Alla kategorier Hotell Stockholms län Stockholm Norrmalm Nordic Hotels i Stockholm AB

Nordic Hotels i Stockholm AB

Vasaplan 2-4, 111 20 Stockholm — Visa karta

Kulturcentrum, 15331, YTTERJÄRNA
Kulturhuset Hotell & Konferens
Maria D:
Utmärkt! Hög servicenivå. Så vänligt bemötande. Positivt och personal inriktad på att hitta lösningar. Fantastiskt vackra lokaler och bästa ...

Läs vad 6 kunder tycker om Nordic Hotels i Stockholm AB

• Jacob K
    Jacob K skrev om Nordic Hotels i Stockholm AB
    Jag va här och käkade brunch för några veckor sen. Vi hade bokat bord och dem har två sittningar, kl 12 och kl 3. Brunchen va riktigt bra med lite amerikanskt och lite svenskt. Däremot va priset lite för mycket och det finns bättre för sådana priser.
  • Tolga E
    Tolga E skrev om Nordic Hotels i Stockholm AB
    Jag var här för att bara ta en drink med en vän och blev väldigt nöjd.
    De har lyckats kombinera lobby och bar lounge med cool belysning och bekväma soffor. De hade inte många whiskeysorter att välja mellan utan det blev vad det blev.
  • Vaya P
    Vaya P skrev om Nordic Hotels i Stockholm AB
    Maten fint upplagd och smaken på den riktigt utsökt! Värsta smaksensationen! Miljön snygg och stilren. Belysningen läcker. Personalen ok, skulle kunna bjuda på sig lite mer.
    Ma M gillar detta
  • Fred T
    Fred T skrev om Nordic Hotels i Stockholm AB
    Var på Nordic light den 23 december tillsammans med en kollega för en tidig eftermiddags-aw.
    Har alltid varit ett faan av baren där men upplevelsen var en besvikelse! Två unga tjejer i baren (praktikanter) som var mer intresserade av varandra och varandras privatliv än att blanda drinkar.
  • Veronica W
    Veronica W skrev om Nordic Hotels i Stockholm AB
    Snyggt och modernt hotell. Mysig ljussättning i det rummet vi hade och jätte god frukost.
  • Ida V
    Ida V skrev om Nordic Hotels i Stockholm AB
    Modernt och snyggt hotell med trevlig och alltid nyinredd lobby.

Vasaplan 2-4, 111 20 Stockholm