar du ett gäng hängivna naprapater som med glädje hjälper dig med dina besvär. Våra tjänster riktar sig till dig som privatperson såväl som företag men även aktiva idrottsutövare. Våra kliniker sträcker sig från söder till norr och tillbaks igen. Besök oss i Helsingborg, Åre eller Lund.
Migrän, tinnitus, axelsmärtor, tennisarmbåge, smärta i höft, knä eller fot. Vi behandlar dig från topp till tå, oavsett om du har problem med att springa, hoppa, klättra eller gå. Hos oss är varje kund unik och vi utvecklar funktionen i muskler och leder utifrån ditt behov. Varmt välkommen till oss på Nordic Refit.
  • Unikt anpassad träning för varje kund
  • Långsiktiga mål med alla våra behandlingar och förebyggande träning
  • Hängivna naprapater med lång erfarenhet
Nordic Refit
"Mycket bra service och jag kände mig verkligen lyssnad på i mina problem. Rekommenderas varmt!"
Linda L anlitade Nordic Refit Helsingborg
"Härligt bemötande, raka konkreta svar på mina frågor och en bra dialog. Extra plus för mail med information/påminnelse om de övningar vi diskuterat och gått igenom vid besöket"
Helen H anlitade Nordic Refit Åre
"Naprapatbehandling av trasig fot. Professionellt bemötande av kunnig personal. Nöjd."
Margareta W anlitade Nordic Refit Lund
"Trevligt bemötande, proffesionellt och effektivt."
Ylva H anlitade Nordic Refit Åre

Scheelevägen 30, 3 tr, Lund
4.8 / 72 recos
Årevägen 80, Åre

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar